dimitrispsi Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 11 , 2012 Share Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 11 , 2012 Ένας πελάτης μου εξετάζει το ενδεχόμενο να αγοράσει συγκεκριμένο ακίνητο για χρήση καφετέριας με σκοπό να κάνει ένα κατάστημα με πολύ "προχωρημένη" διακόσμηση. Ένα από τα βασικά στοιχεία που θέλει, είναι να κρεμάσει σε ένα μεγάλο τοίχο ένα αυτοκίνητο (σκαραβαίο). Η ιδέα προέρχεται από την συνημμένη εικόνα. Ο πελάτης έχει τις ιδέες, τα χρήματα, την υπομονή και την τρέλα για να φτιάξει ένα πολύ ακριβό μαγαζί. Πώς αντιμετωπίζουμε στατικά κάτι τέτοιο; Εννοώ τί υποδομή πρέπει να υπάρξει; Σκέφτομαι μεταλλικές δοκούς επί του τοίχου, πάνω στις οποίες θα βιδώσουμε το αυτοκίνητο. Εννοείται πως από το αυτοκίνητο θα αφαιρεθούν μηχανή, πλαίσια και κάθε περιττό βάρος. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ilias Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 11 , 2012 Share Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 11 , 2012 Δημήτρη το κτίριο πόσο παλιό είναι? Ουσιαστικά θα έχεις ένα σημειακό φορτίο καμιά 500-αριά κιλά πάνω κάτω, το οποίο φυσικά δεν θα αναρτήσεις από την ήδη υπάρχουσα πλάκα. Link to comment Share on other sites More sharing options...
kostassid Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 11 , 2012 Share Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 11 , 2012 Και η ανάρτηση απο το ταβάνι ή κάποια δοκό ίσως να είναι καλή ιδέα γιατί θα δίνει και την αίσθηση της αιώρισης. Link to comment Share on other sites More sharing options...
dimitrispsi Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 11 , 2012 Συγγραφέας Share Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 11 , 2012 Το κτίριο είναι υφιστάμενο, 10ετίας περίπου. Είχα μπει μέσα όταν ήταν άλλο κατάστημα. Τα υποστυλώματα είναι κατά κύριο λόγο 1,50 έως 2,00 μέτρα επί 30-35 εκατοστά, ενώ τα δοκάρια δεν ξέρω γιατί το προηγούμενο κατάστημα είχε ψευδοροφή. Είμαστε σε μια πολύ γενική κουβέντα ακόμα, σε επίπεδο φιλικής συζήτησης, απλά πρώτη φορά μου ζητούν να κρεμάσω αυτοκίνητο! Link to comment Share on other sites More sharing options...
ilias Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 11 , 2012 Share Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 11 , 2012 Κώστα είναι περίπου 4,5 ΚΝ φορτίο, λίγο δύσκολο να αναρτηθεί σημειακά σε υπάρχον δομικό στοιχείο. Link to comment Share on other sites More sharing options...
fear1976 Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 11 , 2012 Share Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 11 , 2012 εννοειται οτι ενα στοιχειωδη ελεγχο θα τον κανεις (και με το χερι γινεται) αλλα σιγα το βαρος για να το "κρεμασεις" απο κανενα δοκαρι. ασε που πρακτικα θα το μεταφερεις τουλαχιστον σε 2 σημεια (για λογους ευσταθειας) δλδ δεν νομιζω οτι πρεπει να σε ανησυχει τοσο ευκολα που δυο σημεια θα παρουν απο 200-250κ Link to comment Share on other sites More sharing options...
kostassid Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 11 , 2012 Share Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 11 , 2012 To φορτίο των 500-700kg είναι μικρό, με 2-3 μεταλλικά αγκύρια πχ Hilti σειρα HDA ή HSL-3 σε μεσαίες ή μικρές διατομές, η ανάρτηση θα δουλέψει μια χαρά και μπορείς να βάλεις οπτική ίνα σε κατάλληλο χρώμα ώστε να φαίνεται ότι το όχημα έχει αναρτηθεί από αυτή . Το θέμα θα μπορούσε να γίνει εντυπωσιακό αν συνδυαστεί με κάποιο φωτισμό και να τοποθετηθεί το αμάξι υπό γωνία. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ilias Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 11 , 2012 Share Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 11 , 2012 Κώστα.......έλα πεστο......πλάκα κάνεις! :) Υ.Γ. Φιλικό το σχόλιο ε? Με δόση χιούμορ πάντα! Link to comment Share on other sites More sharing options...
kostassid Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 11 , 2012 Share Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 11 , 2012 (edited) Γιατί βρε Ηλία; 300 κιλά ή 3,00kN ανά αγκύριο σε σκυρόδεμα C20/25 δεν είναι και τίποτα το σπουδαίο. Τώρα αν το χιούμορ είναι για την αισθητική μου...τότε ίσως να έχεις δίκιο (καλοπροαίρετα ή μη :-) ) επισυνάπτω πίνακα με φορτία αγκυρίων. Να θυμίσω ότι από τους τρεις τρόπους αστοχίας των αγκυρίων-βλήτρων ο πιο κρίσιμος είναι η αστοχία κώνου σκυροδέματος, επομένως παιζει ρόλο η ποιότητα του σκυροδέματος ως ο πιο αδύναμος κρίκος και μετά το μέσο σύνδεσης (ρητίνες κλπ). Κάποια στιγμή είχα ανεβάσει και αποατελέσματα από εξολκέυσεις βλήτρων που είχα πραγματοποιησει. Edited Απρίλιος 11 , 2012 by kostassid Link to comment Share on other sites More sharing options...
AlexisPap Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 11 , 2012 Share Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 11 , 2012 Φορτίο τροχαλίας περί τα 500kg το έχω κρεμάσει με ένα robol 12άρι (εκτονούμενο) από πλάκα χωρίς ελέγχους και χωρίς πρόβλημα... Επίσης, μία λωρίδα δρομικού τοίχου διαστάσεων 1,50x2,80m (μικρότερης επιφάνειας δηλαδή από αυτή που θα καλύψει το αυτοκίνητο) ζυγίζει περισσότερο από το κουφάρι του σκαραβαίου. Φυσικά η πρότασή μου είναι να μην βγει τίποτα από μέσα. Να παραμείνει η μηχανή και όλα τα εξαρτήματα και το βράδυ -που θα λειτουργεί το μπαράκι- ο φωτισμός του ταμπλό να είναι αναμμένος. Κατά τα λοιπά, όποια λύση και να επιλέξεις, θα κάνεις κάποιον υπολογισμό. Στον υπολογισμό αυτό μπορείς να θεωρήσεις ότι το αυτοκίνητο είναι μόνιμο φορτίο. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα