rootbreaker Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 20 , 2012 Share Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 20 , 2012 Δεν μπορούμε να πούμε ότι δέχονται μηχανική καταπόνηση λόγω υδραυλικού πλήγματος? Συνήθως σπιράλ βάζουμε σε καζανάκια και νεροχύτες-νιπτήρες. Ειδικά στους δεύτερους με το κλείσιμο της βρύσης μπορεί να υπάρξει υδραυλικό πλήγμα. Link to comment Share on other sites More sharing options...
matthaios Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 20 , 2012 Share Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 20 , 2012 (edited) Δεν ειναι μονο η διαβρωση, ειναι και θερμικη κοπωση με τις εναλλαγες κρυο-ζεστο νερο ταυτοχρονα με την διαβρωτικηδραση του νερου. + τα μικρά υδραυλικά πλήγματα που δέχονται όταν κλείνουν απότομα οι βάνες. Ένας απλός τρόπος για να διακρίνουμε τα ανοξείδωτα είναι ότι στα inox δεν κολλάει μαγνήτης, όπως κολλάει σε μη ανοξείδωτα χαλύβδινα ή σιδηρούχα εξαρτήματα. Edit: @rootbreaker με πρόλαβες... Edited Μάρτιος 20 , 2012 by matthaios Link to comment Share on other sites More sharing options...
MScEng Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 20 , 2012 Share Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 20 , 2012 Ένας απλός τρόπος για να διακρίνουμε τα ανοξείδωτα είναι ότι στα inox δεν κολλάει μαγνήτης, όπως κολλάει σε μη ανοξείδωτα χαλύβδινα ή σιδηρούχα εξαρτήματα. Ειναι λαθος φιλε. Οι ωστενιτικοι ανοξειδωτοι που αποτελουν το 70% της αγορας των ανοξειδωτων πραγματι ειναι μη μαγνητικοι αλλα οι φερριτικοι, οι precipitation hardening, οι μαρτενσιτικοι ανοδειδωτοι ειναι μαγνητικοι. Κλασικο λαθος που κανανε οι παλιοι "μαστορες" με την εμπειρια τους. Link to comment Share on other sites More sharing options...
matthaios Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 21 , 2012 Share Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 21 , 2012 Ωραία, ευχαριστώ για τη γνώση! Είχα την εντύπωση ότι όλοι οι inox είναι μη μαγνητικοί. Στη Χημική Τεχνολογία που είχαμε στο ΤΕΙ κάναμε για τους χάλυβες αλλά όχι για ανοξείδωτους. Link to comment Share on other sites More sharing options...
aithilenio Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 26 , 2012 Share Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 26 , 2012 (edited) Πέρα από το πλήγμα εγώ θα έλεγα Αλέξη να ελέγξεις και την πίεση... Γιατί μπορεί να είναι 3 bar στο κρύο αλλά στο ζεστό πόσο; Αν έχουμε θερμοσίφωνα που η βαλβίδα ασφαλείας έχει ενσωματωμένο ανεπίστροφο και σφραγίζει 100% (συνήθως κατασκευαστικά δεν σφραγίζουν για αυτό τον λόγο) τότε η πίεση θα φτάνει κοντά στην πίεση ανοίγματος της ασφάλειας.... Αν ο μετρητής του νερού είναι νέου τύπου τότε και αυτός μπορεί να έχει ενσωματωμένο ανεπίστροφο οπότε όλη η εγκατάσταση θα είναι σε υπερπίεση αν δεν υπάρχει δοχείο διαστολής. MScEn γράψε πέντε πράγματα πληροφοριακά να μαθαίνουμε για τα ανοξείδωτα ούτε εγώ το γνώριζα. Edited Μάρτιος 26 , 2012 by aithilenio Link to comment Share on other sites More sharing options...
AlexisPap Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 27 , 2012 Συγγραφέας Share Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 27 , 2012 Η αυξημένη πίεση και το υδραυλικό πλήγμα απορρίπτονται στην συγκεκριμένη περίπτωση, καθώς ο μηχανισμός αστοχίας είναι σαφής και υποδηλώνει διάβρωση. Ακόμη, το μπόιλερ δεν έχει αντεπίστροφο βαλβίδα. Τέλος, δεν νομίζω ότι θα μπορούσε ποτέ να ευθύνεται η πίεση για μία αστοχία αυτού του τύπου, καθώς η αντοχή του σύρματος αντιστοιχεί σε πολύ μεγάλη πίεση (δεκάδες bar) που δεν είναι δυνατόν να εμφανιστεί σε δίκτυο ύδρευσης. Επίσης, η κινητική ενέργεια του νερού στις οικιακές σωληνώσεις είναι μηδαμινή και δεν μπορεί να προκαλέσει πλήγματα υψηλής πίεσης. Link to comment Share on other sites More sharing options...
astrah Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 27 , 2012 Share Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 27 , 2012 Συμφωνώ με τον AlexisPap προσθέτοντας το ενδεχόμενο "τραυματισμού" των συρματιδίων κατά την κατασκευή ή αποθήκευση ή τελική τοποθέτηση η οποία μείωσε την διάμετρό τους, επιτάγχυνε την διάβρωση και τελικά την αστοχία... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panos09 Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 2 , 2012 Share Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 2 , 2012 Ο λόγος που σκουριάζουν είναι ότι το νερό που περνάει μέσα τους είναι κρύο και άρα στην εξωτερική επιφάνεια τους δημιουργούνται συχνά υγροποιήσεις. Νερό + αέρας + απλό ατσάλι = γρήγορη διάβρωση. Για αυτό υπάρχουν τα ανοξείδωτα. Link to comment Share on other sites More sharing options...
AlexisPap Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 2 , 2012 Συγγραφέας Share Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 2 , 2012 Γενικά συμφωνώ, έλα όμως που το σπειράλ της φωτογραφίας (που αστόχησε πρώτο με διαφορά) ήταν του ζεστού νερού... Link to comment Share on other sites More sharing options...
rootbreaker Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 2 , 2012 Share Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 2 , 2012 Αυτό συμβάλει στη θερμική κόπωση. Το νερό που παραμένει κρυώνει και κρυώνει και το σπιράλ. Όταν ανοίξει η βάνα του ζεστού νερού τότε το σπιράλ ζεσταίνεται μέχρι να σταμτήσει η ροή οπότε ξανακρυώνει. Επίσης αν η διάμετρος των συρματιδίων είχε ελατωθεί για τους λόγους που αναφέρθηκαν παραπάνω τότε λόγω της διαστολής η αντοχή θα ήταν ελατωμένη. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα