george_RES Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 18 , 2012 Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 18 , 2012 Εγω ρωταω με ποια κριτηρια κρινεις εσυ τα ελληνικα , και αγγλικα πανεπιστημια, ΑΦΟΥ ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΠΑΤΗΣΕΙ ΠΟΔΙ ΣΕ ΕΝΑ ΑΠΟ ΑΥΤΑ... Οπως κ εγω δεν μπορω να κρινω της Βουλγαριας, οποτε βασιζομαι στην καταταξη πανεπιστημιων που βγαινει απο διαφορους οργανισμους, κ παλι τοτε δεν ειμαι απολυτως γτ πολυ απλα καθε μελετη αναλογα απο το που προερχεται εμπεριεχει μια σκοπιμοτητα (αυτο θα στο πουν ολοι μα ολοι οι ακαδημαικοι Ελληνες κ μη) οτι καμια μελετη ή στατιστικη δεν ειναι ακριβης γτ ολα μπορει καποιος να τα παρουσιαζει οπως θελει..το πιανεις αυτο? Οποτε οπως καταλαβαινεις γτ δεν μπαινω στην διαδικασια να κρινω ή κ ακομα να συγκρινω πανεπιστημια ή εκπαιδευτικα συστηματα που δεν γνωριζω (βλ.Βουλγαρια), ξεχασα ομως εσυ εισαι σε απολυτη θεση να τα κρινεις..
stayros Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 18 , 2012 Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 18 , 2012 Ναι ρε Λάζαρε ότι ενδιαφέρει εσένα είναι νόμος για το κράτος. Μάθε πρώτα τι θα πει επαγγελματική οργάνωση και μετά μίλα. Δεν έχεις φάει ban 2 μέρες τώρα και έχεις οργιάσει με την παραπληροφόρηση...
IAN Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 18 , 2012 Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 18 , 2012 (edited) Εγω ρωταω με ποια κριτηρια κρινεις εσυ τα ελληνικα , και αγγλικα πανεπιστημια, ΑΦΟΥ ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΠΑΤΗΣΕΙ ΠΟΔΙ ΣΕ ΕΝΑ ΑΠΟ ΑΥΤΑ... Καταρχήν δεν έκρινα όλα τα ελληνικά αλλά το ΕΜΠ .Και αυτό το έκρινα ως προς την ύλη του .Από την στιγμή που έκανα αναλυτική μελέτη ως προς την ύλη των ΗΜΜΥ του ΕΜΠ και ως προς του δικού μου τμήματος για να καταφέρω να τους πείσω έπειτα από 1.5 χρόνο ταλαιπωρία αυτό και μόνο από μόνο του το καθιστά αυτονόητο ότι έχω την εικόνα και των δύο ..Δεν με ενδιαφέρει πως διδάσκεται η ύλη στο ΕΜΠ αλλά τι λένε τα Syllabus των δύο τμημάτων σύγκρισης .Από εκεί και πέρα όπως εσύ χαρακτηρίζεις ότι το αντίστοιχο ελληνικό πενταετές δίπλωμα δεν καλύπτει τον MSc των χαμηλόβαθμων αγγλικών ιδρυμάτων έτσι και εγώ κρίνω το αντίθετο .Με την διαφορά ότι εγώ έχω και την μελέτη των καθηγητών του ΕΜΠ που σύγκριναν αυτά τα αγγλικά ιδρύματα με το αντίστοιχο του ΕΜΠ όπως και τις αποφάσεις του ΔΟΑΤΑΠ .Εσύ έχεις κάτι να μου δείξεις προκειμένου να με πείσεις για το αντίθετο ? Σταύρο μην οδηγείς τα πράγματα στην όξυνση του διαλόγου διότι και μόνο η λέξη Ν.Π.Δ.Δ αρκεί . Έχεις κανέναν άλλο επιμελητήριο να μου προτείνεις πέρα του ΤΕΕ που είναι Ν.Π.Δ.Δ κλάδων διπλωματούχων μηχανικών που ξεπερνάει τις αρμοδιότητες που έχει σήμερα το ΤΕΕ ? Edited Μάρτιος 18 , 2012 by IAN 2 1
Pappos Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 18 , 2012 Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 18 , 2012 Το FH Köln...είναι στην 4η θέση Βουλγαρίας ανάμεσα από 50 ΑΕΙ της Βουλγαρίας... :shock: :shock: :shock: WORLD RANK UNIVERSITY SIZE VISIBILITY RICH FILES SCHOLAR 1998 Fachhochschule Köln 3,384 1,753 976 2,582 Πηγή: www.webometrics.info/
IAN Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 18 , 2012 Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 18 , 2012 Φίλε μου αναγνωρίστηκα εγώ .Το τι λες εσύ δεν με ενδιαφέρει .Εξήγησε μας όμως εσύ για ποιό λόγο δεν αναγνωρίστηκες ? Γιατί δεν πας στο συμβούλιο της επικρατείας να δικαιωθείς όπως δικαιώθηκε η υπόθεση που δημοσίευσες στην άλλη ενότητα προκειμένου να δικαιωθείς ? Τι φοβάσαι ? Μήπως δεν πληροίς τις προϋποθέσεις αναγνώρισης ? 1
stayros Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 18 , 2012 Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 18 , 2012 Λαζαρίστικη λογική: Ότι είναι ΝΠΔΔ αρκεί για να είναι επαγγελματική οργάνωση. Εγώ λέω να γίνει η επαγγελματική οργάνωση ενα ΝΠΔΔ του δήμου Αθηναίων. ΝΠΔΔ το ένα ΝΠΔΔ και το άλλο. Ε ρε τι άλλο θα ακούσουμε εδώ μέσα. Πάλι καλά που ξεκινάει και το Παναθηναϊκός Ολυμπιακός και τουλάχιστον μπορώ να βρίσω ελεύθερα...
candus Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 18 , 2012 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 18 , 2012 Είμαι σχετικά καινούριος στο forum και τώρα μόνο διαπίστωσα ότι είστε οι γραφικοί τύποι των διάφορων forum που απλά τσακώνονται. Το κακό είναι ότι είστε ακριβώς μια μικρογραφία της πραγματικής κατάστασης και ακριβώς η αιτία που δεν λύνονται και δεν πρόκειται να λυθούν τα χρονίζοντα προβλήματα που συζητήσαμε στην αρχή του θέματος. Μα όλοι να πάρετε το μπλε χάπι; Τόσο φόβος για την αλήθεια ρε παιδιά; Καταλαβαίνω όμως, είναι γλυκός ο ύπνος που πέρνετε και πολύ δύσκολο να ξυπνήσει κανείς και να δει στον καθρέφτη. Γιατί δεν απαντά κανείς στην ερώτηση του Ροδόπουλου;
Ροδοπουλος Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 18 , 2012 Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 18 , 2012 Πάμε πολύ βαθιά τώρα και θα χαθούμε, αλλά αξίζει τον κόπο να προσπαθήσουμε. Η τριτοβάθμια εκπαίδευση δεν είναι υποχρεωτική γιατί οδηγεί σε επιστημονική εκπαίδευση με σκοπό την προαγωγή της επιστήμης και την κατάρτιση επιστημόνων που θα υπηρετήσουν την κοινωνία. Είναι σαφές ότι η κοινωνία χρειάζεται περιορισμένο αριθμό επιστημόνων. Ακριβώς!!!!. Ερώτηση 2. Τι σχέση έχει η 3βαθμια εκπαίδευση με τα ΕΔ?
MScEng Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 18 , 2012 Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 18 , 2012 (edited) Ερώτηση 2. Τι σχέση έχει η 3βαθμια εκπαίδευση με τα ΕΔ? Τα επαγγελματικα δικαιωματα ειναι ενας τροπος το κρατος να αξιολογει τις γνωσεις και τις ικανοτητες σου που σχετιζονται με το βασικο σου πτυχιο ωστε θεωρητικα να γινεται ενα ξεκαθαρισμα. Σαν ιδεα λιγο πολυ αξιζει αλλα το πλαισιο ειναι παναρχαιο και ειναι φανερο οτι εξυπηρετει μια ελιτ και οχι το δημοσιο συμφερον. Θα πρεπει να αναπτυχθει ενα συστημα εθνικης αξιολογησης προσοντων που ηδη ειναι στα σκαρια ωστε να αξιολογουνται η εκπαιδευση (BSc, MSc, PhD), η προυπηρεσια, οι ξενες γλωσσες, γνωσεις Η/Υ κτλ κτλ. Edited Μάρτιος 18 , 2012 by MScEng
candus Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 18 , 2012 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 18 , 2012 (edited) Η σύνδεση ΕΔ και ανώτατης εκπαίδευσης, προκύπτει ήδη από την απάντηση του πρώτου ερωτήματος. Τα ΕΔ συνδέονται έμμεσα αλλά απαραίτητα και αυταπόδεικτα με την τριτοβάθμια εκπαίδευση. ΄Εμμεσα γιατί τα ΕΔ δεν επηρεάζουν άμεσα την εκπαιδευτική διαδικασία η οποία όπως είπαμε εξυπηρετεί την επιστημονική πρόοδο. Απαραίτητα όμως, διότι ακριβώς η υπηρεσία του επιστήμονα πρέπει να είναι σαφώς οριοθετημένη. Τα ΕΔ εξυπηρετούν το δημόσιο συμφέρον, πρέπει όμως να υπηρετούν και τη δικαιοσύνη και να διέπονται από αυτήν. Η σχέση λοιπόν είναι αμφίδρομη. Τα ΕΔ καθορίζονται από το πλαίσιο σπουδών και από τα συνολικά τεκμηριωμένα επιστημονικά προσόντα αλλά από την άλλη πλευρά πρέπει να εκφράζουν τις πραγματικές ανάγκες της κοινωνίας και συνεπώς έμμεσα επηρεάζουν ή μάλλον καταδεικνύουν τις ανάγκες για αλλαγές στην εκπαιδευτική διαδικασία. Καλά όλα αυτά, αλλά φοβάμαι ότι θα παραμείνουμε στη σφαίρα του θεωρητικού.. Περιμένω όμως να δω που θα καταλήξεις. Edited Μάρτιος 18 , 2012 by candus
Recommended Posts