AlexisPap Δημοσιεύτηκε March 20, 2012 at 08:14 μμ Δημοσιεύτηκε March 20, 2012 at 08:14 μμ Είναι γυαλιστερά στην όψη, δεν φαίνεται να σκουριάζουν, κι όμως δεν είναι ανοξείδωτα... Αποτέλεσμα, η αστοχία λόγω διάβρωσης, που -όσο αθώα κι αν ακούγεται- είναι άκρως θεαματική ως προς το αποτέλεσμα... Τέσσερα χρόνια μετά την τοποθέτηση:
MScEng Δημοσιεύτηκε March 20, 2012 at 08:24 μμ Δημοσιεύτηκε March 20, 2012 at 08:24 μμ (edited) Δεν ειναι μονο η διαβρωση, ειναι και θερμικη κοπωση με τις εναλλαγες κρυο-ζεστο νερο ταυτοχρονα με την διαβρωτικη δραση του νερου. Επισης ανοξειδωτος χαλυβας δεν σημαινει οτι δεν σκουριαζει αν και ο συνηθης μηχανισμος αστοχιας ειναι αλλος. Το επιστρωμα απο οξειδια του χρωμιου που δημιουργειται σε ορισμενα σημεια "σπαει" και εισχωρει η διαβρωση και εχουμε τοπικη διαβρωση που ειναι πολυ πιο υπουλη απο την ομοιογεννη. Edited March 20, 2012 at 08:26 μμ by MScEng
ilias Δημοσιεύτηκε March 20, 2012 at 08:26 μμ Δημοσιεύτηκε March 20, 2012 at 08:26 μμ Φυσικά και δεν είναι ανοξείδωτα ! Ξέρεις πόσο έχει το ανοξείδωτο σαν υλικό???
MScEng Δημοσιεύτηκε March 20, 2012 at 08:33 μμ Δημοσιεύτηκε March 20, 2012 at 08:33 μμ Οι ανοξειδωτοι χαλυβες εχουν 4-5 μεγαλες κατηγοριες με πολυ διαφορετικες ιδιοτητες μεταξυ τους και πολυ διαφορετικες τιμες.
AlexisPap Δημοσιεύτηκε March 20, 2012 at 08:37 μμ Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε March 20, 2012 at 08:37 μμ Κι όμως, τα περισσότερα σπειράλ είναι από χάλυβα 304 ή 316. Τα παραπάνω είναι από κοινό συρματάκι επινικελωμένο... Στην αφή, ακόμη και εκεί που όλα φαίνονται εν τάξει, νιώθεις τα δεκάδες κομμένα συρματάκια...
rootbreaker Δημοσιεύτηκε March 20, 2012 at 08:42 μμ Δημοσιεύτηκε March 20, 2012 at 08:42 μμ Αυτό μου θυμίζει μια πραγματογνωμοσύνη που είχα πιο παλιά για ένα τροχαίο. Το εν λόγω αυτοκίνητο είχε αλλάξει τα κλασικά σωληνάκια φρένων (μαρκούτσια) με σωληνάκια "αεροπορικού τύπου", τα οποία είναι παρόμοια με τα σπιράλ. Το αποτέλεσμα ήταν περίπου ίδιο με τη φωτογραφία αν και όχι τόσο εντυπωσιακό.
AlexisPap Δημοσιεύτηκε March 20, 2012 at 09:02 μμ Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε March 20, 2012 at 09:02 μμ Τα εισαγωγικά στο "αεροπορικού τύπου" έχουν πολύ νόημα... Η κατάληξη πια ήταν; παλιοσίδερα;
CostasV Δημοσιεύτηκε March 20, 2012 at 09:16 μμ Δημοσιεύτηκε March 20, 2012 at 09:16 μμ Υπάρχει κάποια εκτίμηση για τι πίεση είχε την στιγμή της αστοχίας; Ρωτώ, διότι δεν είναι απίθανο σε μερικές περιοχές, η πίεση από το δίκτυο να φτάσει τα 7 ή 8 bar. Σε μία παρόμοια περίπτωση, πρώτα είχε τρυπήσει το πλαστικό σωληνάκι κάτω από το πλέγμα, χωρίς να αστοχήσει το πλέγμα.
AlexisPap Δημοσιεύτηκε March 20, 2012 at 09:21 μμ Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε March 20, 2012 at 09:21 μμ Μιλάμε για πίεση σταθερά κάτω από 3bar, για όλη την περίοδο των τεσσάρων ετών. Σίγουρα δεν έχουμε μηχανική αστοχία, τα συρματάκια κόπηκαν λόγω οξείδωσης, χωρίς να καταπονηθούν μηχανικά ουσιωδώς.
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα