fraafr Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 5 , 2009 Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 5 , 2009 Ο πραγματικός μηχανικός είναι αυτός που γνωρίζει την θεωρία και την κάνει πράξη. Δεν υπάρχουν 2 ειδών μηχανικοί. Μόνο ο ερευνητής μηχανικός μπορεί να θεωρηθεί "θεωρητικός".
costas tsaprounis Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 5 , 2009 Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 5 , 2009 Διορθωθηκαν τα κεφαλαια
στεφ29 Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 5 , 2009 Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 5 , 2009 ΔΙΕΚΔΗΚΙΣΤΑΙ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΝΑ ΔΟΥΛΕΕΥΤΑΙ ΟΤΑΝ ΤΟ ΑΠΟΚΤΙΣΕΤΑΙ ΓΙΑ ΣΑΣ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΙ διεκδικειστε,δουλευετε, αποκτησετε ειναι η σωστη ορθογραφια, αυτα θα επρεπε να τα ξερεις
traxanas Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 5 , 2009 Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 5 , 2009 παρακαλώ ας ανοίξουμε λιγάκι το μυαλό μας..δεν υπάρχουν 2 ή 3 ή 1012 είδη μηχανικών...το ποιός και το τί είναι ο καθένας και το τι έχει περάσει για να είναι εκεί που είναι, δεν μπορεί να το χαρακτηρίζει κανένας.. και ένα tip για όσους είναι φοιτητές ή μή...μην αφήνεται να σας φουσκώνουν το μυαλό κάποιοι ή ακόμη χειρότερα ο εαυτός σας, οτι με το που θα βγείτε έξω, οτι ο κόσμος γυρίζει γύρω απο την σχολή σας, ότι σας περιμένει μία μαλακή καρέκλα γραφείου, διευθυντική κατάσταση με κλιματιστικό, θα βγάζετε λεφτά με την σέσουλα,κτλ κτλ...μην κακομαθαίνετε τον εαυτό σας... μην φοβηθείτε την δουλειά...μην φοβηθείτε να χωθείτε με τα μούτρα...και μην νομίζετε οτι κάποιος σας χρωστάει κάτι εκεί έξω, επειδή διαβάσετε 50 τεχνικά βιβλία... γνώσεις 300 βιβλίων ίσως να αντικαθιστούν την 'χειρωνακτική'... γνώσεις 100 βιβλίων + 'χειρωνακτική'= εφαρμογή=φαντασία=παραγωγικός μηχανικός... η προσωπικότητα κάποιου, η διάθεση κάποιου, το ενδιαφέρον κάποιου, οι γνώσεις και τα έργα κάποιου, νομίζω οτι τον σπρώχνουν πολύ μακρύτερα, απο εκείνη την στιγμή των 18 ετών που συμπληρώναμε το μηχανογραφικό και τικάραμε το πανεπιστήμιο ή το τεί...είμαστε όλοι συνάδελφοι.. (εσωτερικοί κομπλεξισμοί και τάσεις ανωτερότητας ή κατωτερότητας άς μείνουν σε παρενθέσεις εκτός μυαλού και χαρακτήρα..)
costas tsaprounis Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 6 , 2009 Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 6 , 2009 Αγαπητέ συνάδελφε εχεις απόλυτο δίκιο . Η δουλειά του μηχανικού απαιτεί συνεχ'η κόπο για απόκτηση γνώσης ανεξαρτήτως από που έρχεται. Ζητώ συγνώμη για τα ορθογραφικα αλλα ειμαι δυσλεκτικος ρε παιδια τι να κανω
CostasV Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 6 , 2009 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 6 , 2009 Προς costas tsaprounis: Χρησιμοποιίησε μία εφαρμογή με έλεγχο ορθογραφίας. Προς όλους: Υπενθυμίζω ότι το ερώτημα ΔΕΝ είναι ένα αφηρημένο ερώτημα περί της επιστήμης του μηχανικού και ποιός είναι ο καλός και ποιός ο κακός μηχανικός. Το αρχικό ερώτημα είναι Η έννοια του αρχικού μου μηνύματος, έχει να κάνει με γενικότητες που θα πρέπει να μπορεί να κάνει ΚΑΘΕ μηχανολόγος μηχανικός για να θεωρείται μηχανικός στην πιάτσα ΚΑΤΑ ΜΕΣΟ ΟΡΟ (όχι ακρότητες). Τονίζω το "να μπορεί να κάνει", το "πιάτσα" και το "κατά μέσο όρο"
sdim Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 18 , 2009 Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 18 , 2009 11. Να ξέρει πως να αλλάξει ρεζέρβα, λάδι και να προσθέσει νερό στο ψυγείο και στους υαλοκαθαριστήρες. (και να σας πω ότι ξέρω μηχανολόγους που καλούν οδική βοήθεια...) 12. Να έχει συναίσθηση του τι κάνει. Αυτό που σχεδιάζει πως θα κατασκευαστεί στην πράξη. 13. Να μπορεί να ψάξει όποιον νόμο του χρειαστεί. 14. Να είναι υπεύθυνος. 15. Να ξέρει που είναι και που χρειάζονται οι απαραίτητες υπηρεσίες (πολεοδομία, υγειονομικό, βιομηχανίας, κτηνιατρικό, εφορία, κτλ). Όχι φτιάξαμε έναν λογαριασμό μηχανικού στην Εθνική και γίναμε μηχανικοί), και που είναι το πρωτόκολλο. 16. Να ξέρει τι είναι το Α0, Α1, Α2, Α3, Α4 και τι είναι η διαφάνεια. 17. Να είναι "σωστός".
CostasV Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 18 , 2009 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 18 , 2009 Τα (11) και (13) σύμφωνοι. Αλλά σε μερικά σύγχρονα αυτοκίνητα, η αλλαγή λαδιών απαιτεί ειδική συσκευή και δεν μπορεί ο οδηγός να΄την κάνει μόνος του. Τα (12), (14), (15), (16) και (17), δεν εμπίπτουν στο "να μπορεί να κάνει". Το (15) θα το έλεγα ως εξής: Να μπορεί να αντλεί τις πληροφορίες που χρειάζεται (αφού εννοείται μιλήσει με τους αρμόδιους υπαλλήλους) από τις υπηρεσίες, και να διεκδικεί το δίκιο του. Αλλά , αυτό δεν είναι χαρακτηριστικό ειδικά του μηχανολόγου, αλλά κάθε υπεύθυνου πολίτη.
jstark Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 21 , 2009 Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 21 , 2009 Να ξέρει ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ, γιατί αυτά είναι η γλώσσα της επιστήμης.
CostasV Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 21 , 2009 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 21 , 2009 Οχι τι να ξέρει, τι να είναι, τι να λέει. Τι να μπορεί να κάνει, ρωτάει το αρχικό μήνυμα. Χωρίς αμφιβολία θα πρέπει να ξέρει καλά, πολύ καλά μαθηματικά. Αλλά τι θα μπορεί να κάνει ;
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα