Μετάβαση στο περιεχόμενο

Recommended Posts

Δημοσιεύτηκε

Είναι γυαλιστερά στην όψη, δεν φαίνεται να σκουριάζουν, κι όμως δεν είναι ανοξείδωτα...

Αποτέλεσμα, η αστοχία λόγω διάβρωσης, που -όσο αθώα κι αν ακούγεται- είναι άκρως θεαματική

ως προς το αποτέλεσμα...

 

Τέσσερα χρόνια μετά την τοποθέτηση:

post-33892-0-61663800-1332274342_thumb.jpg

  • Απαντήσεις 28
  • Created
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοσιεύτηκε (edited)

Δεν ειναι μονο η διαβρωση, ειναι και θερμικη κοπωση με τις εναλλαγες κρυο-ζεστο νερο ταυτοχρονα με την διαβρωτικη

δραση του νερου.

 

Επισης ανοξειδωτος χαλυβας δεν σημαινει οτι δεν σκουριαζει αν και ο συνηθης μηχανισμος αστοχιας ειναι αλλος.

Το επιστρωμα απο οξειδια του χρωμιου που δημιουργειται σε ορισμενα σημεια "σπαει" και εισχωρει η διαβρωση

και εχουμε τοπικη διαβρωση που ειναι πολυ πιο υπουλη απο την ομοιογεννη.

Edited by MScEng
Δημοσιεύτηκε

Φυσικά και δεν είναι ανοξείδωτα ! :wink:

Ξέρεις πόσο έχει το ανοξείδωτο σαν υλικό??? 8-)

Δημοσιεύτηκε

Οι ανοξειδωτοι χαλυβες εχουν 4-5 μεγαλες κατηγοριες με πολυ διαφορετικες

ιδιοτητες μεταξυ τους και πολυ διαφορετικες τιμες.

Δημοσιεύτηκε

Κι όμως, τα περισσότερα σπειράλ είναι από χάλυβα 304 ή 316. Τα παραπάνω είναι από κοινό συρματάκι επινικελωμένο... Στην αφή, ακόμη και εκεί που όλα φαίνονται εν τάξει, νιώθεις τα δεκάδες κομμένα συρματάκια...

Δημοσιεύτηκε

Αυτό μου θυμίζει μια πραγματογνωμοσύνη που είχα πιο παλιά για ένα τροχαίο. Το εν λόγω αυτοκίνητο είχε αλλάξει τα κλασικά σωληνάκια φρένων (μαρκούτσια) με σωληνάκια "αεροπορικού τύπου", τα οποία είναι παρόμοια με τα σπιράλ. Το αποτέλεσμα ήταν περίπου ίδιο με τη φωτογραφία αν και όχι τόσο εντυπωσιακό.

Δημοσιεύτηκε

Τα εισαγωγικά στο "αεροπορικού τύπου" έχουν πολύ νόημα... Η κατάληξη πια ήταν; παλιοσίδερα;

Δημοσιεύτηκε

Υπάρχει κάποια εκτίμηση για τι πίεση είχε την στιγμή της αστοχίας; Ρωτώ, διότι δεν είναι απίθανο σε μερικές περιοχές, η πίεση από το δίκτυο να φτάσει τα 7 ή 8 bar.

Σε μία παρόμοια περίπτωση, πρώτα είχε τρυπήσει το πλαστικό σωληνάκι κάτω από το πλέγμα, χωρίς να αστοχήσει το πλέγμα.

Δημοσιεύτηκε

Μιλάμε για πίεση σταθερά κάτω από 3bar, για όλη την περίοδο των τεσσάρων ετών. Σίγουρα δεν έχουμε μηχανική αστοχία, τα συρματάκια κόπηκαν λόγω οξείδωσης, χωρίς να καταπονηθούν μηχανικά ουσιωδώς.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.