Μετάβαση στο περιεχόμενο

Recommended Posts

Δημοσιεύτηκε

Συμφωνα με την νεα νομοθεσια το ΣΑΥ θεωρειται απο την αντιστοιχη Επιθεωρηση Εργασιας ( Την τεχνικη). Ο εχων την εκπονηση της κανει αιτηση -δηλωση στην επιθεωρηση εργασιας ζητωντας να του θεωρησουν το ΣΑΥ, και η Επιθ.Εργασιας το θεωρει αναγραφοντας οτι "απλα θεωρηθηκε και δεν ελεγχθηκε". Καλο ειναι να υπαρχει και το Ημερολογιο Μετρων Ασφαλειας και η εκ των προτερων γνωστοποιηση για να θεωρουνται ολα μαζι

  • Upvote 1
Δημοσιεύτηκε

Όταν υπάρχει εκπονημένο ΣΑΥ απο το στάδιο της Μελέτης και Θεωρημένο απο τον Κύριο του έργου, το οποίο αναπροσαρμοζεται κατά το στάδιο κατασκευής του έργου που συντάσεται απο τον Συντονιστή του ΣΑΥ, πρεπει να θεωρηθεί εκ νέου απο την Επιθεώρηση εργασίας και απο τον κύριο του έργου????

Νομοθετικά που αναφέρεται???

  • 2 weeks later...
Δημοσιεύτηκε

Όταν υπάρχει εκπονημένο ΣΑΥ απο το στάδιο της Μελέτης και Θεωρημένο απο τον Κύριο του έργου, το οποίο αναπροσαρμοζεται κατά το στάδιο κατασκευής του έργου που συντάσεται απο τον Συντονιστή του ΣΑΥ, πρεπει να θεωρηθεί εκ νέου απο την Επιθεώρηση εργασίας και απο τον κύριο του έργου????

Νομοθετικά που αναφέρεται???

 

Aν ειναι θεωρημενο ηδη ισχυει. Απλα στα καινουρια εργα θεωρειται στην επιθεωρηση εργασιας

  • 5 months later...
Δημοσιεύτηκε

Συνάδελφοι καλησπέρα.

Συνεχίζω το τοπικ με μια ερώτηση που συνδυάζεται και με την υποχρεώση (που έτσι και αλλίως υπήρχε και με τον προηγούμενο τρόπο έκδοσης οικοδομικών αδειών) σύνταξης ΣΑΥ-ΦΑΥ με ορισμό του υπεύθυνου συντονιστή κατά τα αναφερόμενα στο ΠΔ 305/96. (άρθρο 3 ια Ν. 4030/2011).

Στο άρθρο 3 του ΠΔ. 305/96 αναφέρεται ότι

1. Για εργοτάξιο όπου είναι παρόντα πολλά συνεργεία ορίζεται ένας ή περισσότεροι συντονιστές σε θέματα ασφάλειας και υγείας κατά την εκπόνηση της μελέτης του έργου, σύμφωνα με την παρ.8 του Αρθ-2 του παρόντος διατάγματος.

2. Για εργοτάξιο όπου είναι παρόντα πολλά συνεργεία ορίζεται ένας ή περισσότεροι συντονιστές σε θέματα ασφάλειας και υγείας κατά την εκτέλεση του έργου, σύμφωνα με την παρ.9 του Αρθ-2 του παρόντος διατάγματος.

 

(α) Ποια είναι η ερμηνεία των πολλών συνεργείων και ποιός κρίνει πότε τα συνεργεία είναι πολλά ή λίγα ώστε να οριστεί συντονιστής.

(β) Σε περίπτωση μικρού ιδιωτικόυ έργου, π.χ. μια τυπικής μικρής διώροφης κατοικίας, διαφαίνεται από το άρθρο 3 ότι θα πρέπει να οριστεί συντονιστής?

(γ) Αν τελικά απαιτείται συντονιστής, ο επιβλέπων μηχανικός ορίζεται ως συντονιστής με γραπτή εντολή από τον κύριο του έργου ή τον γενικό εργολάβο (αν αυτός υπάρχει)?

Μπορεί ο επιβλέπων να αρνηθεί τα καθήκοντα συντονιστή κατά τις διατάξεις του ΠΔ 305/96?

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.