anavatis Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 7 , 2012 Share Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 7 , 2012 υπήρξε πρόσφατα ένα σεμινάριο με τίτλο : Τα 7 απαραίτητα βήματα για να βρει νέους πελάτες ένας μηχανικός www.engineering-intelligence.gr/el/normal/sid/72/seminar.aspx Γινόταν μόνο στην αθήνα και δεν υπηρχε δυνατότηα να το παρακολουθήσει κανείς από απόσταση. το παρακολούθησε κάποιος συνάδελφος? θα μπορούσε να μας διαθέσει κάποιες από τις σημειώσεις ή γενικά από τις ιδέες του σεμιναρίου? από τον τίτλο του ακούγεται πολύ ενδιαφέρον. Link to comment Share on other sites More sharing options...
GEORGE MICHEAL Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 7 , 2012 Share Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 7 , 2012 (edited) σαχλαμάρες σεμινάρια Δυο - τρία πράγματα χρειάζονται να είσαι τίμιος και να προστατεύεις τον πελάτη σου οικονομικά και να του παρέχεις ασφαλείς λύσεις στις μελέτες σου, μιλώντας ειλικρινά Να μην τον βλέπεις σαν ευρώ Και για να πραγματοποιείς τα πιο πάνω να έχεις συνεχή ενημέρωση και διάβασμα και διαρκή ανανέωση του εξοπιλσμού με σύγχρονο. Εκτός αν το σεμινάριο θέλει να σε κάνει μηχανικό που βγάζει πολλά χρήματα , που σημαίνει ότι τα πιο πάνω που γράφω δεν ισχύουν. Edited Απρίλιος 7 , 2012 by GEORGE MICHEAL 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dude Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 7 , 2012 Share Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 7 , 2012 GEORGE MICHEAL, ειλικρινά διάβασα την απάντησή σου με μεγάλη συγκίνηση! Ήταν σαν να είχα απαντήσει εγώ ο ίδιος. Αποτελεί τεράστια χαρά για εμένα να γνωρίζω ότι υπάρχουν τέτοιοι συνάδελφοι γύρω μου γιατί είναι αληθεία ότι έχω απογοητευτεί από την απουσία επαγγελματικής ποιότητας. Αν ποτέ έρθει καμία δουλειά κοντά στην περιοχή σου ή με ρωτήσει κανείς πελάτης σχετικά, να ξέρεις ότι θα επικοινωνήσω άμεσα μαζί σου γιατί από τις 2-3 αυτές γραμμές που έγραψες εγώ έβγαλα συμπέρασμα τι είσαι ως μηχανικός και ως άνθρωπος! Εύχομαι καλή συνέχεια & δύναμη, και όχι καλές δουλειές γιατί είμαι βέβαιος ότι ακόμα και τις άσχημες αυτές μέρες εσύ χωρίς δουλειά δε θα μείνεις - και το αξίζεις! @anavatis: Ο μηχανικός βρίσκει πελάτες και με τέτοιου είδους σεμινάρια... πελάτες μηχανικούς εννοώ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
anavatis Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 7 , 2012 Συγγραφέας Share Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 7 , 2012 καλά όλα αυτά περί τιμιότητας και προστασίας. αλλά στην ανέλιξη ενός επαγγελματία -σημειωτέον τίμια ανέλιξη- χρειάζεται και κάποια μέθοδος. πιστεύω ότι ένα κομμάτι που λείπει από εμάς τους μηχανικούς είναι το 'πωλησιακό' και δεν εννοώ πώς να παρουσιάζουμε απλά τη δουλειά μας, αλλά και πως να δημιουργούμε νέες ευκαιρίες για συνεργασία. εκεί νομίζω ότι μια τέτοια εκπαίδευση μπορεί να μας βοηθήσει.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Didonis Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 7 , 2012 Share Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 7 , 2012 Θα συμφωνήσω κι εγώ με τον George Micheal. . Στα 7 βήματα του τίτλου του σεμινάρια θα πρόσθετα άλλο ένα βασικό. Να μη χρειάζεται ένας επιστήμονας σεμινάρια για να βρει πελάτες. Link to comment Share on other sites More sharing options...
arcgeo Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 8 , 2012 Share Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 8 , 2012 (edited) Ένας άλλος τρόπος να βρει νέους πελάτες ένας μηχανικός είναι να οργανώνει σεμινάρια για μηχανικούς . (και μάλιστα σε ένα βήμα)! Edited Απρίλιος 8 , 2012 by arcgeo Link to comment Share on other sites More sharing options...
BAS Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 8 , 2012 Share Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 8 , 2012 Η να έχει κομματικές απαφές . Κάποιοι γιά τα πάντα ρωτάνε το κόμμα . Ακόμα και που θα βρούν μηχανικό η άλλο επιστήμονα . Και είναι και πολλοί μάλιστα . Link to comment Share on other sites More sharing options...
GEORGE MICHEAL Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 8 , 2012 Share Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 8 , 2012 (edited) Ευχαριστώ τον Dude για τα καλά του λόγια , αν και πιστεύω ότι εξέφρασα πολλούς συνάδελφους , αφού οι Ελληνες μηχανικοί στο μεγαλύτερο σύνολό τους λειτουργούν με το τρόπο που περιγράφω στο ποστ μου και αυτό φαίνεται και στο φόρουμ μας Για τους νεους αυτό που θέλω να γράψω συπληρωματικά ότι η επαγγελματική επιτυχία δεν έρχεται σε μια μέρα αλλά σε ένα βάθος χρόνου Και αυτό είναι λογικό αφού και η γνώση που πρέπει να έχει ενας μηχανικός πέρα από τις επιστημονικές που λαμβάνει από τα εκπαιδευτικά ιδρύματα , απαιτούν έυλογο χρόνο και η προσπάθεια δεν σταματά ποτέ αφού χρειάζεται συνεχή ενημέρωση Το να σε κάνει το σεμινάριο να λειτουργείς άμεσα πιο πειστικά έιναι για μένα επικίνδυνο και δημιουργεί παράπλευρες απώλειες Βεβαια μπορεί να δώσει την δυνατότητα για απόκτηση οικονομικών απολαβών γρήγορα που για μένα δεν πρέπει να είναι αυτοσκοπός , αλλά αυτά που αναφέρω στο ποστ μου πιο πάνω O didonis τα περιέγραψε όλα σε μια πρόταση: Να μη χρειάζεται ένας επιστήμονας σεμινάρια για να βρει πελάτες Και κλείνοντας να συπληρώσω ότι η μέθοδος για πως να δημιουργούμε νέες ευκαιρίες για συνεργασία , και για να προωθούμε την εργασία μας είναι μόνο η δουλειά μας να ειναι άρτια και να πληρεί την αναφορά μου στο πιο πάνω ποστ μου , καθώς και τον κώδικα δεοντολογίας. Ούτε δημόσιες σχέσεις χρειάζονται , ούτε τίποτα παρά μόνο πολύ δουλειά και όρεξη για δουλειά . Αργά η γρήγορα θα αποτελέσει η δουλειά του μηχανικού από μόνη της αναφορά για να συνεχίζει ο μηχανικός - ελευθερος επαγγελματίας να έχει πάντα δουλειά ακόμα και σε περίοδο κρίσης . Edited Απρίλιος 8 , 2012 by GEORGE MICHEAL Link to comment Share on other sites More sharing options...
man21 Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 8 , 2012 Share Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 8 , 2012 Η να έχει κομματικές απαφές . Κάποιοι γιά τα πάντα ρωτάνε το κόμμα . Ακόμα και που θα βρούν μηχανικό η άλλο επιστήμονα . Και είναι και πολλοί μάλιστα . BAS βρήκες κέντρο. Δυστυχώς έχεις απόλυτο δίκιο. Οι φελλοί πάντα επιπλέουν. Link to comment Share on other sites More sharing options...
LEO Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 9 , 2012 Share Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 9 , 2012 σαχλαμάρες σεμινάρια Δυο - τρία πράγματα χρειάζονται να είσαι τίμιος και να προστατεύεις τον πελάτη σου οικονομικά και να του παρέχεις ασφαλείς λύσεις στις μελέτες σου, μιλώντας ειλικρινά Να μην τον βλέπεις σαν ευρώ Και για να πραγματοποιείς τα πιο πάνω να έχεις συνεχή ενημέρωση και διάβασμα και διαρκή ανανέωση του εξοπιλσμού με σύγχρονο. Εκτός αν το σεμινάριο θέλει να σε κάνει μηχανικό που βγάζει πολλά χρήματα , που σημαίνει ότι τα πιο πάνω που γράφω δεν ισχύουν. Συμφωνώ απόλυτα με τον Γιώργο. Το να σέβεσαι τον Πελάτη σου και να τον ενημερώνεις Σωστά πάνω στο θέμα που τον απασχολεί είναι καταλυτικό βήμα για να τον κερδίσεις. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα