AlexisPap Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 2 , 2012 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 2 , 2012 Καλά, μην μιλάμε για θερμική κόπωση... Αν ήταν έτσι, οι σιδερένιες γέφυρες (που έχουν τεράστιο κύκλο θερμοκρασιακής μεταβολής σε ημερήσια βάση) θα έπεφταν σαν τραπουλόχαρτα. Άλλο ο θάλαμος καύσης του Eurofighter και άλλο το σπειράλ στην βρύση του ζεστού νερού...
rootbreaker Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 2 , 2012 Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 2 , 2012 Άλλα μέταλα και άλλε διαστάσεις στη γέφυρα και στο eurofighter όμως και άλλα στο σπιράλ
AlexisPap Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 2 , 2012 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 2 , 2012 (edited) ΟΚ, πάσο... Edited Απρίλιος 2 , 2012 by AlexisPap
miltos Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 2 , 2012 Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 2 , 2012 Και άλλες θερμοκρασίες όμως. Τι είδους κόπωση μπορεί να δημιουργήσει η μεταβολή της θερμοκρασίας από 20-60C?
AlexisPap Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 2 , 2012 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 2 , 2012 (edited) Γενικά ως θερμική κόπωση νοείται η κόπωση λόγω μεταβολής τών τάσεων, όταν αιτία της μεταβολής είναι οι θερμοκρασιακές διακυμάνσεις. Προφανώς οι διακυμάνσεις πρέπει να είναι αξιόλογες, ώστε η διαφορά τάσεων που προκύπτει να είναι ικανή να προκαλέσει κόπωση. Για τον κοινό χάλυβα (St37) το απαιτούμενο εύρος είναι πάνω από 100°C, τυπικά όμως απαιτούνται εκατοντάδες βαθμοί θερμοκρασιακής διαφοράς για να προκύψει θέμα κόπωσης. Φυσικά, όλα αυτά προϋποθέτουν να υπάρχει κάποια δέσμευση των βαθμών ελευθερίας, ή μεγάλη ταχύτητα επιβολής της θερμοκρασίας (ώστε να δημιουργείται θερμοβαθμίδα) ώστε να προκύπτει ένταση λόγω του ΔΘ... Σε ένα σπειράλ δεν υπάρχουν αυτές οι προϋποθέσεις. Edited Απρίλιος 2 , 2012 by AlexisPap
miltos Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 2 , 2012 Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 2 , 2012 Ούτε η θερμοκρασία λειτουργίας είναι τέτοια που να αλλοιώνονται οι αντοχές του χάλυβα.
rootbreaker Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 2 , 2012 Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 2 , 2012 (edited) Άρα φτάνουμε στο σημείο 0 πάλι? Έχουμε αποκλείσει σχεδόν τα πάντα. Τι έχουν τα έρμα λοιπόν και ψοφάνε? Υδραυλικό πλήγμα το αποκλείσαμε και σωστά λόγω χαμηλών πιέσεων. Θερμική κόπωση την αποκλείσαμε σωστά λόγω μικρής θερμοκρασιακής διαφοράς και μη δέσμευση βαθμών ελευθερίας. Το να είναι 1-2 συρματίδια κομμένα δεν νομίζω ότι είναι ικανή συνθήκη για τέτοια αστοχία. Κύρια λοιπόν αιτία καταλήγουμε στη διάβρωση? Να θέσω κάτι άλλο στο τραπέζι. Κάθε μία από τις αιτίες που αναφέρθηκαν σε όλο το thread δεν μπορεί να προκάλεσε κάτι τέτοιο. Ο συνδυασμός όμως αιτιών μήπως είναι ικανός για κάτι τέτοιο? Edited Απρίλιος 2 , 2012 by rootbreaker
AlexisPap Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 2 , 2012 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 2 , 2012 Μα δεν είναι ένα-δύο. Κάποια στιγμή κόβονται σχεδόν όλα τα σύρματα από μία πλευρά και γίνεται καρούμπαλο (πετάγεται έξω το λάστιχο)... Λόγω οξείδωσης βεβαίως. Λίγο αργότερα, το καρούμπαλο σπάει...
Ροδοπουλος Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 2 , 2012 Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 2 , 2012 (edited) Υπάρχει και η εκδοχή το λάστιχο να είχε ένα κενό δομής, μικρή ρωγμή, κ.ο.κ με αποτέλεσμα να βάλει το πλέγμα συγκράτησης σε μορφή κόπωσης. Η αστοχία βέβαια του πλέγματος ονομάζετε fretting or rubbing or abrasion fatigue αφου στην ουσία οι ίνες τρίβονται μεταξύ τους με αποτέλεσμα να έχουμε abrasion. Το abrasion με τους κύκλους δημιουργεί mesh voids και αρχίζει και επηρεάζει και το λάστιχο αφού του δημιουργεί εξωτερική φθορά λόγω της μεγαλύτερης τώρα τριβής με τα συρματάκια. Κάποια στιγμή το λάστιχο δακρύζει και αρχίζει να δημιουργεί ηλεκτρολύτη με το λάστιχο. H παραγωγή ΟΗ- μειώνει τοπικά το πεχά του λάστιχου και το ψαθυροποιεί. Edited Απρίλιος 2 , 2012 by Ροδοπουλος
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα