Μετάβαση στο περιεχόμενο

Recommended Posts

Δημοσιεύτηκε (edited)

Βάζω μια φωτογραφία που δείχνει το πρόβλημα. Η απόσταση της εξωτερικής διαμέτρου του αγωγού απο την θεμελίωση είναι 2,45 ως 2,62 μέτρα απο την πλευρά του δρόμου. Με το ΦΕΚ 1987 περί κανονισμού ηλεκτροκίνησης του ΟΣΕ αν πάμε σύμφωνα με την απαλλοτριωμένη ζώνη του ΟΣΕ μιλάμε για +- 15 μέτρα. Με λίγα λόγια ο αγωγός και κομμάτι της θεμελίωσης βρίσκεται στην ζώνη ευθύνης του ΟΣΕ. Εδω το θέμα ξεκινάει και γίνετε ιδιαίτερα πολύπλοκο διότι δεν υπάρχει πουθενά στο καταστατικό της δημοτικής επιχείρησης υδρευσης μνεία για την περίπτωση αυτή. Στην πόλη της Πάτρα το πρόβλημα είναι ιδιαίτερα σοβαρό διότι οι γραμμές του ΟΣΕ περνάνε μέσα απο την πόλη.

post-25466-0-39986500-1441450378_thumb.jpg

Edited by Ροδοπουλος
  • Απαντήσεις 128
  • Created
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοσιεύτηκε (edited)

Το θεμα δεν ειναι οτι δεν  σου δινουν το μητρωο; Στον Επιθεωρητη.

Αν υπαρχει τετοιο τοτε θα στο δωσουν θελουν δεν θελουν .

Edited by KF
Δημοσιεύτηκε (edited)

Ρε παιδιά, μισό λεπτό.Απο τη στιγμή που λέει οτι υπάρχει διαρροή, ενημερώνει την υπηρεσία ύδρευσης για αποκατάσταση της βλάβης εγγράφως.Στη συνέχεια η Υπηρεσία οφείλει να ενημερώσει γραπτώς για εργασίες που θα γίνουν σε χώρο ευθύνης ΟΣΕ. Απο που και ως που ο Ροδόπουλος πάει να βγάλει πόρισμα και να καταλογίσει ευθύνες, αυτό δεν είναι δική του δουλειά ούτε δουλειά μηχανικού.Εάν δεν απαντήσουν στο διάστημα που θα ορίσει στην επιστολή του, τότε θα κινήσει τις διαδικασίες.

 

Όσο αφορά τις ευθύνες, επειδή με τον ΟΣΕ τα τραβάω και εγώ σε διάφορα τεχνικά, λέω απλά:

 

1. Ο αγωγός είναι ευθύνη της Υπηρεσίας Ύδρευσης

2. Για να επιθεωρήσει ή να επισκευάσει , χρειάζεται η άδεια του ΟΣΕ (Χώρος ευθύνης ΟΣΕ)

3. Εαν δηλωθεί κατεπέιγον η διαδικασία δεν αργεί, εάν αρχίσεις να ρωτάς περι ανέμων και υδάτων και χάσει την ουσία .......είσαι "κεφάλας"

 

 

Εάν θα κινηθείς νομικά, χρειάζεται πραγματογνωμοσύνη  απο το ΤΕΕ, έτσι για να υπάρχει ένα αποδεικτικό στοιχείο...με ημερομηνίες και υπογραφές

Edited by McRaster
Δημοσιεύτηκε

Απο την αρχή

 

Καθολικές αστοχίες του σωλήνα και όχι απλά διαρροές είναι καταγεγραμμένες 18 φορές απο την πυροσβεστική απο το 2005. Τα στοιχεία υπάρχουν ήδη στο αρχείο. Με την αυτοψία απο το ΤΕΕ σε αυτή την φάση είναι αντίθετος ο δικηγόρος. Θέλει πρώτα να έχει στα χέρια του το μητρώο συντήρησης και βλαβών και μετά να κάνει αίτηση αυτοψίας στο ΤΕΕ. Η λογική είναι θέσει στο ΤΕΕ τα προβλήματα επισήμως πριν την αυτοψία.

Δημοσιεύτηκε

Αφου λοιπον υπαρχει δικηγορος τα πραγματα απλουστευονται

1) Ζητα απο τον Εισαγγελεα εντολη (αν δικαιουται και αυτος το ξερει καλυτερα απο εμας )

2) Απευθυνεται στους Επιθεωρητες επισημα και ζητα να παρεμβουν.

Δημοσιεύτηκε (edited)

... Με την αυτοψία απο το ΤΕΕ σε αυτή την φάση είναι αντίθετος ο δικηγόρος...

Ε άσε τον δικηγόρο να βγάλει αυτός το φίδι από την τρύπα με εισαγγελική παραγγελία ασφαλιστικά και ότι άλλο νομίζει.

Εσύ απλά όταν κι αν σου ζητήσει κάποια τεχνική έκθεση αν έχεις τα δεδομένα να την κάνεις την κάνεις, αν δεν έχεις του λες να βρει τα δεδομένα και προχωρείς.

 

Μηχανικοί είμαστε και όχι δια πάσα νόσο …. 

Edited by Didonis
Δημοσιεύτηκε (edited)

Δηλαδή υπάρχει διαρροή σε εξέλιξη ή καθολικές αστοχίες όπως λες  και ο δικηγόρος ενδιαφέρεται για το χαρτί συντήρησης; Κάτι δεν μου πάει καλά, ειδοποιήθηκε κανείς για αποκατάσταση της βλάβης; 

Edited by McRaster
Δημοσιεύτηκε

Έχουμε ένα κτίριο, έναν αγωγό ύδρευσης και μια γραμμή του ΟΣΕ. Οι εμπλεκόμενοι είναι η ΔΕΥΑΠ, ο ΟΣΕ και οι ιδιοκτήτες της οικοδομής. Αν δεν ξεκαθαρίσουμε τις αρμοδιότητες και τις ευθύνες του καθένα, δεν πρόκειται να βγάλει άκρη ούτε το μητρώο επισκευών του αγωγού (αν υπάρχει) ούτε ο ελεγκτής δημόσιας διοίκησης ούτε κανένας.

 

Από τα μέχρι τώρα εκτεθέντα, έχω δύο ερωτήματα:

 

1. Πως γίνεται να υπάρχει οικοδομή εν μέρει μέσα στη ζώνη απαλλοτρίωσης της γραμμής; Άσχετο μεν με το πρόβλημα, μπορεί να γίνει όμως σχετικό αν φτάσει η ιστορία με κάποιο τρόπο σε δικαστήριο.

 

2. Τι κατασκευάστηκε πρώτο; Η γραμμή ή ο αγωγός; Αν ισχύει το δεύτερο (που είναι και το πιθανότερο) τότε την ευθύνη για την αποκατάσταση των βλαβών του αγωγού την έχει ο ΟΣΕ, αλλιώς η ΔΕΥΑΠ. 

 

Σε κάθε περίπτωση πάντως δεν καταλαβαίνω τι ψάχνουν οι ιδιοκτήτες της οικοδομής να βρουν (ή να βγάλουν). Αν ο στόχος είναι να ζητήσουν αποζημιώσεις για ενδεχόμενες βλάβες της οικοδομής λόγω των διαρροών του αγωγού, θεωρώ ότι δεν έχουν καμία τύχη (για να μην πω ότι θεωρώ το αίτημα παράλογο). Σε αντίστοιχες περιπτώσεις που γνωρίζω δεν κατάφεραν τίποτε. Όταν μπαίνει νερό στο υπόγειο, δεν φταίει το νερό, φταίει το υπόγειο.

Δημοσιεύτηκε

Βάσει πρώτης αυτοψίας απο γεωτέχνη υπάρχει σοβαρότατη πιθανότητα υποσκαφής και άρα τίθεται θέμα ασφάλειας της κατασκευής. Εχει υποδειχτεί στους ιδιοκτήτες να γίνουν 4 (2 εξωτερικές και 2 εσωτερικές εντός του υπογείου γεωτρήσεις 12 μέτρων) για γεωτεχνική μελέτη και τοπογραφικός έλεγχος καθίζησης. Το σκανάρισμα με γεωρανταρ δείχνει την ύπαρξη υδάτων στο -1,82 σε στάθμη θεμελίωσης -4,8.

 

1. Πως γίνεται να υπάρχει οικοδομή εν μέρει μέσα στη ζώνη απαλλοτρίωσης της γραμμής; Άσχετο μεν με το πρόβλημα, μπορεί να γίνει όμως σχετικό αν φτάσει η ιστορία με κάποιο τρόπο σε δικαστήριο.

 

Δεν ξέρω :mrgreen: κοίτα όμως το χάρτη του ΟΣΕ στο Google Earth και θα βρεις χιλιάδες παραδείγματα. Σίγουρα η γραμμή έγινε πριν την δόμηση και πριν τον αγωγό.

 

2. Τι κατασκευάστηκε πρώτο; Η γραμμή ή ο αγωγός; Αν ισχύει το δεύτερο (που είναι και το πιθανότερο) τότε την ευθύνη για την αποκατάσταση των βλαβών του αγωγού την έχει ο ΟΣΕ, αλλιώς η ΔΕΥΑΠ. 

 

Ο αγωγός. Σίγουρα και πρακτικά την έχει η ΔΕΥΑΠ. Νομικά είναι μεγάλο ερώτημα. Οι πρώτες προδιαγραφές για αγωγούς κάτω απο τροχιές έγιναν το 1996.  Ακόμα και στο ΦΕΚ του 1987 δεν αναφέρονται τίποτα ΤΣΑΥ, ΚΥΑ, κλπ.

Δημοσιεύτηκε (edited)

Βάσει πρώτης αυτοψίας απο γεωτέχνη υπάρχει σοβαρότατη πιθανότητα υποσκαφής και άρα τίθεται θέμα ασφάλειας της κατασκευής.

Με το συμπάθεια αλλά αν ισχύει αυτό είναι ιδιαίτερα σοβαρό.

Πρώτα αυτό και μετά αναζητάς αν φταίει το νερό της ΕΥΔΑΠ (άρα και πιθανές αποζημιώσεις) ή αν είναι φυσική στάθμη του υδροφόρου ορίζοντα

Το ότι το νερό ήταν καθαρό σαν πόσιμο δεν μου λέει τίποτα, έχω βρεθεί συχνά σε οικοδομές που το νεράκι ήταν υπέροχο παρά τα καντήλια που κατεβάζαμε για να κάνουμε τα δέοντα να μη τρέχουν μετά.

 

Με τέτοιες στάθμες που λες άντε απέδειξε ότι είναι από διαρροή της ΕΥΔΑΠ…. Ακόμα κι αν το αποδείξουν θα περάσουν δέκα χρόνια κι αν θα πάρουν αποζημίωση.

Μέχρι τότε όμως με ή χωρίς ευθύνη ΕΥΔΑΠ πρέπει να λυθεί το πρόβλημα αν υπάρχει κίνδυνος για τα θεμέλια …

 

Θα συνιστούσα μια συνεργασία με έμπειρο Πολιτικό Μηχανικό για αυτά τα ζητήματα, κι ασε τον δικηγόρο να τρέχει ΕΥΔΑΠ για το μέλλον ... 

Edited by Didonis

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.