McRaster Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 19 , 2015 Share Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 19 , 2015 (edited) Απο πότε έχετε να στείλετε βιογραφικά στο Δυτικό κόσμο; Ροδόπουλε έχεις μπερδέψει τη φούτσα με βούρτσα και λογικό γιατί δεν έχεις κάνει εργοτάξιο.Διαχώρισε στο μυαλό σου πρώτα τις κατηγορίες των Μηχανικών και σταμάτα να θεωρείς οτι το Professional Consulting θα σώσει τη Χώρα μας. Edited Σεπτέμβριος 19 , 2015 by McRaster 1 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
BAS Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 19 , 2015 Share Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 19 , 2015 Λίγο σχετικό - άσχετο . Η διάρκεια της κρίσης είναι ήδη 7 χρόνια και μέχρι να βγούμε θα φτάσει τα 10 . Αυτό έχει επιφέρει συγκλονιστικές αλλαγές στον χώρο . Ας αρχίσουμε από την εργασία επί του πεδίου . Οι Ελληνες μαστόροι , ήδη από το 2008 ήταν λίγοι , μεσήλικες και τα παιδιά τους δεν ακολουθούσαν το επάγγελμα . Αυτό σημαίνει ότι 10 χρόνια μετά οι Ελληνες μαστόροι , απλά θα είναι συνταξιούχοι σχεδόν όλοι . Οι ξένοι που ήταν ήδη πολλά χρόνια στην Ελλάδα , Αλβανοί , Βούλγαροι , Πολωνοί , έχουν αρχίσει ήδη να μεγαλώνουν , έχουν κάνει παιδιά που έχουν ελληνοποιηθεί και δεν έχουν μπεί στην οικοδομή , αλλά και πολλοί από αυτούς έφυγαν ήδη στην πατρίδα τους και σε άλλες ευρωπαικές χώρες μια και δεν έχουν πλέον πρόβλημα πρόσβασης σε αυτές . Οι άλλων εθνικοτήτων μετανάστες ήταν λίγοι και δεν ξέρω πόσοι από αυτούς έχουν μείνει στον χώρο . Θεωρώ λοιπόν ότι δύσκολα πλέον θα βρίσκουμε μαστόρους να δουλέψουν στην οικοδομή , αφού και κάποιες εμπειρίες που είχα σε πρόσφατα έργα ήταν ψιλοτραυματικές . Στις εταιρείες που δουλεύουν στο κύκλωμα έχουμε πλέον φαινόμενα ολιγοπωλίων . Στα αλουμίνια έχουμε καρτέλ , στα ξυλουργικά έχουμε ψιλοαπάτες σε ποιότητα και υλικά , αλλά και κάποια μορφή καρτέλ , ενώ το ίδιο έχουμε σε σκυροδέματα , τούβλα και υλικά . Ετσι οι τιμές των υλικών είναι πολύ ακριβότερες από το 2008 , γιατί πέραν του ότι είναι λίγο ακριβότερες σε απόλυτες τιμές έχει μηδενιστεί εντελώς η πίστωση που είναι μεγάλη επιβάρυνση . Στους μηχανικούς έχουμε και εκεί ιδιομορφία προβλημάτων . Υπάρχει πλέον η γενιά των μη εχόντων σοβαρή εμπειρία που πλησιάζει πλέον και θα περάσει σε λίγο τα 35 χρόνια της . Εχουμε την γενιά των άνω των 60 που βγήκε ήδη στην σύνταξη και των 40άρηδων του 2008 που θα την πλησιάζει στο τέλος της 10ετίας . Αλλωστε μην ξεχνάτε ότι λόγω της υποχρεωτικής ασφάλισης και του ότι παλιά παίρναμε σχετικά γρήγορα το πτυχίο-δίπλωμα με τον ισχύοντα νόμο και την εξαγορά μέχρι 7 ετών , εύκολα κάποιος έχει στα 62 του 33 χρόνια ασφάλισης . Δηλαδή στους μηχανικούς στο τέλος της δεκαετίας θα έχουμε αυτούς που ήταν πάνω από 50 ετών το 2008 να είναι όλοι στην σύνταξη , όσοι ήταν μεταξύ 40-50 ετών το 2008 να είναι τώρα 52-62 δηλαδή είτε να βγαίνουν στην σύνταξη είτε το μυαλό τους να έχει μπει σε προσυνταξιοδοτική λογική και έχουμε πλέον μόνο όσους ήταν από 30-40 ετών το 2008 που είχαν και εμπειρία και θα έχουν και εργασιακό μέλλον και θα πλαισιώνονται είτε από τους παραπάνω , είτε από τους επόμενους που δεν θα έχουν εμπειρία . Αλλά μην ξεχνάμε ότι πολλοί από τους έμπειρους αυτούς έχουν μεταναστεύσει ήδη . Επειδή η ανάπτυξη δεν θα έχει και τρελούς ρυθμούς στον χώρο μας , σημαίνει ότι όλα τα παραπάνω προβλήματα θα επιδεινώνονται και αυτό το υπερδεκαετές κενό θα μας δημιουργήσει αρκετά προβλήματα . 7 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ροδοπουλος Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 19 , 2015 Share Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 19 , 2015 (edited) Το πρόβλημα είναι οτι οι έξω δεν ξέρουν την Ελληνική αγορά και δεν τους ενδιαφέρει να την μάθουν. Εσυ πάς έξω δεν έρχονται αυτοί μέσα. Το βιογραφικό στην Εικόνα είναι απο junior Engineer ή όχι? Edited Σεπτέμβριος 19 , 2015 by Ροδοπουλος 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ροδοπουλος Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 19 , 2015 Share Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 19 , 2015 Αυτόν εδω τι τον κάνεις που είναι εργοταξιακός? Πόσα νομίζετε οτι αξίζει να πάρει σε χρήματα που έχει προυπηρεσία 10 χρόνια? Designation: Deputy Manager (Civil) (reporting to Assistant General Manager-Civil) Responsibilities: Responsible for Project Management & Execution of CISF Barrack, Residential Quarters, Road, Drain, Pavement, Culvert, Boundary Wall, Town ship development etc. Responsible for execution of entire Civil Work at plant like conveyor foundation, Ware House, Pipe Rack, Electrical Switchgear Building, Transformer Yard, Control Room Building, cable trench, tunnel, Under Ground Piping, heavy vehicle movement area, weigh bridge, washing and maintenance bay, oil separator, burnt oil spillage pit, burnt oil storage yard, fresh lubricant yard etc. Repair and maintenance jobs for several types of building, structure, foundations, road, drain etc at Township, Plant and mines. Preparation of Estimate, BOQ, Rate Analysis, Tender documents for several civil and structural works related to the projects, maintenance work. Well versed with latest DSR, CPWD codes, guide lines, specification etc. Design and drawing of washing and maintenance bay, burnt oil storage yard, fresh lubricant yard, road, drain, ware house etc. Liasoning with various internal and external authorities related to the project. Responsible for completion of civil work for the project within the schedule time and budgeted cost. Finalization of drawing related issues, Project QAP, Contract, Technical issues, Hazard Study and Implementation. Developing of scope plan (Quantity driven), and Scheduled the Project in logical steps and budget time frame required to meet deadline as per project requirement. Review overall project status with the Project Control team and Project Management and recommend corrective action where necessary. Maintaining the communication management plan and monitoring the document control part. Analysis of project schedule and identify problem areas and advise the management on pro-active basis. Ensure that all cost, planning and document control reports are prepared and issued in accordance with the Project Coordination Procedure. Prepared and submit budget estimates and progress and cost tracking reports (i.e MIS). Co-ordination among client, contractor and consultant. Responsible for closure of contract, Contractor’s bill checking and get it cleared. Linde India Ltd., (A Member of the Linde Group), Project Engineering Division,Oxygen House, P-43, Taratala Road, Kolkata-700088 (W. (February’2006 to May, 2014) Designation: Construction Manager (reporting to General Manager-Projects) Responsibilities: Responsible for Project Execution and management of entire Civil Work of an ASU ( air separation unit ) like pile foundation, several type of Static & Dynamic foundations and Structures like storage tanks, vessels, Pre Purification Unit, Air Intake Filter, Cold Box, Compressor, Compressor House, Ware House, Turbine, Pipe Rack, Electrical Switchgear Building, Transformer Yard, Control Room Building, Administrative Building, cable trench, tunnel, Underground piping, Cooling Tower, Pump House, Road, Drain, Pavement, Tanker filling area and Culvert etc. Responsible for completion of entire civil work within the schedule time and budgeted cost. Finalization of drawing related issues, Project QAP, Contract, Technical issues, Hazard Study and Implementation. Discussion with Client, Designer, Consultant to finalize the Plot area, drawing related issues, Project QAP, Contract, Technical issues, Hazard Study and Implementation. Responsible for maintaining the SHEQ (safety, health, environment, quality) policy at site. Liasoning with various internal and external authorities related to the project. To mobilize the contractors and other Agency at site. Co-ordination among site, H.O and consultant/client. Responsible for making the QA/QC documents, estimate, BOQ etc related to the project. Implementation and maintain of MIS and progress report at site. To submit the R/A bill to the Client, Contractor’s bill checking and get it cleared. Making of protocol for execution of Civil Work at site. Liquidate the punch points and get it cleared by Client/Consultant. Developing of scope plan (Quantity driven), and Scheduled the Project in logical steps and budget time frame required to meet deadline as per project requirement. Resources planning as per scheduled requirement and customer requirement. Establish and communicate cost and schedule baselines and ensure control mechanisms are in place to monitor performance. Review overall project status with the Project Control team and Project Management and recommend corrective action where necessary. Various reports format generation for monitoring purpose and time to time catch up plan with delay analysis. Preparation of risk management plan. Analysis of project schedule and identify problem areas and advise the management on pro-active basis. Ensure that all cost, planning and document control reports are prepared and issued in accordance with the Project Coordination Procedure. Review Technical specifications of the proposed project as per submitted tender documents by the clients. Responsible for review and preparation of Priced Bills of Quantities as per required Scope of Works and issued Tender Documents comprising Civil/Structural/Architectural and Finishing and External/Infrastructure Works (i.e Roads/Paving, Boundary Wall, Water Supply/ Drainage system including specialist Item Works) which shall consists of but not limited to Materials/Quantity take off and comparison, inquiries/ clarifications, supporting technical documents, price sourcing/quotations and Cost Estimation Analysis. Documentation of all civil field activities and perform regular inspection to check progress of all projects. Support to Design Team for preparing deliverable like plant layout using software’s like In-tools, Simplex Concrete Piles India Ltd. 12/1Nellie Senguta Sarani, Kolkata-700087 (W. (July’2005 to February, 2006) Designation: Assistant Engineer (Grade-1) (reporting to Project Manager) Responsibilities: Development of infrastructure facility at site prior to execution of actual projects. Responsible for construction of pile foundation, Culvert, Road, Drainage system, Pavement, Administrative Building etc. Preparation of daily progress report, weekly and monthly reports and circulates to every concerned department, PM and Project director. Preparation of Estimate and BOQ for several civil and structural works related to the projects. To submit the R/A bill to the Client, Contractor’s bill checking and get it cleared. Liquidate the punch points and get it cleared by Client/Consultant. Responsible for maintaining the SHEQ (safety, health, environment, quality) policy at site. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Παπα-Mike Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 19 , 2015 Share Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 19 , 2015 "Αυτόν εδω τι τον κάνεις που είναι εργοταξιακός? Πόσα νομίζετε οτι αξίζει να πάρει σε χρήματα που έχει προυπηρεσία 10 χρόνια?" Πιστεύω με 650 ευρώ το μήνα και με τις ασφαλιστικές εισφορές δικές του, πρέπει να είναι ικανοποιημένος. Αν θέλει, διότι αν δεν θέλει, θα βρούμε άλλον! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ροδοπουλος Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 19 , 2015 Share Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 19 , 2015 "Αυτόν εδω τι τον κάνεις που είναι εργοταξιακός? Πόσα νομίζετε οτι αξίζει να πάρει σε χρήματα που έχει προυπηρεσία 10 χρόνια?" Πιστεύω με 650 ευρώ το μήνα και με τις ασφαλιστικές εισφορές δικές του, πρέπει να είναι ικανοποιημένος. Αν θέλει, διότι αν δεν θέλει, θα βρούμε άλλον! Συνηθως θα πάρει μεταξύ 1150-1500Ε. Ο αντίστοιχος όμως Ελληνας στην Ελλάδα πριν το 2010 θα κοιτούσε μεταξύ 1800-2500. Ο αντίστοιχος Γερμανός στην Γερμανία μεταξύ 3500-4500. Ο Γερμανός στο πχ Ομαν δεν θα πάει όμως. Ο Ελληνας πλέον θα πάει και θα βρεθεί δίπλα στον Ινδό. Εδω είναι το πρόβλημα. Ο Ινδος της περίτπωσης έχει κάνει πράγματα και το γράφει με τα keywords του. Ο Ελληνας σαν νέος μηχανικός δεν θα μπορέσει να τον ανταγωνιστεί. Οταν λοιπόν ο μηχανικός δεκαετίας πάει για 1500Ε, ο νέος Ελληνας για πόσα πρέπει να πάει? Ποιο ξεκάθαρο δεν μπορώ να το κάνω. 2 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
McRaster Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 19 , 2015 Share Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 19 , 2015 (edited) Καταρχάς διαβάζοντας το βιογραφικό του γράφει παπατζιλίκια, συνεπώς τα ίδια να γράψει και ο Έλληνας Ειδικά το risk managment plan, είναι 2 σελίδες που τικάρεις κουτάκια απο το 1-4 , τι μαλακίες θεέ μου.Απο τότε που γεμίσαμε ορολογίες τα βιογραφικά έγιναν 10σέλιδα Ένας έμπειρος μηχανικός μπορεί να καταλάβει οτι μιλάμε για τη τελευταία τρύπα του ζουρνά, γραφειοκράτη και αδαή σε θέματα Πολ. Μηχανικού- Το βιογραφικό αυτό δεν είναι για on-site engineering job Edited Σεπτέμβριος 19 , 2015 by McRaster 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
ikaros13 Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 19 , 2015 Share Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 19 , 2015 Ο Γερμανός στο πχ Ομαν δεν θα πάει όμως. Ο Ελληνας πλέον θα πάει και θα βρεθεί δίπλα στον Ινδό. Εδω είναι το πρόβλημα. . Δεν θα παει γιατι εχει δουλειες στη Γερμανία. Θα παει ίσως ο Γερμανός που θα χτυπήσει μεγάλα εργα με τρελό μισθό καλυτερο απο αυτόν που παίρνει στην Γερμανία. Ο έλληνας θα προτιμήσει απο το τιποτα το κατι και ας ειναι κοντά στον Ινδό, αφου προηγούμενος εχει εξαντλήσει τα περιθώρια του και σώνει και καλα επιμένει στο μηχανιληκι. Απο εκει και περα εχουμε και στην ελλαδα κάποιες κατηγορίες μηχανικών. Αυτοι που ειναι σε μεγάλες εταιρείες και ειχαν η εχουν δουλειες και αυτοι που ειναι στο ελεύθερο επάγγελμα και ειχαν η εχουν δουλειες. Για τους πρώτους υπαρχει μια βαση και ζητανε μια θέση ανάλογης αξίας, για τους δεύτερους τα πράγματα ειναι πιο δύσκολα μιας και πρεπει να μπαλαμουτιασουν το βιογραφικό τους με τροπο που να περναει εξω κάποιοι μπορουν κάποιοι όχι. Υπαρχει τελος και η κατηγορια μηχανικών που ασχολούνται με γραφειοκρατικές υπηρεσίες αυθαίρετα, ΠΕΑ, άδειες λειτουργίας σε solo καριέρα χωρις συνεργασίες κτλ. Ε αυτοι θα χτυπήσουν αν μπορουν junior level take it or leave it. Αυτο που δεν γνωρίζω (καλο ηταν καποιος να μας πει) τι ηλικιακά όρια ισχύουν στο εξωτερικο.. Πχ στην ελλαδα άνω των 35 με ελάχιστη σοβαρή εμπειρια ειναι καποιος χαμένο χαρτί. Εξω τι ισχυει; Sent from my iPhone using Tapatalk Link to comment Share on other sites More sharing options...
McRaster Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 19 , 2015 Share Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 19 , 2015 (edited) 6000-7000 10 ετούς εμπειρίας και με βύσμα για Qatar κλπ 35000-45000 λίρες αγγλίας , 10 ετούς εμπειρίας απο Ελλάδα για τον 1ο χρόνο, μέχρι να δοκιμαστείς Γερμανία δύσκολα Γαλλία εύκολα, θέλει Γαλλικά προαπαιτούμενο Σουηδία εύκολα (Αγγλικά Σουηδικά) Για τα υπόλοιπα δεν ξέρω Edited Σεπτέμβριος 19 , 2015 by McRaster 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ροδοπουλος Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 19 , 2015 Share Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 19 , 2015 Πχ στην ελλαδα άνω των 35 με ελάχιστη σοβαρή εμπειρια ειναι καποιος χαμένο χαρτί. Εξω τι ισχυει; Sent from my iPhone using Tapatalk Σε γενικές γραμμές περίπου τα ίδια. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα