Μετάβαση στο περιεχόμενο

Recommended Posts

Δημοσιεύτηκε

Μία και έχετε ξανοιχτεί σε πολλά ιδιαίτερα ο Χρήστος , αλλά και οι άλλοι , θα ήταν χρήσιμο να κάνετε ένα υπόμνημα που θα λέτε τι θα πρέπει να κοιτάξει ένας νέος στο παγκόσμιο χωριό .

 

Είτε για μόνιμη δουλειά , είτε για εμπειρία , είτε για σπουδές , αλλά και για να ενημερώνουμε εμείς οι παλιοί τα παιδιά μας , γιατί οι σχολές δεν βοηθάνε ιδιαίτερα , αν δεν έχεις τρέλα να ψαχτείς εσύ .

  • Απαντήσεις 2,2k
  • Created
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοσιεύτηκε (edited)

Θα τα πω λιγο με τη γνωστή λαϊκή μου γλώσσα. Καταρχήν συμφωνώ με αυτα που λεει ο Ροδόπουλος σχεδόν σε ολα. Εχω ομως την εξής απορία που ισχυει τοσο στην ελλαδα οσο και στο εξωτερικο. Γιατι πρεπει να ψάχνουμε για την πιο "κουφή" εξειδίκευση ώστε μονο απο αυτη να έρθει η πετυχημένη καριέρα; Δεν μπορει καποιος να κανει καριέρα μεσα απο τις "γνωστές" ειδικευσεις; Και τι ακριβώς σημαινει καριέρα η ανέλιξη οπως λένε στις αγγελίες;

Παραδείγματα.. Ενας δάσκαλος ειναι μια ζωη δάσκαλος πηγαίνει διδάσκει μεχρι να παρει συνταξη. Ενας γυναικολόγος ξεγενναει και θεραπεύει διάφορες γυναικολογικές παθήσεις μεχρι να παρει συνταξη, ενας λογιστής, ενας δικηγόρος το ίδιο.. Δεν μεταπηδούν απο τμήμα σε τμήμα μεχρι να γίνουν head manager, ούτε κανουν κατι διαφορετικό. Αποτέλεσμα..εχουν μια νορμαλ η καλη ανταμοιβή και καριέρα άλλος περισσότερο άλλος λιγότερο. Στους μηχανικους ισχυει κατι διαφορετικό; Πχ ξερω 60χρονο που δουλεύει στη μεγαλύτερη κατασκευαστική στην ελλαδα μια ζωη στο εργοτάξιο ηταν..Η ανταμοιβή του ηταν οτι με τα χρόνια αμοιβώταν καλύτερα προφανώς..

Αυτα σημερα δεν ισχύουν; Τριγύρω μας υπαρχουν "απλές" εργασίες και με αυτές προοδεύει ο κοσμος. Δηλαδη πρεπει κανεις να στοχεύει στο πιο απίθανο για να κανει "καριέρα";

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

 

Διότι οι γυναίκες γεννάνε, οι μικροί πάνε σχολείο, η εφορία είναι για πάντα και άρα............η πίτα είναι η ίδια.

 

Στο engineering η πίτα μικραίνει........................

 

Μπράβο πάντως, διότι απέδειξες οτι το engineering είναι δύσκολο για να βρείς δουλειά. Γιατί? διότι η τεχνολογία κινείται στο engineering πολύ πιο γρήγορα. Οι απαιτήσεις κινούνται στο engineering πιο γρήγορα και επειδή το engineering έχει άμμεση σχέση με την επένδυση και το χρήμα.

Edited by Ροδοπουλος
Δημοσιεύτηκε

 

"Επιλέξτε ένα μεταπτυχιακό οχι με το τι με βολεύει αλλα με το πιο είναι το κουφό για εμένα. Οτι δεν θεωρείτε κουφό το θεωρούν και άλλοι και άρα δεν έχετε ελπίδες."

 

Το πιο κουφό για μένα είναι το http://www.postgradu...learning-only-/

 

που μου έχετε προτείνει ..ούτε που καταλαβαίνω τι κάνεις μετα

 

 

 

Διότι

 

α) Κάνεις Risk Analysis σε εταιρίες διαχείρισης ενέργειας

β) Κάνεις Risk Analysis σε εταιρίες μελετών

γ) Κάνεις Risk Analysis σε εταιρίες διαχείρισης παραγωγής

δ) Κάνεις Risk Analysis σε εταιρίες διαχείρισης logistics

ε) Κάνεις Risk Analysis σε τράπεζες

ζ) Κάνεις Risk Analysis σε κατασκευαστικές εταιρίες

η) Κάνεις χαλαρά μελέτες Zero Energy

θ) Πας σε εργοστάσιο και κάνεις μελέτη MTBF

.

.

.

 

πάς απο πλατφόρμα εξόρυξης μέχρι ορυχείο και τράπεζα. Απο πολυεθνική μέχρι cutting edge engineering office. Απο την Airbus μέχρι την PWC. 

 

Κατάλαβες τι σου γράφω? Αυξάνεις τις πιθανότητες να βρεις δουλειά τρομακτικά επειδή χτυπάς διαφορετικά μέτωπα ταυτόχρονα.  Είμαι ξεκάθαρος?

Δημοσιεύτηκε

 

Βλέποντας στις διαθέσιμες θέσεις εργασίας για Μηχανολόγο στην Arup για παράδειγμα βλέπω τα qualifications και τα essential/desirable skills και

από αυτά μπορώ να βρω skills που θα μπορούσα να αποκτήσω με κάποιο μεταπτυχιακό; Κάπως έτσι το φαντάζομαι.

   

 

 

Λάθος διότι η ARUP κοιτάει το χώρο μόνο του construction. Αρα κοιτάω τα qualifications και τα essential/desirable skills πχ στην ARUP, κλπ.

Δημοσιεύτηκε (edited)

ΥΠΟΜΝΗΜΑ by RODOPOULOS

 

ξεκινάνε πχ 300 παιδιά

 

Μάθημα . Επαγγελματικός Προσανατολισμός χωρίς μαλακίες και άλλες παπαριές που γράφουν οι κυριούλες και οι κύριοι  ΔΥ που δεν ξέρουν να πάνε απο το Σύνταγμα στα Πατήσια χωρίς ταξί.

 

Πάμε στην πρώτη Λυκείου

 

1. Ο μηχανικός δεν είναι επιστήμονας αλλα μηχανικός. Μηχανικός σημαίνει οτι εκμεταλλεύεται την επιστήμη και την τεχνολογία για να βγάλει χρήματα.

2. Ο μηχανικός θα πρέπει να τρέχει και να κυνηγάει την επιστήμη και την τεχνολογία καθημερινά διαφορετικά θα μείνει άνεργος.

3. Ο μηχανικός πρέπει να επιβιώσει σε ένα απο τα πιο ανταγωνιστικά επαγγέλματα του κόσμου. 

4. Ενας μηχανικός στην Ελλάδα θα πρέπει να κάνει τζίρο 60000 Ευρω για να πάρει τα χρήματα του νηπιαγωγού.

 

μένουν 200 παιδιά

 

Πάμε στην Δευτέρα Λυκείου

 

1. Ο μηχανικός δεν είναι επιστήμονας αλλα μηχανικός. Μηχανικός σημαίνει οτι εκμεταλλεύεται την επιστήμη και την τεχνολογία για να βγάλει χρήματα.

2. Ο μηχανικός θα πρέπει να τρέχει και να κυνηγάει την επιστήμη και την τεχνολογία καθημερινά διαφορετικά θα μείνει άνεργος.

3. Ο μηχανικός πρέπει να επιβιώσει σε ένα απο τα πιο ανταγωνιστικά επαγγέλματα του κόσμου. 

4. Ενας μηχανικός στην Ελλάδα θα πρέπει να κάνει τζίρο 60000 Ευρω για να πάρει τα χρήματα του νηπιαγωγού.

 

μένουν 100 παιδιά

 

Πάμε στην Τρίτη Λυκείου

 

Οσοι αποφασίσατε να γίνετε Μηχανικοί, αφού καταλάβατε τα παραπάνω θα πρέπει να δούμε αν σας παίρνει να γίνετε μηχανικοί πρώτα στο στομάχι.

 

1. Ο μηχανικός μπορεί να χρειαστεί να γυρίζει τον κόσμο.

2. Ο μηχανικός πιθανότατα να χρειαστεί να μάθει και λογιστικά, υλικά, χημεία, κλπ.

3. Για να πάρεις πτυχίο μηχανικού θα αναγκαστείς να διαβάσεις και να καταλάβεις. 

4. Επειδή πήρες πτυχίο δεν σημαίνει οτι είσαι μηχανικός αλλα οτι μπορείς να εξελιχθείς σε μηχανικό.

 

μένουν 50 παιδιά

 

Απο τα 50 παιδιά οι 5 θα κάνουν μια καλή καριέρα, οι 25 μια μέτρια καριέρα και οι 20 θα κάνουν άλλη καριέρα.  That's fucking reality and statistically proven. 

 

Ερχετε ο BAS που τον ξέρω χρόνια τώρα και λέει " για να ενημερώνουμε εμείς οι παλιοί τα παιδιά μας"

 

Ερωτώ. Είναι το παιδί στα 50 παιδιά? Αν ναι και είναι σίγουρο αυτό και όχι επειδή το λες εσύ τότε...

 

1. Τι γουστάρω να κάνω ή τι θα αγαπήσω ευκολότερα ή τι καταλαβαίνω καλύτερα. 

 

Απάντηση............................

Edited by Ροδοπουλος
  • Upvote 1
Δημοσιεύτηκε

Αυτό που ζήτησα εγώ ήταν περισσότερο για το εξωτερικό . Τι να ψάξουν τα παιδιά , τι να αποφύγουν . Αλλωστε εμένα πάει στο 5ο έτος φέτος , αλλά να πω την άποψη μου για το θέμα .

 

Για τον ΣΕΠ δεν νομίζω ότι μπορεί να αποδώσει για διάφορους λόγους .

Ο κύριος είναι ότι τα παιδιά ωθούνται στην τριτοβάθμια , όπου περνάνε εύκολα όλοι , αφού υπάρχουν για όλους θέσεις σε αυτή .

 

Αλλά υπάρχει και άλλος λόγος . Τις δεκαετίες του 60 και του 70 , άντε μέχρι το 85 , η κοινωνία κυνηγούσε τους νέους να μπαίνουν νωρίς στην αγορά εργασίας . Είτε σπούδαζαν , ελάχιστοι , ούτε το 10 % σε πανεπιστήμια και τει , είτε όχι .

 

Από το 1985 και μετά άρχισε η χαλάρωση . Χαλάρωση στον χρόνο σπουδών , χαλάρωση στον χρόνο εξόδου στην εργασία , συχνά με συνέχιση σπουδών σε ψηλότερο επίπεδο , που δεν υπάρχει αγορά να πληρώσει .

 

Ετσι εδώ και αρκετά χρόνια τα παιδιά δεν έχουν επαφή με το τι θέλουν , τι τους αρέσει , σε τι θα είναι καλοί , αλλά καταλήγουν κάπου όπου νάναι μόνο και μόνο για να λένε οι συγγενείς ότι κάτι σπουδάζουν και για να ζήσουν την περιβόητη φοιτητική ζωή , που δεν έχει το ίδιο νόημα που είχε σε εμάς , αφού ο τρόπος ζωής τους σαν έφηβοι είναι ανάλογος αυτής .

 

Αυτό δημιουργεί  το φαινόμενο της εγκατάλειψης των σπουδών , αφού τα παιδιά ωριμάζουν μετά και τότε βλέπουν ότι είναι λάθος αυτό που κάνουν . Αλλά έχουμε και το φαινόμενο να πηγαίνουν μαζικά τα παιδιά σε σχολές που τους λένε οι φροντιστές η που δίνουν άμεσα δουλειά όπως οι ένστολοι .

 

Αρα το πρόβλημα δεν είναι να ενημερώσουμε τα παιδιά , είναι να τα βοηθήσουμε να ωριμάσουν ανάλογα με την ηλικία τους .

  • Upvote 5
Δημοσιεύτηκε (edited)

Ροδοπουλε υπερβαλλεις. Ωραια αυτα που λες, αλλα προφανως περιγράφεις θεσεις εργασιας για λιγους. Κ προφανως αναφερεσαι σε θεσεις που δινουν δυνατοτητες να διαπρεψεις. Κ εξαλλου τα βιωματα σου δεν ξερω κατα ποσο εχουν να κανουν με τριτοκοσμικες χωρες, μιας κ τα ίχνη σου μονο προς δυση δειχνουν.

 

Για να μην απογοητευεται ο κόσμος που σε διαβαζει, ας δουμε κ μια αλλη πραγματικοτητα.

 

η αγορα του engineering πλεον χωριζεται σε καποιες βασικες κατηγορίες.

Η μια είναι οι εταιρειες που κατασκευαζουν. Και αυτες πλεον με εξαιρεση μεγαλες και πολυεθνικες, δεν κατασκευαζουν με δικα τους resources,αλλα αποκλειστικα με outsourcing. Η δουλεια τους ειναι αποκλειστικά το management κ ελαχιστα το engineering.

 

Κ ερχομαστε στην επομενη κατηγορία, τις εταιρειες που παίρνουν το outsourcing, προμηθευτες, μελετητες κ συμβουλοι. Εδω ισχυουν τα οσα λες, παρόλο που κ εδω μεσολαβουν αρκετα outsourcings μεχρι να φτασεις πραγματικά στο μηχανικο που κανει engineering, αλλα οταν φτασεις εκει θα συνειδητοποιησεις οτι αυτος ειναι ενας ταλαιπωρος που δουλευει σαν αραπης κ πληρωνεται ενα πιατο φακες, Η μοναδικη περιπτωση να αξιζει τον κοπο σε αυτο το λεβελ να μπει καποιος στην ταλαιπωρία που παρουσιαζεις ειναι μια καλη εταιρεία κονσαλτινγκ.

 

τελος, ισως αξιζει τον κοπο για κάποιους που δεν το εχουν κ πολυ να θυσιάσουν κανα δυο δεκαετίες, μα κοιτάξουν καριέρα προς τρίτο κοσμο. Τα δικα μου βιωματα λενε οτι υπαρχουν ευκαιριες σε κατι αφρικες, κατι βορειοδυτικες ινδιες, κ κατι βορειοανατολικα ιρακ σε απόσταση 1 ωρας απο την ισις. Εκει ισως αξιζει τον κόπο να παει καποιος που δεν του βαραει το βιολογικό του ρολοι για οικογενειες κπ, οπως πολυ σωστα ειπες. Κ εκεί χωρις πολλα πολλα, τα αυθαιρετα που βιαστηκες να απαξιωσεις ισως θεωρουνται κ τρελο νοου χαου που θα σου τα σκασουν κιολας για να παρεχεις. Διοτι για να ανοίξεις ενα χωματοδρομο 50 χλμ στη ζουγκλα του κογκο δεν χρειαζεται να ξερεις ρισκ αναλυσις. Οπως επισης για να στησεις ενα προγραμμα εργαστηριακων ελέγχων στο ζαιρ δεν χρειαζεται να εχεις κανει διδακτορικό στο ματιριαλς εντζινιρινγκ.

 

Λεφτα για ανειδικευτους εχει αρκετά στον τριτο κοσμο. Δυστυχως (κ ευτυχως που υπαρχουν ακομα). Υπαρχουν χεντχαντερς παντου, εχει βρωμισει ο τοπος, κ οχι μονο στο λινκντιν. Προσοχή στα σκαμς.

Edited by [email protected]
  • Upvote 1
Δημοσιεύτηκε

 

Τι σχέση έχουμε ρε παιδία με το engineering στην Ελλάδα? Τα αυθαίρετα και τα είδη υγιεινής?  

 

 

Αν δεν σου κάνουν γιατί γύρισες ρε Καγκουρό απο το Οστρέλια :)

  • Upvote 2
  • Downvote 1
Δημοσιεύτηκε

τελος, ισως αξιζει τον κοπο για κάποιους που δεν το εχουν κ πολυ να θυσιάσουν κανα δυο δεκαετίες, μα κοιτάξουν καριέρα προς τρίτο κοσμο. Τα δικα μου βιωματα λενε οτι υπαρχουν ευκαιριες σε κατι αφρικες, κατι βορειοδυτικες ινδιες, κ κατι βορειοανατολικα ιρακ σε απόσταση 1 ωρας απο την ισις. Εκει ισως αξιζει τον κόπο να παει καποιος που δεν του βαραει το βιολογικό του ρολοι για οικογενειες κπ, οπως πολυ σωστα ειπες. Κ εκεί χωρις πολλα πολλα, τα αυθαιρετα που βιαστηκες να απαξιωσεις ισως θεωρουνται κ τρελο νοου χαου που θα σου τα σκασουν κιολας για να παρεχεις. Διοτι για να ανοίξεις ενα χωματοδρομο 50 χλμ στη ζουγκλα του κογκο δεν χρειαζεται να ξερεις ρισκ αναλυσις. Οπως επισης για να στησεις ενα προγραμμα εργαστηριακων ελέγχων στο ζαιρ δεν χρειαζεται να εχεις κανει διδακτορικό στο ματιριαλς εντζινιρινγκ.

 

Λεφτα για ανειδικευτους εχει αρκετά στον τριτο κοσμο. Δυστυχως (κ ευτυχως που υπαρχουν ακομα). Υπαρχουν χεντχαντερς παντου, εχει βρωμισει ο τοπος, κ οχι μονο στο λινκντιν. Προσοχή στα σκαμς.

Μπορείς να μας δώσεις μερικές λεπτομέρειες όσον αφορά αυτό ? Μία κατεύθυνση για να ψάξουμε αυτές τις ευκαιρίες

Δημοσιεύτηκε (edited)

Ροδοπουλε υπερβαλλεις. Ωραια αυτα που λες, αλλα προφανως περιγράφεις θεσεις εργασιας για λιγους. Κ προφανως αναφερεσαι σε θεσεις που δινουν δυνατοτητες να διαπρεψεις. Κ εξαλλου τα βιωματα σου δεν ξερω κατα ποσο εχουν να κανουν με τριτοκοσμικες χωρες, μιας κ τα ίχνη σου μονο προς δυση δειχνουν.

 

Για να μην απογοητευεται ο κόσμος που σε διαβαζει, ας δουμε κ μια αλλη πραγματικοτητα.

 

η αγορα του engineering πλεον χωριζεται σε καποιες βασικες κατηγορίες.

Η μια είναι οι εταιρειες που κατασκευαζουν. Και αυτες πλεον με εξαιρεση μεγαλες και πολυεθνικες, δεν κατασκευαζουν με δικα τους resources,αλλα αποκλειστικα με outsourcing. Η δουλεια τους ειναι αποκλειστικά το management κ ελαχιστα το engineering.

 

Κ ερχομαστε στην επομενη κατηγορία, τις εταιρειες που παίρνουν το outsourcing, προμηθευτες, μελετητες κ συμβουλοι. Εδω ισχυουν τα οσα λες, παρόλο που κ εδω μεσολαβουν αρκετα outsourcings μεχρι να φτασεις πραγματικά στο μηχανικο που κανει engineering, αλλα οταν φτασεις εκει θα συνειδητοποιησεις οτι αυτος ειναι ενας ταλαιπωρος που δουλευει σαν αραπης κ πληρωνεται ενα πιατο φακες, Η μοναδικη περιπτωση να αξιζει τον κοπο σε αυτο το λεβελ να μπει καποιος στην ταλαιπωρία που παρουσιαζεις ειναι μια καλη εταιρεία κονσαλτινγκ.

 

τελος, ισως αξιζει τον κοπο για κάποιους που δεν το εχουν κ πολυ να θυσιάσουν κανα δυο δεκαετίες, μα κοιτάξουν καριέρα προς τρίτο κοσμο. Τα δικα μου βιωματα λενε οτι υπαρχουν ευκαιριες σε κατι αφρικες, κατι βορειοδυτικες ινδιες, κ κατι βορειοανατολικα ιρακ σε απόσταση 1 ωρας απο την ισις. Εκει ισως αξιζει τον κόπο να παει καποιος που δεν του βαραει το βιολογικό του ρολοι για οικογενειες κπ, οπως πολυ σωστα ειπες. Κ εκεί χωρις πολλα πολλα, τα αυθαιρετα που βιαστηκες να απαξιωσεις ισως θεωρουνται κ τρελο νοου χαου που θα σου τα σκασουν κιολας για να παρεχεις. Διοτι για να ανοίξεις ενα χωματοδρομο 50 χλμ στη ζουγκλα του κογκο δεν χρειαζεται να ξερεις ρισκ αναλυσις. Οπως επισης για να στησεις ενα προγραμμα εργαστηριακων ελέγχων στο ζαιρ δεν χρειαζεται να εχεις κανει διδακτορικό στο ματιριαλς εντζινιρινγκ.

 

Λεφτα για ανειδικευτους εχει αρκετά στον τριτο κοσμο. Δυστυχως (κ ευτυχως που υπαρχουν ακομα). Υπαρχουν χεντχαντερς παντου, εχει βρωμισει ο τοπος, κ οχι μονο στο λινκντιν. Προσοχή στα σκαμς.

 

Κάτσε zavi διότι δεν καταλαβες.

 

Σήμερα οι περισσότεροι μηχανικοί ζούνε με το 4178 το οποίο και τελειώνει. Θες να μου πεις οτι οταν θα πάνε σε interview έξω,διότι για αυτό συζητάμε και τους ρωτήσουν τι εμπειρία έχετε θα μπορούν να πούν έκανα το 4178 ή θα το κρύψουν διότι κανένας δεν θα το καταλάβει?

Edited by Ροδοπουλος
  • Upvote 2

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.