Ροδοπουλος Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 30 , 2015 Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 30 , 2015 Σε κάποια ιδρύματα όμως δεν ξέρουν και αυτό ειναι κακό. Ειδικα το BIM εξω το ζητάνε παρα πολύ. Το CFD δεν μου το ζητήσανε σε καμια δουλεια αλλά μας έσωσε το τομάρι αρκετές φορές. είδα πρόσφατα σε αγγελία για την Bombardier απαίτηση για COMSOL για graduate και τραβούσα τα μαλλιά μου.
McRaster Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 30 , 2015 Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 30 , 2015 Αφού δεν έχεις τι τραβούσες;
[email protected] Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 30 , 2015 Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 30 , 2015 (edited) Ροδοπουλε οκ αυτα που λες, εχουν καποια βαση, αλλα οπως παντα επιλεγεις να βλεπεις τη μια οψη του νομισματος, και συνηθως ειτε ειναι καταθλιπτικη, ή ψαρωτικη για οσους ψαρωνουν λογω ελλειψης εικονων κ εμπειριων. το γεγονος οτι ΚΑΠΟΙΕΣ μεγαλες κατασκευαστικες εταιρεις τυπου vinci κλπ εχουν καλυτερο κιου σι απο τις ελληνικες (αλλο ανεκδοτο κ αυτο με το κιου σι στις ελληνικες) δεν σημαινει οτι οι υποψηφιοι για εργασια σε αυτες πρεπει να ξερουν ολες αυτες τις μαλακιες που παρεθεσες. ειπαμε κ σε προηγουμενα ποστς οτι το μοντελο του παροντος ειναι οι υπεργολαβιες, κ οτι αν καποιος μαλακας βρεθει που να τα ξερει ολα αυτα, τοτε πολυ πιθανον να ειναι ο μαύρος μηχανικος που δουλευει στον υπεργολαβο για ενα πιατο φακες. Κ αναφερομαι σε μη ελληνικες εταιρειες. Διοτι οι μεγαλες κατασκευαστικες πλεον κανουν ΜΟΝΟ διαχειριση, επομενως για να εργαστει καποιος μηχανικος σε αυτες θα πρεπει πρωτον να μην ειναι ελληνας, δευτερον να ξερει εξελ κ ακρομπατ αποκλειστικα. Τωρα αν εσυ παραθετεις τι χρειαζεται για να εργαστει καποιος στο γραφειο της ζαχα χαντιντ ή στο διεθνες αεροδρομιο του ντουμπαι, παω πασο, εκει εχεις δικιο. αυτοι που ξερουν αυτα που λες δεν ψαχνουν για δουλειά, δουλευουν ηδη ως συμβουλοι. Τωρα για το αν καποιες μη ελληνικες εταιρειες ερχονται να ψωνισουν μηχανικούς απο ελλαδα κ πορτογαλια επειδη μαθαν πτι γαμιομαστε για ενα πιατο φακες, ε αυτο δεν ειναι θεμα καταρτισης, είναι θεμα οτι ψαχνω τον μαυρο που θα μου μαζευει 2 τόνους καλαμποκι την ωρα κ θα μου κοστιζει τίποτα, αφου ελληνας μηχανικος πολιτης των μνημονιων ισουται με πορνη πολυτελειας που την κρεμασε ο νταβατζης κ το σκασε με τα λεφτα της, αρα σου παιρνει την καλυτερη πιπα της ζωης σου για ενα τσιγαρο τρακα. Αυτο το κανουν ηδη κ οι ελληνικες εταιρειες. Ολες αυτες, ελληνικες κ ξενες εταιρειες, παιρνουν τον τυπο που περιεγραψα. Τελος, αυτες που ψαχνουν τον σουπερ ηρωα μηχανικο-μανατζερ, εφαγαν φολα γιατι τους εφυγε ο προηγούμενος ειτε γιατι η θεση ηταν για τον λουτσο, ειτε γιατι απαιτουσε 90 ωρες εργασια τη βδομαδα. αυτα Edited Δεκέμβριος 30 , 2015 by [email protected] 2
rootbreaker Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 30 , 2015 Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 30 , 2015 είδα πρόσφατα σε αγγελία για την Bombardier απαίτηση για COMSOL για graduate και τραβούσα τα μαλλιά μου. Comsol Από όσο ξέρω τουλάχιστον, μπορεί να μου ξεφεύγει κάτι, δεν κάνουνε πουθενά. Στο 60% των περιπτώσεων κάνουν ANSYS στα πανεπιστήμια.
Ροδοπουλος Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 30 , 2015 Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 30 , 2015 Απο εκεί και πέρα κύριε Ροδοπουλε project engineer της Siemens σε εργο δισ££ απέρριψε γαλβανισμενες μεταλλικές δοκούς επειδή the silver paint is non consistent and rough. Ελληνας μηχανικος δεν το εκανε ποτε αυτο οποτε μια χαρά είναι το επίπεδο μας. Το απέρριψε διότι ήξερε οτι θα του απορρίψει κάποιος άλλος μετά από αυτόν. Στο αεροδρόμιο στο Ντουμπάι κατέβασαν 2800 τμ πλακάκια επειδή οι αρμοί αντί για 2mm έγιναν 4mm. Στην Βραζιλία περνούσαν 2 στις 10 βαρέλες στο εργοτάξιο επειδή ο quality manager έκοβε τα πάντα με θερμοκρασία > 25 βαθμών. Δεν το έκαναν επειδή τους άρεσε να το κάνουν αλλα επειδή ο inspector του Χαλίφη δεν υπήρχε πιθανότητα να τους πληρώσει. Η κοπελίτσα που ήταν υπεύθυνη για τα πλακάκια απολύθηκε.
[email protected] Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 30 , 2015 Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 30 , 2015 (edited) Κ αφου σου αρεσουν οι ερωτησεις, εχω κ εγω μια ερωτηση παγίδα που έγινε σε συνεντευξη τεραστιας κατακευαστικης για καθορισμο προσληψης. Σκυροδετεις σε θερμοκρασια περιβαλλοντος 36, κ η βαρελα ειναι γεματη σε αναμονη 3 ωρες. τι κανεις, κ τελος αν θα το ριξεις ή οχι. μολις απαντησεις θα σου ερθει κ η απαντηση. Μην αρχισεις να ρωτας παραμετρους, απλα απαντας. Edited Δεκέμβριος 30 , 2015 by [email protected]
rootbreaker Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 30 , 2015 Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 30 , 2015 (edited) Το απέρριψε διότι ήξερε οτι θα του απορρίψει κάποιος άλλος μετά από αυτόν. Το απέριψε επειδή δεν ήξερε τι κοίταγε. δεν είχε ξαναδεί γαλβανισμένο τεμάχιο στη ζωή του. Ήταν άσχετος. Όταν είχε έρθει για inspection και έβλεπε τα sheet metal κομμάτια στο punch μας ρώτησε αν το ίδιο μηχάνημα κόβει και τις δοκούς Edited Δεκέμβριος 30 , 2015 by rootbreaker
McRaster Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 30 , 2015 Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 30 , 2015 Ο αρμός 4mm έγινε γιατί παρέλαβαν πιτσικαρισμένα πλακάκια και δεν έσβηνε το "δόντι" με τα 2mm. Ρε Ροδόπουλε , τελειωμό δεν έχουν αυτά, επι της ουσίας....
Ροδοπουλος Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 30 , 2015 Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 30 , 2015 Ο αρμός 4mm έγινε γιατί παρέλαβαν πιτσικαρισμένα πλακάκια και δεν έσβηνε το "δόντι" με τα 2mm. Ρε Ροδόπουλε , τελειωμό δεν έχουν αυτά, επι της ουσίας.... ακριβώς και δεν τα έστειλαν πίσω!!!!!!!
Ροδοπουλος Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 30 , 2015 Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 30 , 2015 Κ αφου σου αρεσουν οι ερωτησεις, εχω κ εγω μια ερωτηση παγίδα που έγινε σε συνεντευξη τεραστιας κατακευαστικης για καθορισμο προσληψης. Σκυροδετεις σε θερμοκρασια περιβαλλοντος 36, κ η βαρελα ειναι γεματη σε αναμονη 3 ωρες. τι κανεις, κ τελος αν θα το ριξεις ή οχι. μολις απαντησεις θα σου ερθει κ η απαντηση. Μην αρχισεις να ρωτας παραμετρους, απλα απαντας. θα σου πω εγώ τι θα έκανα για να απαντήσω 2 ελέγχους θερμοκρασίας δείγματος, 2 ελέγχους κάθισης και μια μέτρηση με τον τσιμεντομετρο. Αν δεν τα είχα αυτά θα κοίταγα το δελτιο αποστολής, τις προδιαγραφές παράδοσης και την μελέτη σύνθεσης. Ολα τα παραπάνω σε λιγότερο απο 15 λεπτά. Αν δεν μου άρεσε κάτι που ευθύνεται το παρασκευαστήριο θα του την έστελνα πίσω και την ίδια στιγμή θα απαιτούσα μείωση 15% στην τιμή μονάδας ή θα άλλαζα παρασκευαστήριο.
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα