Μετάβαση στο περιεχόμενο

Κρέμασμα αυτοκινήτου σε τοίχο για διακοσμητικούς λόγους


 
dimitrispsi

Recommended Posts

Αλέξη, είχα κρεμάσει UPN700 με μήκος 10,80m από 2 ντίζες Φ18 (οκ) αλλά πλάκα με πάχος 12,00cm σε σκυρόδεμα ηλικίας 30 ετών.

post-121-0-13456700-1334145932_thumb.jpg

Edited by kostassid
Link to comment
Share on other sites

Σας ευχαριστώ πολύ, μου δώσατε πολύ χρήσιμες κατευθύνσεις!

 

Υγ: Το μαγαζί της φωτογραφίας ήταν/είναι στην Πάτρα

Link to comment
Share on other sites

Τι? Έτσι θα τη βγάλεις; Κέρασμα αν χρησιμοποιήσεις τη μέθοδο που σου προτείναμε :smile: :-) :smile: :-) :mrgreen:

Link to comment
Share on other sites

Δεν ειναι κανενα τρελο φορτιο οπως ειπαν και οι υπολοιποι συναδελφοι...

 

Απο αγκυρια θα προτεινα τα ΗSL-3 ή HDA της Hiliti..

(νομιζω αυτα ειπε και ο Κωστας)

 

 

Αν φοβασαι τα 2 αγκυρια μπορεις και περισσοτερα με τη βοηθεια μιας μεταλλικης πλακας..

 

Πιστευω ομως οτι με καποιον τροπο πρεπει να εξασφαλισεις το αυτοκινητο εναντι οριζοντιας ταλαντωσης/μετακινησης

Edited by terry
Link to comment
Share on other sites

Εγώ πάντως θα σου πρότεινα δημιουργία εσωτερικού μεταλλικού πλαισίου, ένα απλό "Π", του οποίου τα δύο κατακόρυφα μέλη δεν θα είναι σε επαφή με τα πλαϊνά τμήματα (πες τοιχοποιϊα, πες τοιχία ανάλογα με τη θέση) αλλά σε απόσταση εν είδει αντισεισμικού αρμού. Όπως επίσης και το οριζόντιο σκέλος θα είναι πιο χαμηλά από την πλάκα.

 

Το ζητούμενο δεν είναι για μένα τα Hilti, εάν κρατάνε και πόσα στον αριθμό θα χρησιμοποιήσεις, αλλά το ότι θα αναρτήσεις σημειακό φορτίο περίπου 4,50-5,00 KN, τη στιγμή που η πλάκα σου έχει σχεδιαστεί το πολύ για μόνιμο 2,00-2,50 ΚΝ/m2.

Επίσης ερωτηματικό για μένα είναι και η δυναμική συμπεριφορά του νέου πλέον μοντέλου, γι΄ αυτό και θα ήθελα να λειτουργεί ανεξάρτητα.

Link to comment
Share on other sites

Ένα από τα βασικά στοιχεία που θέλει, είναι να κρεμάσει σε ένα μεγάλο τοίχο ένα αυτοκίνητο (σκαραβαίο).

 

Ωραίο θέμα και ωραία δουλειά σου έτυχε τυχερε!

 

Εγώ προτείνω να βγαίνουν από το πάτωμα με γωνία δύο ΗΕΒ (πρόβολοι με κλίση π.χ. 45ο) και πάνω στον κορμό να πατήσουν οι ρόδες και το πέλμα θα τις συγκρατάει να μην πέσουν κάτω. Σαν να κινείται πάνω σε ράγες δηλαδή, λοξά και όχι κάθετα που δείχνει η φωτόγραφία.

 

Αλλά να βάλετε χειρόφρενο και ταχύτητα :smile: για να μη γλιστρήσει προς τα πίσω. Και ένα συρματόσχοινο από το τοίχο προς το κάτω μέρος του αυτοκινήτου θα το συγκρατάει να μην τουμπάρει.

 

Μάλιστα οι ΗΕΒ πρόβολοι μπορεί αν θες να μην είναι παράλληλες στο ίδιο κάθετο επίπεδο, αλλά σε διαφορετικά κάθετα επίπεδα (παράλληλα μεταξύ τους) ώστε οι 4 ρόδες να μην ισαπέχουν από τον τοίχο. Αλλά τότε θα έχεις και στρέψη πάνω στις ΗΕΒ, σωστά;

 

Πώς συμπεριφέρεται μία ΗΕΒ πρόβολος σε στρέψη και κάμψη; Ικανοποιητικά ή θα έχουμε πλαγιοστρεπτικό;

Link to comment
Share on other sites

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.