ilias Δημοσιεύτηκε Μάιος 9 , 2012 Δημοσιεύτηκε Μάιος 9 , 2012 Απαγορεύεται η χρήση ρευστοποιητή στο εργοτάξιο!
terry Δημοσιεύτηκε Μάιος 9 , 2012 Δημοσιεύτηκε Μάιος 9 , 2012 Διαφωνω αλλα δεν πειραζει. Δεν γινεται να ριξεις το μπετο ζυμαρι σκετο, επειδη το γραφει με λιγη ασαφεια ο ΚΤΣ. Εγω εξαλλου μιλησα για εργοταξιακο σκυροδεμα.
ilias Δημοσιεύτηκε Μάιος 9 , 2012 Δημοσιεύτηκε Μάιος 9 , 2012 Άλλο τι γίνεται και τι δε γίνεται στην πράξη. Τα χαρτιά λέμε τι γράφουν.
terry Δημοσιεύτηκε Μάιος 9 , 2012 Δημοσιεύτηκε Μάιος 9 , 2012 Ηλια τα χαρτια ας γραφουν οτι θελουν. Κυριο κριτηριο ειναι τα κριτηρια συμορφωσης, Αν τα καλυπτεις δεν το συζηταμε καν. Αν βαλλεις ρευστοποιητης noname και σου ριξει αντοχη ή αλλαξει το χρονο πηξης τοτε προβλημα σου. Ο ιδιος ο κ. Μαρσελος προτεινει ρευστοποιητη στο εργο. Οσο και να προσεξει την αναμιξη η εταιρεια παραγωγης (αν εχει πολλη δουλεια ξεχνα το) στο εργο δεν θα φτασει το σκυροδεμα που θες. Οποτε, δεξαμενη στο εργο και κανεις το σκυροδεμα οπως θες.
Ροδοπουλος Δημοσιεύτηκε Μάιος 9 , 2012 Δημοσιεύτηκε Μάιος 9 , 2012 Απαντάω και στα 2 θέματα. Με το ΕΛΟΤ ΕΝ 206-1 η χρήση ρευστοποιητή είναι απαραίτητη λόγω αυξημένης ποσόστωσης τσιμέντου και Ν/Τ. 2 Η δημιουργία SCC στο εργοτάξιο δεν είναι εύκολη υπόθεση αλλα οχι και δύσκολη και απαιτεί πολύ καλή γνώση των υλικών του μίγματος και μελέτη. Στην Αμερική έχουμε κατασκευές με εργοταξιακό SCC απο το 1980. Υπάρχουν βασικές αρχές που τις δίνω εδώ, όπως και ειδικά προγράμματα σύνθεσης για SCC. Διαβάζοντας θα καταλάβετε οτι το SCC δεν είναι φθηνό προϊόν και άρα το ερώτημα για μένα δεν είναι εαν μπορούμε να κάνουμε εργοταξιακό (μπορούμε 100%) αλλα εαν είναι φθηνότερο απο το να το πάρουμε έτοιμο.
ilias Δημοσιεύτηκε Μάιος 9 , 2012 Δημοσιεύτηκε Μάιος 9 , 2012 Ηλια τα χαρτια ας γραφουν οτι θελουν. Επαναλαμβάνω terry: Άλλο τι γίνεται και τι δε γίνεται στην πράξη.................. Οπότε επί της ουσίας δεν διαφωνούμε. Επισήμανση του τι λέει ο Κανονισμός έκανα.
Ροδοπουλος Δημοσιεύτηκε Μάιος 9 , 2012 Δημοσιεύτηκε Μάιος 9 , 2012 Υπάρχουν πολλά άρθρα για το θέμα και απο την πλευρά που καταδικάζουν και απο την πλευρά που υποστηρίζουν τον κανονισμό. Προσωπικά πιστεύω οτι ο κανονισμός έγινε για να προστατεύσει τους μηχανικούς και ταυτόχρονα για να διατηρήσει ισορροπία στην αγορά (εφόσον ο σκυρόδεμα είναι ιδιο άρα και οι τιμές). Απο την άλλη αποτελεί παγκόσμια πρωτοτυπία πάλι της Ελλάδος αφού σε όλες τις άλλες χώρες η χρήση ειδικών προσμίκτων αποτελεί κοινή πρακτική και υποστηρίζετε απο πληθώρα πιστοποιημένων συνθέσεων. Προφανώς σήμερα ο κανονισμός νομικά αντικρούει το ΦΕΚ ΕΝ 1509 που μιλάει για πρόσμικτα και άρα υπάρχει κενό. Το κενό αυτό γίνετε κρίσιμο στα μεγάλα δημόσια έργα που απο την μια μιλάει για εφαρμογή ΕΝ 206 αλλα απο την άλλη οι τιμές δημοσίου δεν επιτρέπουν την εφαρμογή του.
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα