Μετάβαση στο περιεχόμενο

Recommended Posts

Δημοσιεύτηκε
Για την αποκατάσταση της αλήθειας παραθέτω τον αριθμό μαθήματων των πολ. μηχανικών παν. Πάτρας ανά έτος : 14 - 14 - 12 - 12 - 6 {όλα επιλογής} + διπλωματική. Μπορείτε να τα βρείτε στην ιστοσελίδα του πανεπιστημίου, όπου θα διαπιστώσετε το επίπεδο διδασκαλίας των 6 μαθημάτων επιλογής του 9ου εξαμήνου. Είναι όλα 3ωρης διδασκαλίας χωρίς εργαστήριο βέβαια, ενώ των λοιπών εξαμήνων είναι 4ωρης & 5ωρης. Οσο για τις διπλωματικές δεν αντιλέγει κανείς οτι υπάρχουν και αξιόλογες εργασίες. Στη πλειονότητά τους - και αυτό είναι το ουσιαστικό - όμως είναι χαμηλού επιπέδου και θα ήταν αστείο να θεωρηθούν ερευνητικές εργασίες επιπέδου Master !!! Σε αυτό τουλάχιστον θα περίμενα να συμφωνήσουν οι πάντες. Δεν έχετε παρά να ανατρέξετε στα αρχεία των πολυτεχνείων και στις επιτροπές εξέτασης του Τ.Ε.Ε. για να διαπιστώσετε το επίπεδο των διπλωματικών. Οσο για τα έτη σπουδών παραμένουν 4.5 κι ας βαφτίζει οτι επιθυμεί η κάθε σχολή.

 

Και στο Ιmperial College 3 ωρης διδασκαλίας είναι τα μαθήματα όλων των MSc στο τμήμα πολιτικών μηχανικών. Τι σημαίνει αυτό?

Επίσης για ποιον λόγο πρέπει αναγκαστικά η διπλωματική να έχει ερευνητικό χαρακτήρα?Μπορεί κάλλιστα να είναι μια ολοκληρωμένη μελέτη ενός σύνθετου προβλήματος.

Στο ΑΠΘ τα μαθήματα ανά έτος πάνε 13-13-13-14-11(+διπλωματική), δηλαδή θα έπρεπε να θεωρείται ανώτερο από το πανεπιστήμιο Πατρών?

 

Και στην τελική αυτό που δεν καταλαβαίνω είναι το εξής απλό:

Όλοι γνωρίζουν ότι μηχανικοί βγαίνουν από τα πολυτεχνεία και τις πολυτεχνικές σχολές. Ο ρόλος των ΤΕΙ αρχικά ήταν να βγάζει εργοδηγούς (ως ΚΑΤΕΕ) και σιγά σιγά μετεξέλιξε τους αποφοίτους του με το ζόρι και χωρίς κανένα σχεδιασμό σε υπομηχανικούς.

Αν κάποιος θέλει να γίνει μηχανικός αλλά δεν καταφερει να εισαχθεί λόγω κακής επίδοσης στις πανελλήνιες και αναγκαστεί να σπουδάσει σε ΤΕΙ (Αλήθεια πόσοι τα επέλεξαν και πόσοι πήγαν γιατί ήταν η σχολή που περνούσαν και ας την είχαν δηλώσει 50η στο μηχανογραφικό) ποιος του φταίει όταν διπιστώνει αυτό που από την αρχή έπρεπε να γνωρίζει? Και αν αναγνωρίσουμε δικαιώματα μηχανικού σε αποφοίτους ΤΕΙ γιατί όχι και σε φυσικούς, μαθηματικούς κλπ? Αφού (κατά πολλούς) όλα στην πράξη μαθαίνονται και δεν παίζει ρόλο η σχολή που τελειωσες?

  • Απαντήσεις 210
  • Created
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοσιεύτηκε

Μάριος, έχεις μείνει πίσω πολλά χρόνια. Σου συνιστώ να ξαναδιαβάσεις την Ελληνική Νομοθεσία για τη διάρθρωση της Ανώτατης εκπαίδευσης. Να ξαναδιαβάσεις ποιος ακριβώς είναι ο τίτλος των αποφοίτων ΤΕΙ που όρισε η πολιτεία με τη σύμφωνη γνώμη ΟΛΩΝ των καθ ύλην αρμοδίων οργάνων της. Να ξαναδιαβάσεις τι ισχύει στην Ευρώπη και σε ποιά κατηγορία κατατάσσονται τα ΤΕΙ και αφού τα διαβάσεις όλα αυτά ενημέρωσε και τα παιδιά στο ΤΕΕ γιατί απ΄ ότι φαίνεται έχουν μείνει στο 1960 μιλώντας για εργοδηγούς, υπομηχανικούς ή ότι άλλο νομίζουν τα απαρχαιωμένα από τις συντεχνιακές αγκυλώσεις μυαλά τους.

Μετά μπορούμε να συνεχίσουμε την συζήτηση στις σωστές της βάσεις.

Δημοσιεύτηκε

τα ΤΕΙ μέσα σε μια νύχτα έγιναν ΑΕΙ και από 3,5 χρόνια έγιναν 4 χρόνια

 

και τώρα προσπαθούν οι απόφοιτοί τους να μας πείσουν οτι τα Πολυτεχνεία δεν είναι 5 χρόνια φοίτησης αλλά 4,5

 

ας διαβάσουν τα καταστατικά των σχολών για να μάθουν πόσα είναι τα εξάμηνα και με ποιά κριτήρια επιλέγεται ή ύλη

Δημοσιεύτηκε
Στο Βόλο είναι 10 τα εξάμηνα, αλλά ρε παιδιά κάθεστε και μετράτε αν είναι 9.5 ή 10 είστε σοβαροί?

 

Συμφωνώ αλλα τι να κάνουμε... το ΤΕΕ ως βασικό επιχείρημα έχει ότι 3 μικρότερο του 5 (για τα ξένα πανεπιστήμια) και ότι 3.5 + 1 πάλι μικρότερο του 5 και εμεις αναρωτιόμαστε μηπως τελικά :

 

4+1 (ΤΕΙ) και 2 πτυχιακές > του 4.5 με μια διπλωματική ?????

 

Δεν ξεκινήσαμε εμείς το μέτρημα και αυτές τις στρεβλές λογικές....

Δημοσιεύτηκε

και σου εξηγώ οτι σημασία δεν έχουν μόνο τα έτη (που είναι θεσμοθετημένα) αλλά και ο αριθμός μαθημάτων που πρέπει να ανταποκρίνεται στον αριθμό των ετών

 

αυτό όμως δε σε βολέυει, μετράς ότι και όπως θες

Δημοσιεύτηκε

Συμφωνώ αλλα τι να κάνουμε... το ΤΕΕ ως βασικό επιχείρημα έχει ότι 3 μικρότερο του 5 (για τα ξένα πανεπιστήμια) και ότι 3.5 + 1 πάλι μικρότερο του 5 και εμεις αναρωτιόμαστε μηπως τελικά :

 

4+1 (ΤΕΙ) και 2 πτυχιακές > του 4.5 με μια διπλωματική ?????

 

Δεν ξεκινήσαμε εμείς το μέτρημα και αυτές τις στρεβλές λογικές....

 

Το μέτρημα υπάρχει μόνο επειδή είναι το μόνο αντικειμενικό κριτήριο χωρίς να είναι και κατ'ανάκγη σωστό. Ξέρω περίπτωση αγγλίδας, αποφοίτου αγγλικής φιλολογίας από Cambridge η οποία όταν ήρθε στην Ελλάδα επειδή παντρεύτηκε Έλληνα δεν την αναγνωρίζαν το πτυχείο επειδή ήταν 3 και όχι 4 χρόνια. Τελικά βρήκε άκρη επειδή είχε ήδη εργαστεί για μερικά χρόνια στην Αγγλία ως καθηγήτρια αγγλικών. Πρέπει όμως να υπάρχουν κάποια κριτήρια. Και ελλείψει αξιολόγησης το μόνο αντικειμενικό είναι τα χρόνια κάθε σχολής. Το θέμα όμως δεν είναι ποσοτικό αλλά ποιοτικό. Με χειρότερης ποιότητας εισακτέους (ακόμα και από ΤΕΕ) ακόμα και ίδια χρόνια σπουδών να είχαν τα ΤΕΙ δεν είναι δυνατόν να βγάλουν (και μιλάω μόνο για τον μέσο όρο των αποφοίτων όχι για μεμονωμένες περιπτώσεις) μηχανικούς. Στην τελική όσοι ήθελαν και μπορούσαν να γίνουν μηχανικοί σπυδάσαν σε πολυτεχνεία. Γιατί πρέπει με το ζόρι να αναγνωρίσουμε σαν μηχανικούς αποφοίτους σχολών των οποίων ο προορισμός είναι παραγωγή εργοδηγών? Δεν γνωρίζατε όταν μπαίνατε στα ΤΕΙ ότι δεν βγαίνετε μηχανικοί αλλά κάτι μεσοβέζικο χωρίς επαγγελματικά δικαιώματα μηχανικού? Μπήκατε όμως και σπουδάσατε. Τώρα γιατί ζητάτε περισότερα από όσα σας αναλογούν?

Δημοσιεύτηκε

 

Το μέτρημα υπάρχει μόνο επειδή είναι το μόνο αντικειμενικό κριτήριο χωρίς να είναι και κατ'ανάκγη σωστό. Ξέρω περίπτωση αγγλίδας, αποφοίτου αγγλικής φιλολογίας από Cambridge η οποία όταν ήρθε στην Ελλάδα επειδή παντρεύτηκε Έλληνα δεν την αναγνωρίζαν το πτυχείο επειδή ήταν 3 και όχι 4 χρόνια. Τελικά βρήκε άκρη επειδή είχε ήδη εργαστεί για μερικά χρόνια στην Αγγλία ως καθηγήτρια αγγλικών. Πρέπει όμως να υπάρχουν κάποια κριτήρια. Και ελλείψει αξιολόγησης το μόνο αντικειμενικό είναι τα χρόνια κάθε σχολής. Το θέμα όμως δεν είναι ποσοτικό αλλά ποιοτικό. Με χειρότερης ποιότητας εισακτέους (ακόμα και από ΤΕΕ) ακόμα και ίδια χρόνια σπουδών να είχαν τα ΤΕΙ δεν είναι δυνατόν να βγάλουν (και μιλάω μόνο για τον μέσο όρο των αποφοίτων όχι για μεμονωμένες περιπτώσεις) μηχανικούς. Στην τελική όσοι ήθελαν και μπορούσαν να γίνουν μηχανικοί σπυδάσαν σε πολυτεχνεία. Γιατί πρέπει με το ζόρι να αναγνωρίσουμε σαν μηχανικούς αποφοίτους σχολών των οποίων ο προορισμός είναι παραγωγή εργοδηγών? Δεν γνωρίζατε όταν μπαίνατε στα ΤΕΙ ότι δεν βγαίνετε μηχανικοί αλλά κάτι μεσοβέζικο χωρίς επαγγελματικά δικαιώματα μηχανικού? Μπήκατε όμως και σπουδάσατε. Τώρα γιατί ζητάτε περισότερα από όσα σας αναλογούν?

 

 

Αγαπητέ Μάριε, ξανά [highlight=yellow:1ac5b858db] ΕΔΩ [/highlight:1ac5b858db] εσύ, πάμε από την αρχή.

 

Σημείωσε επίσης ότι όταν περάσαμε στα ΤΕΙ γνώριζαμε ότι το πτυχίο μας έγραφε "πτυχιούχος μηχανικός".

Δημοσιεύτηκε

 

Αγαπητέ Μάριε, ξανά [highlight=yellow:b15ca40b51] ΕΔΩ [/highlight:b15ca40b51] εσύ, πάμε από την αρχή.

 

Σημείωσε επίσης ότι όταν περάσαμε στα ΤΕΙ γνώριζαμε ότι το πτυχίο μας έγραφε "πτυχιούχος μηχανικός".

 

 

Η λέξη μηχανικός είναι ίσως η πιο κακοποιημένη στην Ελλάδα μετά τη λέξη δημοκρατία. Και ο μηχανικός αυτοκινήτων μηχανικός είναι. Το πως ονομάζονται τα πτυχία των ΤΕΙ μικρή σχέση έχει με το αν όντως παράγουν μηχανικούς.

Δημοσιεύτηκε

Το πως ονομάζονται οι απόφοιτοι πολυτεχνείου επίσης μικρή σχέση έχει με το αν βγαίνουν μηχανικοί, γιατί οι περισσότεροι απόφοιτοι με το που αποκτούν το δίπλωμα δεν είναι σε θέση να κάνουν σχεδόν τίποτα.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.