Didonis Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 24 , 2012 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 24 , 2012 (edited) ... ...εψαχνα τοσο καιρο εδω μεσα και αναρωτιομουν πως και δεν εχει γινει καποιο topic.. Σιγά μη δεν είχε τόπικ, απλά από ακροαματικότητα πάσχει λίγο… χάθηκε στην παραπολιτική θεώρηση του ζητήματος ... Σίγουρα ο ουσιαστικός σχεδιασμός προτάσεων ή ακόμα και μια συνεργατική διεπιστημονική διαδικασία ανάλυσης προβλημάτων, ιεράρχησης και τελικά σύνθεσης λύσεων θα ήταν υπέροχη… Edited Ιούλιος 24 , 2012 by Didonis
Guest sosi Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 29 , 2012 Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 29 , 2012 μα και εσυ πως σου ηρθε αυτος ο τιτλος; και να φανταστεις οτι τελικα το γραφειο δε θα συμμετασχει οποτε απογοητευση γενικοτερα.. ο Σεπτεμβρης δε θα ξεκινησει καλα: μια ο διαγωνισμος που ηθελα να συμμετασχω και μια η συναυλια RHCP που δεν εχω λεφτα να παω.. ουφ.. Αλλα επιμενω πως ηταν ενα ευχαριστο διαλειμμα απο τα αυθαιρετα (τα οποια μισω και διαφωνω αλλα ασχολουμαι αναγκααστικα) οποτε κραταω αυτο απο το ολο θεμα!
Γιάννης Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 29 , 2012 Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 29 , 2012 Οποιοσδήποτε διαγωνισμός αρχιτεκτονικός βλέπει το θέμα αποσπασματικά είναι καταδικασμένος σε αποτυχία... Γενικά, είμαι υπέρ των global θεωρήσεων και μελετών, κάτι σαν στρατηγικές πολεοδομικές μελέτες που θα δίνουν τις γενικές κατευθύνσεις για τις επιμέρους μελέτες αναπλάσεις... Σε τι θα εξυπηρετήσει μια πεζοδρόμηση της Πανεπιστημίου και της Πατησίων? Στην ακόμα μεγαλύτερη συμφόρηση της Σταδίου και των άλλων γύρω δρόμων?? Γιατί δεν καθόμαστε κάτω σαν υπουργείο-Δήμος-Περιφέρεια κλπ να δούμε το συνολικό πρόβλημα της Αθήνας που έχει καταστεί πόλη ανυπόφορη? Απαιτείται καθολικός σχεδιασμός των ΜΜΜ, των βασικών αξόνων και των δικτύων ποδηλατοδρόμων έτσι ώστε η πόλη να γίνει πάλι βιώσιμη. Αν έχει στο Χαλάνδρι και στα Βριλήσσια 2-3 χλμ ποδηλατόδρομων δεν λέει τίποτα διότι δεν "ξεκολλάει" το ποδήλατο από μέσο αναψυχής-άθλησης για λίγους. Για να γίνει το ποδήλατο μαζικό μέσο καθημερινής μεταφοράς ατόμων για την δουλειά, την διασκέδαση, την άθληση, τις σπουδές απαιτούνται ριζικές αλλαγές. Η κουβέντα αυτή είναι πολύ μεγάλη και ατέρμονη όσο συζητιέται σε επίπεδο καφενείου από μη ειδικούς. Αν δεν μπει σε ένα τραπέζι μια σοβαρή συνολική αναδιαμόρφωση του τρόπου ζωής των Αθηναίων δεν μπορούμε να μιλάμε για "Rethink Athens"... 3
BAS Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 29 , 2012 Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 29 , 2012 Σωστός Γιάννη και πόντος από εμένα .
GEORGE MICHEAL Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 29 , 2012 Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 29 , 2012 σωστός και από εμένα επίσης ο Γιάννης Το θέμα είναι αν όντως μπορουν να βρεθούν λύσεις για το συνολικό πρόβλημα της Αθήνας , αφού ακόμα και η Αθήνα του 1992 που άφησα πίσω είναι τελέιως διαφορετική από την σημερινή Αλλά για αυτό θα υπάρχουν και οι δυνατοί λύτες για την ολοκληρωμένη αναζήτηση σχεδιασμού της πόλης
Γιάννης Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 29 , 2012 Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 29 , 2012 (edited) Κοίταξε Γιώργο, η Αττική οδός και η Περιφερειακή Υμηττού σε συνδυασμό με το ΜΕΤΡΟ, τον προαστιακό και τον υφιστάμενο ΗΣΑΠ, έχουν αλλάξει αρκετά την μορφή μετακινήσεων στην Αθήνα. Αλλά αυτά τα έργα ήταν απαραίτητα την δεκαετία του '80 και του '90 τα οποία σχεδιάστηκαν. Τώρα, όχι βέβαια ότι δεν είναι απαραίτητα, αλλά απαιτούνται άλλα γενναία, μεγάλα έργα ώστε να αλλάξει η πόλη προς τος ανθρώπινο. Και είμαι σίγουρος ότι υπάρχουν λύσεις και οπωσδήποτε υπάρχουν οι λύτες, αλλά θα πέσουν πάλι πάνω στον τοίχο της κρίσης, στο οικονομικό... Edited Αύγουστος 29 , 2012 by Γιάννης
BAS Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 30 , 2012 Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 30 , 2012 Aμα θέλουμε να γίνουμε πιό συγκεκριμένοι , τα βασικά έργα στην Αττική είναι ο αυτοκινητόδρομος και η σιδ/κη γραμμή Ελευσίνας - θήβας , η επέκταση του προαστιακού στο Λαύριο και η επέκταση της περιφερειακής Υμηττού στην Βουλιαγμένης και η κατασκευή κόμβου στην Λ.Σχιστού-Λ.Αθηνών στο Σκαραμαγκά . Ακόμη μικρό έργο είναι η σύνδεση της περιφερειακής Αιγάλεω με την Αθηνών - Ελευσίνας . Επίσης η μεταφορά των μεταφορικών εταιρειών , της λαχαναγοράς και των ΚΤΕΛ στο Θριάσιο εκεί που γίνεται και ο μεταφορικός σταθμός του τρένου και βέβαια η άμεση λειτουργία του ΣΚΑ . Ετσι όλη η βαριά κυκλοφορία , αλλά και η κυκλοφορία μεγάλων φορτηγών θα φύγει από την πόλη , ενώ η Λ. Κηφισσού θα είναι μιά εύκολα προσβάσιμη αρτηρία που σε συνδυασμό με την Α.Ο. και την Π.Υ θα κάνει έναν άνετο εσωτερικό δακτύλιο του λεκανοπεδίου . Μην ξεχνάτε ότι εκτός από το Ελληνικό , έχουμε μιά τεράστια έκταση από του Ρέντη μέχρι τα Σεπόλια , όπου έχουμε χρήσεις που δεν συνάδουν με την εποχή μας και θα μπορούσαν να γίνουν το νέο τμήμα της πόλης , ενώ μεγάλο μέρος τους είναι εκτός σχεδίου που σημαίνει και χαμηλό κόστος απαλλοτριώσεων , μεγάλες ιδιοκτησίες που θα δίνουν μεγάλες εισφορές σε γή και χρήμα . Ετσι θεωρώ ότι η πεζοδρόμηση της Πανεπιστημίου δεν προσφέρει τίποτα , αντίθετα θα μειώσει το αίσθημα ασφάλειας στην περιοχή μιά και έχουμε γενικότερο προβλημα αυτήν την εποχή . Πρώτα λοιπόν εκσυγχρονίζεις τις χρήσεις γής στην πόλη , εντάσσοντας στο σχέδιο όλα τα κομμάτια της και μετά κάνεις έργα βιτρίνας . Η Πανεπιστημίου θα μπορούσε απλά να μειωθεί το πλάτος του οδοστρώματος σε 2 λωρίδες , να επεκταθεί το τράμ και να ισχύει ένας δακτύλιος που να επιτρέπει την απεριόριστη κυκλοφορία των ΙΧ μόνο τις νυκτερινές ώρες , ενώ την ημέρα να περνάνε μόνο ταξί και ειδικά οχήματα όπως ασθενοφόρα κλπ . 1
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα