Μετάβαση στο περιεχόμενο

Recommended Posts

Δημοσιεύτηκε

πρωτο ποστ σε αυτο το φορουμ.

μπορει να μην ειναι στο σωστο μερος,και να μην μοιαζει με τα συνιθισμενα θεματα.

θελω βοηθεια για την βελτιωση μια διχρονης μηχανης.

ειναι 250cc v2 χαρακτηριστικα εδω: http://www.motorcyclespecs.co.za/model/Honda/honda_nsr250sp%2090.htm 45hp ειναι η εργοστασιακη εκδοση πολυ ευκολα φτανει τα 60. στοχος τα 80-90 που ειχαν οι αγωνιστικες. αν και μηχανη του 91 ειχει παρα πολλες καινοτομιες.

 

ειχε PGM3 ηλεκτρονικη που εκτως των συνιθισμενων ρυθμιζε την θεση των rc-valve(βαλβιδες ροπης) αναλογα τις με τις στροφες του κινητηρα. ειχε διαφορετικη χαρτογραφιση για καθε κυλινδρο.

αυτη η ηλεκτονικη ειχε κοφτες,δλδ περιοριζε το αβανς οταν εμπαινε η 4η,5η και 6η ταχυτητα.

 

αυτο διορθονετε αν κοψεις ενα καλωδιο και το κολισεις αλλου ετσι ωστε η ηλεκτρονικη να νομιζει οτι εχει 3η ταχυτητα συνεχεια. ετσι απο τα 45 αλογα παει 60.

http://www.bikepics.com/pictures/2339091/ θελω να φτιαξω εναν διακοπτη οπως οι συγχρονες μηχανες ωστε να αλλαζει απο τα χειριστιρια η χαρτογραφιση ωστε να μπορω να βαζω και το αβανς της 2 ταχυτητας. καμια ιδεα?

 

http://www.bikepics.com/pictures/2280552/ βαλβιδες ροπης. μπορω πειραζοντας τες να βελτιωσω την λειτουργεια του?

 

κινουνται μεσα στην θυριδα εξαγωγης μεταβαλοντας το μεγεθος τις

http://www.bikepics.com/pictures/2336264/ ετσι το διχρονο αποκταει την ροπη στα χαμηλα που του λειπει. ρυθμισμα ωστε να ανοιγουν σε ποιο χαμηλες ή υψηλες rmp μπορει να βοηθισει?

 

http://www.bikepics.com/pictures/2335660/

http://www.bikepics.com/pictures/2339750/

κεφαλη,απ οτι ξερω αυτες με μπουζι στο κεντρο ειναι καλητερες. αν πανε για τορναρισμα για να μειωθει το squiz κερδιζω κατι? η συμπιεση ειναι στο 7,5 νομιζω. τι κερδιζω ή χανω αν την ανεβασω ή κατεβασω με διαφορους τροπους?

 

http://www.bikepics.com/pictures/2374392/

http://www.bikepics.com/pictures/2374388/

http://www.bikepics.com/pictures/2374390/

το κενο που φαινετε ειναι φυσιολογικο?

ο στροφαλος εχει 2 μαγουλα. το ενα εχει λιγο τσογο.κουνιεται μπρος πισω λιγα χιλιοστα αν το σπρωξεις και μετα δινει κινηση στον στροφαλο. ενο το αλλο ειναι ποιο σταθερο. τι προβλημα εχει?

μπορω να κανω και θυριδωμα στους κυλινδρους που ειναι νικασιλ?. αλλα δεν ξερω ποσα χιλιοστα και που το κανουν.

 

οποιος μπορει ας βοηθισει.

 

ΥΡ.σορρυ για το μεγαλο κειμενο,τα ορθοργαφικα,τις πολλες ερωτισεις και το χαμηλο επιπεδο αυτων που ρωταω.

 

οποιος ενδιαφερετε για αυτες τις μηχανες μπορει να δει εδω

http://www.nsr-world.com/workshop/rebuild/rebuild-1.php

http://tech.nsr-world.com/

διαγραμμα ηλεκτρονικης http://www.dreamgate.ne.jp/nsr/technical/mc21_wiringdia.html

http://www.dreamgate.ne.jp/nsr/technical/mc28_hrc_manual.pdf

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.