kostassid Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 11 , 2012 Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 11 , 2012 (edited) Αλέξη, είχα κρεμάσει UPN700 με μήκος 10,80m από 2 ντίζες Φ18 (οκ) αλλά πλάκα με πάχος 12,00cm σε σκυρόδεμα ηλικίας 30 ετών. Edited Απρίλιος 11 , 2012 by kostassid
dimitrispsi Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 11 , 2012 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 11 , 2012 Σας ευχαριστώ πολύ, μου δώσατε πολύ χρήσιμες κατευθύνσεις! Υγ: Το μαγαζί της φωτογραφίας ήταν/είναι στην Πάτρα
kostassid Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 11 , 2012 Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 11 , 2012 Τι? Έτσι θα τη βγάλεις; Κέρασμα αν χρησιμοποιήσεις τη μέθοδο που σου προτείναμε :-) :-)
dimitrispsi Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 11 , 2012 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 11 , 2012 Ας κάτσει η δουλειά πρώτα...
terry Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 11 , 2012 Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 11 , 2012 (edited) Δεν ειναι κανενα τρελο φορτιο οπως ειπαν και οι υπολοιποι συναδελφοι... Απο αγκυρια θα προτεινα τα ΗSL-3 ή HDA της Hiliti.. (νομιζω αυτα ειπε και ο Κωστας) Αν φοβασαι τα 2 αγκυρια μπορεις και περισσοτερα με τη βοηθεια μιας μεταλλικης πλακας.. Πιστευω ομως οτι με καποιον τροπο πρεπει να εξασφαλισεις το αυτοκινητο εναντι οριζοντιας ταλαντωσης/μετακινησης Edited Απρίλιος 11 , 2012 by terry
dimitrispsi Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 11 , 2012 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 11 , 2012 Γι'αυτό η πρώτη σκέψη μου ήταν να έχω 2 δοκούς κατακόρυφα και να το βιδώσω πάνω σε αυτές... Θα δούμε...
corsakias Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 11 , 2012 Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 11 , 2012 (edited) αυτο θελω να το δω... το αποτελεσμα δηλαδη Edited Απρίλιος 11 , 2012 by corsakias
kostassid Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 11 , 2012 Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 11 , 2012 Είπαμε corsakia, μαζί με κέρασμα, ας κάνει τη πάπια ο dimitrispsi...
ilias Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 11 , 2012 Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 11 , 2012 Εγώ πάντως θα σου πρότεινα δημιουργία εσωτερικού μεταλλικού πλαισίου, ένα απλό "Π", του οποίου τα δύο κατακόρυφα μέλη δεν θα είναι σε επαφή με τα πλαϊνά τμήματα (πες τοιχοποιϊα, πες τοιχία ανάλογα με τη θέση) αλλά σε απόσταση εν είδει αντισεισμικού αρμού. Όπως επίσης και το οριζόντιο σκέλος θα είναι πιο χαμηλά από την πλάκα. Το ζητούμενο δεν είναι για μένα τα Hilti, εάν κρατάνε και πόσα στον αριθμό θα χρησιμοποιήσεις, αλλά το ότι θα αναρτήσεις σημειακό φορτίο περίπου 4,50-5,00 KN, τη στιγμή που η πλάκα σου έχει σχεδιαστεί το πολύ για μόνιμο 2,00-2,50 ΚΝ/m2. Επίσης ερωτηματικό για μένα είναι και η δυναμική συμπεριφορά του νέου πλέον μοντέλου, γι΄ αυτό και θα ήθελα να λειτουργεί ανεξάρτητα.
Τινάκι Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 11 , 2012 Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 11 , 2012 Ένα από τα βασικά στοιχεία που θέλει, είναι να κρεμάσει σε ένα μεγάλο τοίχο ένα αυτοκίνητο (σκαραβαίο). Ωραίο θέμα και ωραία δουλειά σου έτυχε τυχερε! Εγώ προτείνω να βγαίνουν από το πάτωμα με γωνία δύο ΗΕΒ (πρόβολοι με κλίση π.χ. 45ο) και πάνω στον κορμό να πατήσουν οι ρόδες και το πέλμα θα τις συγκρατάει να μην πέσουν κάτω. Σαν να κινείται πάνω σε ράγες δηλαδή, λοξά και όχι κάθετα που δείχνει η φωτόγραφία. Αλλά να βάλετε χειρόφρενο και ταχύτητα για να μη γλιστρήσει προς τα πίσω. Και ένα συρματόσχοινο από το τοίχο προς το κάτω μέρος του αυτοκινήτου θα το συγκρατάει να μην τουμπάρει. Μάλιστα οι ΗΕΒ πρόβολοι μπορεί αν θες να μην είναι παράλληλες στο ίδιο κάθετο επίπεδο, αλλά σε διαφορετικά κάθετα επίπεδα (παράλληλα μεταξύ τους) ώστε οι 4 ρόδες να μην ισαπέχουν από τον τοίχο. Αλλά τότε θα έχεις και στρέψη πάνω στις ΗΕΒ, σωστά; Πώς συμπεριφέρεται μία ΗΕΒ πρόβολος σε στρέψη και κάμψη; Ικανοποιητικά ή θα έχουμε πλαγιοστρεπτικό;
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα