kostassid Δημοσιεύτηκε April 11, 2012 at 12:02 μμ Δημοσιεύτηκε April 11, 2012 at 12:02 μμ (edited) Αλέξη, είχα κρεμάσει UPN700 με μήκος 10,80m από 2 ντίζες Φ18 (οκ) αλλά πλάκα με πάχος 12,00cm σε σκυρόδεμα ηλικίας 30 ετών. Edited April 11, 2012 at 12:05 μμ by kostassid
dimitrispsi Δημοσιεύτηκε April 11, 2012 at 02:41 μμ Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε April 11, 2012 at 02:41 μμ Σας ευχαριστώ πολύ, μου δώσατε πολύ χρήσιμες κατευθύνσεις! Υγ: Το μαγαζί της φωτογραφίας ήταν/είναι στην Πάτρα
kostassid Δημοσιεύτηκε April 11, 2012 at 02:48 μμ Δημοσιεύτηκε April 11, 2012 at 02:48 μμ Τι? Έτσι θα τη βγάλεις; Κέρασμα αν χρησιμοποιήσεις τη μέθοδο που σου προτείναμε :-) :-)
dimitrispsi Δημοσιεύτηκε April 11, 2012 at 03:07 μμ Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε April 11, 2012 at 03:07 μμ Ας κάτσει η δουλειά πρώτα...
terry Δημοσιεύτηκε April 11, 2012 at 03:52 μμ Δημοσιεύτηκε April 11, 2012 at 03:52 μμ (edited) Δεν ειναι κανενα τρελο φορτιο οπως ειπαν και οι υπολοιποι συναδελφοι... Απο αγκυρια θα προτεινα τα ΗSL-3 ή HDA της Hiliti.. (νομιζω αυτα ειπε και ο Κωστας) Αν φοβασαι τα 2 αγκυρια μπορεις και περισσοτερα με τη βοηθεια μιας μεταλλικης πλακας.. Πιστευω ομως οτι με καποιον τροπο πρεπει να εξασφαλισεις το αυτοκινητο εναντι οριζοντιας ταλαντωσης/μετακινησης Edited April 11, 2012 at 05:10 μμ by terry
dimitrispsi Δημοσιεύτηκε April 11, 2012 at 05:05 μμ Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε April 11, 2012 at 05:05 μμ Γι'αυτό η πρώτη σκέψη μου ήταν να έχω 2 δοκούς κατακόρυφα και να το βιδώσω πάνω σε αυτές... Θα δούμε...
corsakias Δημοσιεύτηκε April 11, 2012 at 05:22 μμ Δημοσιεύτηκε April 11, 2012 at 05:22 μμ (edited) αυτο θελω να το δω... το αποτελεσμα δηλαδη Edited April 11, 2012 at 05:23 μμ by corsakias
kostassid Δημοσιεύτηκε April 11, 2012 at 06:36 μμ Δημοσιεύτηκε April 11, 2012 at 06:36 μμ Είπαμε corsakia, μαζί με κέρασμα, ας κάνει τη πάπια ο dimitrispsi...
ilias Δημοσιεύτηκε April 11, 2012 at 07:34 μμ Δημοσιεύτηκε April 11, 2012 at 07:34 μμ Εγώ πάντως θα σου πρότεινα δημιουργία εσωτερικού μεταλλικού πλαισίου, ένα απλό "Π", του οποίου τα δύο κατακόρυφα μέλη δεν θα είναι σε επαφή με τα πλαϊνά τμήματα (πες τοιχοποιϊα, πες τοιχία ανάλογα με τη θέση) αλλά σε απόσταση εν είδει αντισεισμικού αρμού. Όπως επίσης και το οριζόντιο σκέλος θα είναι πιο χαμηλά από την πλάκα. Το ζητούμενο δεν είναι για μένα τα Hilti, εάν κρατάνε και πόσα στον αριθμό θα χρησιμοποιήσεις, αλλά το ότι θα αναρτήσεις σημειακό φορτίο περίπου 4,50-5,00 KN, τη στιγμή που η πλάκα σου έχει σχεδιαστεί το πολύ για μόνιμο 2,00-2,50 ΚΝ/m2. Επίσης ερωτηματικό για μένα είναι και η δυναμική συμπεριφορά του νέου πλέον μοντέλου, γι΄ αυτό και θα ήθελα να λειτουργεί ανεξάρτητα.
Τινάκι Δημοσιεύτηκε April 11, 2012 at 08:38 μμ Δημοσιεύτηκε April 11, 2012 at 08:38 μμ Ένα από τα βασικά στοιχεία που θέλει, είναι να κρεμάσει σε ένα μεγάλο τοίχο ένα αυτοκίνητο (σκαραβαίο). Ωραίο θέμα και ωραία δουλειά σου έτυχε τυχερε! Εγώ προτείνω να βγαίνουν από το πάτωμα με γωνία δύο ΗΕΒ (πρόβολοι με κλίση π.χ. 45ο) και πάνω στον κορμό να πατήσουν οι ρόδες και το πέλμα θα τις συγκρατάει να μην πέσουν κάτω. Σαν να κινείται πάνω σε ράγες δηλαδή, λοξά και όχι κάθετα που δείχνει η φωτόγραφία. Αλλά να βάλετε χειρόφρενο και ταχύτητα για να μη γλιστρήσει προς τα πίσω. Και ένα συρματόσχοινο από το τοίχο προς το κάτω μέρος του αυτοκινήτου θα το συγκρατάει να μην τουμπάρει. Μάλιστα οι ΗΕΒ πρόβολοι μπορεί αν θες να μην είναι παράλληλες στο ίδιο κάθετο επίπεδο, αλλά σε διαφορετικά κάθετα επίπεδα (παράλληλα μεταξύ τους) ώστε οι 4 ρόδες να μην ισαπέχουν από τον τοίχο. Αλλά τότε θα έχεις και στρέψη πάνω στις ΗΕΒ, σωστά; Πώς συμπεριφέρεται μία ΗΕΒ πρόβολος σε στρέψη και κάμψη; Ικανοποιητικά ή θα έχουμε πλαγιοστρεπτικό;
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα