Μετάβαση στο περιεχόμενο

Recommended Posts

  • Απαντήσεις 2,2k
  • Created
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοσιεύτηκε

Άνω των 35 με ελάχιστη εμπειρία θα έχεις αλλάξει επάγγελμα για να ζήσεις

 

Δίπλωμα στα 26 (ο ΜΟ στην Ελλάδα είναι 7,5 χρόνια). Μεταπτυχαικό στα 27. Στρατός στα 29. Ψάξε λίγο για δουλειά στα 30-31. Πρώτη δουλειά στα 31-32. 

 

Ο ξένος Δίπλωμα+Μεταπτυχιακό στα 23-24, Πρώτη δουλειά στα 25.

 

Διαφορά 6-7 χρόνια.

  • Upvote 2
Δημοσιεύτηκε (edited)

Για αυτο το λεω βάλε και καποια χρονια με την κρίση που καποιος σημερινός 35αρης έτερο απασχολούνταν η έκανε ψιλοδουλειες, μένουν περιπου 2-3 χρονια αν ειχε λέμε καποια πιο σοβαρή εμπειρία στο μηχανιληκι... Αυτός τι κανει; Διάθεση εχει, να ρίξει τα κόστη του μπορει αλλα τον παιρνουν; Και απο οτι γνωρίζω ειναι παρα πολλοι αυτοι που βρίσκονται σε αυτη την μοίρα. Μπορει να γίνομαι κουραστικος αλλα το ηλικιακο θεμα ειναι πολυ σημαντικό και δεν το εχουμε βαλει σαν παράμετρο γενικα σε συζητήσεις για εύρεση εργασιας ειτε μεσα ειτε εξω...

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Edited by ikaros13
Δημοσιεύτηκε

στα 27 βγαίνουν και στην Ελλάδα

Βάλε και 6 χρονια αναδουλειάς με κατι αυθαίρετα, ΠΕΑ και έτερο απασχόληση φτάνεις κάπου 33 στην καλύτερη. Ε δεν ειναι και το πιο κατάλληλο προφίλ

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Δημοσιεύτηκε (edited)

Καταρχάς να υπενθυμίσω οτι το θέμα του thread είναι η εύρεση εργασίας στο εξωτερικό. Ήτοι, τι απαιτήσεις υπάρχουν, τι ευκαιρίες, τι παγίδες, κλπ. Για να μην ξεχνιόμαστε.

 

 

Καταρχάς διαβάζοντας το βιογραφικό του γράφει παπατζιλίκια, συνεπώς τα ίδια να γράψει και ο Έλληνας 

 

Ειδικά το risk managment plan, είναι 2 σελίδες που τικάρεις κουτάκια απο το 1-4 , τι μαλακίες θεέ μου.Απο τότε που γεμίσαμε ορολογίες τα βιογραφικά έγιναν 10σέλιδα

 

Ένας έμπειρος μηχανικός μπορεί να καταλάβει οτι μιλάμε για τη τελευταία τρύπα του ζουρνά, γραφειοκράτη και αδαή σε θέματα Πολ. Μηχανικού- Το βιογραφικό αυτό δεν είναι για on-site engineering job

 

McRaster, αυτά τα ticks στις 2 σελίδες και τις μ@λακίες που λες, αυτά θέλουν οι εταιρίες έξω. Κανείς δεν είπε οτι είναι δύσκολο, δύσκολο είναι να μπεις στην νοοτροπία του οτι πρέπει να γίνονται κάθε φορά. Γραφειοκρατία, που την προκάλεσαν Αγγλικές και Αμερικάνικες εταιρίες, σύμφωνοι, αλλά έτσι γίνεται πλεόν η δουλειά παντού στον κόσμο. Ακόμα και στην Ινδία. Για αυτό και οι Ινδοί έχουν το συγκριτικό πλεονέκτημα, ακόμα και αν δεν τους κόβει.  

 

Το βιογραφικό αυτό είναι για on-site engineering job, σε διαβεβαιώνω. Αν νομίζεις οτι στο εργοτάξιο είναι όλοι όλη μέρα έξω και βαράνε 12ώρα, τότε θα έχεις στο μυαλό σου Ελληνικές εταιρίες, που γενικά με το paperwork δεν το έχουν και πολύ, έχουν τα τσακάλια τους Εργοδήγους που τραβάνε το έργο. Όταν έρθει όμως η ώρα να κάνουν λογαριασμό και δεν έχουν παραδώσει τα delievarables στον Πελάτη και τον Σύμβολο Μηχανικό (Επίβλεψη), τρέχουν σαν τρελοί να διορθώσουν τα αδιόρθωτα.

 

 

Ο Ινδος της περίτπωσης έχει κάνει πράγματα και το γράφει με τα keywords του. Ο Ελληνας σαν νέος μηχανικός δεν θα μπορέσει να τον ανταγωνιστεί. Οταν λοιπόν ο μηχανικός δεκαετίας πάει για 1500Ε, ο νέος Ελληνας για πόσα πρέπει να πάει?

Συνηθως θα πάρει μεταξύ 1150-1500Ε. Ο αντίστοιχος όμως Ελληνας στην Ελλάδα πριν το 2010 θα κοιτούσε μεταξύ 1800-2500. Ο αντίστοιχος Γερμανός στην Γερμανία μεταξύ 3500-4500. 

 

Χρηστό, επειδή έχουν περάσει απο τα χέρια μου παρόμοια βιογραφικά... δεν τα παίρνω τις μετρητοίς. Με 20 ευρώ στην Ινδία σου κάνουν full service με CV που φυσάει, LinkedIn profile, references, τα πάντα όλα.

 

Για αυτό και στην Μ. Ανατολή και ιδιώς στο Κατάρ ζητάνε πλέον όλα τα χαρτιά (πτυχία, μεταπτυχιακα, βεβαιώσεις, κλπ) να είναι επικυρωμένα απο την Πρεσβεία του Κατάρ στην εκάστοτε χώρα.

 

 

Πιστεύω με 650 ευρώ το μήνα και με τις ασφαλιστικές εισφορές δικές του, πρέπει να είναι ικανοποιημένος.

 

Αν θέλει, διότι αν δεν θέλει, θα βρούμε άλλον!

 

Για αυτή τη θέση θα κοιτάξουν αποκλειστικά για Ινδό, Πακιστανό, Φιλιππινέζο, δεν θα ασχοληθούν καν με άλλες εθνικότητες.

Edited by Topap
  • Upvote 3
Δημοσιεύτηκε

Χρηστό, επειδή έχουν περάσει απο τα χέρια μου παρόμοια βιογραφικά... δεν τα παίρνω τις μετρητοίς. Με 20 ευρώ στην Ινδία σου κάνουν full service με CV που φυσάει, LinkedIn profile, references, τα πάντα όλα.

 

Για αυτό και στην Μ. Ανατολή και ιδιώς στο Κατάρ ζητάνε πλέον όλα τα χαρτιά (πτυχία, μεταπτυχιακα, βεβαιώσεις, κλπ) να είναι επικυρωμένα απο την Πρεσβεία του Κατάρ στην εκάστοτε χώρα.

 

 

 

Για αυτή τη θέση θα κοιτάξουν αποκλειστικά για Ινδό, Πακιστανό, Φιλιππινέζο, δεν θα ασχοληθούν καν με άλλες εθνικότητες.

 

καλά κάνεις εκτός και αν γνωρίζεις καλά το έργο και το άτομο. Για το

 

Για αυτή τη θέση θα κοιτάξουν αποκλειστικά για Ινδό, Πακιστανό, Φιλιππινέζο, δεν θα ασχοληθούν καν με άλλες εθνικότητες.

 

Συμφωνώ.

  • Upvote 1
Δημοσιεύτηκε

Καταρχάς να υπενθυμίσω οτι το θέμα του thread είναι η εύρεση εργασίας στο εξωτερικό. Ήτοι, τι απαιτήσεις υπάρχουν, τι ευκαιρίες, τι παγίδες, κλπ. Για να μην ξεχνιόμαστε.

 

 

 

McRaster, αυτά τα ticks στις 2 σελίδες και τις μ@λακίες που λες, αυτά θέλουν οι εταιρίες έξω. Κανείς δεν είπε οτι είναι δύσκολο, δύσκολο είναι να μπεις στην νοοτροπία του οτι πρέπει να γίνονται κάθε φορά. Γραφειοκρατία, που την προκάλεσαν Αγγλικές και Αμερικάνικες εταιρίες, σύμφωνοι, αλλά έτσι γίνεται πλεόν η δουλειά παντού στον κόσμο. Ακόμα και στην Ινδία. Για αυτό και οι Ινδοί έχουν το συγκριτικό πλεονέκτημα, ακόμα και αν δεν τους κόβει.  

 

Το βιογραφικό αυτό είναι για on-site engineering job, σε διαβεβαιώνω. Αν νομίζεις οτι στο εργοτάξιο είναι όλοι όλη μέρα έξω και βαράνε 12ώρα, τότε θα έχεις στο μυαλό σου Ελληνικές εταιρίες, που γενικά με το paperwork δεν το έχουν και πολύ, έχουν τα τσακάλια τους Εργοδήγους που τραβάνε το έργο. Όταν έρθει όμως η ώρα να κάνουν λογαριασμό και δεν έχουν παραδώσει τα delievarables στον Πελάτη και τον Σύμβολο Μηχανικό (Επίβλεψη), τρέχουν σαν τρελοί να διορθώσουν τα αδιόρθωτα.

Στο μυαλό μου έχω όσα έχω ζήσει σαν εργαζόμενος στο Ηνωμένο Βασίλειο και στη Κύπρο, μιλάω ΜΟΝΟ για όσα έχω βιώσει και ναι βαράνε 12ώρα μη σου πω και παραπάνω 

  • Upvote 1
Δημοσιεύτηκε

Το όριο ηλικίας των 35 χωρίς να εξετάζεται η κάθε περίπτωση ξεχωριστά είναι μια ηλιθιότητα.

 

Ηλιθιότητα μπορεί, ....πραγματικότητα σίγουρα.

 

Μπορούμε for the sake of argument να καταλήξουμε οτι οι περισσότεροι Ελληνες μηχανικοί δεν μπορούν να ανταγωνιστούν τον Ινδό ή και άλλους (τελευταία συναντώ πολλούς Αιγύπτιους) διότι δεν ξέρουν την "χαρτούρα".

 

Επιτρέψτε μου βέβαια να σας πω οτι η χαρτούρα δεν είναι όσο εύκολη ή χαζή πιστεύεται, μπορεί να οδηγήσει συνδυαστικά σε μεγάλα ποσά αποζημίωσης και πολλές ώρες meetings.

 

Για κάποιον παράξενο πάντως λόγο επειδή τα έργα στο εξωτερικό κατα βάση ορίζονται απο την Αγγλο-Αμερικάνικη Τεχνική και Νομική Μεθοδολογία η διαδικασία είναι αναπόφευκτη. Το χειρότερο βέβαια που θα μπορούσε να κάνει κάποιος σε interview είναι να την υποβιβάσει. 

 

Μην ξεχνάτε οτι για την χαρτούρα πληρώθηκε πολλά χρήματα εταιρία μηχανικών (δεν είναι καθόλου δύσκολο να βρείτε και συνδυασμό με τους ελεγκτές) για να την συντάξει.

 

Ο Ελεγκτής που είναι μια βαθμίδα στο Senior Level χρησιμοποιεί την χαρτούρα ποικιλοτρόπως. Δεν θα μπω σε λεπτομέρειες. Ξανάρχομαι απλά στο interview. Μην υποβιβάσετε την χαρτούρα ποτέ διότι αυτός που έχετε απέναντι μπορεί να είναι αυτός που την υπογράφει στο τέλος.      

  • Upvote 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.