anavatis Δημοσιεύτηκε April 5, 2012 at 06:46 μμ Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε April 5, 2012 at 06:46 μμ θα γίνει ειδική στεγάνωση και ενίσχυση με ελάσματα στις περιοχές που τοποθετήθηκαν βλήτρα. ήταν απαραίτητα διότι δεν αφέθηκαν εξ' αρχής οι απαιτούμενες αναμονές.
georgecv Δημοσιεύτηκε April 5, 2012 at 08:18 μμ Δημοσιεύτηκε April 5, 2012 at 08:18 μμ Δηλάδη τι θα κρατίσουν τα βλύτρα ? το πεζοδρόμιο? γιατί δεν το κάνατε επί εδάφους προσέχοντας την συμπήκνωση?
anavatis Δημοσιεύτηκε April 5, 2012 at 09:27 μμ Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε April 5, 2012 at 09:27 μμ (edited) μπα επί εδάφους όχι, ακόμα κι αν η ποιότητα του εδάφους το επέτρεπε.υπάρχουν πολλά κακά παραδείγματα με αστοχίες. δεν θα το ακολουθούσα προσωπικά αν και εφικτό. επιπλέον το έδαφος στη συγκεκριμένη περίπτωση είναι πάρα πολύ μαλακό, η περιοχή έχει όνομα για τα εδάφη από "άσπρο-πηλό""ασπροπηλιές". οι αναμονές θα αφήνονταν εξ' αρχής και θα αποφεύγονταν τα βλήτρα/τρύπες αλλά οι εργολάβοι δεν μπορούσαν να τις αφήσουν γιατί ακόμα το έδαφος βρισκόταν στη στάθμη του ισογείου και ο χώρος περιμετρικής εκσκαφής για εργασίες δεν το επέτρεπε 1.00 μ. ενώ θέλαμε το πεζοδρόμιο μεγαλύτερο 1.50μ. (λόγω αρχιτεκτονικής και κλίμακας κτηρίου). στην περίπτωση αυτή θα γίνει επιπλέον στεγάνωση στις περιοχές των βλήτρων. Edited April 5, 2012 at 09:28 μμ by anavatis
terry Δημοσιεύτηκε April 5, 2012 at 09:33 μμ Δημοσιεύτηκε April 5, 2012 at 09:33 μμ Δεν θα κρατησουν τα βλητρα το πεζοδρομιο, αλλα και να ρηγματωθει στον αρμο που ειναι το προβλημα?? Ειδικα αν μπει επικαλυψη υπαρχει λυση.. Δεν ειναι αυτο το θεμα βεβαια... Οσο για τις αναμονες, θα μπορουσες να αφησεις 50εκ και να ματισεις μετα...
kan62 Δημοσιεύτηκε April 5, 2012 at 10:01 μμ Δημοσιεύτηκε April 5, 2012 at 10:01 μμ @terry, στην επαφή θα ρηγματωθεί σίγουρα και πολύ ... ο οπλισμός είναι σχεδόν στην κάτω παρειά ... αλλά όπως είπες υπάρχει λύση ... Εκείνο (άσχετο) που προσπαθώ να καταλάβω είναι γιατί το καλούπι είναι τόσο ψηλό. Ο μπετατζής, είτε προσπαθούσε να συνδυάσει ότι ταμπάνια είχε, είτε ήταν νέος και είχε γυναίκα στο μυαλό του την ώρα που το έκανε ή κάτι άλλο που δεν μπορώ να καταλάβω ... @anavatis μπορείς να βοηθήσεις ;
terry Δημοσιεύτηκε April 5, 2012 at 10:05 μμ Δημοσιεύτηκε April 5, 2012 at 10:05 μμ Μα αυτο δεν ειπα??? Λες να το κρατησουν τα βλητρα??? Ειναι ενα συν βεβαια, αλλα μεχρι εκει.. Το καλουπι εγω το βλεπω κοντα 30εκ.. Ας μας πει ο αναβατης αν ειναι τοσο..
kostassid Δημοσιεύτηκε April 5, 2012 at 10:11 μμ Δημοσιεύτηκε April 5, 2012 at 10:11 μμ Η ύπαρξη των βλήτρων ενδεχπμένως να είναι η αιτία αστοχίας της μόνωσης. Το πάχος του πεζοδρομίου φαίνεται μεγάλο. Το ότι τα βλήτρα είναι πιο κοντά στην άνω παρειά ή στη κάτω μου κάνει το ίδιο. Θα προτιμούσα να μη μπουν καθόλου και να γίνει μια ελαστική-στεγανή συγκόλληση κατά μήκος του αρμού αυτου.
kan62 Δημοσιεύτηκε April 5, 2012 at 10:13 μμ Δημοσιεύτηκε April 5, 2012 at 10:13 μμ (edited) @terry, Δε διαφωνούμε στο αποτέλεσμα ... τα βλήτρα θα το κρατήσουν (με ?) σε διαφορική ... ο άνω αρμός είναι άσχετος και βέβαιος ... λόγω θέσης βλήτρων ... @kostassid, σύμφωνοι με τη λύση αλλά πέφτουμε πάλι σε θέματα καλής συμπύκνωσης και ενδοτικότητας εδάφους ... μεγάλο το μήκος ... Edited April 5, 2012 at 10:17 μμ by kan62
terry Δημοσιεύτηκε April 5, 2012 at 10:13 μμ Δημοσιεύτηκε April 5, 2012 at 10:13 μμ ελαστική-στεγανή συγκόλληση κατά μήκος του αρμού αυτου. Αυτο ακριβως εννοουσα.. Αλλα μην τα κανουμε τραγικα.... Αν στεγανωθουν περιμετρικα τα βλητρα δεν θα εχει θεμα.. Ακομα καλυτερα να γεμιζε η οπη πχ με πολυουρεθανικο σφραγιστικο πριν "καρφωθει¨ το βλητρο...
kan62 Δημοσιεύτηκε April 5, 2012 at 10:34 μμ Δημοσιεύτηκε April 5, 2012 at 10:34 μμ Ναι αρκεί ... μη το κάνουμε θέμα ... έτσι και αλλιώς λύνεται ... Ο συνάδελφος για άλλο ζήτησε γνώμη ... @anavatis, οι δύο γωνιές 90 και το ενδιάμεσο οριζόντιο τμήμα της υδρορρόης (που φαντάζομαι και με την ποσότητα νερού που είπες) δεν σε απασχολούν ;
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα