Γιάννης Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 31 , 2015 Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 31 , 2015 .Εκεί λοιπόν μου είπε οτι πολλές φορές τα κείμενα γράφονται απο ΜΗ ΜΗΧΑΝΙΚΟΥΣ και είναι τυποποιήμενα,δηλαδή οι ίδιοι δεν τα έχουν δεί.Το κλού τις ιστορίας είναι οτι κατέληξε λέγοντας πως κανένα βιογραφικό δεν αντικατροπτίζει τις πραγματικές ικανότητες του Μηχανικού, απλά τις περιγράφει και τις περισσότερες φορές ο ίδιος διαλέγει άτομα που έχουν εργαστεί σε συγκεκριμένες εταιρίες που γνωρίζει πως δουλεύουν και είναι κοντά στη δική του λογική Οι εταιρίες , πέρα απο το γραφειοκρατικό και τις ικανότητες τέννις που πρέπει να έχεις για να πετάς το μπαλάκι της ευθύνης αλλού,θέλουν άτομα που να δίνουν λύσεις.Εργοταξιακά η δουλειά του μηχανικού είναι συγκεκριμένη και δεν μένει χρόνος για αναλύσεις ή διάβασμα,αυτό είναι αντιληπτό σε όλους.Η δουλειά των αναλύσεων γίνεται πάντα απο Συμβούλους Μηχανικους.Συνεπώς, οι θεωρητικές ερωτήσεις απο Project Manager θεωρώ πως είναι άτοπες. Πόσες αλήθειες γραμμένες σε δυο παραγράφους!!! 1
rootbreaker Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 31 , 2015 Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 31 , 2015 Για να γίνω αντιληπτός διότι δυστυχώς δεν το έχω καταφέρει μέχρι τώρα. Βρισκόμαστε εν έτη 2015/2016. Εδω και τουλάχιστον 10 χρόνια υπάρχει μια τεράστια συρροή αποφοίτων απο σχεδόν κάθε περιοχή του κόσμου ιδιαιτερα στην Αγγλία, Γερμανία και μερικώς Ολλανδία για την Ευρώπη. ΗΠΑ, Καναδάς και Αυστραλία είναι ιδιαίτερα δύσκολο να εργαστείς αν δεν έχεις διαβατήριο Common Wealth. Με την κρίση των τελευταίων 8 ετών, η αγορά εργασίας έχει γίνει μια τεράστια σαλάτα υπερπροσφοράς. Την ονομάζω σαλάτα διότι πλέον ακόμα και η εμπειρία υποβιβάζεται ή και ακόμα δεν δηλώνεται για να μπορούν οι άνθρωποι να κάνουν αιτήσεις. Την Αγγλία την ξέρω θεωρώ αρκετά καλά λόγω 17 χρόνων εργασίας. Η Αγγλία τα τελευταία 20 χρόνια έχει χάσει την βιομηχανική της δύναμη και εκτός απο 4-5 εταιρίες η απορρόφηση των μηχανικών είναι σχετικά μικρή σε σχέση με την προσφορά. Η Αγγλία έχει ενα εξωφρενικό πρόβλημα κόστους διαβίωσης. Αυτό σημαίνει οτι στον Νότο ένας graduate δεν μπορει να επιζήσει παρα μόνο σε συνθήκες εξαθλίωσης. Υποχρεωτικά λοιπόν κοιτάμε από Midlands και πάνω. Εδω βέβαια υπάρχει σοβαρή μείωση της προσφοράς. Θα διαφωνήσω για άλλη μια φορά, αν και εν μέρη, με τον Κύριο Ροδόπουλο. Δεν διαφωνώ ότι ξέρει πολύ καλά την Αγγλία και την αγορά της, αλλά όταν το Engineering Council και όλες οι τεχνικές εταιρείες και βιομηχανίες αναφέρουν ως κύριο πρόβλημά τους την έλλειψη μηχανικών και εξειδικευμένων τεχνικών τότε μάλλον κάνει κάποιο λάθος στην ανάλυσή του. Όταν για την ίδια αγγελία ψάχναμε για 3 μήνες μηχανικό (με πολύ καλά λεφτά), όταν για την ίδια θέση με έπαιρναν recruiters για 4 μήνες τηλέφωνο τότε δεν υπάρχει η απαιτούμενη προσφορά και ο λόγος είναι απλός. Ο Άγγλος δεν πάει να σπουδάσει Engineering, πάνε κυρίως άτομα εκτός Ε.Ε. τα οποία είναι πολύ δύσκολο αργότερα να πάρουν visa για να εργαστούν και πλέον με τη νέα νομοθεσία είναι ακόμα πιο δύσκολο. Πιο συγκεκριμένα το Institution of Mechanical Engineers στην κριτική του για τον προϋπολογισμό της κυβέρνησης αναφέρει: While the replacement of maintenance grants with loans for the least affluent students may well expand access to higher education for some, students from the poorest backgrounds will see this loan as a debt, however we welcome the extension of maintenance loans to part-time students since this will encourage a range of routes into study from more diverse backgrounds and circumstances. Πηγή: http://www.imeche.org/news/institution/institution-responds-to-uk-government-spending-review Με λίγα λόγια τους λέει ότι το να σπουδάσει κάποιος Μηχανικός έχει γίνει προνόμιο για λίγους μιας και τα δίδακτρα έχουν φτάσει σε δυσθεώρητα ύψη και κάθε χρόνο θα αυξάνονται. Θα συμφωνίσω με τον Κύριο Ροδόπουλο όταν μιλάει για το κόστος διαβίωσης, αλλά έχει άδικο όταν γενικεύει για όλο το Νότο της Αγγλίας. Λονδίνο, Reading, Bristol, Brighton είναι ακριβές πόλεις για να ζήσεις σαν entry level μηχανικός ΑΛΛΑ πολύ φθηνότερες από το Λονδίνο, και από την άλλη Colchester, Ipswich, Norwich είναι σχετικά φθηνές πόλεις. Σύγκριση Southampton-Λονδίνου Σύγκριση Plymouth-Λονδίνου Σύγκριση Bristol-Λονδίνου Σύγκριση Norwich-Λονδίνου Σύγκριση Οξφόρδης-Λονδίνου Ειδικά στο Bristol υπάρχει μεγάλη ζήτηση σε μηχανικούς. Από midlands και πάνω όντως τα κόστη είναι πολύ φθηνότερα αλλά και η προσφορά είναι ανάλογα τις περιοχές. Manchester, Newcastle και Liverpool υπάρχουν αρκετές δουλειές και τα ενοίκια είναι στο 1/3, ή και ακόμα χαμηλότερα, των ενοικίων του Λονδίνου. Σύγκριση Manchester-Λονδίνου Σύγκρηση Newcastle-Λονδίνου Κλείνοντας δείτε και το παρακάτω site με αγγελίες για Μηχανικούς http://www.topengineeringjobs.com/ Καλή χρονιά σε όλους. 2 1
Παπα-Mike Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 31 , 2015 Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 31 , 2015 Λοιπόν έχουμε ακόμη 2 ώρες να μας απαντήσει ο Ροδόπουλος για ποιον ακριβώς λόγο ενώ είναι μηχανολόγος ασχολείται με τα τσιμέντα. Αν δεν απαντήσει, δεν παω στο Ρεβεγιόν....
rootbreaker Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 31 , 2015 Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 31 , 2015 Λοιπόν έχουμε ακόμη 2 ώρες να μας απαντήσει ο Ροδόπουλος για ποιον ακριβώς λόγο ενώ είναι μηχανολόγος ασχολείται με τα τσιμέντα. Αν δεν απαντήσει, δεν παω στο Ρεβεγιόν.... https://www.linkedin.com/profile/view?id=ADcAAAGuCeIB-5WLoUm-R9YgLzj1zlQou2cNqis&authType=name&authToken=jkXi Γιατί με τα τσιμέντα ασχολήθηκε στο Master του, στο Phd του και σε τόσες δημοσιεύσεις. 2 2
HQ7 Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 31 , 2015 Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 31 , 2015 Ερώτηση προς μηχανικούς...... Κατασκευάζεις καζίνο και η μελέτη σου προδιαγράφει τοποθέτηση 35 καθρεπτών...... Πόσους βάζεις και σε ποιά σημεία;;; Καλή χρονιά και καλά κέρδη!!!!! 1 1
McRaster Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 31 , 2015 Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 31 , 2015 https://www.linkedin.com/profile/view?id=ADcAAAGuCeIB-5WLoUm-R9YgLzj1zlQou2cNqis&authType=name&authToken=jkXi Γιατί με τα τσιμέντα ασχολήθηκε στο Master του, στο Phd του και σε τόσες δημοσιεύσεις. (Μάλιστα, κάποια στιγμή θα πρέπει να κόψουμε όμως τις μαλακίες, έρχεται το 2016) Καλή Χρονιά και πάλι, υγεία , ευτυχία, επαγγελματική αποκατάσταση σε όσους είναι σε διαδικασία αναζήτησης και επαγγελματική σταδιοδρομία σε όσους βρήκαν 1 1
HQ7 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 1 , 2016 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 1 , 2016 Ετσι για να υπάρχει η είδηση........ Η Alumil ανέλαβε το έργο των νέων κεντρικών εγκαταστάσεων της Google, στη Νέα Υόρκη, ανάθεση που εξασφαλίζει για τον όμιλο συμβόλαιο 22 εκατ.δολαρίων. Πηγή: http://www.voria.gr/article/koufomata-tis-alumil-sto-stratigeio-tis-google-sti-nea-yorki 3
Ροδοπουλος Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 2 , 2016 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 2 , 2016 Θα διαφωνήσω για άλλη μια φορά, αν και εν μέρη, με τον Κύριο Ροδόπουλο. Δεν διαφωνώ ότι ξέρει πολύ καλά την Αγγλία και την αγορά της, αλλά όταν το Engineering Council και όλες οι τεχνικές εταιρείες και βιομηχανίες αναφέρουν ως κύριο πρόβλημά τους την έλλειψη μηχανικών και εξειδικευμένων τεχνικών τότε μάλλον κάνει κάποιο λάθος στην ανάλυσή του. Όταν για την ίδια αγγελία ψάχναμε για 3 μήνες μηχανικό (με πολύ καλά λεφτά), όταν για την ίδια θέση με έπαιρναν recruiters για 4 μήνες τηλέφωνο τότε δεν υπάρχει η απαιτούμενη προσφορά και ο λόγος είναι απλός. Ο Άγγλος δεν πάει να σπουδάσει Engineering, πάνε κυρίως άτομα εκτός Ε.Ε. τα οποία είναι πολύ δύσκολο αργότερα να πάρουν visa για να εργαστούν και πλέον με τη νέα νομοθεσία είναι ακόμα πιο δύσκολο. Πιο συγκεκριμένα το Institution of Mechanical Engineers στην κριτική του για τον προϋπολογισμό της κυβέρνησης αναφέρει: While the replacement of maintenance grants with loans for the least affluent students may well expand access to higher education for some, students from the poorest backgrounds will see this loan as a debt, however we welcome the extension of maintenance loans to part-time students since this will encourage a range of routes into study from more diverse backgrounds and circumstances. Πηγή: http://www.imeche.org/news/institution/institution-responds-to-uk-government-spending-review Με λίγα λόγια τους λέει ότι το να σπουδάσει κάποιος Μηχανικός έχει γίνει προνόμιο για λίγους μιας και τα δίδακτρα έχουν φτάσει σε δυσθεώρητα ύψη και κάθε χρόνο θα αυξάνονται. Θα συμφωνίσω με τον Κύριο Ροδόπουλο όταν μιλάει για το κόστος διαβίωσης, αλλά έχει άδικο όταν γενικεύει για όλο το Νότο της Αγγλίας. Λονδίνο, Reading, Bristol, Brighton είναι ακριβές πόλεις για να ζήσεις σαν entry level μηχανικός ΑΛΛΑ πολύ φθηνότερες από το Λονδίνο, και από την άλλη Colchester, Ipswich, Norwich είναι σχετικά φθηνές πόλεις. Σύγκριση Southampton-Λονδίνου Σύγκριση Plymouth-Λονδίνου Σύγκριση Bristol-Λονδίνου Σύγκριση Norwich-Λονδίνου Σύγκριση Οξφόρδης-Λονδίνου Ειδικά στο Bristol υπάρχει μεγάλη ζήτηση σε μηχανικούς. Από midlands και πάνω όντως τα κόστη είναι πολύ φθηνότερα αλλά και η προσφορά είναι ανάλογα τις περιοχές. Manchester, Newcastle και Liverpool υπάρχουν αρκετές δουλειές και τα ενοίκια είναι στο 1/3, ή και ακόμα χαμηλότερα, των ενοικίων του Λονδίνου. Σύγκριση Manchester-Λονδίνου Σύγκρηση Newcastle-Λονδίνου Κλείνοντας δείτε και το παρακάτω site με αγγελίες για Μηχανικούς http://www.topengineeringjobs.com/ Καλή χρονιά σε όλους. Οταν θα κάνετε με το καλό παιδιά και θα πρέπει να βρείτε σπίτι σε καλή περιοχή, ωστε τα παιδιά να μην πάνε σε σχολεία που θα τρομάξετε να τα στείλετε, θα βρεθείτε μπροστά στα νούμερα των +400Κ για την αγορά τους, θα με θυμηθείτε. Μην βλεπετε τα πράγματα σαν one man show. 3
antboton Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 2 , 2016 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 2 , 2016 Δηλαδή πόσο χάλια να είναι σε αυτές τις περιοχές που ανέφερε ο συνάδελφος΄
ikaros13 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 2 , 2016 Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 2 , 2016 (edited) Χάλια δεν ειναι με εξαίρεση κάποιες εντελώς επαρχιακές πόλεις στην Αγγλία που θελει γερό στομάχι.. Εχω ζήσει 4 χρονια Λονδίνο και αλλα 2 σε επαρχίες Exeter, Plymouth.. Νταξ στο πρωτο μένεις για παντα άνετα βριςκεις τα παντα στα αλλα πρεπει να το γουστάρεις πολυ.. Ειναι δύσκολα δεν ξερω αν πχ υπαρχει οικογένεια τι εναλλακτικές υπαρχουν για σχολεία κτλ.. Απο ζωη επαρχία χάλια μαύρα, αλλα λαμβάνω υπόψιν οτι παει κανεις για δουλεια και όχι για διασκέδαση που έτσι και αλλιως δεν υπαρχει.. Απο την αλλη μη βλέπετε το Λονδίνο μονο σαν το west end.. Οκ εκει θες τρελο χρήμα για να μείνεις... Υπαρχουν και τα προάστια που τα ενοίκια ειναι φθηνότερα, μεταφορικό εχεις το underground πας παντου χωρις έξοδα αμαξιου, το κόστος ζωής βέβαια ειναι εξίσου ακριβό, αλλα με μια μέση δουλεια μένεις αξιοπρεπώς θα έλεγα Sent from my iPhone using Tapatalk Edited Ιανουάριος 2 , 2016 by ikaros13
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα