george_RES Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 1 , 2012 Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 1 , 2012 Συναδελφοι ας μην ξαναμπουμε στην διαδικασια συγκρισεως ΑΕΙ με ΤΕΙ..θα κανουμε παντα σαν παιδακια κ θα λεμε εγω το εχω μεγαλυτερο...Απο οτι καταλαβα η ερωτηση του JTB ειναι καθαρα στην σφαιρα του ΑΝ κ της φαντασιας , απλα συζητηση να γινετε
BAS Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 1 , 2012 Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 1 , 2012 Δύο θεματάκια . Αφού οι πανελλήνιες κανονίζουν ΕΔ , τότε όσοι δεν πέρασαν σε εδώ πολυτεχνείο η τει και έχουν πτυχίο εξωτερικού , παρακαλούνται να καταθέσουν άμεσα τις σφραγίδες . Αρκετά έκλεψαν τόσα χρόνια δουλειές από τους άλλους πού έγραψαν 18 στις πανελλήνιες και δεν "φραπέδιαζαν" στο λύκειο . Ντροπή τους . Με αυτόν δε τον τρόπο θα μείνουν οι μισοί διπλωματούχοι στην αγορά , αφού οι άλλοι μισοί είναι εκ της εσπερίας η της βαλκανίας . Μιλώντας σοβαρά τώρα , όταν καταργήθηκαν οι σχολές υπομηχανικών και ιδρύθηκαν οι ΑΣΤΕΜ το 1973 εκδόθηκε το ΠΔ 334/73 που δεν επέτρεπε στους πτυχιούχους ΑΣΤΕΜ αυτόνομη υπογραφή στις μελέτες , αλλά 3 χρόνια μετά την λήψη του πτυχίου είχαν απεριόριστη επίβλεψη . Αυτό λόγω του ότι ήταν ΠΔ της δικτατορίας , κάποια στιγμή έγινε ανενεργό , μετά επανήλθε και τελικά κανείς δεν ξέρει τι ισχύει , απλά τα δικαιώματα των υπομηχανικών βόλευαν όλους τότε και το ΤΕΕ και την ΕΕΤΕΜ . Ηταν και το 1/4 των σημερινών οι μηχανικοί , υπήρχε και δουλειά , δεν ζοριζόταν και κανένας . Αλφίστι δεν είναι VAGηδες , είναι VAGέληδες . Παρ' όλα αυτά την σεβόμαστε την Αλφα γιατί όπως και η Citroen τα αυτοκίνητα τους έχουν ψυχή και άποψη και δεν είναι miele η bosch .
alfisti1978 Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 1 , 2012 Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 1 , 2012 BAS το επιχειρημα σου για το εξωτερικό δεν είναι ακόλουθο του δικού μου φυσικά. δεν συμφωνω βεβαια τωρα για τα αμαξια: κι εγω υποκλίνομαι στην Citroen αν και κολαω στο ότι ειναι αργα, αλλα πραγματι εχουν χαραχτήρα. αλλα και τα πεζώ (106 rallye, 205rallye) τα προσκυνώ για την οδηγική τους συμπεριφορα
candus Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 1 , 2012 Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 1 , 2012 (edited) Μιας και επιμένετε με τα αυτοκίνητα και το ξεφτιλίσαμε ούτως ή άλλως (προφανώς συνειδητά).. τουλάχιστο ας βάλουμε τα πράγματα στη σωστή τους αναλογία. Η σωστή αναλογία είναι ότι με τα 11.000 (ή όσα αντιστοίχισες τέλος πάντων στο πτυχίο των ΑΤΕΙ) πήραμε ένα αυτοκίνητο, το οποίο έχει και την τεχνολογία πλήρη και όλα του. Μας βγάζει ασπροπρόσωπους στο δρόμο και μας πάει αξιόπιστα όπου και όποτε θέλουμε. Δεν έχει τη λάμψη μιας μερσεντές κάμπριο βέβαια να την παρκάρουμε μπροστά στην καφετέρια και να την επιδεικνύουμε όπως οι ΠΕ (βλ κοινωνικό κύρος του πτυχίου σας), αλλά νομίζω αυτά τελείωσαν στην Ελλάδα του σήμερα. Για να μην το κουράζω όμως παραπάνω, το πρόβλημα του αυτοκινήτου που με τόσο κόπο και μεράκι αγοράσαμε, είναι ότι δεν μας δίνει άδεια κυκλοφορίας το κράτος. Χωρίς λόγο και αιτία. Μόνο και μόνο για να βρίσκει parking άνετα αυτός με το κάμπριο! Κι έτσι αναγκαζόμαστε να κυκλοφορούμε παράνομα... Και όσο κι αν δεν το πιστεύεις, αυτό δεν το ξέραμε όταν το αγοράσαμε... Ποιος θα φανταζότανε άλλωστε ότι μπορεί ο δίπλα με τη μερσεντές να εμποδίσει την έκδοση άδειας κυκλοφορίας του ελεγμένου από το ίδιο το κράτος νέου αυτοκινήτου του; Το κατάλαβες τώρα που το είπα με τα αυτοκίνητα alfisti;; Edited Απρίλιος 1 , 2012 by candus 1
BAS Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 1 , 2012 Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 1 , 2012 Αλφίστι , το επιχείρημα μου περιγράφει ακριβώς την λογική σου . Απλά δεν σου αρέσει η λογική σου σε αυτήν την περίπτωση . Γιά τα αυτοκίνητα μπορούμε να κάνουμε ένα θέμα και να συζητήσουμε εκεί . Το σχόλιο του candus δεν αποδίδει ακριβώς την αλήθεια , Ακριβέστερα αποδίδει την αλήθεια αυτό που βλέπουμε τελευταία , πολλοί να έχουν εγλωβιστεί στα τεκμήρια των δίλιτρων και μεγαλύτερων αυτοκινήτων , ενώ κάποιοι άλλοι απλά τους έβαλαν πινακίδες Βουλγαρίας με εικονικές εταιρείες .
JTB Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 2 , 2012 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 2 , 2012 @ΑΛΟΪΖΟΣ : Επειδή δεν ξέρω τι σχέση έχεις με τα κτιριακά, δέχομαι το σχόλιο ως απλή αντίδραση ενός ιδιώτη... αλλά όχι και από μηχανικό! Αν είναι έτσι, τότε θα έπρεπε να ζητάμε άκριτη νομιμοποίηση όλων των αυθαιρέτων τζάμπα, ότι νά'ναι - όπως νά'ναι και για όλα τα ακίνητα... Ρουφιάνος είναι αυτός που προδίδει... Το να υποστηρίζεις πλέον τη παρανομία του καθενός ο οποίος αποδεδειγμένα για να τη κάνει έχει φάει λεφτά συναδέλφων, τεχνιτών και φορολογία είναι περισσότερη προδοσία προς το χώρο σου. Δεν μιλώ για τις παράγκες ούτε για τα λυόμενα του 75... Αλλά για τις βιλάρες σε διάφορες περιοχές τις Αττικής που κτίζονταν ως μικρές μεζονέτες και ξεπηδούσαν 4όροφα... @ Alfisti: Πού να θυμάμαι εγώ τώρα τις πανελλαδικές... Πάντως φαντάσου ότι εγώ πέτυχα το σύστημα που μετρούσε ο βαθμός όλων των μαθημάτων και το σύνολο του απολυτηρίου στο Λύκειο για τα μόρια... Είχα 18,6 με 18,9 σε όλο το λύκειο... Είμαι καλός μηχανικός;;; Αλλά ακόμη και αν δεχτώ ότι είμαι ο χειρότερος... Πώς πείθεις κάποιον που δουλεύει 20 χρόνια σε διάφορα αντικείμενα ότι δεν είναι τόσο καλός μηχανικός όσο ένας ΠΜ που δουλεύει σε τράπεζα ή σε εταιρία μονωτικών;;; Αρα, είναι τόσα πολλά τα κριτήρια που πραγματικά έχω αρχίσει να εξετάζω τις περιπτώσεις ατομικά... Εχω δει ΠΕ μηχανικό με συμπεριφορά λογιστή (ψείρας χωρίς νόημα) και έχω δει ΤΕ μηχανικό να παίρνει όλο το έργο (μελέτη και επίβλεψη) επάνω του και να βγαίνει κούκλα... Γιαυτό επιμένω ότι το πιάνεις από πολύ πίσω... δεν είναι όλα στη θεωρία και βέβαια αν νομίζεις ότι επειδή δεν πέρασα στο ΕΜΠ με τις πανελλαδικές δεν θα έβγαζα τη σχολή σου - ίσως και καλύτερα από εσένα- δεν έχει νόημα να παίρνω σοβαρά τα σχόλιά σου...
LeftLane Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 2 , 2012 Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 2 , 2012 (edited) στην Ελλάδα όμως εκτός από τις τζιουλιεττες των 20000ευρώ κυκλοφορούν και άλλες με ξένες πινακίδες, άλλες αγορασμένες από τους ιδιοκτήτες στην Ιταλία με ελληνικές πινακίδες, άλλες που οι ιδιοκτήτες τις μόνταραν με υλικά από διάφορες ιταλικές μάντρες και άλλες κλεμμένες που δεν κόστισαν στους ιδιοκτήτες τους 20000ευρώ. Στους ιδιοκτήτες των mito η άδεια δεν αναγράφει το mito αλλά ένα τρίκυκλο. Υπάρχουν και ιδιοκτήτες mito που είναι πολύ καλύτεροι οδηγοί από κάποιους με τζιουλιεττες που κανονικά δεν θα έπρεπε καν να κυκλοφορούν στο δρόμο, όπως υπάρχουν και άσχετοι οδηγοί mito που και αυτοί δεν θα έπρεπε να οδηγούν ΑΠO ΤΟΥΣ KΑΛΥΤΕΡΟΣ ΠΑΡΑΛΛΗΛΙΣΜΟΥΣ ΠΟΥ ΕΧΩ ΑΚΟΥΣΕΙ, ΧΧΑ ΧΑΧΑ :mrgreen: !!! Συγγνωμη για τα κεφαλαια αλλα ξαναδιαβαστε το μερικοι, περιγραφει την κατασταση με 3 κουβεντες!! Edited Απρίλιος 2 , 2012 by LeftLane
alfisti1978 Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 2 , 2012 Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 2 , 2012 ΑΠO ΤΟΥΣ KΑΛΥΤΕΡΟΣ ΠΑΡΑΛΛΗΛΙΣΜΟΥΣ ΠΟΥ ΕΧΩ ΑΚΟΥΣΕΙ, ΧΧΑ ΧΑΧΑ :mrgreen: !!! Συγγνωμη για τα κεφαλαια αλλα ξαναδιαβαστε το μερικοι, περιγραφει την κατασταση με 3 κουβεντες!! εγώ δεν καταλαβα τι ακριβώς λέει ο ποιητής πάντως έχουμε επικεντρωθεί στα αυτοκίνητα....
stayros Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 3 , 2012 Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 3 , 2012 http://www.ethnos.gr/entheta.asp?catid=22814&subid=2&pubid=63636512 Τμήμα Πολιτικών Δομικών Έργων (TEI Πειραιά) Το αντικείμενο σπουδών του τμήματος αφορά τις εφαρμογές που άπτονται της μελέτης, της κατασκευής και της διαχείρισης δημόσιων και ιδιωτικών έργων Πολιτικού Μηχανικού μικρής ή μεγάλης κλίμακας, εντεταγμένων στο ευρύτερο πλαίσιο των κτιριολογικών προδιαγραφών και των κτιριοδομικών/πολεοδομικών κανονισμών, των Ευρωκωδίκων Σχεδιασμού και των σε ισχύ Αντισεισμικών Κανονισμών, καθώς και των απαιτήσεων για τον ενεργειακό σχεδιασμό και την άμβλυνση των περιβαλλοντικών επιπτώσεων των παραπάνω έργων. Οι σπουδές είναι διάρκειας οκτώ ( εξαμήνων και περιλαμβάνουν υποχρεωτική εξάμηνη. Με την ολοκλήρωση των σπουδών τους, οι πτυχιούχοι του τμήματος αποκτούν το απαραίτητο επιστημονικό και τεχνολογικό υπόβαθρο, καθώς και τις απαιτούμενες γνώσεις και δεξιότητες, ώστε να μπορούν να απασχολούνται ως πτυχιούχοι Πολιτικοί Μηχανικοί Δομικών Έργων του Τεχνολογικού Τομέα της Ανώτατης Εκπαίδευσης σε δομικά έργα μικρής ή μεγάλης κλίμακας. Θεσσαλονίκης - Πειραιά Ο απόφοιτος αποκτά γνώσεις ηλεκτρονικής, προγραμματισμού Η/Υ, θεωρίας συστημάτων αυτομάτου ελέγχου, ηλεκτρολογίας και μηχανοτρονικής: εφαρμόζει τις επιστημονικές και τεχνολογικές μεθόδους σχεδιασμού, ανάπτυξης, κατασκευής και χειρισμού ηλεκτρικών, ηλεκτρονικών, υπολογιστικών, υδραυλικών και πνευματικών μηχανών κ.λπ., καθώς και τον αυτόματο έλεγχο αυτών. Πραγματοποιεί εκτιμήσεις και επιμετρήσεις έργων, τα οποία ανήκουν σε συστήματα που περιέχουν στοιχεία αυτόματου ελέγχου και πραγματογνωμοσύνες σε εγκαταστάσεις συστημάτων από τα ανωτέρω. Συντάσσει και επιβλέπει μελέτες έργων που αφορούν συστήματα αυτόματου ελέγχου ή, γενικότερα, συστήματα ηλεκτρικά, ηλεκτρονικά, ηλεκτρομηχανολογικά, υπολογιστικά, μηχανοτρονικά κ.λπ., στο πλαίσιο δημόσιων ή ιδιωτικών έργων, ως ελεύθερος επαγγελματίας ή υπάλληλος εταιρειών δημόσιου ή ιδιωτικού δικαίου. Χρησιμοποιεί, προγραμματίζει, συντηρεί, ρυθμίζει και αναπροσαρμόζει υπολογιστές, μικροϋπολογιστές, μικροελεγκτές, PLCs, CNCs, ρομποτικές συσκευές και γενικά εξοπλισμό που υλοποιεί μεθόδους και αλγορίθμους αυτόματου ελέγχου. Ο απόφοιτος μπορεί να εργαστεί στη βιομηχανία, στον τομέα των υπηρεσιών και στην εκπαίδευση καθώς επίσης να συνεχίσει τις σπουδές σε επόμενες βαθμίδες εκπαίδευσης. Τμήμα Ενεργειακής Τεχνολογίας ΤΕΙ Αθήνας: Καλύπτει τα πεδία των επιστημών στους τομείς Μηχανολογίας και Ηλεκτρολογίας και ειδικότερα την Ενεργειακή Μηχανολογία και Ενεργειακή Ηλεκτρολογία. Πέραν των γνώσεων που περιλαμβάνονται στους ανωτέρω τομείς, δίνεται έμφαση στην αξιοποίηση των συμβατικών, ανανεώσιμων και νέων πηγών ενέργειας, σε παραγωγή, μετατροπή, μεταφορά, αποθήκευση, έλεγχο και χρήση της ενέργειας, καθώς και σε διαχείριση, εξοικονόμηση και περιβαλλοντική θεώρηση της ενέργειας. Ο πτυχιούχος του Τμήματος Ενεργειακής Τεχνολογίας μπορεί να σταδιοδρομήσει σε όλους τους επαγγελματικούς χώρους των κλασικών Τμημάτων Μηχανολογίας ή Ηλεκτρολογίας, ανάλογα με την κατεύθυνση σπουδών που έχει επιλέξει έχοντας το πλεονέκτημα της σφαιρικής γνώσης σε ενεργειακά θέματα. Το πτυχίο που χορηγεί το Τμήμα Ενεργειακής Τεχνολογίας αποτελεί ένα καλό εφόδιο για μια ευρεία επιλογή θέσεων εργασίας, καθώς και για τη συνέχιση των σπουδών σε μεταπτυχιακό επίπεδο. Μπορούν επίσης να απασχολούνται ως ελεύθεροι επαγγελματίες, σε θέσεις στη βιομηχανία, σε γραφεία μελετών, σε εταιρείες κατασκευής έργων ή συντήρησης μηχανολογικού ή ηλεκτρολογικού εξοπλισμού, σε επιχειρήσεις εμπορίας εξοπλισμού ενεργειακής τεχνολογίας, σε επιχειρήσεις κοινής ωφέλειας, σε υπηρεσίες του Δημοσίου, σε οργανισμούς, σε εκπαιδευτικά ιδρύματα κ.λπ. Αυτά για όσους λένε πως ξέρεις τι γίνετε πριν τις πανελλήνιες. Τέτοιες #€@&*%$@ διάβαζα και εγώ πριν δώσω πανελλήνιες και τώρα ελέω ΤΕΕ νιώθω λαθρομεταναστάστης στην ίδια μου τη χώρα...
MOFO33 Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 11 , 2012 Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 11 , 2012 Δεν συνερίζομαι το συγκεκριμένο άρθρο και είμαι από αυτούς τους λογικούς (θέλω να πιστεύω), που πιστεύει πως δεν μπορεί να εξισωθεί το πτυχίο του Πολυτεχνείου με του ΤΕΙ και τα δικαιώματά που τους προσδίδουν με τα αντίστοιχα του ΤΕΙ. Δυστυχώς όμως οι συνάδελφοι του Πολυτεχνείου έχουν φέρει την κατάσταση εδώ που βρίσκεται και πιο συγκεκριμένα, το ΤΕΕ. Το κράτος κατ'επέκταση φταίει που υποκύπτει στις ορέξεις του ΤΕΕ και των Πολιτικών μηχανικών του (γιατί (κακώς) αυτός ο κλάδος είναι που ελέγχει τα πάντα), αλλά ταυτόχρονα μας κοτσάρει στα πτυχία μας τον τίτλο του Πτυχιούχου Μηχανικού. Εμένα προσωπικά δεν με πειράζει να λέγομαι Υπομηχανικός, αλλά τουλάχιστον να μου δώσει κάποια δικαιώματα!! Υπάρχουμε ως σχολή 12 χρόνια και δεν έχουμε ούτε ένα κατοχυρωμένο δικαίωμα! Δεν θέλω να σηκώσω 2όροφο! Δεν θέλω κάνω οτιδήποτε κατασκευαστικό,αρχιτεκτονικό. Δεν το μάθαμε άλλωστε στη σχολή! Θέλω όμως να μπορώ να κάνω εξαρτημένα τοπογραφικά. Έστω και με όρια και λογικούς περιορισμούς. Θέλω να δίνω εξετάσεις να για να μπω στο ΤΕΕ και να ασφαλίζομαι στο ΤΣΜΕΔΕ, καθώς ο τίτλος που μου αποδίδεται συνάδει με την ιδέα δημιουργίας του εν λόγω ταμείου (και στο κάτω κάτω μόνο καλό θα κάνει όλο αυτό στο ταμείο με την εισροή χρημάτων). Είναι δυνατόν να δέχεστε ως ισότιμο μέλος (στο ΤΕΕ/ΤΣΜΕΔΕ) τον οποιοδήποτε, που απλά είχε τα χρήματα να πάει να σπουδάσει στο εξωτερικό, χωρίς να δώσει Πανελλήνιες (πιθανότατα έβγαζε χαμηλότερο βαθμό κι από μας που περάσαμε ΤΕΙ) και όχι κάποιον που έδωσε Πανελλήνιες κι ας πήρε και χαμηλότερο βαθμό; Ο Π.Μ. που σπόυδασε στην Τσεχία και την Αγγλία, έμαθε τον ΓΟΚ της Ελλάδας στο εξωτερικό ή εμαθε τις τεχνικές προδιαγραφές που επικρατούν στην Ελλάδα από την Ρουμανία? Έμαθε ο τοπογράφος στην Αγγλία για το κτηματολόγιο ή το ΕΓΣΑ87 ή τις διανομές/αναλογισμούς κλπ? Δεν μπορώ να καταλάβω την όλη λογική μερικών εδώ μέσα! Καταλήγω και συμφωνώ με τον stayro παραπάνω ότι νιώθω λαθρομετανάστης στην ίδια μου τη χώρα! Πραγματικά μπείτε για λίγο στη θέση μου και αναλογιστείτε ορισμένα πράγματα! Δεν κάνει κακό...
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα