Μετάβαση στο περιεχόμενο

Τυπική αστοχία: είναι τα σπειράλ σας ανοξείδωτα;


AlexisPap

Recommended Posts

Είναι γυαλιστερά στην όψη, δεν φαίνεται να σκουριάζουν, κι όμως δεν είναι ανοξείδωτα...

Αποτέλεσμα, η αστοχία λόγω διάβρωσης, που -όσο αθώα κι αν ακούγεται- είναι άκρως θεαματική

ως προς το αποτέλεσμα...

 

Τέσσερα χρόνια μετά την τοποθέτηση:

post-33892-0-61663800-1332274342_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 28
  • Created
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δεν ειναι μονο η διαβρωση, ειναι και θερμικη κοπωση με τις εναλλαγες κρυο-ζεστο νερο ταυτοχρονα με την διαβρωτικη

δραση του νερου.

 

Επισης ανοξειδωτος χαλυβας δεν σημαινει οτι δεν σκουριαζει αν και ο συνηθης μηχανισμος αστοχιας ειναι αλλος.

Το επιστρωμα απο οξειδια του χρωμιου που δημιουργειται σε ορισμενα σημεια "σπαει" και εισχωρει η διαβρωση

και εχουμε τοπικη διαβρωση που ειναι πολυ πιο υπουλη απο την ομοιογεννη.

Edited by MScEng
Link to comment
Share on other sites

Οι ανοξειδωτοι χαλυβες εχουν 4-5 μεγαλες κατηγοριες με πολυ διαφορετικες

ιδιοτητες μεταξυ τους και πολυ διαφορετικες τιμες.

Link to comment
Share on other sites

Κι όμως, τα περισσότερα σπειράλ είναι από χάλυβα 304 ή 316. Τα παραπάνω είναι από κοινό συρματάκι επινικελωμένο... Στην αφή, ακόμη και εκεί που όλα φαίνονται εν τάξει, νιώθεις τα δεκάδες κομμένα συρματάκια...

Link to comment
Share on other sites

Αυτό μου θυμίζει μια πραγματογνωμοσύνη που είχα πιο παλιά για ένα τροχαίο. Το εν λόγω αυτοκίνητο είχε αλλάξει τα κλασικά σωληνάκια φρένων (μαρκούτσια) με σωληνάκια "αεροπορικού τύπου", τα οποία είναι παρόμοια με τα σπιράλ. Το αποτέλεσμα ήταν περίπου ίδιο με τη φωτογραφία αν και όχι τόσο εντυπωσιακό.

Link to comment
Share on other sites

Υπάρχει κάποια εκτίμηση για τι πίεση είχε την στιγμή της αστοχίας; Ρωτώ, διότι δεν είναι απίθανο σε μερικές περιοχές, η πίεση από το δίκτυο να φτάσει τα 7 ή 8 bar.

Σε μία παρόμοια περίπτωση, πρώτα είχε τρυπήσει το πλαστικό σωληνάκι κάτω από το πλέγμα, χωρίς να αστοχήσει το πλέγμα.

Link to comment
Share on other sites

Μιλάμε για πίεση σταθερά κάτω από 3bar, για όλη την περίοδο των τεσσάρων ετών. Σίγουρα δεν έχουμε μηχανική αστοχία, τα συρματάκια κόπηκαν λόγω οξείδωσης, χωρίς να καταπονηθούν μηχανικά ουσιωδώς.

Link to comment
Share on other sites

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.