george_RES Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 20 , 2013 Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 20 , 2013 (edited) +1 Ροδόπουλος.Δεν είμαι σε θέση, να πω ποσα μπoreis να βγάλεις ακριβώς (δεν έχω την εμπειρία του Ροδοπούλου εδώ) αλλα σίγουρα το Oil & Gas εδώ είναι διαφορετικό από αυτό που εννοούμε στην Ελλάδα. κυριες θέσεις για oil & gas πάμε Aberdeen k πλατφόρμες, από εκεί k πέρα ενεργειακοί μετά παίζουν μπάλα με τεχνολογίες που στην Ελλάδα δεν τις έχουμε ακούσει k εδώ κινούνται με γρήγορους ρυθμούς ολοκλήρωσης έργων Edited Ιούνιος 20 , 2013 by george_RES
Ροδοπουλος Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 20 , 2013 Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 20 , 2013 Αμοιβές υπάρχουν οταν υπάρχει ανταποδοτικό όφελος. Αυτός είναι ο νόμος. Οταν μια πλατφόρμα χάνει δεκάδες εκατομμύρια την ημέρα εαν μείνει κλειστεί είναι λογικό να πληρώσει ανταποδοτικά. Οταν πάει ενα μελετητικό γραφείο και αναλαμβάνει να κάνει ενίσχυση στοών ορυχείου ώστε να κατέβει σε νέα φλέβα τότε θα πληρώσει και 8 και 10 εκ την μελέτη. Υπάρχουν ανταποδοτικές τεχνολογίες και μελέτες. Πάντα υπήρχαν και πάντα θα υπάρχουν. πχ το water jet peening αυξάνει το χρόνο ζωής της προπέλας κατά 45%. Αυτό θα το πληρώσεις.
ikaros13 Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 20 , 2013 Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 20 , 2013 Ρωτώ επειδή δεν γνωρίζω. Ακούω συνέχεια και όχι μόνο εδώ για Oil & Gas.....Πως εισέρχεται κάποιος σε αυτόν τον τομέα? Με κάποιο μεταπτυχιακό? Με κάποιο σεμινάριο? Είναι συγκεκριμένες ειδικότητες που μπορούν να προχωρήσουν ή αφορά το σύνολο των μηχανικών με τα παραπάνω πχ? Κάποιος που δουλεύει στην μοτορ οιλ ή στα ΕΛ.ΠΕ μπορούμε να πούμε ότι έχει προυπηρεσία σε oil&gas?
george_RES Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 20 , 2013 Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 20 , 2013 για aberdeen τουλάχιστον που είναι η έδρα της Oil&gas βιομηχανίας, μιλάμε για drilling εμπειρία , offshore πλατφόρμες τέτοιο style. από ότι έχω δει ζητάνε εμπειρία σε deep sea γεωτρήσεις, k κατασκευή offshore, συντήρηση κλπ. p.s από ότι έχω δει εδώ προτιμάνε το solidworks από ότι το Autocad k πολλές τέτοιες εταιρίες ζητάνε βαθιά γνώση σε αυτό
Ροδοπουλος Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 20 , 2013 Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 20 , 2013 Σαφώς και κάποιος απο τα ΕΛΠΕ με σοβαρή εμπειρία θα βρει δουλειά σε ένα άλλο διυλιστήριο. Οι πλατφόρμες είναι διαφορετικές σε πολλά. Μελετητικές ιδιότητες στον χώρο είναι risk analysis and mitigation, process optimisation and control, interactive control system engineering, CFDs on explosive fire control, corrosion engineering, material selection and verifaction, maintenance analysis and implementation, toxic waste analysis and management, maintenance protocol assignement, τυπικά μαθήματα που περιέχονται στα μεταπτυχιακά συνήθως οπότε θα καταλάβετε και τις ειδικότητες. Principles of Appraisal, Repair and Maintenance Plant Asset Maintenance Management Reliability Assessment of Structures Asset Life Study Advanced Repair Materials Advanced Mechanics of Materials Failure Analysis and Risk-based Inspection Corrosion Engineering Reliability Assessment of Pipelines Deepwater Maintenance Drilling Analysis and well simulation Environmental Impact and Risk Management Advanced Completion & Subsea Systems και για να προλάβω παίρνουν και ΠΜ, Μηχ. Μηχ, Ηλ. Μηχ. Χημ. Μηχ
Ροδοπουλος Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 20 , 2013 Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 20 , 2013 για aberdeen τουλάχιστον που είναι η έδρα της Oil&gas βιομηχανίας, μιλάμε για drilling εμπειρία , offshore πλατφόρμες τέτοιο style. από ότι έχω δει ζητάνε εμπειρία σε deep sea γεωτρήσεις, k κατασκευή offshore, συντήρηση κλπ. p.s από ότι έχω δει εδώ προτιμάνε το solidworks από ότι το Autocad k πολλές τέτοιες εταιρίες ζητάνε βαθιά γνώση σε αυτό Solidworks, CATIA, ANSYS, ABAQUS, RISK αλλα και πιο εξελιγμένα όπως κλπ.
ikaros13 Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 20 , 2013 Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 20 , 2013 Πολύ καλή πληροφόρηση...Οπότε ή καλή ανάλογη προυπηρεσία ή μεταπτυχιακό σε oil&gas εξωτερικό φυσικά
Ροδοπουλος Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 20 , 2013 Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 20 , 2013 Στην Ελλάδα δεν ξέρουμε ακόμα πως να το μεταφράσουμε Μην το βλέπετε όμως σαν λύση στο να βρείτε δουλειά γραφείου σε μεγάλη εταιρία. Αλλα σαν brute engineering. πχ. Το πήρα τα σχέδια και κάνω πχ ενισχύσεις δεν παίζει στον χώρο αυτό. Εδω μιλάμε οτι θα πάει θα μετρήσει ταλαντώσεις, βλαβες, θερμικά φορτία, ανοχές, by-pass, φορτία λειτουργίας, θα κάνει risk analysis κινδύνου, θα βγάλει τα στάδια των ενισχύσεων σε ΒΙΜ θα κάνει risk analysis σε κάθε στάδια, θα βγάλει πρωτόκολλο ασφαλείας, θα βγάλει χρονοδιαγράμματα, κλπ. Μια σχετική εμπειρία χρειάζεται αλλα περισσότερο δουλεύουν οι πρωτοποριακές ιδέες, είναι ενα κλασσικό troubleshooting που σπανίως θα δεις λύσεις σε κανονισμούς.
ikaros13 Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 20 , 2013 Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 20 , 2013 Κατάλαβα.....Αλλά πως μπορούμε να το μεταφράσουμε όλο αυτό για κάποιον που θέλει να κινηθεί σε αυτόν το χώρο? Είναι μεγάλη κουβέντα το κατανοώ αλλά κάποιος μπούσουλας αν μπορούμε να πούμε για τα αρχικά βήματα? Πχ μεταπτυχιακό στο είδος, ή προσέγγιση εταιρειών oil&gas (δεν ξέρω πόσο εύκολο είναι για κάποιον που δεν έχει ασχοληθεί)
Ροδοπουλος Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 20 , 2013 Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 20 , 2013 (edited) Μεταπτυχιακό αλλα σε πρόγραμμα που έχει σοβαρή πρακτική άσκηση σε συνεργασία με εταιρίες. Η εργασία να γίνει σε συνεργασία με την εταιρία σε καθηγητή που συνεργάζεται με την εταιρία και έχει project σε θέμα που πρέπει να λυθεί άμεσα. Εαν δεν υπάρχει η πιεση να πέσουν φράγκα θα γίνει για τα μάτια του κόσμου. θα πρέπει να κερδίσεις ύπαρξη στην ομάδα. Προσπάθησε να διαβάσεις απ'εξω. Δες τον χώρο σαν επιχειρηματίας για να καταλάβεις που πονάει και τι χρειαζόμαστε. Προσπάθησε να βλέπεις συνδυασμούς πραγμάτων και τεχνολογιών. Ο καλός μηχανικός δεν είναι αυτός που λύνει το πρόβλημα αλλα αυτός που δίνει το στίγμα της λύσης. Ειχα πριν χρόνια ενα πρόβλημα με την http://www.slb.com/ με κάτι drilling pipes απο 4340. Έσπαγαν απο 500Κ-1200Κ κύκλων. Ημουνα στο Cleveland σε μια εταιρεία που είχε αναλάβει να λύσει το πρόβλημα και τους έκανα σεμινάρια σε stress corrosion fatigue. Χαμός και πανικός. Μιλάμε να σπανε τα 20μετρα μέσα στην τρύπα και άντε να τα βγάλεις. Εδω μιλάμε για εκ την ημέρα στο αέρα. Εχουνε βάλει κάτι μηχανικούς και το έχουν ξεσκίσει στο ANSYS. Τους λέω ρε μάγκες δεν πρόκειται αν το λύσετε ποτέ διότι το φαινόμενο βρωμάει απο μακρυά απο έχει τρομερή απόκλιση. Fretting, wear, tri-axial dynamic loading, different waveforms per pipe, sea currents, surface currents, etc. Τόσα χρόνια τα βγάζανε, τα καθαρίσανε και τους κάνανε internal shot peening για να βάλω παραμένουσες τάσεις που θα κρατούσαν την διάδοση των ρωγμών και εν μέρη την διάβρωση. Το κάνανε χρόνια βέβαια αλλα χωρίς ουσία. Μιλάμε για τρελά λεφτά που πετάγανε και προκοπή δεν είχανε. Κινέζοι, Αμερικάνοι να έχουν πλακωθεί στις αναλύσεις και στα ηλίθια meetings. Το τι μαλακία άκουσα δεν είχε τελειωμό. Εφτασαν να κοιτάνε κάτι πολύ δύσκολα μοντέλα ελαστο-πλαστικής ανάλυσης που ήθελαν μήνες για να στηθούν. Πάω στο αφεντικό του τομέα και του λέω εαν σε πάω χαλαρά στα 10000Κ τι μου δίνεις? Πόσο καιρό θες μου λέει. Θέλω 3 ημέρες και 50000 δολάρια για εξοπλισμό. Παίρνω τηλέφωνο μια εταιρία με heating jackets που φτάνουν εύκολα τους 1000 βαθμούς και αγοράζω ενα 25μετρα μονης ραφής. Παίρνω και μια εταιρία που έφτιαχνε σωλήνες τιτανίου. Ζεσταίνω το 4340 για να μου δώσει 8 χιλ διαστολή ανοίγω το heating jacket και περνάω το σωλήνα του τιτανίου ολα αυτά στο εργοτάξιο στο χύμα πάνω στο χώμα. Κόβω τα thermocouples και ψύχεται. Τελειώσαμε λέω και φευγω. Τα πράγματα απλά, πήραν ένα sacrificial internal jacket με μόνιμες παραμένουσες τάσεις και μέγιστη δυνατή αντοχή στην διάβρωση και στο wear. Σήμερα δεν έχουμε πλέον αστοχίες διότι κάθε 10000Κ τα βγάζουν και τα αλλάζουν (sacrificial internal jacket). Ειχα δει μια παρόμοια εφαρμογή στην NASA οταν πέρναγαν τα blades στην τουρμπίνα. Σε αυτόν λοιπόν τον χώρο θα πρέπει ο μηχανικός να σκέφτεται μέσω καραμπόλας όπως στο γαλλικό μπιλιάρδο. Για αυτό σου γράφω καλά τα μαθήματα αλλα εαν ο καθηγητής που σε αναλάβει δεν τρέχει κάποιο πρόβλημα και δεν είναι παιδί του χώρου (να σκέφτεται τα φράγκα και να έχει την τρέλα του) μπορεί να μείνει απλά ενα μεταπτυχιακό. Προφανώς και εσυ θα πρέπει να αρχίσεις να σκέφτεσαι outside the box. Inside the box σκέφτονται οι Κινέζοι. Edited Ιούνιος 20 , 2013 by Ροδοπουλος
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα