AlexisPap Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 20 , 2012 Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 20 , 2012 Είναι γυαλιστερά στην όψη, δεν φαίνεται να σκουριάζουν, κι όμως δεν είναι ανοξείδωτα... Αποτέλεσμα, η αστοχία λόγω διάβρωσης, που -όσο αθώα κι αν ακούγεται- είναι άκρως θεαματική ως προς το αποτέλεσμα... Τέσσερα χρόνια μετά την τοποθέτηση:
MScEng Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 20 , 2012 Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 20 , 2012 (edited) Δεν ειναι μονο η διαβρωση, ειναι και θερμικη κοπωση με τις εναλλαγες κρυο-ζεστο νερο ταυτοχρονα με την διαβρωτικη δραση του νερου. Επισης ανοξειδωτος χαλυβας δεν σημαινει οτι δεν σκουριαζει αν και ο συνηθης μηχανισμος αστοχιας ειναι αλλος. Το επιστρωμα απο οξειδια του χρωμιου που δημιουργειται σε ορισμενα σημεια "σπαει" και εισχωρει η διαβρωση και εχουμε τοπικη διαβρωση που ειναι πολυ πιο υπουλη απο την ομοιογεννη. Edited Μάρτιος 20 , 2012 by MScEng
ilias Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 20 , 2012 Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 20 , 2012 Φυσικά και δεν είναι ανοξείδωτα ! Ξέρεις πόσο έχει το ανοξείδωτο σαν υλικό???
MScEng Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 20 , 2012 Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 20 , 2012 Οι ανοξειδωτοι χαλυβες εχουν 4-5 μεγαλες κατηγοριες με πολυ διαφορετικες ιδιοτητες μεταξυ τους και πολυ διαφορετικες τιμες.
AlexisPap Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 20 , 2012 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 20 , 2012 Κι όμως, τα περισσότερα σπειράλ είναι από χάλυβα 304 ή 316. Τα παραπάνω είναι από κοινό συρματάκι επινικελωμένο... Στην αφή, ακόμη και εκεί που όλα φαίνονται εν τάξει, νιώθεις τα δεκάδες κομμένα συρματάκια...
rootbreaker Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 20 , 2012 Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 20 , 2012 Αυτό μου θυμίζει μια πραγματογνωμοσύνη που είχα πιο παλιά για ένα τροχαίο. Το εν λόγω αυτοκίνητο είχε αλλάξει τα κλασικά σωληνάκια φρένων (μαρκούτσια) με σωληνάκια "αεροπορικού τύπου", τα οποία είναι παρόμοια με τα σπιράλ. Το αποτέλεσμα ήταν περίπου ίδιο με τη φωτογραφία αν και όχι τόσο εντυπωσιακό.
AlexisPap Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 20 , 2012 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 20 , 2012 Τα εισαγωγικά στο "αεροπορικού τύπου" έχουν πολύ νόημα... Η κατάληξη πια ήταν; παλιοσίδερα;
CostasV Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 20 , 2012 Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 20 , 2012 Υπάρχει κάποια εκτίμηση για τι πίεση είχε την στιγμή της αστοχίας; Ρωτώ, διότι δεν είναι απίθανο σε μερικές περιοχές, η πίεση από το δίκτυο να φτάσει τα 7 ή 8 bar. Σε μία παρόμοια περίπτωση, πρώτα είχε τρυπήσει το πλαστικό σωληνάκι κάτω από το πλέγμα, χωρίς να αστοχήσει το πλέγμα.
AlexisPap Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 20 , 2012 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 20 , 2012 Μιλάμε για πίεση σταθερά κάτω από 3bar, για όλη την περίοδο των τεσσάρων ετών. Σίγουρα δεν έχουμε μηχανική αστοχία, τα συρματάκια κόπηκαν λόγω οξείδωσης, χωρίς να καταπονηθούν μηχανικά ουσιωδώς.
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα