Ροδοπουλος Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 3 , 2015 Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 3 , 2015 Εχω αγωγό ύδρευσης Φ300 που απο τα λεγόμενα των κατοίκων έχει αστοχήσει τουλάχιστον 3 φορές τα τελευταία 2 χρόνια. Πάνω απο τον αγωγό περνάνε οι γραμμές του ΟΣΕ. Ο αγωγός βρίσκετε σε βάθος 1 μέτρου βάσει των σχεδίων της δημοτικής επιχείρησης. Επειδή η πολυκατικοπια βρίσκετε σε απόσταση 2,8 μέτρων, το υπόγειο πλημμυρίζει και πιθανολογείτε υποσκαφή. Η τεχνική υπηρεσία αρνείται να δώσει αντίγραφο συντήρησης. Υπάρχει τρόπος πίεσης πλέον της εισαγγελικής εντολής?
KF Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 3 , 2015 Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 3 , 2015 Στον Επιθεωρητη Δημοσιας Διοικησης εφ οσον ειναι αρμοδιοτητας του .Πρωτα ομως να τα ζητησετε εγγραφως και να περιμενετε την απαντηση μεσα στο χρονικο διαστημα που προβλεπει ο νομος.
Ροδοπουλος Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 4 , 2015 Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 4 , 2015 Η επίσημη απάντηση είναι οτι το μητρώο συντήρησης μπορεί να είναι δημόσιο έγγραφο αλλά δεν το δίνουν για ευνόητους λόγους. Ηδη έχει γίνει αίτημα και έχει εκπνεύσει η προθεσμία . Μεταξύ μας αν αποδειχτεί υποσκαφή με ευθύνη του δήμου ανοίγουν οι ασκοί του Αιόλου για πολλές ίδιες περιπτώσεις. Υπάρχουν πολλοί μάρτυρες στην περιοχή και ειδικότερα εμπορικές χρήσεις στην πυλωτή της πολυκατοικίας που έχουν πλημμυρίσει άπειρες φορές στα τελευταία 18 χρόνια. Ηδη έχω πάρει αντίγραφο κλήσεων απο την πυροσβεστική για τα συμβάντα των τελευταίων 5 ετών. Ψάχνω να βρω αν υπάρχει κάποια προδιαγραφή που να ορίζει τον τύπο του αγωγού, στάθμες διέλευσης και βάσεις σε περιπτώσεις που απο επάνω περνάει σιδηροδρομική γραμμή. Αναμένονται τα γεωτεχνικά απο τα οποία πάλι δεν μας δίνουν άδεια για οπή στο πεζοδρόμιο. Τα αποτελέσματα του γεωρανταρ δείχνουν ισχυρά υπόγεια ύδατα στα 2/3 την κάτοψης θεμελίωσης ενω η στάθμη ύδατος εμφανίζεται στο +3,4. Η διαρροή εμφανίζεται στο +2,5 υπο μορμφή ρωγμών σε εσωτερικό τοιχίο ΩΣ προς την πλευρά του αγωγού γεγονός που προϋποθέτει οτι τα εξωτερικά τοιχία (μη προσβάσιμα χωρίς εκσκαφή) είναι πλημμυρισμένα και αυτά. Η χημική ανάλυση στο νερό που μαζεύει το υπόγειο δείχνει οτι το νερό είναι σχεδόν πόσιμο. Εν τω μεταξύ όλοι οι πόδες των υποστυλωμάτων είναι διαβρωμένοι σοβαρότατα ενω το σκυρόδεμα εμφανίζει σοβαρότατη πτώση (περίπου 6MPa).
McRaster Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 4 , 2015 Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 4 , 2015 Βλάβες ύδρευσης ανα την Ελλάδα Αττική ΕΥΔΑΠ 1022 Θεσσαλονίκη ΕΥΑΘ 2310 966600 Πάτρα ΔΕΥΑΠ 2610 366100 Ιωάννινα ΔΕΥΔΙ 26510 54500 Λάρισα ΔΕΥΑΛ 2410 687000 Βόλος ΔΕΥΑΜΒ 24210 75127 Καλαμάτα ΔΕΥΑΚ 27210 63158 Καβάλα ΔΕΥΑΚ 2510 451451
Didonis Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 4 , 2015 Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 4 , 2015 ...Η τεχνική υπηρεσία αρνείται να δώσει αντίγραφο συντήρησης. Υπάρχει τρόπος πίεσης πλέον της εισαγγελικής εντολής? Γιατί να αναζητάς άλλο τρόπο πίεσης αν μπορείς να πας με εισαγγελική εντολή? Ειδικά αν μπορείς να το συνδυάσεις με ασφαλιστικά μέτρα για βλάβες που έχεις και δυνητικά μπορείς να τις συνδέσεις στο θέμα σου μπορεί να φανεί ιδιαίτερα χρήσιμο. (θα έχεις και τηλεφωνικό σαπόρτ από τον McRaster …. Τι άλλο θες?) 1
Ροδοπουλος Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 4 , 2015 Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 4 , 2015 Η εισαγγελική εντολή απο όσο γνωρίζω απο τον δικηγόρο του έργου δεν είναι καθόλου εύκολη και ούτε σύντομη υπόθεση.
McRaster Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 4 , 2015 Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 4 , 2015 Εμένα μη με μπλέκεις σε υποθέσεις του Ροδόπουλου, αυτά τα πράγματα πρώτη φορά τα ακούω.....
KF Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 5 , 2015 Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 5 , 2015 (edited) Για να δοθει εισαγγελικη εντολη πρεπει να υπαρχει εντονο εννομο συμφερον.Ειπα και παραπανω.Στον Γενικο Επιθεωρητη Δημοσιας Διοικησης ή στο σωμα Επιθεωρητων εφοσον η εν λογω υπηρεσια υπαγεται στη δικαιοδοσια τους .Παρε τον Επιθεωρητη τηλ και θα σε ενημερωσουν καταλληλα. http://www.seedd.gr/ http://www.gedd.gr/ Edited Σεπτέμβριος 5 , 2015 by KF
astrah Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 5 , 2015 Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 5 , 2015 αν και αρμοδιότερος εμού είναι ο νομικός της παρέας Δημήτρης, θεώρω ότι η σωστή κίνηση είναι ασφαλιστικά μέτρα (όπως λέει και ο διδονης) με τεκμηριωμένη τεχνική έκθεση των προβλημάτων που υπάρχουν λόγω της αστοχίας του αγωγού.... τους ιδιοκτήτες της πολυκατοικίας τους ενδιαφέρει η αποκατάσταση της βλάβης και όχι το "μητρώο συντήρησης" που πιθανότητα δεν υπάρχει.... και σημαντικό είναι να δωθεί έμφαση στις υπάρχουσες ζημιές αλλά και στις μελλοντικές....!!!
Ροδοπουλος Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 5 , 2015 Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 5 , 2015 (edited) αν και αρμοδιότερος εμού είναι ο νομικός της παρέας Δημήτρης, θεώρω ότι η σωστή κίνηση είναι ασφαλιστικά μέτρα (όπως λέει και ο διδονης) με τεκμηριωμένη τεχνική έκθεση των προβλημάτων που υπάρχουν λόγω της αστοχίας του αγωγού.... τους ιδιοκτήτες της πολυκατοικίας τους ενδιαφέρει η αποκατάσταση της βλάβης και όχι το "μητρώο συντήρησης" που πιθανότητα δεν υπάρχει.... και σημαντικό είναι να δωθεί έμφαση στις υπάρχουσες ζημιές αλλά και στις μελλοντικές....!!! Τα πράγματα δεν είναι τόσο απλά. Για να υπάρχει περιορισμός μελλοντικών βλαβών θα πρέπει πρώτα ο αγωγός να φτιαχτεί σωστά (αν δεν έχει γίνει) και να συντηρείται σωστά. Λόγω ύπαρξης σιδηροδρομικής γραμμής και δικαιωμάτων ΟΣΕ το θέμα είναι ήδη μπλεγμένο και θα απαιτηθούν να τοποθετηθούν ειδικοί σένσορες ώστε να δούμε τις πιέσεις εδάφους απο την διέλευση του τρένου (πρόταση γεωτεχνικού γραφείου). Το τρένο περνάει ακριβώς πάνω απο τον αγωγό. Αν δεν γίνει αυτό ο γεωτέχνης θα αποφανθεί σε στήριξη σε πασσάλους κάτι που θα εκτοξεύσει το κόστος. Θα πρέπει λοιπόν απο την μια να διασφαλιστεί οτι τα γεωτεχνικά αποτελέσματα δεν δύναται να υποβαθμιστούν περαιτέρω, να γίνει νέα επίλυση στατικής επάρκειας του φορέα σε ότι αυτό καταλήξει, με τα στοιχεία απο τον γεωτέχνη και τα εργαστηριακά των βλαβών, να υπολογιστεί το κόστος εργαστηριακών/μελετών/γεωτεχνικών + το κόστος της επέμβασης+ δικαστικά έξοδα το οποίο θα είναι και το ποσό αποζημίωσης που θα ζητήσει ο δικηγόρος και να ξεκινήσει μια δικαστική διαμάχη. Στο ποσό αυτό θα πρέπει να συμπεριληφθεί διαφυγόντα κέρδη απο την ενοικίαση των 3 εμπορικών χρήσεων στην πυλωτή συνολικού εμβαδού 415 τμ, ψυχική οδύνη, κλπ. Edit. μπορεί κάποιος να καλέσει τον Δημήτρη να μας δώσει γνώμη? Edited Σεπτέμβριος 5 , 2015 by Ροδοπουλος
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα