Μετάβαση στο περιεχόμενο

Εύρεση εργασίας στο εξωτερικό


Simon

Recommended Posts

Για Κατάρ μιλάς? Με "αισθητή" θερμοκρασία 54 και άνω σταματάν τα πάντα το οποίο μπορεί να επιτευχθεί και με 40 βαθμούς αν η υγρασία είναι πολύ υψηλή (δηλαδή και την νύχτα...)

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 2,2k
  • Created
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Λίγο πολύ όλα έχουν ειπωθεί. Από τη δική μου πλευρά προς billaras, το στάδιο της προσαρμογής σε νέα χώρα δε το γλίτωσε κανένας. Εμείς που φύγαμε, ιςως θα έπρεπε να προσέχουμε λίγο περισσότερο το πως εκφράζουμε τη σκέψη μας απέναντι σε όσους επιθυμούν να πάνε εξωτερικό. Όμως από τη πλευρά σου σκέψου τι σου λέμε χωρίς διάθεση αρνητικής κριτικής ή υποτίμησης, αλλά με την επιθυμία να μάθεις.

 

Η απάντηση που πήρες από το hr είναι πολύ καλή, όπως και τα σχόλια του TopAp, ώστε να χτίσεις πάνω σε αυτα τη νέα σου στρατηγική. Οι άνθρωποι εδώ είναι περίεργοι, αλλά μπορείς να προσαρμοστείς φυσικά. Στη θέση σου θα ξανάκανα review το CV μου, ίσως και να πήγαινα σε κανένα γραφείο που κάνουν αυτή η δουλειά να μου το γράψουν.

 

Αν ξεκινήσεις από χαμηλά και είσαι όντως καλός και κανείς για παραπάνω θέση, θα ανελιχθεις αμέσως. Υπομονή θέλει, όπως όλα.

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

Ρε τέρας πόσο καιρό έκανες και πόσα χιλιόμετρα σύνολο

 

Αναχώρηση από Peterborough 4 το πρωί της 25ης Αυγούστου και κάθοδος προς Ντόβερ. Από κει ferry boat (2 ώρες) για Δουνκέρκη και στην συνέχεια οδήγηση για 5 περίπου ώρες ως Κολωνία, διανυκτέρευση και την επομένη 26/8 στις 12 το μεσημέρι αναχώρηση προς Νότο. Άφιξη στο Passau (κοντά στα σύνορα με Αυστρία) στις 10 το βράδυ λόγω πολλών έργων. Ολιγόωρος ύπνος και αναχώρηση στις 4 το πρωί (27/8) με κατεύθυνση προς Βιέννη. Πέρασμα έξω από Βιέννη και είσοδος στην Ουγγαρία όπου πέρασα έξω από Βουδαπέστη. Συνεχής οδήγηση για λίγες ακόμα ώρες, πέρασμα μέσα από Βελιγράδι και διανυκτέρευση έξω από το Vrajne. Την επομένη (28/8) αναχώρηση το πρωί, διέσχισα το υπόλοιπο της Σερβίας και μπήκα στην χειρότερη χώρα που έχω περάσει ποτέ. 200κμ υποτιθέμενης Εθνικής οδού (η οποία είμαι σίγουρος πως ειναι σε χειρότερη κατάσταση από την Ε.Ο της Σερβίας κατά την διάρκεια των βομβαρδισμών) σε 5 ώρες. Μικρή καθυστέρηση στα σύνορα λόγω κίνησης και άφιξη 9 το βραδάκι της 28ης Αυγούστου στην Λάρισα όπου και βγήκα για μία γρήγορη μπυρίτσα. Σύνολο χιλιομέτρων μαζί με κάποιες παρακάμψεις λογω έργων κτλ λίγο πάνω από 3000κμ. 'Ημουν ο μοναδικός οδηγός καθώς ήταν δεξιοτίμονο και στην ασφάλεια ήμουν ο μόνος δηλωμένος οδηγός. Δυστυχώς για μένα έπεσα πάνω σε καύσωνα στην Βόρεια Ευρώπη καθώς στο Βέλγιο και στην Γερμανία οι θερμοκρασίες ήταν 34-35 βαθμοί κελσίου και το κλιματιστικό του αυτοκινήτου δεν δούλευε. 3000κμ με ανοιχτά παράθυρα έχετε κάνει; Να μην κάνετε!

  • Upvote 3
Link to comment
Share on other sites

*Ανεβασε βλεπω γνωστη ελληνικη εταιρεια (με παρουσια μεση ανατολη) θεση πολιτικου μηχανικου (marine project) στα εμιρατα...κοιταω 274 αιτησεις σε 5 μερες μονο στο λινκεντιν!!!!φανταστειτε τι "βυσμα" και τι προσοντα θα πρεπει να εχει αυτος που θα παρει!!!και με τι μισθο...για τα δεδομενα της περιοχης και του εργου...!!αν κανουν και δημοπρασια (ποσο μισθο θες ) στην σορτλιστ σιγουρα "φτηνα" θα τον παρουν !!! :shock:

Το αναφερω γιατι λετε (σωστα μεν) ξεκινα απο ελληνικη εστω κ φτηνοτερα για την εμπειρια σε gcc και αλλος οτι ελληνικη εταιρεια ,δεν πηραν πολλα ελληνικα cv! :confused:

κανω αιτησεις σε γνωστα σαιτ για αραβικες bayt gulftalent gotogulf..παρατηρω στο bayt πχ σε καθε θεση 100αδες αιτησεις!!σε καποια ημουν το νο.400 σε συνολο 1456 αιτησεων!!!πιο ευκολα πιανεις το λοττο!!χωρις κονε το ξεχνας!

 

**μια απορια εχω ..γιατι ενω ψαχνω αγγλια σε site οπως careerstructure cv library jobsite βρισκω πολλαπλασιες θεσεις για δουλεια στο αντικειμενο απο οτι σε χωρες του περσικου εμιρατα καταρ σαουδικη με bayt-linkedin,gulftalent κλπ ενω γινεται χαμος απο εργα;   :confused:  καλα για αφρικη δε βρισκω παρα ελαχιστες!!!  :-o

 

***καλο το software και το scaning στα cv αλλα αν κανεις για καθε αγγελια modify με  jobscan το cv αντε να στειλεις ενα την μερα και να χασεις αλλες 30 αγγελιες!!!στο καθε πορταλ εχεις κανει register με ενα cv αντε 2 αποθηκευμενα ή στοιχεια βιογραφικου συμπληρωμενα και κανεις με το προφιλ αυτο apply σε αγγελιες,δεν μπορεις να το αλλαζεις ολη την ωρα ...

 

προβληματισμοι .. :mrgreen:

Edited by billaras75
Link to comment
Share on other sites

 

**μια απορια εχω ..γιατι ενω ψαχνω αγγλια σε site οπως careerstructure cv library jobsite βρισκω πολλαπλασιες θεσεις για δουλεια στο αντικειμενο απο οτι σε χωρες του περσικου εμιρατα καταρ σαουδικη με bayt-linkedin,gulftalent κλπ ενω γινεται χαμος απο εργα;   :confused:  καλα για αφρικη δε βρισκω παρα ελαχιστες!!!  :-o

 

***καλο το software και το scaning στα cv αλλα αν κανεις για καθε αγγελια modify με  jobscan το cv αντε να στειλεις ενα την μερα και να χασεις αλλες 30 αγγελιες!!!στο καθε πορταλ εχεις κανει register με ενα cv αντε 2 αποθηκευμενα ή στοιχεια βιογραφικου συμπληρωμενα και κανεις με το προφιλ αυτο apply σε αγγελιες,δεν μπορεις να το αλλαζεις ολη την ωρα ...

 

προβληματισμοι .. :mrgreen:

https://www.developmentaid.org/#!/jobs/search?sort=highlighted.desc,posted_date.desc

(Για Ασία Αφρική και όχι μόνο)

 

Καλύτερα να στέλενεις ένα βιογραφικό την ημέρα και να πιάνει τόπο παρά 30 και να πάνε κατευεθείαν στα σκουπίδια...

...και όπως είπε κάποιος σοφός: Η αναζήτηση εργασίας είναι ...εργασία πλήρους απασχόλησης... 

Link to comment
Share on other sites

@billaras75

 

Δεν χρειάζεται να αλλαζεις ολο το βιογραφικό, απλα να προσθετεις τις λεξεις κλειδια που βγαζει το πρωτο σκαναρισμα του jobscan για το καθε job description

 

Επισης δεν ειναι απαραίτητο να στελεις σε ολες οσες βρισκεις. Αν ο χρονος σου επαρκει για 5 σωστα βιογραφικά αντι για 50,ειναι προτιμοτερο να στείλεις 5 που εχουν πιθανότητα να εισαι στη σορτλιστ. Είπαμε, καθε αρχη κ δυσκολη, μην απογοητευεσαι αμεσως, θα τυποποιησεις με τον καιρο τη διαδικασια.

Edited by [email protected]
Link to comment
Share on other sites

αυτο καταλαβες εσυ;;;;;

 

θα εψαχνε ποτε γιατρος δικηγορος ή κομπιουτερας δουλεια στο σουδαν στο ιιρακ και στην μοζαμβικη:;;;;

Βρε συ ΑΝΕΜΟΝΑ...Να το ξαναπω αλλιώς: Οι Γιατροί και οι δικηγόροι δεν χρειάζεται να πάνε σε υπό-ανάπτυξη περιοχές. Για μηχανικούς έχει τρελή ζήτηση....

Να κάνω ένα τρελό παραλληλισμό για να γίνω πιο σαφής: 

Πόσους μηχανικούς χρειάζεται η Νέα Υόρκη και πόσους θα χρειαστεί η Συρία μετά τον πόλεμο όπου θα πέσουν τα πακέτα από ΗΠΑ-Ρωσία για την ανοικοδόμηση?

Αντιθέτως: Πόσους δικηγόρους χρειάζεται η Συρία και πόσους η Νέα Υόρκη???

Γι'αυτό λοιπόν, αν οι μηχανικοί θέλουμε δουλειά, εμπειρία, λεφτά τότε κοιτάμε σε υπο-ανάπτυξη χώρες σε ποσοστό ίσως και 10:1 σε σχέση με τις αναπτυγμένες....

Ειδικά για το ξεκίνημα κάποιοι απλά δεν έχουν άλλη επιλογή!

Link to comment
Share on other sites

Ποιο θα είναι διεθνώς το περιβάλλον εργασίας των Πολιτικών Μηχανικών το 2025;
Παρουσίαση στο link: http://bit.ly/2dBe672

Link to comment
Share on other sites

Επειδή παρακολουθώ καιρό το θέμα, αυτό που καταλαβαίνω είναι όταν συζητάτε για εργασία σε Υπανάπτυκτες-Αναπτυσσόμενες εννοείτε μόνο για Πολ.Μηχ. και μόνο για μεγάλα κατασκευαστικά Projekts.
 
Για Ηλεκτρολόγους-Μηχανολόγους Μηχανικούς οι περισσότερες θέσεις είναι σε ανεπτυγμένες χωρες δλδ εκει που υπάρχει η Βιομηχανική Παραγωγή. (Π.χ γύρω από τον Ρήνο, απο Στουτγάρδη μέχρι Ρότερνταμ που είναι και η μεγαλύτερη Βιομ. περιοχή της Ευρώπης) 
 
Η εταιρία που δουλεύω τον τελευταίο χρόνο π.χ. έχει αναλάβει την αναβάθμιση του Σιδηροδρομικού δικτύου στη Γερμανία, Projekt 20 δις Ευρώ, και θα προσλάβει Συνολικά 600 Πολιτικούς και Ηλεκτρολόγους Μηχανικούς..
 
Ολα τα παραπάνω για να καταλήξω ότι εκτός από τα Εργοτάξια στην Μεση Ανατολή υπάρχει και η Βιομηχανία στην Ευρώπη, με ανάλογες Ευκαιρίες..
Τι συνθήκες εργασίας και τι περιβάλλον ζωής θα επιλέξει ο καθένας είναι υποκειμενικό και διαφορετικό για τον καθένα..
 

 

 


Συμπληρώστε την ειδικότητά σας στο προφίλ σας.
Παρακαλώ διαβάστε τους Κανόνες Συμμετοχής
Didonis

Edited by Didonis
  • Upvote 3
Link to comment
Share on other sites

theofilp, θα συμφωνησω μαζι σου σε οτι αφορα την αγορα εργασιας. Υπαρχει μια ταση στο φορουμ να επικεντρωνονται σε καινουριες κατασκευες κυριως οικοδομικες, χανοντας ισως καποιες ευκαιριες σε εργα συντηρησης, αναβαθμισης κλπ ηδη υπαρχοντων κτιριων, σηδηροδρομων κ οδικων δικτυων που γινονται αυτη τη στιγμη στην Ευρωπη.

 

Αν δε σε πειραζει κ κυριως απο περιεργεια σε ποιο project αναφερεσαι ? Δε μπορω να βρω καποια πληροφορια σχετικα

Link to comment
Share on other sites

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.