stayros Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 16 , 2012 Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 16 , 2012 Ότι η ειδικότητα αυτή καθ΄αυτή έχει καθοριστεί λάθος, όπως και οι περισσότερες ειδικότητες της ΣΤΕΦ. Τι δουλειά έχει στη ΣΤΕΦ η μουσική τεχνολογία μου λες; Πετάς ένα όνομα τμήματος για να δικαιολογήσεις τα αδικαιολόγητα. Αλλά εκτός από αυτό το πασιφανές, για να σου δείξω πόσο άσχετος είσαι με το θέμα γενικά διάβασε τα παρακάτω: Το Τεχνολογίας Ξύλου δε ξέρω αν ανήκει στη ΣΤΕΦ ή όχι αλλά μεχρι το 2010 που τσέκαρα τελευταία φορά ήταν από τα τμήματα που έβρισκες δουλεια ΠΡΙΝ αποφοιτήσεις και παρακαλετά μάλιστα. Το τμήμα Κλωστουφαντουργείας δυστυχώς πεθαίνει μαζί με την κλωστουφαντουργία. Μπορεί να είσαι νέος και να μην το ξέρεις αλλά παλιά ήταν από τις ακμάζουσες βιομηχανίες της χώρας. Τότε ήταν από τα πιο "in" τμήματα στην Ελλάδα. Το Τμήμα Ιατρικών Οργάνων θεωρείται ένα από τα καλύτερα τμήματα ΤΕΙ από άποψης παροχής γνώσεων και επαγγελματικής αποκατάστασης. Είναι από τα λίγα τμήματα που βγάζουν έτοιμους επαγγελματίες. Δε νομίζω πριν τη κρίση να υπήρχαν καν άνεργοι από αυτό το ΤΕΙ. Γενικά να στο πω ευθέως δε ξέρεις τι λες. Τελείωσες μία σχολή χωρίς επαγγελματικά δικαιώματα; Ε και; Να καταργηθούν τα ΤΕΙ για αυτό; Ποιος είσαι, ο πρώτος ή ο τελευταίος; Εγώ έχω; Όλοι οι άλλοι έχουν; Ακόμα και από Πολυτεχνείο αρκετοί δεν έχουν. Αντί λοιπόν για αυτό το κλαψομ...οιριασμα κοίτα να ορθώσεις ανάστημα απέναντι σε αυτούς που σε καταστρέφουν ως επαγγελματία. Υπόψη, και άλλοι τελείωσαν το τμήμα σου και μια χαρά επιβίωσαν. Δε λέω η εποχή είναι δύσκολη, αλλά δεν είναι μόνο για σένα, είναι για όλους...
Pappos Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 16 , 2012 Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 16 , 2012 (edited) Είπαμε. 3+2. Είσαι καλός και έχεις όρεξη ? Πας για το M.Sc. και μάλιστα διαλέγεις εσύ σχολή και μεταπτυχιακό ! Και αξιολόγηση. Όλα ! ΑΕΙ/ΤΕΙ. Τα υπόλοιπα είναι αερολογίες. Του Κλωστοϋφαντουργού, του Ιατρικών Οργάνων, Μουσικής Τεχνολογίας, Τεχνολογίας Ξύλου και ένα σωρό άλλες; Να σε βοηθήσω εγώ...(Πανεπιστήμια είναι...) Τμήμα Γλωσσών, Φιλολογίας και Πολιτισμού Παρευξεινίων Χωρών Τμήμα Διεθνών Οικονομικών Σχέσεων και Ανάπτυξης Πολιτιστικής Τεχνολογίας & Επικοινωνίας στο Πανεπιστήμιο Αιγαίου Είπαμε... 3+2...και αξιολογηση ! Όλα τα άλλα αερολογίες... Edited Μάρτιος 16 , 2012 by Pappos
MScEng Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 16 , 2012 Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 16 , 2012 Παππος θα σε αβανταρω: -Τμημα διαχειρισης πολιτισμικου περιβαλλοντος και νεων τεχνολογιων,5ετες!!!!! -Τμημα οργανωσης και διαχειρισης αθλητισμου με μεταπτυχιακο στην οργανωση και διαχειριση ολυμπιακων εκδηλωσεων(!!!) -Το τμημα μηχανικων σχεδιασης προιοντων και συστηματων ειναι το μονο παγκοσμιως που διοργανωνει μεταπτυχιακο πανω στην ομοιοπαθητικη που δεν ειναι καν επιστημη αλλα ανωτερα κομπογιανητικη.
Ροδοπουλος Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 17 , 2012 Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 17 , 2012 Με την εμπειρία που έχω πιστεύω οτι μπερδεύουμε την παιδεία με την κονόμα. Ρωτάμε εαν σπουδάσω αυτό τι θα πάρω? εαν εκείνο πόσες φορές θα πάω στην Μύκονο, εαν το αλλο πότε θα πάρω κάμπριο? Η παραπάνω λογική είναι λογική χωριάτη που κατέβηκε στην πόλη και πήγε για πρώτη φορά στο σουπερ μαρκετ και για πρώτη φορά δεν είδε μια φακή στο σακί όπως συνήθιζε στο παντοπωλείο του χωριού του αλλα πολλές και διαφορετικές. Και αυτό γίνετε διότι απο τα 14 μέσω των φροντιστηρίων έχουμε μετατρέψει την παιδεία σε καταναλωτικό προϊόν αφού επενδύουμε προσωπικά στην απόκτησή της και για πολλά χρόνια. Πάμε τώρα στις εξετάσεις. Εδω ξεκινάει το κακό. Δεν έγραψα καλά τι να κάνω? να πετάξω τόσα χρήματα σε φροντιστήρια, καλά θα πάω στην επιλογή 2. Οχι ρε γαμώτο άκουσα τον φίλο μου που άκουσε στις ειδήσεις οτι και το 2 μάλλον δύσκολο. Θα πάω στην επιλογή 3. Ρε μάνα τι να κάνω? βάλε παιδάκι μου και την 4 να είμαστε σίγουροι. Διότι εαν μείνεις απ'εξω θα πάθει ο πατέρας σου συγκοπή και θα τρέχουμε. Το μηχανογραφικό λοιπόν καταντάει online λίστα για ψώνια στο σουπερ μάρκετ. Την επόμενη λοιπόν της εγγραφής μας κοιτάμε αμέσως τα ΕΔ, τα λεφτά τις θέσεις εργασίας και προσπαθούμε να τελειώσουμε όπως όπως αφού η λογική που έχουμε αποκτήσει δεν μας αφήνει περιθώρια να δούμε την πραγματική αξία της παιδείας. Θα μου πείτε ο τάδε καθηγητής, ο δείνα που δεν είναι όπως τον γουστάρω που δεν τον καταλαβαίνω κλπ. Θα πείτε και θα γκρινιάζουμε όλοι οτι είναι διαφορετικά απο ότι το περιμέναμε. Γιατί? διότι αφού πληρώσαμε τόσα χρόνια για να μπούμε και στην ουσία αγοράσαμε την είσοδό μας απαιτούμε. Μετά απο λίγο απαιτούμε να βγούμε διότι άντε παληκάρι μου να τελειώνεις διότι δεν έχουμε άλλα χρήματα να σε πληρώνουμε. Το πως θα βγούμε έχει να κάνει με την ιδιοσυγκρασία μας. Εαν δούμε οτι δεν μας παίρνει για τίποτα φοβερό για άλλη μια φορά μας φταίει ο Α ο Β και το κακό πανεπιστήμιο που άλλα αγόρασα και άλλο μου βγήκε και στην τελική τι να κάνω να φύγω και με ένα 5. Το πλέον τραγικό της ιστορίας είναι οτι βγαίνοντας ξεκινάμε την γκρίνια. Μάνα δεν έχεις δουλειές. Σπούδασα και δεν έχω 10 ευρω να πάω το κορίτσι βόλτα. Χωρίς αμάξι γκόμενα δεν βγαίνει. Ωχ μου την έπεσαν τα ταμεία και δεν έχω μία. Που πάς ρε Καραμήτρο χωρίς δουλειά θες και παντρειές. Μάνα θα φύγω για σπουδές έξω. Να κάνω κανένα μάστερ για να βρω δουλειά. Αφού όλοι έχουν απο 2,3 τι να κάνω είμαι λίγος. Να πας παιδάκι μου και να, με τον πατέρα σου είπαμε να κάνουμε υπομονή και το σκατό μας παξιμάδι. Να πας. Νέα ψυχρολουσία. Ρε τους μαλάκες τους ξένους που δεν καταλαβαίνουν τι σημαίνει 5 στο ΕΜΠ και δεν με παίρνουν στο τάδε φοβερά πανεπιστήμιο. Ασε ρε μάνα οι άνθρωποι είναι μαλάκες και δεν καταλαβαίνουν οτι 6 παίρνει μόνο ο θεός. Με τα πολλά πάμε στο νούμερο 50 της χώρας. Μετά το τροπάριο αλλάζει. Είναι φοβερό, οργανωμένο κλπ. Τι θα πείς? ασε μάνα την πατήσαμε και τα λεφτά πεταμένα!!! Αντε και πίσω με το μαστερ διότι τελείωσαν τα ψέματα. Ο μπαμπάς σου λεέι ρε παιδί μου δεν πας στον ΑΣΕΠ διότι έχω και κάτι απο μέσο και θα βολευτείς σε καμία θέση και θα κάνεις και τα έξω. Αντε να πάμε. Ο μισθός όμως δεν βγαίνει. Ρε γαμώ την ατυχία μου που ο Γιαννάκης, ξέρεις μωρέ ο βλάκας που τα είχε με την Μαίρη. Μεγάλος και τρανός. Τον είδα χθες με μερσεντές. Ρε το λαμόγιο κονομάει στην πολεοδομία καλά. Πατέρα θέλω πολεοδομία. Θα παίρνω μισθό, θα κάνω τα έξω θα κάνω και τα μέσα, διότι είμαι ΠΕ με μάστερ ρε φίλε τι θα κάνω θα πληρώνομε σαν τον μάστορα. Το κολοκράτος φταίει. Κυρίες και κύριοι. Η δική μου πρόταση για την τριτοβάθμια παιδεία είναι η εξής. α) Εισαγωγή σε προ-πανεπιστημιακό κύκλο χωρίς εξετάσεις. Εχεις δικαίωμα επιλογής 1 σχολής. β) Εξετάσεις εισαγωγής με multiple choice online με αυτόματη βαθμολογία. γ) Εαν αποτύχεις ξανά το α, β) για άλλη μια φορά και τέρμα. 8
george_RES Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 17 , 2012 Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 17 , 2012 (edited) @ Ροδοπουλος το +1 ειναι πολυ μικρο, μακαρι να εφτανε +1000 η βαθμολογια Edited Μάρτιος 17 , 2012 by george_RES
BAS Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 17 , 2012 Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 17 , 2012 Πολύ σωστά τα λές Χρήστο , γι' αυτό σου έδωσα και τον πόντο . Αυτή ακριβώς είναι η νοοτροπία . Το θέμα είναι όμως ότι δεν βλέπουμε δεκαετίες τώρα να αλλάζει κάτι , αλλά αντίθετα έχουν δημιουργηθεί τέτοια κατεστημένα συμφέροντα που επιθυμούν την παραμονή της ίδιας κατάστασης . Οσοι έχουν βολευτεί αρνούνται κάθε συζήτηση γιά τα κεκτημένα , όσοι δεν έχουν βολευτεί , τρέφουν φρούδες ελπίδες ενώ ο καιρός περνάει . Η αλλαγή όμως δεν είναι το εξεταστικό γιά την εισαγωγή , είναι το μάζεμα της κατάστασης μέσα στις σχολές με προσαρμογή στην σύγχρονη εποχή . Φέτος το χρηματιστήριο των βάσεων θα έχει αλλαγές . Δημόσιο γιά δασκάλους καθηγητές τέλος . στρατιωτικοί και στυνομικοί λιγότεροι , άρα μεγάλη άνοδος των βάσεων , ΑΕΝ στα ύψη , ίσως ανέβουν οι Γεωπονικές και άλλες μεταβατικές καταστάσεις . Η νοοτροπία όμως ακόμα δεν αλλάζει . Παραμένει ίδια . Που θα βρώ δουλειά , όχι μου αρέσει αυτό που κάνω . Μακάρι αυτό να άλλαζε .
Ροδοπουλος Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 17 , 2012 Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 17 , 2012 BAS εφάρμοσε τα στάδια α-γ και θα αλλάξει σε 10 χρόνια. Ας ξεφύγουμε απο το μίασμα οτι όποιος δεν πάρει πτυχίο είναι βλάκας και την έχει μικρή. Ημαρτον. Φτάσαμε να χωρίζουμε τα παιδάκια απο τα 13 σε χαζούς και καλούς βάση των βαθμών των ηλιθίων. 1
candus Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 17 , 2012 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 17 , 2012 (edited) stayros το τμήμα μουσικής τεχνολογίας ανήκει στην ΣΤΕΦ του ΤΕΙ Κρήτης. Η επαγγελματική αποκατάσταση των υπολοίπων τμημάτων που αναφέρεις δεν αποδεικνύει τίποτα. Μπορούμε επίσης να βρούμε διάφορα τμήματα ΙΕΚ που έχουν άριστη επαγγελματική αποκατάσταση. Επίσης, θα ήθελα να σου πω ότι και η δική μου επαγγελματική πορεία, παρά τα πολύ μεγάλα εμπόδια, είναι ιδιαίτερα ικανοποιητική τα 10+ χρόνια που είμαι στο χώρο. Ούτε αυτό αποδεικνύει τίποτα όμως. Ας δούμε το θέμα συνολικά όπως το βλέπει ο Ροδόπουλος για να κάνουμε μια χρήσιμη συζήτηση και όχι κονταρομαχίες. Ροδόπουλος συμφωνώ απόλυτα με τον τρόπο που προσεγγίζεις το θέμα. Υπάρχουν όμως κάποια σημεία που μου δημιουργούν ερωτήματα. Όντως, η νοοτροπία μας για τις σπουδές είναι λάθος και συνήθως οι περισσότεροι μπαίνουμε σε αυτόν το στρεβλό τρόπο σκέψης. Το θέμα είναι ακριβώς, ότι αυτός ο τρόπος σκέψης δημιούργησε αυτό το τέρας της εκπαίδευσης και τώρα αυτό το εκπαιδευτικό σύστημα συντηρεί αυτόν τον τρόπο σκέψης, φαύλος κύκλος δηλαδή. Δεν λέω, λοιπόν, ότι είναι υποτιμητικό να είναι κανείς τεχνικός ιατρικών οργάνων. Ίσα ίσα είναι μια πολύ σοβαρή δουλειά και απαιτεί ιδιαίτερες ικανότητες. Λέω ότι δεν χρειάζεται να σπουδάσει κανείς Μηχανολόγος για να την κάνει. Τα τέσσερα έτη σπουδών σε επίπεδο ανώτατης εκπαίδευσης είναι υπερβολικά για να οδηγούν σε τέτοιες ειδικότητες. Από την άλλη πλευρά, μπορεί να πει κάποιος ότι αυτός ο άνθρωπος δεν είναι τεχνικός αλλά, εξειδικευμένος επιστήμονας που μελετά και σχεδιάζει πολύπλοκα ιατρικά όργανα. Αποδεχόμενοι αυτό θα πρέπει να αναρωτηθούμε. Είναι δυνατόν να οδηγείται κανείς σε τέτοια υπερεξειδίκευση με 3,5-4 έτη σπουδών και με το επίπεδο που έχουν τα ΤΕΙ σήμερα σε σχέση με τα υπόλοιπα ανώτατα ιδρύματα στον κόσμο; Η δική μου απάντηση είναι όχι. Άρα κοροϊδευόμαστε. Έχουμε δημιουργήσει έναν χώρο εκπαίδευσης που αμφιταλαντεύεται μεταξύ τεχνικού και επιστημονικού επαγγέλματος. Και ρωτάω; Ποιον εξυπηρετεί αυτό; Προφανώς εξυπηρετεί ακριβώς αυτήν την ανάγκη που περιγράφεις και τα τεράστια συμπλέγματα κατωτερότητας που μας διακατέχουν. Κι όμως όπως βλέπεις πολλοί συνεχίζουν να υποστηρίζουν το υπάρχον σύστημα, πράγμα λογικό αφού αλλιώς πρέπει να απαρνηθούν ένα κομμάτι τους, που παραδέχομαι ότι είναι πολύ δύσκολο. Ωστόσο, ας μην υποβιβάζουμε το θέμα των ΕΔ. Σύμφωνοι, η μόρφωση είναι πιο σημαντική. Ειδικά όμως στο ευρύ πεδίο της επιστήμης των μηχανικών, όταν σπουδάζεις κάτι 3ή4ή5 χρόνια υποθέτω ότι θέλεις και να το εφαρμόσεις στην πράξη. Προσωπικά δεν μπορώ να αποδεχτώ το γεγονός ότι σπούδασα 4χρόνια στο πεδίο του Πολιτικού Μηχανικού, έχω 10 χρόνια εμπειρίας, έκανα μεταπτυχιακό (σε ελληνικό πανεπιστήμιο) που συμπεριλάμβανε μαθήματα ασφάλειας εργασίας και τώρα δεν έχω δικαίωμα να είμαι τεχνικός ασφαλείας σε μεγάλα δημόσια έργα. Το ίδιο ισχύει αντίστοιχα για συνάδελφο με μεγάλη εμπερία σε στατικές μελέτες (ως μέλος μελετητικής), μεταπτυχιακό σε αντισεισμικό σχεδιασμό και δεν του δίνεται δικαίωμα να μελετήσει μια τριώροφη οικοδομή. Αντίστοιχα παραδείγματα υπάρχουν δεκάδες και για άλλες σχολές. Το να έχεις τη λαχτάρα να εφαρμόσεις αυτά που έμαθες στην πράξη δεν αποτελεί απαραίτητα ματαιοδοξία, ούτε συνδέεται οπωσδήποτε με το ύψος του μισθού σου. Προτιμώ λοιπόν πιο δίκαιες λύσεις. Ή θα ξέρεις εξαρχής ότι θα σπουδάσεις τεχνικός, με αντίστοιχο περιεχόμενο σπουδών και αντίστοιχα ΕΔ (προσωπικά θα προτιμούσα να είχα κάνει αυτό παρά αυτό που έκανα) ή θα σπουδάσεις μηχανικός σε γενική ειδικότητα αρχικά και εξειδίκευση στην πορεία. Συμφωνώ με την πρόταση για 3+2 και αλλαγή των ειδικοτήτων. Επίσης, θα συμφωνούσα με κλείσιμο των ΤΕΙ (όχι ως μεταβατική περίοδο αλλά οριστικό κλείσιμο) και αναδιάρθρωση των ΙΕΚ με ενδυνάμωση της επαγγελματικής εκπαίδευσης (τα οποία όμως δεν θα συνδεθούν με κανένα τρόπο με τα ΤΕΙ). Και οι δύο είναι ξεκάθαρες λύσεις και σίγουρα θίγουν συμφέροντα. Είναι όμως και ένας τρόπος να σπάσουμε τον φαύλο κύκλο που περιγράφει ο Ροδόπουλος. Ας μην φοβόμαστε να δούμε τα πράγματα αντικειμενικά πέρα από το προσωπικό συμφέρον.. Edited Μάρτιος 17 , 2012 by candus
fraafr Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 17 , 2012 Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 17 , 2012 έπρεπε να φτάσω στην 8η σελίδα του νήματος για να βρω την 1η απάντηση του pappos, πράγμα απαράδεκτο και ζητάω να επιληφθεί ο "έχων το γενικό πρόσταγμα"...συμπέρασμα ακόμα κι ο pappos "μαλάκωσε" εδώ μέσα. Επίσης από την πρόταση που έγινε στην αρχή λέγοντας ότι να κλείσουν ΟΛΑ τα ΤΕΙ, φτάσατε να συζητάτε πάλι τα γνωστά για τη στρεβλή ελληνική πραγματικότητα, βάσεις-βαθμολογίες κλπ για τα επ. δικαιώματα... Άρα αφού ακόμη κι 1ος γράφων του θέματος "τα γύρισε", αντί να τα ξαναγράψουμε κλειδώστε το και κάντε εκτροπή στα παλιά αντίστοιχα θέματα, εκεί που τουλάχιστον ο pappos έδινε και τα ρέστα του...
Pappos Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 17 , 2012 Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 17 , 2012 (edited) Είναι δυνατόν να οδηγείται κανείς σε τέτοια υπερεξειδίκευση με 3,5-4 έτη σπουδών και με το επίπεδο που έχουν τα ΤΕΙ σήμερα σε σχέση με τα υπόλοιπα ανώτατα ιδρύματα στον κόσμο; Επειδή ειπώθηκε κάτι για επίπεδο... Σύμφωνα με την τελευταία έκδοση του webometrics.info (2012), τα ελληνικά ιδρύματα εμφανίζουν την ακόλουθη εικόνα. Για τα πανεπιστήμια Β. Στις 15 πρώτες θέσεις βρίσκονται μόνο δημόσια πανεπιστήμια Γ. Πέντε (5) πανεπιστήμια (ΑΠΘ, Πατρών, ΕΚΠΑ, ΕΜΠ, Κρήτης) βρίσκονται στο καλύτερο 3% της παγκόσμιας κατάταξης. Μάλιστα, το ΑΠΘ βρίσκεται στο καλύτερο 1%. Δ. Άλλα τρία (3) πανεπιστήμια (Ιωαννίνων, Αιγαίο και Δημοκρίτειο) βρίσκονται στο καλύτερο 5% της παγκόσμιας κατάταξης. Ε. Άλλα έξι (6) ελληνικά δημόσια πανεπιστήμια (Θεσσαλίας, ΟΠΑ, Πολυτεχνείο Κρήτης, Μακεδονίας, Πειραιώς και Γεωπονικό) βρίσκονται στο 10% της παγκόσμιας κατάταξης. Στ. Μεταξύ 2011 και 2012, 18 από τα 23 ελληνικά δημόσια πανεπιστήμια βελτίωσαν τη θέση τους στην παγκόσμια κατάταξη. Σε αρκετές περιπτώσεις μάλιστα, η αύξηση αυτή είναι εντυπωσιακή. Για τα ΤΕΙ Α. Το πρώτο ΤΕΙ στην παγκόσμια κατάταξη είναι εκείνο της Κρήτης (2.316 θέση) Β. Τέσσερα (4) ΤΕΙ (Κρήτης, Αθήνας, Θεσσαλονίκης, Λάρισας) βρίσκονται μεταξύ του 10 και του 15% καλύτερου της παγκόσμιας κατάταξης Γ. Πέντε (5) ακόμα ΤΕΙ (Καβάλας, Πειραιά, Μεσολογγίου, Κοζάνης και Σερρών) βρίσκονται μεταξύ 15 και 20%. Δ. Τα πρώτα δύο (2) ΤΕΙ (Κρήτης και Αθήνας) βρίσκονται πάνω από οκτώ 8 πανεπιστήμια. Σύμφωνα με την ίδια μελέτη η Ελλάδα να (ξανα)βιώσει ένα συνεχώς εντεινόμενο κύμα φυγής στο εξωτερικό «υπερεκπαιδευμένων» νέων10το οποίο αναδεικνύεται τόσο από έρευνες όσο κι από το ενδιαφέρον του τύπου (ιδίως του τύπου). Βέβαια, σε μια ουμανιστική-οικουμενική θεώρηση η εν λόγω φυγή δεν αποτελεί μείζον πρόβλημα. Αντίθετα, σε μια πραγματιστική θεώρηση, από τη φυγή αυτή κερδίζουν οι μεγάλες οικονομίες του πλανήτη οι οποίες με μηδενικό κόστος εκμεταλλεύονται την επένδυση που έκανε η Ελλάδα στη νέα της γενιά. Βέβαια, θα μπορούσε να υποστηρίξει κανείς ότι αυτό οφείλεται στην αποτυχία της χώρας να συνδέσει κατά τρόπο αρμονικό την οικονομία της με τις παρεχόμενες σπουδές. Η αιτίαση αυτή δεν είναι αθεμελίωτη. Όμως, θα πρέπει να γίνει παραδεκτό επίσης ότι αυτή η αποτυχία οφείλεται και στην πίεση που δέχεται η Ελλάδα (ή χώρες όπως η Ελλάδα) μέσω πολλαπλών διαδικασιών «εναρμόνισης» ή «συντονισμού» που εκφράζονται από συστήματα μιας, ενιαίας και γραμμικής αξιολόγησης είτε σε ευρωπαϊκό επίπεδο (πχ. Διαδικασία της Μπολόνια, μεθοδολογία ENQA) είτε σε παγκόσμιο επίπεδο (πχ. η παγκόσμια λίστα ταξινόμησης που παρουσιάζεται σε αυτήν την εργασία ή η λίστα της Σαγκάη ή του TIMES, κτλ). Ουσιαστικά, αυτές οι παραδειγματικές εκδοχές δεν υποδηλώνουν παρά αυτό που μας λέει η εξειδικευμένη βιβλιογραφία: ότι η έννοια της ποιότητας στην ανώτατη εκπαίδευση είναι μάλλον μια πολύ «σχετική έννοια» Επειδή είμαι δημοκρατικός άνθρωπος... Να γίνει αξιολόγηση...όσα ιδρύματα δεν περάσουν...κλείνουν...και να πληροφορήσω ότι τα περισσότερα που θα κλείσουν θα είναι τα πανεπιστήμια... Αλλά κύριοι...αξιολόγηση... Όχι βγαίνω από την ταβέρνα πνιγμένος στα τσίπουρα και βγάζω thread με τίτλο: ΠΡΟΤΑΣΗ ΓΙΑ ΟΡΙΣΤΙΚΟ ΚΛΕΙΣΙΜΟ ΤΩΝ ΤΕΙ Εκτός και αν έπεσε χυλόπιτα από γκόμενα ΤΕ... Edited Μάρτιος 17 , 2012 by Pappos 3
Recommended Posts