Μετάβαση στο περιεχόμενο

Recommended Posts

Δημοσιεύτηκε (edited)

Καταρχας να ζητήσω συγνώμη από τους οπερατορς για την ίσως λάθος τοποθέτηση του τόπικ.

 

Δεν ξέρω πως να το ξεκινήσω όλο αυτό, πάντως πολύ θα θελα να μάθω πόσοι από εμάς έχουμε

κληθεί να εργαστούμε σε κάποιο ΚΤΕΟ, να δώσουμε την άδειά μας σε κάποιο συνεργείο αυτοκινήτων

για υγραεριοκίνηση ή ότι άλλο... να υπογράψουμε μπακαζιέρες κλπ.

 

ακούω συχνά μία ερώτηση και όχι άδικα από νεότερους συναδέλφους, μια και γω νέος είμαι ακόμα

και ελπίζω να συνεχίσω να νοιώθω έτσι για πολύ ακόμα. Να πω οτι είμαι στα 35 με 6 χρόνια στο επάγγελμα

του Μηχ - Μηχ....

 

Ακούω λοιπόν την ερώτηση, " πόσο κάνει η μελέτη?" " τι να ζητήσω για την υπογραφή τάδε?"

 

φίλοι εγώ έχω απογοητευτεί πάρα πολύ... δούλευα σε ΚΤΕΟ και αφού το έστησα και πέρασε ΔΑΧΜ και ΕΣΥΔ

μόλις έτρεξε η σύμβαση για 59 μέρες... απολύθηκα γιατί ήμουν ακριβός. και φυσικά πήραν.... και καλά κάνανε....

ένα παιδί από ΤΕΙ για χαμηλότερο κόστος.

Μήπως θα ταν καλύτερα να λέει πάνω κάτω ένας Νόμος το εξής..... ΕΙΣΑΙ ΑΠΟ ΑΕΙ? 2 χρόνια πτυχίο και μπορείς

να αναλάβεις Τεχνικός Διευθηντής... ΕΙΣΑΙ ΑΠΟ ΤΕΙ?.... 4 πχ χρόνια και μπορείς και εσύ να αναλάβεις....

ΑΛΛΑ με τον ίδιο μισθο και αν είναι αυτο να μας διασφαλίσει ΚΑΙ με τον ίδιο φορέα εκπροσώπησης ....

Δηλαδή να γραφτουν όλοι στο ΤΕΕ....

θες να πας ΤΕΙ οκ ... παρε εμπειρία κανε σεμινάρια και έλα ΤΕΕ.

 

Και ακούστε το καλύτερο.... με πήραν τηλ για να υπογράψω για μπακαζιέρες.... δειλά δειλά

του πα για να δω προθέσεις 80 ευρώ, μη με κρίνετε για αυτό ξέρω, κινδύνους, απαξίωση, χαλάω πιάτσα ( ίσως ), κλπ

 

ΞΕΡΕΤΕ πόσο μου είπεεεεεεεε........... " Φίλε... 30. ΘΕΣ??? "

 

Δε ξέρω την γνώμη σας, αλλ΄ά ο κόσμος του αυτοκινήτου βρομάει.... από μαντράδες που κάνουν κουμάντο στα ΚΤΕΟ,

κασέρια στις υπηρεσίες, μονοπώλεια μελετητών..... όλοι ξέρουμε ποιον εννοώ.... κλπ

 

Τώρα αυτό θα γίνει και στα ΠΕΑ... με 50 ευρώ θα τα βγάζουμε σε λίγο.

 

Ο σύλλογός μας????????? ούτε σαιτ δεν έχει....

 

φίλοι τι κάνουμε? δε ξέρω........

 

Δεν έχω κάποια συγκεκριμένη ερώτηση να πω και δε ξέρω τι απαντήσεις να περιμένω.

 

 

Το θέμα έιναι πολύ δύσκολο, για το που φτάνουμε, και δε λέω φτάσαμε γιατί έχει ακόμα κατηφόρα.

 

Και οι παλιοί φταίνε, έστω και λίγο, στο ότι κανείς δε λέει στο νεο πόσο αξίζει ή δουλεία του

λες και θα ναι για πολύ μυστικό.

 

αυτά φίλοι... κατευθύνετε εσείς το θέμα και αναλόγως θα μιλήσουμε.

 

 

ΜΦΧ

Edited by OTTO_engine
Δημοσιεύτηκε (edited)

Εγώ δεν πιστεύω ότι το πρόβλημα είναι αν κάποιος είναι από ΑΕΙ ή ΤΕΙ. Ούτε πχ αυτός που έχει τελειώσει ΤΕΙ, κατά κάποιον τρόπο θέλει ή πρέπει να αμοίβεται λιγότερο... Βασικά ο κάθε εργοδότης ανεξαρτήτου τομέα, θέλει φθηνό εργατικό προσωπικό και δυστυχώς λόγω των καιρών το βρίσκει σχετικά εύκολα. Εσύ πχ ήσουν ακριβός και προτίμησε τον φθηνότερο από ΤΕΙ, ή θα μπορούσε να πάρει ακόμα φθηνότερο πιτσιρικά από ΑΕΙ, δεν έχει σημασία.

Αλλά και εμείς οι μηχανικοί γενικά, πουλάμε πολύ φθηνά τις υπηρεσίες μας για ένα κομμάτι ψωμί....Πχ οι αμοιβές απελευθερώθηκαν και σε ΠΕΑ έχασα δουλειά των 150 ευρώ από κάποιον συνάδελφο που προφανώς το έκανε με λιγότερα. Αν βάλεις κάτω βενζίνες, κόπο, ΦΠΑ, μένει δεν μένει κανά 50αρικο καθαρό....Αξίζει? Για μένα όχι (γι΄'αυτο και δεν το κανα) για τον συνάδελφο που πήρε την δουλειά μπορεί....

Το ΤΕΕ και οι Σύλλογοι (καλά ο δικός μας είναι υπό διάλυση..) δεν μπορούν να μας προστατεύσουν πλέον με τίποτα. Παρακολουθούν απλά τις εξελίξεις....

Από τον χώρο του αυτοκινήτου δεν γνωρίζω, αλλά έχε υπόψη σου ότι τα ίδια περνάνε οι μηχανικοί σε όλους τους τομείς.....

Η μόνη περίπτωση να περισώσουμε κάτι είναι, ίσως εμείς συλλογικά να αντισταθούμε στις χαμηλές αμοιβές και στην εκμετάλευση, αλλά πολύ εύκολα σπάει η αλυσίδα στους δύσκολους καιρούς που ζούμε....

Edited by ikaros13
Δημοσιεύτηκε

Συνάδελφε OTTO Engine.

Εγώ είχα την τύχη με το που πήρα το πτυχίο μου να βρω δουλειά και να μην έχω μήνει άνεργος έκτοτε ούτε μια μέρα. Η ατυχία μου ήταν η πρώτη μου δουλειά να είναι σε ΚΤΕΟ.

Σήμερα περίπου 4 χρόνια μετά έχω μια δουλειά που πληρώνει καλά, ζω εκτός Αθήνας (μεγάλο θετικό στις μέρες μας) ζω άνετα αλλά παρόλα αυτά ψάχνομαι να φύγω. Γενικά το θέμα ΚΤΕΟ είναι μια πονεμένη ιστορία. Το σύστημα είναι διάτρητο, η αυτοματοποίηση και η μηχανογράφηση στην ουσία δεν διασφαλίζουν ότι εγώ από τη Νάξο δεν θα μπορέσω να στείλω με ΦΑΞ την άδεια κυκλοφορίας ενός αυτοκινήτου στη Θεσσαλονίκη και σε 2 μέρες να έχω Δελτίο Τεχνικού Ελέγχου στα χέρια μου και παρόλα αυτά έρχεται το υπουργείο μεταφορών και περνάει νομοσχέδιο που κάνει την όλη διαδικασία ακόμα πιο διάτρητη καταργώντας το ΕΣΥΔ για τα ΚΤΕΟ.

Άποψή μου συνάδελφε είναι ότι πέρα από το κράτος που οι ευθύνες του είναι σκανδαλώδεις φταίμε και εμείς σαν μηχανικοί αλλά και σαν άνθρωποι.

 

Είχα την τύχη να εργαστώ με παραπάνω από 20 άτομα στα ΙΚΤΕΟ, 4 από τους οποίους τους είχα και συμφοιτητές. Το κακό είναι ότι οι περισσότεροι από αυτούς δεν είχαν τα κότσια να πάνε να δουλέψουν αλλού (εννοώντας σε άλλο τομέα πέρα από τα ΚΤΕΟ) ενώ 2 περιπτώσεις πήραν το πτυχίο εξασφαλίζοντας ψήφους για κυβερνητικές φοιτητικές παρατάξεις. Λογικό είναι αυτοί οι άνθρωποι που δεν νιώθουν σίγουροι για τις γνώσεις τους να γίνονται έρμαια του κάθε εργοδότη και κάθε μαντρά. Όπως καταλαβαίνεις είχα βρεθεί στο δίλημμα να εισηγηθώ ότι δεν κάνουν ή να προσπαθήσω όσο μπορούσα να τους βοηθήσω να κρατήσουν την δουλειά του ελεγκτή μιας και κακά τα ψέματα, δεν χρειάζεσαι πτυχίο από το ΜΙΤ για να κάνεις αυτή τη δουλειά. Ακόμα και απόφοιτος ΤΕΕ ή ΙΕΚ μηχανικών αυτοκινήτων είναι overqualified για ελεγκτής. Φταίμε λοιπόν σαν μηχανικοί που αράζουμε σε μια δουλειά των 800 ευρώ και δεν προχωράμε μπροστά σαν επιστήμονες δεν προτείνουμε δεν διεκδικούμε δεν φωνάζουμε.

 

Φταίμε και σαν άνθρωποι γιατί βλέπουμε το αυτοκίνητο σαν γαϊδούρι. Φταίμε γιατί δεχόμαστε να δίνουμε 500 ευρώ για σέρβις στο αμάξι μας αλλά όταν το ΚΤΕΟ μας λέει ότι η δουλειά δεν έγινε σωστά να ξεσπάμε στον ελεγκτή και όχι να απαιτούμε τα λεφτά μας πίσω. Φταίμε γιατί απαιτούμε από τον κάθε κακοπληρωμένο ελεγκτή να βάλει την υπογραφή του για το σαράβαλο μας αναλαμβάνοντας ενδεχομένως ευθύνη για ατύχημα που μπορεί να κοστίσει ζωές. Φταίμε γιατί προτιμάμε να λαδώσουμε με 20 ευρώ παρά να αλλάξουμε δύο λάμπες που κάνουν 5 ευρώ. Φταίμε γιατί αντί να πούμε στον μαντρά ότι θα έρθω μαζί σου όταν θα πας το αμάξι που θα αγοράσω για ΚΤΕΟ ή ακόμα καλύτερα θα το πάμε σε τυχαίο ΚΤΕΟ και όχι σε αυτό που συνεργάζεσαι, δεχόμαστε το χαρτί που θα μας φέρει, ενώ το αμάξι μπορεί να μην έχει καν κινηθεί. Βάζω και τον εαυτό μου μέσα γιατί είχα αμάξι σαν φοιτητής και το πέρναγα από ΚΤΕΟ.

 

Κακά τα ψέματα, εκτός από τη θέση του τεχνικού διευθυντή κανείς άλλος υπάλληλος σε ΙΚΤΕΟ δεν χρειάζεται ανώτερη ή ανώτατη εκπαίδευση. Και ο τεχνικός διευθυντής θα πρέπει να είναι κανείς απόφοιτος ΑΕΙ ή ΤΕΙ που πραγματικά να βαριέται να κάνει οτιδήποτε άλλο στον τομέα του. Ξέρω συνάδελφο Τεχνικό Διευθυντή που έχει στήσει 3 ΙΚΤΕΟ στην εντέλεια (το ένα για φορτηγά) αλλά δεν ξέρει να ξεχωρίσει το δισκόφρενο από το μπουζί. Πέρα από την "πρόκληση" του να στήσεις στην αρχή το ΚΤΕΟ με τα ISO και με την εγκατάσταση του εξοπλισμού, το να πεις 5-6 πράγματα στους ελεγκτές (γιατί στα σεμινάρια δεν μαθαίνεις τίποτα) μετά αναλώνεσαι σε νομοθεσίες και χαρτούρα (pencil pusher). Αυτά τα λέω με πλήρη επίγνωση μιας και εγώ έκανα το λάθος να γίνω Τεχνικός Διευθυντής σε ΚΤΕΟ. Τουλάχιστον συνεργάζομαι με έναν μηχανολόγο που έχει δικό του γραφείο και βγάζω καμιά μελέτη για να μην ξεχνάω και αυτά που έμαθα στο ΤΕΙ.

 

Φίλε ΟΤΤΟ δεν ξέρω σε τι φάση οικονομική και επαγγελματική είσαι τώρα αλλά είσαι τυχερός που σε έδιωξαν.

Δημοσιεύτηκε (edited)

Γενική απάντηση σε όλα τα παραπάνω....

 

Φίλοι δεν είμαι ειδικευμένος Μηχανικός σε ΚΤΕΟ.... ευτυχώς!!! στο ελεύθερο είμαι,

ιδιώτευσα αναγκαστηκά και ίσως νοιώθω πιο πλήρεις σαν άνθρωπος...

με τα πάνω και τα κάτω μου.

 

το πρώτο αφεντικό μου ήταν σε τεχνικό γραφείο, ήταν ΜΜ ΕΜΠ, πολύ έξυπνος...

σαν νέος τον είχα πρήξει στις ερωτήσεις για να μάθω, ώστε να κάνω πιο γρήγορα κάποια

πράγματα... έννοιωθε άβολα όμως..... μέχρι που μου είπε...

ΑΜΑ ΤΟ ΜΑΘΕΙΣ ΑΥΤΟ... ΘΑ ΑΛΛΑΞΕΙ Η ΖΩΗ ΣΟΥ???

άκουστε τι μου είπε ο άνθρωπος.....

 

και το ξέρω φίλε ίκαρε οτι μπορει να πάρει και από ΑΕΙ φθηνότερο προσωπικό

σε καμμία περίπτωση δε βάζω ταμπέλες ΑΕΙ ΤΕΙ κλπ... έτσι και αλλιώς άμα ο ENZO FERRARI

ζούσε Ελλάδα ακόμα θα πάλευε στα γρανάζια της γραφειοκρατίας το θαύμα του..... χαχχαχαχχαχα

θα του ζητούσαν και γω δε ξέρω τι.....

 

και φίλε ροοτ τα ξέρω και εγώ με τις χαρτούρες και σε όσα είπες συμφωνώ και με σένα

και να φανταστείς ότι δεν είχα στείλει ποτέ βιογραφικό ούτε για ΚΤΕΟ ... ούτε σαν τεχνικός ασφαλείας

και μου κάτσαν και τα 2 και μάλιστα στα καπάκια..... χαχαχχαχα

σαν ΤΑ ήμουν στην επέκταση των μονάδων της MOTOROIL, αλλά μην το ανοίξουμε και αυτό το θέμα.

χαχαχαχχαχα

και όσο για την παράγραφο 2 του ποστ σου......... σε καταλαβαίνω απόλυτα......

 

αλλά να πάρει η ευχή δε σπούδασα για τα λεφτά.... αλλά όχι και 30 ευρώ

αυτό το 30αρι απεικονίζει την αντίληψη που υπάρχει....

 

ΕΛΑ ΜΩΡΕ ΜΙΑ ΥΠΟΓΡΑΦΗ ΒΑΖΕΙΣ......

 

εδώ συνάδελφος μηχανικός παλιοσειρά διαχειριστής πολυκατοικίας

μου είπε ΚΑΙ ΤΙ ΤΟ ΘΕΣ ΤΟ ΦΥΛΛΟ ΣΥΝΤΗΡΙΣΗΣ ΛΕΒΗΤΑ....

ΒΑΛΕ ΜΟΝΟΣ ΣΟΥ ΜΙΑ ΑΠΟΔΟΣΗ...!!!!!!!!!!!

 

καλά μας κάνουνε.

Edited by OTTO_engine
Δημοσιεύτηκε

Καλημέρα συνάδελφοι,

τυχαίνει και εγώ να βρίσκομαι στην ίδια θέση με εσάς. Θα συμφωνήσω μαζί σας. Θέλω όμως να προσπαθήσουμε να κάνουμε και εμείς κάτι, τόσο για το επάγγελμά μας, όσο και για τους επόμενους που θα έρθουν. Όπου και να κοιτάξεις σε όποια δουλειά και να πάς παντού υπάρχουν κλίκες, μιζαδόροι και ότι ακούμε καθημερινά στις ειδήσεις και στις συζητήσεις που κάνουμε. Βγαίνει κάποιος καινούργιος μηχανικός και πρέπει να δουλέψει με τον παλιό τρόπο, αυτόν που ξέρουν οι άλλοι.... γιατί όμως να μην δουλέψουν οι άλλοι με τη βοήθεια και τις ιδέες των νέων? Να γίνει κάτι σωστό, να βγεί κάτι καινούργιο. Δυστυχώς όμως έχουμε πέσει σε ύφαλο, όπως έλεγε και ένας καθηγητής μου και οι περισσότεροι κοιτάμε, βάζω και τον εαυτό μου μέσα, πως θα βολευτούμε, πως θα βγάλουμε εύκολο χρήμα. Χρειάζεται αγώνας και προσπάθεια για να φύγουμε από τις όποιες καταστάσεις έχουμε φτάσει, όλοι μαζί μπορούμε, όχι σαν τα ψεύτικα τα ΘΑ ΘΑ.... των πολιτικών, καμία σχέση, με πραγματική προσπάθεια. Όπου και αν είναι ο καθένας, ότι και αν έχει τελειώσει ΑΕΙ ή ΤΕΙ όλοι μηχανικοί είμαστε και όλοι μπορούμε να σκεφτούμε λύσεις για όποιο πρόβλημα και αν παρουσιάζεται. ΜΗΧΑΝΙΚΟΙ είμαστε και αυτό έχουμε σπουδάσει, να λύνουμε προβλήματα!!

 

rootbreaker είμαι και εγώ Τεχνικός Διευθυντής σε ΚΤΕΟ όπως είπα συμφωνώ μαζί σου, όμως διαφωνώ στο ότι "Και ο τεχνικός διευθυντής θα πρέπει να είναι κανείς απόφοιτος ΑΕΙ ή ΤΕΙ που πραγματικά να βαριέται να κάνει οτιδήποτε άλλο στον τομέα του." Δεν θεωρώ τον ευατό μου ότι βαριέται, ίσα ίσα έχω αρκετή όρεξη για δουλειά, βαριέμαι όμως αφάνταστα ανίδεους-λαμόγια που θεωρούνται μηχανολόγοι και δουλεύουν σε ΚΤΕΟ σαν ελεγκτές και και και... τόσα άλλα σε αυτή τη δουλειά που μάλλον γνωρίζεις και εσύ. Βαριέμαι τους αγράμματους εργοδότες που το μόνο που κοιτάνε είναι το χρήμα και όχι να γίνει κάτι καλό στη δουλειά του ελέγχου και σαν αποτέλεσμα την ασφάλεια των οδηγών και των πολιτών. Βαριέμαι τους μαντράδες, τους συνεργιάδες και όλους αυτούς που κλαίγονται και δήθεν πουλάνε παραμύθια ότι αυτοί θα φέρουν δουλειά και το μόνο που κάνουν είναι να κοροϊδεύουν τους πελάτες τους γιατί έδωσαν σε κάποιον 20€, 30€ κτλ να τους πεί ότι το αυτοκίνητο είναι καλό. Κουράστηκα και σιχάθηκα τη λαμογιά, κατάλαβα ότι η δουλειά του Τεχνικού Διευθυντή σε ΚΤΕΟ στην Ελλάδα είναι βάλτος γιατί δεν υπάρχει περιθώριο εξέλιξης δεν υπάρχει μέλλον. Έτσι λοιπόν από το 2ο μήνα που βρέθηκα σε αυτή τη δουλειά ψάχνω να βρώ κάτι καλύτερο, μία δουλειά που θα έχει περισσότερο ενδιαφέρον, θα μπορώ να εξελιχθώ, να δημιουργήσω. Βαρέθηκα να εξηγώ και να προσπαθώ να κάνω ανθρώπους άσχετους να καταλάβουν πως γίνεται κάτι σωστά (με το δικό μου τρόπο). Άρα λοιπόν θεωρώ ότι δεν ανοίκω στους ανθρώπους που βαριούνται να κάνουν κάτι άλλο στον τομέα τους.

 

Ευχαριστώ και συγνώμη για το μακροσκελές κείμενο.

Δημοσιεύτηκε

θα συμφωνήσω ότι ευτυχως που σε διωξανε...

Ειδικα τωρα με το 9001... χωρις ΕΣΥΔ...

Παρτυ θα γίνει...

Δημοσιεύτηκε (edited)

απο πότε ισχύει αυτο γιώργο για το 9001? χρονια σου πολλα κιόλλας

το θεμα παιδια δεν ειναι μονο τα ΚΤΕΟ είναι όλα

Το ΠΕΑ θα παει σε λιγο 80 ευρώ - αφου αφήσαμε τον Παραδιά να οριζει τις τιμες του - στην αγγλια έχει 80 λίρες περίπου

και πιστοποίηση περνεις αμμεσως.... ακομα και αν δεν εισαι μηχανικος

 

το θεμα ειναι φίλοι μου οτι ο μέσος άνθρωπος έχει δικαίωμα να εργαζεται σαν

αριστερός ( όχι σαν ΚΚ - Συριζα ΚΛΠ ) να χαίρει κοινωνικής πρόνοιας σαν σοσιαλιστής

( οχι σαν ΠΑσοκος ) και να επενδύει σαν φιλελευθερος ( οχι σαν ΝΔκράτης )

 

Έχουμε εναν διαλλυμένο σύλογο και τι κάνουμε για αυτό?

 

και αν κανουμε..... θα φαγωθούμε για τις καρέκλες μετα και έμεις?

Edited by OTTO_engine
Δημοσιεύτηκε

....................Άρα λοιπόν θεωρώ ότι δεν ανοίκω στους ανθρώπους που βαριούνται να κάνουν κάτι άλλο στον τομέα τους.................

 

Ευχαριστώ και συγνώμη για το μακροσκελές κείμενο.

 

Μην τα περνεις μετριτης δε χρειαζεται γενικα μιλα ο ανθρωπος και γενικα εχει δικιο.... απλα ευτυχως υπαρχουν εξαιρεσεις

λιγοι πολυ δε χρειαζεται να τσακωθουμε ..,... απλα υπαρχουν κ αυτοι που βαριουντε, σε ολους τους χωρους.

Δημοσιεύτηκε

να σαι καλα...

Εδω και 10 μερες περιπου. Δε θυμαμαι ποιος νομος είναι. Εχει μεσα διαφορα θεματα μεταφορων...

 

Απο το google το πρωτο αποτελεσμα που βρηκα...

 

http://www.express.gr/news/finance/583216oz_20120331583216.php3

 

Δυστυχως στην Ελλαδα για λιγους ψηφους κανουμε τα παντα... Ηθελαν οι ιδιοκτητες να μπορουν να κινουνται ανετα... αλλαξε ο νομος...

Οι καμερες τους μαραναν... και οι φωτογραφιες...

Δημοσιεύτηκε

μηπως εχει κανεις καμμια σουλουπωμενη υπ δηλωση για την μπαγκαζιερα?

αγραφη απλα να χει καθαρογραμμενα τα προτυπα κειμενα

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.