ap_architect Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 16 , 2012 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 16 , 2012 Σας ευχαριστώ όλους πολύ!
rodag Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 16 , 2012 Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 16 , 2012 φίλε JTB από μια φώτο δε καταλαβαινει εύκολα κάποιος για να κρινει. Οπότε ότι λέω το λέω με πάρα πολύ μεγάλη επιφύλαξη. Περισσότερο με απασχολεί η στήριξη του γωνιακού πάνω στο οποίο εδράζεται η κοιλοδοκός.Φαίνονται 2 έως 4 κοχλίες M10 (?) αλλά σε ποιο μέσο βιδώθηκαν;Επίσης το ανάποδο Π το οποίο βιδώθηκε στη κοιλοδοκό για να πατήσει η βάση ,αν είναι αλουμίνιο φαίνεται πολύ λεπτό,αν είναι χαλύβδινο ομοίως συν το ότι επειδη πιθανότατα θα είναι ψυχρής έλασης και ψυχρού γαλβανισμού τότε εκτιθέμενο στα κανονικά καιρικά φαινόμενα θα οξυδωθεί πολύ σύντομα και δε θα προσφέρει στήριξη. Επιστρέφω στη στήριξη της κοιλοδοκού. Αν το μέσο στο οποίο έγινε η κοχλίωση του γωνιακού δεν είναι "σίγουρο", μπορεί να γίνει το εξής. Συντηρητικό σενάριο. 1 μέτρο περίπου πριν το τέλος της κ/δοκού να γίνει μια σύνδεση Y στην πίσω πλευρά από αυτή που βλέπουμε.Το νέο "χεράκι" του Υ (κι αυτό προφανώς από ίδιας μορφής κ/δοκό) θα στηριχθεί ομοίως σε ένα άλλο γωνιακό. Το ιδανικό θα ήταν το γωνιακό να ήταν συνεχόμενο ενιαίο κι όχι 2 ανεξάρτητα, και να στηριζόταν καθόλο το μήκος του με κοχλίες. Δημιουργικό σενάριο. Όμοια με το προηγούμενο σενάριο με τη διαφορά οτι η Υ θα γίνει 3 μέτρα πριν το τέλος και πάνω στα δύο "χεράκια" θα πέσει λεπτή πλάκα μπετόν (όπως στις σύμμεικτες) για να δμιουργήσουμε αντίβαρο κι αφού πρώτα μεταξύ των "χεριών" συγκολληθούν επιπλέον δοκοί σαν δικτύωμα και τοποθετηθεί λαμαρίνα -μεταλλότυπος Πάντα έχω την απορία. Ο ανεμοφράκτης βοηθά το σκοπό μας ή χειροτερεύει τα πράγματα;Μήπως δημιουργεί μεγαλύτερο εμπόδιο στον αέρα; Κι αν όχι ποιά είναι η ιδανική γωνία. Στον κατακόρυφο ή μήπως πιο ανασηκωμένο προς τα πίσω; Μήπως θα πρέπει να τοποθετηθούν και στα πλαινά για πλαγιομετωπικούς ανέμους;Γιατί για πλαγιομετωπικούς ο ανεμοφράκτης της πλάτης δε θα λειτουργήσει σαν πανί σε ιστιοφόρο;
JTB Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 17 , 2012 Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 17 , 2012 Συνάδελφε, οι παρατηρήσεις σου δεκτές... αλλά να ξέρεις ότι η φωτο δεν έχει καμία σχέση με τη πραγματικότητα... οι στηρίξεις - αν έβλεπες κι άλλες θα το καταλαβαινες- είναι πάρα πολλές και σίγουρες...Ο μηχανικός ήταν προσεκτικός και με υπερβολή στην ασφάλεια... π.χ. οι κοιλοδοκοί αν θυμάμαι καλά είναι 100Χ100Χ6 (!) Οσο για τον ανεμοφράκτη, χωρίς να μπορώ να επιχειρηματολογήσω, υιοθετώ αυτό που μου είπαν οι συνάδελφοι, ότι πρέπει να είναι τραπεζοειδής... ή τέλος πάντων όχι λεία η λαμαρίνα (π.χ. ,μη βάλεις τσιμεντοσανίδα) Για να καταλάβεις την υπερβολή, το σύστημα μελετήθηκε με ταυτόχρονη επιρροή ανέμου, χιονιού και σεισμού... και μάλιστα και από το Νότο!!! Εγώ θα το θεωρούσα σίγουρο!
landrew Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 17 , 2012 Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 17 , 2012 Δεν ειναι υπερβολη αλλά απαίτηση του Ευρωκωδικα 1, ο συνδιασμος δράσεων (ανεμος-χιονι-σεισμος).......
rodag Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 17 , 2012 Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 17 , 2012 @JTB Δεν έχω κανένα λόγο να αμφισβητήσω την κατασκευή από τη στιγμή που μελετήθηκε τόσο καλά. Οι φωτος απο το ριαλ θινγκ απέχουν σχεδόν πάντα πολλά έτη φωτός. 100Χ100Χ6 ; !! Αυτό είναι αρμα μάχης
JTB Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 17 , 2012 Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 17 , 2012 Δεν ειναι υπερβολη αλλά απαίτηση του Ευρωκωδικα 1, ο συνδιασμος δράσεων (ανεμος-χιονι-σεισμος)....... Μάλλον έχασες τη λεπτομέρεια.... από το Νότο!!! Δηλαδή, σεισμός, χιόνι και νότιος άνεμος;;; Ειδικά ο νότιος άνεμος, γιατί να επιβαρύνει...
landrew Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 18 , 2012 Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 18 , 2012 (edited) Στους Ευρωκωδικες δεν υπαρχουν "ειδικα νοτιάδες" και επειδη αερα μπορει να εχουμε απο ολες τις "μπαντες", επαναλαμβανω : δεν ειναι υπερβολή αλλά υποχρέωση του μηχανικου να συμπεριλάβει με τους κατάλληλους συντελεστες δράσης την ταυτοχρονη επηρρεια και των τριων φαινομενων που προαναφεραμε (σεισμος-χιονι-ανεμος). Edited Μάρτιος 18 , 2012 by landrew
mech.eng Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 3 , 2012 Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 3 , 2012 Εχω πελατη ο οποιος δεν θελει σε καμια περιπτωση να τρυπησει για να μπει το συστημα στηριξης , φοβουμενος μην χαλασει η μονωση της ταρατσας.Ποιες ειναι οι εναλλακτικες λυσεις? Ειναι καλη λυση το χημικο αγγυριο?
kan62 Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 3 , 2012 Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 3 , 2012 Η τελική επίστρωση τι είναι ... πλακάκι, βιομηχανικό δάπεδο ;
mech.eng Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 4 , 2012 Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 4 , 2012 H τελικη επιστρωση ειναι ασφαλτοπανο.
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα