artemidwros Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 30 , 2012 Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 30 , 2012 O Solar Edge από όσο γνωρίζω, από κατασκευης του, έχει δυνατότητα επικοινωνίας μόνο μέσω πρωτοκόλλου RS 232. Επειδή και εγώ θα πρέπει να συνδέσω άμεσα έναν Solar Edge 10k στο διαδίκτυο, ήθελα να ρωτήσω αν έπρεπε να τον παραγγείλω με δυνατότητα ethernet, έτσι ώστε να τον συνδέσω απ΄ευθείας σε router με ένα κλασσικό UTP καλώδιο.
billlllll Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 30 , 2012 Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 30 , 2012 Δεν χρειάζεται να παραγγείλεις κάτι extra, έχει υποδοχή για UTP καλώδιο εσωτερικά.
streetas Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 1 , 2012 Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 1 , 2012 εναλλακτικά πας και φτιάχνεις ένα κονεκτορ απο rs232 σε ethernet. Όσον αφορά τα αυτοκόλλητα για την διάταξη των πάνελ,προσωπικά εκτυπώνω την χωροθέτηση και στην θέση των πάνελ έχω κενά τετράγωνα που βάζω τα αντίστοιχα αυτοκόλλητα των optomizer. Δεν έχω κάποιο πρόβλημα απο την εταιρία με αυτό.
architect_duth Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 10 , 2012 Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 10 , 2012 (edited) Ενημέρωση με απαντητικό mail από την Solaredge για τα δεδομένα που στέλνει ο inverter και τα power boxes: Ο σωστός τύπος είναι: No. of optimizers * 0.2 + No. of inverters * 0.4 και μονάδα μέτρησης τα Mbytes/month Επισυνάπτω και το αντίστοιχο data sheet που μου έστειλαν. Επίσης σε αυτό περιγράφεται και η μνήμη που έχει ο inverter, εάν δεν είναι συνδεδεμένος για κάποιες μέρες στο internet. Technical Note Storing and Sending data on SolarEdge Inverters and Power Optimizers.pdf Edited Ιούλιος 10 , 2012 by architect_duth 1
apaixtos4 Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 11 , 2012 Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 11 , 2012 εχω κανει εγγραφη στο πορταλ σαν installer και μετα απο εκει εκανα δημιουργια νεου site για τον πελατη.επισης εκανα εδω:http://www.solaredge.com/groups/support/services/?section=owner εγγραφη για τον πελατη και του στειλαν username και password οπου με αυτα μπαινει μονο στον παραπανω συνδεσμο και οχι στο πορταλ.σε επικοινωνια που ειχα μου ειπαν οτι περνει λιγες μερες για να ενεργοποιηθει ο κωδικος στο πορταλ για να μπορεσει να μπαινει απο εκει ο πελατης,αλλα περασαν κατι παραπανω απο 10 μερες,ειναι φυσιολογικο και να περιμενω ή μπορει να υπαρχει καποιο προβλημα και να το ψαξω;
dimvas Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 11 , 2012 Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 11 , 2012 Εγώ τους είχα ανοίξει ticket και σε 3 ημέρες το είχαν φτιάξει. Ίσως να είναι φορτωμένη περίοδος (ή έχουν πάρει άδειες...). Δοκίμασες να τους καλέσεις τηλεφωνικώς?
apaixtos4 Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 11 , 2012 Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 11 , 2012 οχι, τηλεφωνικος με solaredge μιλησα οταν με καλεσαν αυτοι μετα απο mail που ειχα στειλει(3βδομαδες μετα).Τα βηματα που ακολουθησα παραπανω ειναι ενταξει ή χρειαζετε να κανω και καποια αλλη κινηση?
dimvas Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 11 , 2012 Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 11 , 2012 Για να προσθέσεις τον πελάτη σου ώστε να μπορεί να βλέπει το site του, θα πρέπει να μπεις στο portal, να πας στο site που δημιούργησες, να πας στο Admin, μετά στο tab "Owners" και εκεί να πατήσεις το κουμπί "Add New Owner". Μήπως με την διαδικασία που έκανες εσύ τον πρόσθεσες σαν installer?
apaixtos4 Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 11 , 2012 Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 11 , 2012 ναι εχεις δικιο,κατι τελευταιο,εκει που παταω Add New Owner βαζω το μαιλ του και μετα μου ζηταει να τον προσθεσω σαν owner απλο ή σαν priviledge owner,αν τον βαλω σαν privileged αντι για απλο αλλαζει κατι?
dimvas Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 11 , 2012 Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 11 , 2012 Σύμφωνα με το manual του portal, ο priviledge owner έχει τη δυνατοτητα να βλέπει και τα "Chart", "Reports" και "Alarms" (εκτός από τα βασικά "Dashboard" και "Layout").
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα