pallaks Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 9 , 2016 Share Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 9 , 2016 Απο τη στιγμή που υπάρχει το πλεονέκτημα να ακολουθηθεί το route για το CEng μέσω του ΤΕΕ, αυτό είναι κάτι που θα πρέπει να το εκμεταλευτείτε αντί να επενδυθούν χρήματα σε ένα Μεταπτυχιακό Τίτλο. Αυτη η διαδρομη ποια ακριβως ειναι μεσω ΤΕΕ? Ειναι εφικτη χωρις μεταπτυχιακο?....ρωταω γτ ειμαστε απο ΤΕΙ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tommy_civil Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 9 , 2016 Share Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 9 , 2016 McRaster ενημέρωσέ μας αν θα ήθελες σχετικά με το route αυτό μέσω ΤΕΕ προς το CEng... Link to comment Share on other sites More sharing options...
[email protected] Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 9 , 2016 Share Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 9 , 2016 (edited) Η δουλειά είναι Ελλάδα. Άρα την πήρες και θα πληρώνεσαι @@η δουλεια ειναι ομαν, αλλα με λιγη προκαταληψη κ λιγη κακη θεληση ο καθενας πιστευει σε αυτο το θρεντ οτι ειναι ο μοναδικος κοσμογυρισμενος. Επισης δεν υπαρχουν πολλα η λιγα λεφτα, κατα κανονα ειναι λιγα οπου κ να παει καποιος νεος αλλα σημασια εχει ποσο πειναει κ ποσο αποφασισμενος ειναι. Διοτι αν θες πολλα πολλα λεφτα τοτε πας στην ερμπιλ αλλα η πιθανοτητα να γυρισεις ειναι μονο σκαβοντας τουνελ προς κινα. καλη χρονια κατ αρχην στους συναδέλφους κ συναδελφισες μηχανικους, ομοφυλοφιλους και στρειτ. και για να ληγουμε κ τις ανοικτες υποχρεώσεις, ο μακ ραστερ παιρνει τη δουλειά. Εσυ ροδοπουλε (με 36 papers μεχρι το 2013 παρακαλω) τη βαρελα δεν θα προσπαθουσες να την ψυξεις μετα απο τοσα δοκίμια που ειπες οτι θα παρεις? Κ αν ηταν η τελευταία σου βαρελα σε υποστηλωμα? Θα προτιμουσες κολντ τζοιντ προκειμενου να βγαλεις το λουλακι σου να το κοπανας στο κουτελο του παρασκευαστηριου? Τελως πάντων αερα κουβεντα να εχουμε να λεμε... Χρονια πολλα κ παλι, η καλύτερη ευχη ειναι να μην υπσρχουν μαλακιες στενοχώριες. Edited Ιανουάριος 9 , 2016 by [email protected] 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Γιάννης Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 9 , 2016 Share Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 9 , 2016 (edited) 1ο σχόλιο: Μην το πηδάτε το θρεντ γιατί είναι καλό και πολλοί νέοι (και όχι μόνο) συνάδελφοι βρίσκουν πληροφορίες εδώ 2ο σχόλιο: Δουλειές υπάρχουν σε πολλά μέρη του κόσμου. Το θέμα είναι που μπορεί και που θέλει να φτάσει ο καθένας....Είναι θέμα στόχου δηλαδή και προσωπικών επιθυμιών. Ενδεικτικά: Κατάρ Σαουδική Ομάν Κουβέιτ Μπαχρέιν ΗΑΕ (ναι υπάρχουν ακόμα δουλειές) Ιράκ Ιράν Αζερμπαιτζάν Καζακστάν Τατζικιστάν Ινδία Χονγκ κονγκ Σιγκαπούρη Κίνα Μαλαισία Τανζανία Ν. Αφρική Κένυα κλπ (σίγουρα ξεχνάω κάποιους "μαστ" προορισμούς) Ανταγωνισμός: φοβερός! Παίζεις σκληρό πόκερ, μπορεί να κερδίσεις, μπορεί και να χάσεις, μπορεί να κερδίσεις κάτι αλλά όχι όλα (π.χ. εμπειρία αλλά όχι λεφτά) Μέσο: Παίζει παντού δυστυχώς Το έχω ξαναπεί: ΑΝ είσαι τυχερός και βρεις δουλειά, θέλει σκληρή δουλειά, ικανότητα, γνώσεις, συνεχές development με σεμινάρια, διάβασμα κλπ και όποιος αντέξει Υπάρχουν εκατομμύρια μηχανικοί έτοιμοι για δουλειά και "φθηνοί" (Ινδοί, Πακιστανοί, Φιλιππινέζοι κλπ). Μένει να αποδείξεις ότι έχεις συγκριτικό πλεονέκτημα για να πάρεις την δουλειά και με περισσότερα λεφτά Στο Κατάρ δίνουν 12-15000ριάλια (καντε το διά 4 για ευρώ) σε ινσπέκτορες (μηχανικοί που φθάνουν μέχρι εκεί όμως), 20+ μέχρι και 30-35 σε μηχανικούς αναλόγως θέσης-προσόντων-ικανοτήτων-εθνικότητας και >35-40κ σε σενιορ μηχανικούς (μανατζερς κλπ) Σε χώρες που ανέφερα παραπάνω χτυπάς πολύ μεγαλύτερους μισθούς ΑΝ καταφέρεις να πάρεις την δουλειά.... Να προσθέσω επίσης: Αγγλία Καναδάς Αυστραλία Ν. Ζηλανδία ΗΠΑ κλπ Το κόστος όμως είναι δυσανάλογα μεγάλο σε σχέση με την πιθανόιτητα να βρεις εκεί δουλειά ΑΝ δεν υπάρχουν ειδικές προυποθέσεις...(ειδικά για abroad) Edited Ιανουάριος 9 , 2016 by Γιάννης 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Γιάννης Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 10 , 2016 Share Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 10 , 2016 McRaster ενημέρωσέ μας αν θα ήθελες σχετικά με το route αυτό μέσω ΤΕΕ προς το CEng... Πολύ αναλυτικά γραμμένα εδώ 3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
ANEMONA Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 10 , 2016 Share Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 10 , 2016 (edited) Δεν νομιζω να εχουν πολυ το ονειρο ή τουλαχιστον να ειχαν σαν ονειρο οταν σπουδαζαν οτι μια μερα θα καταληξουν να δουλευουν στο ιρακ ή σε καποια ερημο της αραπιάς..προσωπικα αυτο το θεωρω καταντια.. θα εξακολουθησω να φωναζω στα νεα παιδια που θελουν να πανε σε πανεπιστημιο να μην εχουν σαν πρωτη επιλογη το επαγγελμα του μηχανικου.αυτο ηταν καποτε επαγγελμα για λιγους στην εποχη της φουσκας στην Ελλαδα που οποιος ειχε πλατες κονομαγε αβερτα....Ιατρική ή Ναυτιλια... Ακομα και σημερα σαν γιατρος ελλαδα καπου θα βολευτεις και θα την βρεις την ακρη σιγα σιγα...Ναυτιλια δυσκολα μεν και θα κανεις καποια ταξιδια για εμπειρια αλλα ανοιγονται δρομοι μετα στην στερια...Οι ανθρωποι παντα θα αρωσταινουν και η Ελλαδα παντα θα ειναι μεγαλη δυναμη στην θαλασσα.. Edited Ιανουάριος 10 , 2016 by ANEMONA 3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Γιάννης Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 10 , 2016 Share Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 10 , 2016 Δεν νομιζω να εχουν πολυ το ονειρο ή τουλαχιστον να ειχαν σαν ονειρο οταν σπουδαζαν οτι μια μερα θα καταληξουν να δουλευουν στο ιρακ ή σε καποια ερημο της αραπιάς..προσωπικα αυτο το θεωρω καταντια.. Όταν επιλέγεις να είσαι πολιτικός μηχανικός και να έχεις δουλειά τότε πας σε μέρη που αναπτύσσονται. Και υπάρχουν πολλοί λόγοι να πας ακόμα και στο Ιράκ. Άλλος πάει από τυχοδιωκτισμό, άλλος από μούρλα και άλλος από ανάγκη. Σε 3-4 χρόνια εδώ θα είμαστε και τότε θα προτείνω Συρία... Πάντως στο νότιο Ιράκ (Βασόρα) νομίζω ότι είναι ασφαλή τα πράγματα... 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Γιάννης Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 10 , 2016 Share Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 10 , 2016 γενικά ο μηχανικός δεν φοράει γραβάτα και κοστούμι, αλλά κράνος και γιλέκο ασφαλείας είτε πρόκειται για εργοταξιακό είτε για σύμβουλο. Ακόμα και οι μάχιμοι μελετητές είναι έξω χεράκι χεράκι με τους εργολάβους για να γίνει σωστή δουλειά....Και γι' αυτό πληρώνονται Αν θέλεις γραφείο-κοστούμι κλπ τότε: δικηγόρος, ασφαλιστής, επενδυτικός σύμβουλος κλπ Γενικά μιλάω πάντα.... 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
surveng Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 10 , 2016 Share Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 10 , 2016 Γιάννη το να είσαι site engineer έχει τεράστια διαφορά με το να είσαι consultant. Τουλάχιστον στο UK. Κάνοντας το πρωτο δουλεύεις τουλάχιστον 45 ωρες τη βδομάδα κατω απο ολες τις καιρικές συνθήκες, μερικές φορές και βράδια, μένοντας μακριά από το σπίτι σου για 5 μέρες τη βδομάδα ισως ή και Σάββατοκυριακα κλπ.. Και στο δεύτερο είσαι στο γραφειακι σου (ναι με το κοστουμακι σου) και βγαινεις καμιά φορά για "ξεμοουδιασμα" με το πεντακαθαρο PPE σου. Και τα λεφτα ιδια η και λιγοτερα για τον εργοταξιακο... 3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fritz Todt Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 10 , 2016 Share Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 10 , 2016 γενικά ο μηχανικός δεν φοράει γραβάτα και κοστούμι, αλλά κράνος και γιλέκο ασφαλείας είτε πρόκειται για εργοταξιακό είτε για σύμβουλο. Ακόμα και οι μάχιμοι μελετητές είναι έξω χεράκι χεράκι με τους εργολάβους για να γίνει σωστή δουλειά....Και γι' αυτό πληρώνονται Αν θέλεις γραφείο-κοστούμι κλπ τότε: δικηγόρος, ασφαλιστής, επενδυτικός σύμβουλος κλπ Γενικά μιλάω πάντα.... στερνή μου γνώση να σε είχα πρώτα... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα