Μετάβαση στο περιεχόμενο

Recommended Posts

Δημοσιεύτηκε

Δυστυχώς είμαστε αναγκασμένοι πολλές φορές να αναφερόμαστε στα "ίδια" όπως λες. Απολύτως λογικό. Αν συμμετέχεις σε μια κουβέντα στην οποία υπάρχουν κάποιοι, που σύμφωνα με την γνώμη όλων εμάς, υποτιμούν εσκεμμένα τις σπουδές και τα ιδρύματα κατ εντολήν και καθ΄υπόδειξη του γνωστού σκληρού συντεχνιακού φορέα φυσικά και θα λέμε τα ίδια και τα ίδια συνεχώς και αδιαλλείπτως. Όλα αυτά τα παιδιά και οι συνάδελφοι που λένε τα "ίδια" και τα "ίδια" είναι (είμαστε) όμηροι αυτών των απόψεων, έχοντας στερηθεί το στοιχειώδες και αυτονόητο δικαιώμά μας για πρόσβαση στη γνώση και την έρευνα, έχοντας στερηθεί αν θες και το δικαίωμα στην εργασία. Τίθεται λοιπόν θέμα επιβίωσης και θέμα αξιοπρέπειας αν θες.

Διότι άλλο η καλοπροαίρετη κριτική για τις σπουδές και άλλο η κυριολεκτικά αισχρή προπαγάνδα που γίνεται από τους γνωστούς κύκλους για τη δυνατότητά μας να συμμετέχουμε σε μεταπτυχιακά προγράμματα.

 

Και να πω ακόμα, ότι ίσως μερικοί με θεωρείτε υπερβολικό, αλλά πιστέψτεμε δεν είμαι καθόλου και νομίζω οι συνάδελφοί μου το ξέρουν ή καλύτερα το βιώνουν πολύ καλά σε καθημερινή βάση. Οι παρεμβάσεις που γίνονται κατ΄εντολήν ΤΕΕ, ΕΜΔΥΔΑΣ και του γνωστού συναφιού με αποκλειστικό στόχο την υποβάθμιση των σπουδών μας (άκουσον άκουσον) είναι σχεδόν καθημερινοί. Έχω πολλές φορές παραθέσει στοιχεία που το αποδεικνύουν νομίζω.

 

Θέλετε ακόμα ένα ? Δείτε την απόφαση του ΣτΕ που δικαιώνει το ΤΕΙ Πάτρας αλλά είναι ενδεικτική των παρεμβάσεων. Φέτος την άνοιξη του 2008 εκδικάστηκε προσφυγή του Συλλόγου Αρχιτεκτόνων (ΣΑΔΑΣ) εναντίον του ΤΕΙ Πάτρας γιατι ??? Διότι το συμβούλιο του ΤΕΙ αποφάσισε να εκσυγχρονίσει και να αναβαθμίσει το πρόγραμμα σπουδών του Τμήματος Ανακαίνισης και Αποκατάστασης κτιρίων, με 4η φοίτηση και νέα μαθήματα. Ορίστε η απόφαση του ΣτΕ που δικαίωσε το ΤΕΙ Πάτρας:

 

http://www.it-eetema.gr/arxikh/apok.pdf

 

Και ύστερα μου μιλάτε για επίπεδο σπουδών ? Αφού κάθε φορά που γίνεται μια προσπάθεια για τα νέα παιδιά φοιτητές των ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ Τεχνολογικών Ιδρυμάτων να αναβαθμίσουν τις σπουδές τους, τα πολυτεχνεία, το ΤΕΕ και δεν ξέρω γω ποιος άλλος διάολος παραμβαίνουν για να τη σταματήσουν. Το ίδιο με τα μεταπτυχιακά, το ίδιο με τα νέα μαθήματα που βάλανε στα ΤΕΙ το ίδιο συνεχώς. Τι άλλο να πούμε.

 

Έχουμε χρέος απένατι στους ευατούς μας, απένατι στις σπουδές μας, απέναντι στις οικογένειες μας και στα όνειρά μας να καταγγέλουμε συνεχώς την βρωμερή συντεχνία που στέκεται εμπόδιο στην αξιοπρέπεια μας. Να καταγγέλουμε συνεχώς όλους αυτούς που ενδιαφέρονται ΜΟΝΟ για το πως θα υποβαθμίσουν το επίπεδο σπουδών στα ΤΕΙ και όχι για το πως το επίπεδο σπουδών στα ελληνικά ιδρύματα θα γίνει καλύτερο.

  • Απαντήσεις 210
  • Created
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοσιεύτηκε
Καλά τι νόημα έχει αυτό το thread?!!Για να πούμε μία από τα ίδια έγινε?

Δεν πιστεύω να εννοείς το δικό μου, γιατί άλλοι επαναλαμβάνονται όχι εγώ. Εξάλλου όπως είπα και παραπάνω το θέμα είναι το μεταπτυχιακό.

Δημοσιεύτηκε

Έλεος δηλαδή...τι ζητάμε ....ενα μεταπτυχιακό και αυτό γαι να το κάνουμε πρέπει να ξενιτευτούμε :evil: evil: evil: evil:

Δημοσιεύτηκε

Τα μεταπτυχιακά που διοργανώνονται στην Ελλάδα είναι μια απάτη της κοινωνίας. Πού αλλού στον κόσμο μετά από τα 5 χρόνια σπουδών σε ένα πανεπιστήμιο που αντιστοιχούν σε Master, κάνεις μεταπτυχιακό πάλι στο ΙΔΙΟ αντικείμενο. Να τελειώνεις δηλαδή Πολιτικός Μηχανικός με ειδικότητα Δομοστατικός (5 χρόνια σπουδών με διπλωματική εργασία) και να πηγαίνεις άλλο έναν χρόνο μετά να σπουδάζεις πάλι Δομοστατικός και να κάνεις και δεύτερη διπλωματική! Αυτό είναι ξεκάθαρη δήλωση ότι στα πέντε χρόνια σπουδών δεν έμαθες αρκετά για να είσαι Δομοστατικός. Είναι όμως έτσι τα πράγματα; Μήπως όλα αυτά τα μεταπτυχιακά γίνονται για να τρώγονται κάποιες επιδοτήσεις, να αντλούνται χρήματα από προγράμματα και φοιτητές (δεν είναι όλα τα μεταπτυχιακά τζάμπα);

 

Μεταπτυχιακά δεν διοργανώνονται από τα ΤΕΙ;

Στα αντίστοιχα των ΑΕΙ είναι φυσικό να επιλέγονται διπλωματούχοι μηχανικοί και μάλιστα παιδιά που τα ξέρουν οι καθηγητές τους. Οι θέσεις είναι λίγες, η ζήτηση μεγάλη, οπότε αυτοί που έχουν πίσω τους πέντε χρόνια σπουδών, υψηλό βαθμό διπλώματος και είναι γνωστοί ως άνθρωποι και ως φοιτητές από την πορεία τους μέσα στις αίθουσες διδασκαλίας είναι λογικό να έχουν το πλεονέκτημα έναντι παιδιών που σπούδασαν τέσσερα χρόνια, σε άλλο ίδρυμα (ακόμα και σ' άλλο ΑΕΙ) και έχουν μικρότερο βαθμό πτυχίου (εδώ μπαίνει και συντελεστής βαρύτητας ανάλογα με το πιο ίδρυμα έχεις τελειώσει).

Αν εσείς ήσασταν στην επιτροπή επιλογής με κάποια κριτήρια θα επιλέγατε;

 

Στο εξωτερικό υπάρχει πληθώρα μεταπτυχιακών προγραμμάτων, μεγάλη δηλαδή προσφορά που δεν καλύπτεται από τη ζήτηση και επιπλέον, ειδικά στην Αγγλία, έχει γίνει το όλο ζήτημα μια κερδοφόρα επιχείρηση. Γι αυτό ίσως είναι ευκολότερο να βρει κάποιος μεταπτυχιακό σε πανεπιστήμιο του εξωτερικού όπου και αν έχει τελειώσει, με όποιο βαθμό πτυχίου, αρκεί να πληρώνει. Υπάρχουν ιδρύματα που έχουν κατεβάσει πολύ χαμηλά τον πήχη.

Δημοσιεύτηκε

Χάρη είναι όπως τα λες και μάλιστα το τελευταίο καιρό τα μεταπτυχιακά έχουν γίνει σουπέ. Και φυσικά μην ξεχνάμε και τους φοιτητές που θέλουν και διαλέγουν οι καθηγητές για το μεταπτυχιακό.

Δημοσιεύτηκε

Χάρη είναι έτσι όπως τα λες. Και ως ένα βαθμό είναι λογικό. Αν κάποιος έχει σπουδάσει στο ΕΜΠ είναι φυσικό όταν αυτο το ίδρυμα διοργανώνει κάποιο μεταπτυχακό να προτιμήσει τον απόφοιτό του, ειδικά μάλιστα όταν ο εν λόγω πτυχιούχος γνωρίζει και τον ή τους καθηγητές που συμμετέχουν. Πόσο μάλιστα όταν οι θέσεις είναι λίγες όπως σωστά λες και η ζήτηση μεγάλη. Σημειώνουμε απλά, ότι πέραν αυτού όμως, συχνά οι απόφοιτοι ΤΕΙ αντιμετωπίζονται διαφορετικά κι ότι ακόμα κι αν γίνουν δεκτοί πέφτουν συχνά θύματα της "κουλτούρας" που έχουμε αναφέρει πολλές φορές.

 

Τώρα, θα διαφωνήσω κάθετα με το ότι ο 5ετής κύκλος σπουδών στο πολυτεχνείο είναι επιπέδου master και πόσο μάλλον η διπλωματική εργασία. Είπα και σε προηγούμενο μύνημά μου ότι οι διπλωματικές εργασίες που εκπονούνται στο πολυτεχνείο, τουλάχιστον όσες είναι δημοσιευμένες στο internet (και για να μιλάω με στοιχεία όπως συνηθίζω βλέπε εδώ http://artemis.cslab.ntua.gr/Dienst/UI/2.0/QueryNF?keywords=%E5%ED%DD%F1%E3%E5%E9%E1&sort=rank) ουδεμία διαφορά έχουν από τις αντίστοιχες πτυχιακές εργασίες των αποφοίτων ΤΕΙ. Καταρχήν, οι περισσότερες απο αυτές (υπάρχουν και μερικές αρκετά αξιόλογες αλλα λιγοστές) στερούνται στοιχειωδών κανόνων και ορισμών ερευνητικής εργασίας. Που είναι τα research questions ? ποιό είναι το gap in knowledge ? που βρίσκεται το justification of the research και ποιό ακριβώς είναι το "καινουργιο" που προσφέρουν. Δηλ. οι διπλωματικές αυτές στερούνται "ερευνητικού" χαρακτήρα. Είναι μελέτες. Π.χ. μελέτη Υποσταθμού. Ε αυτό δεν είναι εργασία επιπέδου master. Επίσης χαρακτηριστικό σε όσες έχω δει, πλην ελαχίστων εξαιρέσεων είναι η παντελής απουσία σοβαρών αναφορών.

Υποτίθεται, ότι όταν παίρνεις master σε ένα αντικείμενο, γνωρίζεις καλά τι έχουν πει όλοι οι άλλοι πριν απο σένα για το αντικείμενο αυτό και δεν έρχεσαι να ανακαλύψεις ξανά τον τροχό. Άρα, στην ερευνητική σου εργασία, έχεις μελετήσει και αναφέρεις τι έχει ειπωθεί ήδη για το θέμα σου (πλήρεις αναφορές στη διεθνή βιβλιογραφία και σε έγκριτα papers απο επιστημονικά περιοδικά) και μετά λες τι είναι αυτό που έρχεσαι να προσθέσεις εσύ. Τουλάχιστον αυτό έκανα εγώ στο μεταπτυχιακό μου. Οι διπλωματικές αυτές εργασίες καμιά απολύτως σχέση δεν έχουν με μεταπτυχιακές εργασίες. Μπείτε να τις δείτε, γιαυτό έδωσα το link.

 

Εύλογα αναρωτιέται λοιπόν κανείς για όλες αυτές τις σαχλαμάρες (γιατί περι αυτού πρόκειται) που αναπτύσουν το ΤΕΕ και τα πολυτεχνεία ότι δηλαδή η ανώτατη εκπαίδευση αναβαθμίζεται "υποβαθμίζοντας" τα ΤΕΙ και "αναβαθμίζοντας" τις διπλωματικές του πολυτεχνείου σε master. Έλεος δηλαδή.

Δημοσιεύτηκε

Από εδώ το φέρνεις από εκεί το πας θα πεις τα ίδια και τα ίδια.

1) Η κουλτούρα ελιτισμού που καλλιεργείται στα ΑΕΙ,

2) Η απαξίωση των σπουδών στα ΑΕΙ

3) Η απαξίωση των διπλωματικών

4) Η άρνηση της αντιστοιχίας των διπλωμάτων μας με Master

5) Το υψηλό επίπεδο των ΤΕΙ και η ισοτιμία τους με τα ΑΕΙ

6) Το κακό ΤΕΕ

 

Τον Γκέμπελς τον έχετε ακουστά.

Ναι, ναι, τον πατέρα της προπαγάνδας.

Πες πες κάτι θα μείνει.

 

Το θέμα μας είναι: "Μεταπτυχιακά για αποφοίτους μηχανικούς ΤΕΙ"

Όχι όλα τα υπόλοιπα στα οποία κάνεις αναφορά, όχι περιστασιακά αλλά ΚΑΤ' ΕΠΑΝΑΛΗΨΗ σε κάθε θέμα σχετικό με ΤΕΙ.

ΕΛΕΟΣ πια. Αυτό έχει καταντήσει spam.

Τι θέλεις δηλαδή, να πάρεις κίτρινη κάρτα και μετά κόκκινη και να κάνεις την έξοδο του "Μεσολογγίου" και να γίνεις "ήρωας";

Ξεκινάμε λοιπόν με κίτρινη και αν δε συμμορφωθείς συνεχίζουμε.

Φυσικά θα πεις ότι φιμώνουμε τα μέλη, δεν τα αφήνουμε να εκφραστούν ελεύθερα, θα με κατηγορήσεις για φασισμό και άλλα "Γαλλικά".

Για να ξεκαθαρίσουμε τα πράγματα, την κίτρινη κάρτα την παίρνεις για το spamming.

Επίσης, δεν θα επιτρέψουμε σε κανέναν, το ωραίο κλίμα συναδελφικότητας και αλληλεγγύης που αναπτύχθηκε μεταξύ των μελών του forum, ΑΕΙ και ΤΕΙ, να ανατρέπεται από μηνύματα διχόνοιας και πόλωσης. Εδώ δεν είμαστε πολιτικοί να επαναλαμβάνουμε συνέχεια το "για όλα φταίει το ΠΑΣΟΚ" ή "για όλα φταίει η Δεξιά" ή το "για όλα φταίνε οι ιμπεριαλιστές της Δύσης", όπου στις λέξεις ΠΑΣΟΚ-Δεξιά-Δύση βάλτε ΤΕΕ-απόφοιτοι ΑΕΙ-Απόφοιτοι ΤΕΙ. Δεν μιλάμε την γλώσσα του Μπους που απευθύνεται σε θρησκόληπτους φανατικούς και μιλάει για άξονες του Κακού (βλ. ΤΕΕ) και καλλιεργεί το μίσος μεταξύ των λαών (βλ. απόφοιτους ΑΕΙ-ΤΕΙ). Εδώ συζητούμε ελεύθερα και δημοκρατικά, λέμε τον πόνο μας και το άδικο που μας πνίγει αλλά και στη Δημοκρατία υπάρχουν ΟΡΙΑ.

Δημοσιεύτηκε

Χάρη, το παραπάνω μύνημά μου χωρίζεται σε 2 μέρη. Στο πρώτο μέρος λέω ότι συμφωνώ με τις απόψεις σου σχετικά με το ότι τα ιδρύματα δέχονται για μεταπτυχιακά κατά κύριο λόγο δικούς τους αποφοίτους και πως αυτό είναι λογικό.

 

Στο δεύτερο μέρος, διαφωνώ με την άποψή σου ότι τα 5 χρόνια σπουδών αντιστοιχούν σε master, άποψη η όποια αποτελεί γενικότερα αντικείμενο συζήτησης και διαξιφισμού σε ευρύτερο επίπεδο σχετικά με τους κύκλους σπουδών στα ιδρύματα. Την άποψη μου την τεκμηρίωσα παραθέτωντας link με διπλωματικές εργασίες των ιδρυμάτων αναφέροντας παράλληλα τι κατά τη γνώμη μου είναι μεταπτυχιακή εργασία και ποιές οι βασικές αρχές που πρέπει να την διέπουν. Δεν απαξίωσα καμιά διπλωματική. Είπα ότι οι περισσότερες δεν είναι κατά την άποψή μου μεταπτυχιακού-ερευνητικού επιπέδου και τεκμηρίωσα τους λόγους της τοποθέτησής μου.

 

Ως εκ τούτου, νομίζω η απάντησή μου δεν ήταν τόσο εκτός θέματος δεδομένων των αποκλίσεων που υπάρχουν πάντα σε κάθε συζήτηση για κάθε θέμα στο φόρουμ.

 

Δεν ξέρω από κίτρινες κάρτες αλλά δέχομαι ως καλοπροαίρετη την παρατήρηση σου σχετικά με την επανάληψη από μέρους μου κάποιων θεμάτων σχετικά με ΑΕΙ-ΤΕΙ και θα την λάβω υπόψη, σημειώνοντας όμως ότι στο συγκεκριμένο τοπικ δόθηκαν κάποια ερίσματα ώστε να ξαναπούμε ..."τα ίδια". Η τελευταία σειρά στο μύνημά μου ήταν ίσως περιττή από μέρους μου στη συγκεκριμένη συζητήση πράγματι, το δέχομαι.

 

Θεωρώ ότι όλα τα άλλα σχόλια στην τελευταία σου παράγραφο περί φίμωσης, πεσόντων ηρώων, αξόνων του κακου κλπ ήταν παντελώς περιττά. Δεν τα σχολιάζω, και κρατώ την ουσία της παρατήρησής -παρέμβασης σου.

 

Επειδή έχω μια ευαισθησία όμως επέτρεψέ μου να κάνω ένα σχόλιο μόνο σε ότι αφορά το θέμα της αλληλεγγύης και της συναδελφικότητας. Είμαι ο πρώτος που λέει "ναι" σε αυτές τις δύο σπουδαίες αρχές και αξίες και δεν ανέχομαι σε καμία περίτπωση να υπονοείται ότι εκφράζοντας τις απόψεις μου για το επίμαχο θέμα (σε άλλες συζητήσεις) ανατρέπεται το κλίμα αλληλεγγύσης ανάμεσα στους αποφοίτους. Το ότι διαφωνούμε σε κάποιο θέμα δεν σημαίνει ότι δεν σεβόμαστε ο ένας τον άλλο ούτε ότι ένας εκ των δύο καλλιεργεί κλίμα διχόνοιας ή πόλωσης. Το έχω πει πολλές φορές ότι όλους ανεξαιρέτως τους συναδέλφους εδώ μέσα, ασχέτως αν έχουμε βριστεί (που λέει ο λόγος) στα σχετικά θέματα, τους σέβομαι και δεν έχω τίποτα να χωρίσω μαζί τους.

Αντιθέτως, συζούμε σε αυτό το φορουμ, θέτουμε ερωτήματα, βοηθάμε ο ένας το άλλο και ενημερωνόμαστε. Π Ο Τ Ε Μ Ο Υ δεν καταφέρθηκα εναντίον συναδέλφων στο φορουμ. ΟΛΕΣ μου οι αναφορές αφορούν συγκεκριμένους φορείς έξω απο εδώ και αν κάποιοι ενοχλούνται για λογαριασμο των φορέων αυτών δεν με απασχολεί.

 

Ως εκ τούτου με βάση όλα τα παραπάνω θεωρώ απαράδεκτα τα σχετικά σχόλια περι διχόνοιας, ειδικά μάλιστα όταν εκ πεποιθήσεως πιστεύω ότι δεν πρέπει να υπάρχουν διαχωρισμοί και διακρίσεις αναμεσά μας. Εν τέλει, πηγαίνοντας ένα βήμα παραπέρα αυτή η ιδέα της ισοτιμίας και του αλληλοσεβασμού μηχανικών ΤΕ και ΠΕ είναι νομίζω και η ουσία του νοήματος των σχετικών με το θέμα αυτό τοποθετήσεων μου.

Δημοσιεύτηκε

Ρε συ georges όταν μιλάμε για ένα θέμα π.χ. μεταπτυχιακό για απόφοιτους Τ.Ε.Ι και εσύ αναφέρεσαι συνέχεια στο Τ.Ε.Ε. , το πόσο ίδιες είναι οι σπουδές Α.Ε.Ι - Τ.Ε.Ι. , το αν περιρίζονται τα ρπάγγελματικά σου δικαιώματα κ.τ.λ. δεν είναι spam?!!

Αν θες να αναφερθείς σε αυτά ανοιξε ένα θέμα και πες οτι θες να πεις αν και όλα αυτά έχουν συζητηθεί πολές φορές.Εσύ και ο pappos όλο λάδι στην φωτιά ρίχνετε και δεν καταλαβαίνω το γιατί!

Δημοσιεύτηκε
Εσύ και ο pappos όλο λάδι στην φωτιά ρίχνετε και δεν καταλαβαίνω το γιατί!

xaxaxa

 

Στο Ελλαδιστάν η αλήθεια ενοχλεί από ότι φαίνεται. nik δεν με ενδιαφέρει το θέμα του πολυτεχνείου και το επίπεδο γιατί το γνωρίζω από πρώτο χέρι. Γιατί ρίχνω λάδι στην φωτιά μπορείς να μου απαντήσεις ???

Με επιχειρήματα παρακαλώ.

Αυτά που έγραψε ο chihor δεν σε ενοχλούν μάλλον, αλλά σε ενοχλούν τα άλλα...

τι να πω...πρώτα να κάνεις αυτοκριτική και μετά να κάνεις κριτική για τους άλλους.

Υ.Γ. Με τους βάρβαρους βάρβαρα και με τους πολιτισμένους πολιτισμένα.

(σε περίπτωση που κάποιος ενοχλήθηκε από το ύφος...)

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.