Elounda Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 3 , 2016 Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 3 , 2016 (edited) Ρε παιδιά για να καταλάβω κάτι οταν λέμε Structual Engineers στο Η.Β να υποθέσουμε συντελεστές α (αντε πες μέχρι ζώνη Ι Ελλάδος 0,16 στη δυσμενέστερη) - ικανοτικούς δεν νομίζω να κάνουν 'η έστω πολύ μικρούς α. Τα κτίρια ως επι το πλείστον πως κατασκευάζονται (τι υλικό ,από κατοικίες μέχρι γραφεία κτλ.). Από Ελβετία που ξέρω από γνωστό σηκώνουν τοιχεία ΩΣ (περιμετρικά και εσωτερικα για τις διαρυθμίσεις ) και ανεβαίνουν.Κυριότερο πρόβλημα η διάτρηση όλα αυτά από περιέργεια ρωτάω να δω τι απαιτήσεις έχουν από τους ''Structual Engineers'' Edited Νοέμβριος 3 , 2016 by Elounda
Popular Post nikoscivil Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 4 , 2016 Popular Post Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 4 , 2016 .........................όλα αυτά από περιέργεια ρωτάω να δω τι απαιτήσεις έχουν από τους ''Structual Engineers'' Ζω και εργάζομαι πλέον στο Λονδίνο. Οπότε δύναμαι να μπορέσω να απαντήσω "από μέσα". Οι Έλληνες μηχανικοί πρέπει να μάθουμε κάποια στιγμή πως ο structural engineer δεν αρχίζει και ούτε τελειώνει στο "greek earthquake engineering". Βέβαια, κ γω πριν έρθω εδώ και δω και δοκιμάσω, είχα ακριβώς την ίδια απορία με σένα. Και μπορώ να πω ότι τους σνόμπαρα κιόλας, δεν το αποκρύπτω. Γιατί ακριβώς δεν ήξερα. Όταν έμαθα, κατάλαβα. Τα σοβαρά μελετητικά γραφεία, που είναι αρκετά, ασχολούνται με όλες τις μοντέρνες πτυχές του structural analysis. Linear, non-linear, static non linear, buckling analysis (linear και θα κάνουμε και non linear buckling) Και βέβαια eigenvalue analysis (σε αυτό που νομίζουμε ότι και καλά μόνο οι έλληνες μηχανικοί το κατέχουμε) και εννοείται, αν το project το απαιτεί ακόμη και non-linear dynamic θα απαιτηθεί να γίνει. Και ελατήρια θα μπουν για θεμελίωση (άλλες φορές linear και άλλες non-linear), πασσαλοθεμελίωση θα λυθεί γιατί πολλά έργα έχουν το γνωστό London clay για υπόβαθρο, και γεωτεχνικές σταθερές θα βγούνε κλπ κλπ Και αρτιότατη μελέτη για steelwork θα γίνει, και λεπτομερέστατο design για την προεντεταμένη με/χωρίς καμπύλη σε οριζοντιογραφία (Class 3 προένταση) γέφυρα, και φάσεις κατασκευής θα αναζητηθούν και απαιτηθούν απο τον πελάτη λεπτομερέστατα, και σχεδιασμό και ανάλυση προσωρινών έργων (temporary works) θα πραγματοποιηθούν πριν μπουν τα permanent works, αλλά σου έχω και το καλύτερο: και strengthening θα κάνουμε, ακόμη και με υλικά τύπου FRP αν χρειαστεί. Ακόμα, και νέος σχεδιασμός με νέου τύπου υλικά θα γίνει αν ο πελάτης το απαιτεί. Με μια πρόταση, θα γίνουν όλες εκείνες οι απαιτούμενες μελέτες για να υπογράψεις για έναν σωστό σχεδιασμό, τον οποίο ο πελάτης του γραφείου απαιτεί και για τον οποίο πληρώνει κιόλας. Όπως σε όλες τις δουλειές δλδ τις καλοπληρωμένες, σε όλα τα επαγγέλματα του κόσμου, θα κάνεις το καλύτερο δυνατό αξιοποιώντας όλο το σύγχρονο οπλοστάσιο που έχει προσφέρει μέχρι στιγμής η επιστήμη. Το να πάρεις chartership απο το IStructE (Institution of Structural Engineers) είναι ένα μεγάλο κατόρθωμα, δύσκολο, απαιτητικό, χρονοβόρο και πριν και μετά την εξέταση. Και η εξέταση είναι μια επίπονη εξέταση, 7-hour exam, που σε ξεσκονίζει, σε δοκιμάζει, σε ωθεί στα άκρα της σκέψης σου σαν conceptual design. Όπως επίσης διορθώνεται φανατικά αυστηρά με πολύ χαμηλά ποσοστά επιτυχίας. Και σεισμός μπορεί να μην ελέγχεται σε όλα μα όλα τα έργα στο UK, γιατί ακριβώς δεν υπάρχει λόγος όπως αντίστοιχα και εμείς στην Ελλάδα δεν ελέγχουμε και ούτε διαστασιολογούμε για καταστάσεις explosion, φωτιάς ή progressive collapse αλλα για μεγάλα έργα και γέφυρες ακολουθούνται όλες οι προβλεπόμενες μελέτες. Οπότε όπως καταλαβαίνεις ο structural engineer δεν είναι μια ακόμη γραμμική ανάλυση ιδιομορφών με σταθερή δυσκαμψία. Ούτε ένας ακόμη υπολογισμός ικανοτικού, γιατί ιεράρχηση αντοχών θα γίνει έτσι κι αλλιώς όταν το έργο το απαιτεί. Structural engineer είναι πολλά παραπάνω από ένα σεισμό και μια γραμμική του θεώρηση... Πάντα φιλικά και συναδελφικά 11
Elounda Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 4 , 2016 Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 4 , 2016 (edited) Όχι δεν σνομπάρω κανένα αντιθέτως.Απλά λέμε λέμε Structual, Site ,κτλ.Πέρα από το Λονδίνο, ή ας πούμε όχι σε τόσο μεγάλα γραφεία (δεν φαντάζομαι να έχει άπειρες θέσεις μια εταιρεία και οι Έλληνες είναι οι μόνοι μηχανικοί) με τι ασχολούνται οι μηχανικοί?Έργα κατοικίας γίνονται τύπου project από μεγάλες εταιρείες (στη Γαλλία νομίζω έτσι γίνεται αλλά και σε πολλές χώρες) η και το μικρό γραφείο μπορεί να αναλάβει δουλείες.Επίσης ο Άγγλος θα χτίσει μόνος του ή θα αγοράσει από το project?Τι υλικά χρησιμοποίουν γενικώς σε ''μικρά έργα'' (μεταλλικές κατασκευές -δομική ξυλεία-ΩΣ)?Επίσης δεν είπε κανείς οτι οι Έλληνες μηχανικοί είναι οι μόνοι καλοί. Εργα ΟΚΩ πως υλοποιούνται ? Edited Νοέμβριος 4 , 2016 by Elounda
AAlex Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 13 , 2016 Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 13 , 2016 Σήμερα ειπα να τσεκάρω μερικά websites για δουλεια cvlibrary, totaljobs) να δω λιγο τι γινεται στην αγορα εργαςιας. Εχουν τόσες πολλες δουλειες άσχετες και σχετικές με το αντικείμενο μου που ένιωσα χαμένος! Σκέφτηκα να βαλω πιο πολλα φίλτρα, αλλα φοβήθηκα μηπως δεν εμφανιςτουν δουλειες. Θελει πολλή υπομονή και εργατοώρα. Δεν ειδα indeed.com γιατι το ξέχασα! Μπηκα και LinkedIn να δω και εκει. Νομιζω πως εκει ειναι το καλύτερο job site πλεον. Σου εμφανίζει δουλειες σχετικές με το αντικείμενο σου, επιλέγεις χωρες και συχνα βλεπεις και τον agent/HR. Πρόβλημα αποτελεί οτι πρεπει να εισαι premier member (£14/μηνα αν δε κανω λαθος) για περιςςοτερο access... Ρίξτε μια ματιά, νομιζω αξίζει το κόπο. Σε καθε περιπτωςη, ενα καλο προφίλ στο LinkedIn ειναι απαραίτητο.
Earl Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 13 , 2016 Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 13 , 2016 (edited) Ρε παιδιά για να καταλάβω κάτι οταν λέμε Structual Engineers στο Η.Β να υποθέσουμε συντελεστές α (αντε πες μέχρι ζώνη Ι Ελλάδος 0,16 στη δυσμενέστερη) - ικανοτικούς δεν νομίζω να κάνουν 'η έστω πολύ μικρούς α. Τα κτίρια ως επι το πλείστον πως κατασκευάζονται (τι υλικό ,από κατοικίες μέχρι γραφεία κτλ.). Από Ελβετία που ξέρω από γνωστό σηκώνουν τοιχεία ΩΣ (περιμετρικά και εσωτερικα για τις διαρυθμίσεις ) και ανεβαίνουν.Κυριότερο πρόβλημα η διάτρηση όλα αυτά από περιέργεια ρωτάω να δω τι απαιτήσεις έχουν από τους ''Structual Engineers'' Ασχολίες μου ως πολιτικός μηχανικός γεφυρών στο ΗΒ: Bridge assessments, μελέτες σκοπιμότητας για καινούριες γέφυρες (feasibility studies), επιθεωρήσεις γεφυρών, παρουσία στο site, μελέτες gantries και θεμελιώσεων για σήματα, risk assessments, meetings με contractors, στη pub για μπύρες τις παρασκευές, στη pub για μπύρες ΚΑΙ τα σάββατα. Τους τελευταίους μήνες ελέγχω υφιστάμενες γέφυρες (τα λεγόμενα bridge assessments) ως προς την επάρκειά τους να παραλλάβουν συγκεκριμένες φορτίσεις από διάφορα οχήματα (40 τόνους HA loading, βαρέα και ανθυγιεινά STGO vehicles). Μέχρι σήμερα αποκλειστικά για γέφυρες Ο/Σ (beam bridges, box culverts, portal frames). Κάνω το μοντέλο της κάθε μίας γεφυρούλας στον υπολογιστή και έπειτα γραμμική ανάλυση. (Μη γραμμική για bridge assessment δεν έχω κάνει μέχρι σήμερα αλλά έχω κάνει για συγκεκριμένη δοκό καινούριας γέφυρας). Αφού εξάγω τα εντατικά μεγέθη πραγματοποιώ τους ελέγχους επάρκειας των μελών τους σε υπολογιστικό φύλλο στο excel το οποίο και το φτιάχνω εγώ με μοναδική παρέα μου τους κανονισμούς. Εδώ και μερικές εβδομάδες βέβαια έχω κοντά μου νέους μηχανικούς που τους καθοδηγώ. Με τον καιρό, αφού έχω δημιουργήσει αρκετά αρχεία από το μηδέν, σε παρόμοιες μελέτες οι υπολογισμοί γίνονται αρκετά πιο γρήγορα αφού τροποποιώ τα excelάκια μου. Σε αρκετές περιπτώσεις διαφορετική ομάδα πραγματοποιεί τους ίδιους ελέγχους και μοντέλο ανεξάρτητα από εμένα και στο τέλος συγκρίνουμε τα αποτελέσματά μας (CATII - CATIII Checks). Παράλληλα δουλεύω πάνω σε ένα προτζεκτ που έχει να κάνει με την αντικατάσταση load cells σε ένα ακρόβαθρο μίας γέφυρας 220 μέτρων (post-tensioned RC). Αυτές είναι συσκευές που μετρούν το αξονικό στους τένοντες και για να αντικατασταθούν θα πρέπει να λυθούν πρώτα. Αφού τελείωσα το μοντέλο και έχω αναλύσει τη κατασκευή, θα πρέπει να αρχίσω από αύριο να καταλήγω στη σειρά με την οποία θα λυθούν τα ground anchors που συγκρατούν το ακρόβαθρο στον βράχο. Πόσες λωρίδες θα είναι στη κυκλοφορία και ποιες ανάλογα με το ποιο ground anchor λύνεται κάθε φορά προκειμένου να αντικατασταθεί το load cell, και αν θα υπάρχουν συγκεκριμένοι περιορισμοί στο βάρος των οχημάτων και ποιοι θα είναι αυτοί. Επίσης stability checks στο ακρόβαθρο για κάθε μία περίπτωση. Έπειτα, να ελέγξω τη περίπτωση όπου ένα ground anchor σπάσει. Τι επίπτωση θα έχει το extra φορτίο στα υπόλοιπα, αλλά και η δόνηση από τη θραύση στα piles της θεμελίωσης και στην ευστάθεια του πρανούς (slope stability). Έπειτα θα έρθουν τα Χριστούγεννα και θα πάω διακοπές να φάω γύρους και να μην κάνω τίποτα για 10 μέρες . Άλλα ενδιαφέροντα projects: assessment για αντικατάσταση εφεδράνων, μελέτη καινούριου καταστρώματος σε κινητή γέφυρα του 1927, μελέτη γέφυρας στη Σ.Α, emergency bridge inspections μετά από πλημμύρες... Συνάδελφος σε μικρή εταιρεία 40 μηχανικών, σχεδιάζει 3όροφο μεταλλικό κτήριο γραφείων για 1000 εργαζόμενους. Λίγο πολύ αυτά κάνουν οι structural engineers. Edited Νοέμβριος 13 , 2016 by Earl 4
kostaspde Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 4 , 2016 Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 4 , 2016 (edited) Δηλαδή ρε παιδιά σύμφωνα με τις περιγραφές που κάνετε, η εύρεση εργασίας σε ευρωπαϊκές χώρες, ιδίως στο ΗΒ, για νέους μηχανικούς που αποφοιτούν εν μέσω κρίσης, άρα ελάχιστη και αν εμπειρία (οι περισσότεροι δεν εχουν δει καν εργοταξιο), είναι στα όρια του ακατόρθωτου. Δεν λέτε αυτό επί λέξη, αλλά αυτό είναι το συμπέρασμα κι εξηγώ. Από τη μια λέτε ότι χρειάζονται δυνατά skills, που πιστεύω ελάχιστοι έμπειροι μηχανικοί όντως κατέχουν στην Ελλάδα, δεν μας λέτε όμως αν τις δεξιότητες αυτές τις είχατε ήδη πριν βρείτε την πρώτη σας δουλειά, ή αν τις αποκτήσατε αργότερα, κατά την πορεία σας σε αυτήν. Πάντως σε κάθε περίπτωση, οι δεξιότητες αυτές, όπως τις περιγράφετε, θα συμφωνήσετε ότι δεν ανταποκρίνονται στο προφίλ του μέσου αποφοίτου είτε από Πολυτεχνείο, είτε από ΤΕΙ. Οπότε αν θέλετε δώστε και μερικές πληροφορίες για αυτό το κομμάτι που όλοι προσπερνάτε. Δυστυχώς δεν ξέρω πολλά παιδιά τόσο prodigy. Μας έφαγαν τα pokemon, ξέρω 'γω, τι να πω; Απ'την άλλη ο κ. Ροδόπουλος μιλάει για τρελές εξειδικεύσεις, αλλά δεν μας λέει πού θα βρούμε κάποιο τέτοιο σεμινάριο-μετεκπαίδευση στην Ελλάδα, ή έστω distance learning, όμως εντός βελινεκούς (...€). Εγώ τα μόνα σεμινάρια που έχω δει είναι για ΠΕΑ, άντε και για καμιά μόνωση στην καλύτερη. Ελπίζω να μην λογαριάζετε για σεμινάρια κάτι 10ωρα που ίσα-ίσα σου δείχνουν μερικές διαφάνειες στο ppt. Εξαίρεση είναι εκείνο το σεμινάριο που είχε διοργανώσει σχετικά με το πρότυπο ΕΝ 1504, αλλά ήταν μόνο στην Αθήνα. Εμπειρία δεν μπορεί να βρει κανένας νέος από εδώ, και ακόμη αν βρει κατά πάσα πιθανότητα ΠΕΑ ή τακτοποιήσεις θα βρει να κάνει. Άρα τι μας μένει; Πάπαλα... Δυστυχώς διαπιστώνω ότι κάποιοι σε αυτό το thread γράφουν για να βγάλουν τα αποθημένα τους, παρά γιατί όντως θέλουν να συνεισφέρουν στο κυρίως θέμα της συζήτησης. Αν ορισμένοι έχετε ψυχολογικά, ανοίξτε άλλο thread στην χαλαρή κουβέντα, όχι εδώ. Πολύ καλά σας τα λέει ο zavi. Σας διαβάζουν εκατοντάδες νέοι μηχανικοί που αγωνιούν για το τι θα κάνουν και προσπαθούν για μια μοναδική ευκαιρία να ασκήσουν το επάγγελμα που σπούδασαν, πριν εγκαταλείψουν για να ασχοληθούν με τίποτα άλλο. Για να μην πούμε για την γενικότερη τάση του φορουμ, κατά την οποία όλη η δυναμικότητα των μελών εξαντλείται είτε στην απλή ανάγνωση τεχνικών θεμάτων (άλαλα τα χείλη των ασεβών, βουβή η πλειονότητα διστάζει να διατυπώσει άποψη, απλά διαβάζει αποσβωλομένη), είτε στην χαλαρή κουβέντα (πλην εξαιρέσεων πάντα), όμως αυτό είναι άλλη πονεμένη ιστορία. Παρακολουθώ το συγκεκριμένο thread και το διαβάζω κατά τμήματα ανά περιόδους, όποτε εχω χρόνο. Απ'τον Σεπτέμβριο η μόνη χειροπιαστή πληροφορία που συγκράτησα είναι είναι του zavi, ότι δηλαδή τα cv σκανάρονται και δεν διαβάζονται άρα θέλει προσοχή στα keywords. Υπήρχαν κι άλλες καλές πληροφορίες ανάμεσα στην μπολικη σαβούρα, οι οποίες όμως παρά την καλή θέληση των γραφόντων, είναι λίγο ή πολύ γνωστές ή και κοινότυπες. Εσείς κ. Σταύρο από την Ντοχα, μας λέτε ότι είδατε 3 βιογραφικά για μια θεση εργασίας που προσφέρατε. Εφόσον λοιπόν συμμετέχετε στον εν λόγω thread, άρα συμπεραίνω ότι θέλετε να μοιραστείτε πληροφορίες και να βοηθήσετε κόσμο, γιατί δεν μας λέτε (χωρίς ονόμα και διευθύνσεις, για να μην θίξετε και υπολήψεις) τι έλλειπε από τα άλλα δυο βιογραφικά ή τι σας έκανε να ξεχωρίστετε το τρίτο; (ελπίζω να καταλάβατε ποιός είμαι). Αντί όμως να συνεισφέρετε ουσιαστικά στη συζήτηση, πετάτε μια κρότου-λάμψης, ότι εδώ είμαστε οι τεμπέληδες διότι λάβατε μοναχα 3 cv. Αυτά και σορρυ για το ύφος Edited Δεκέμβριος 4 , 2016 by kostaspde 2
Guest darkvader07 Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 4 , 2016 Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 4 , 2016 (edited) Ολα μαθαινονται πανω στη δουλεια. Για να παρεις ομως τη δουλεια, μεχρι και το να επιβιωσεις στη περιοδο δοκιμης και να εχεις επιτυχημενη πορεια, απαιτειται να διαθετεις τα λεγομενα social skills. Επενδυσε σε αυτα ωστε να εισαι ετοιμος, για τη στιγμη που θα σου δωθει η ευκαιρια. Edited Δεκέμβριος 4 , 2016 by darkvader07
Ροδοπουλος Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 4 , 2016 Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 4 , 2016 (edited) Δηλαδή ρε παιδιά σύμφωνα με τις περιγραφές που κάνετε, η εύρεση εργασίας σε ευρωπαϊκές χώρες, ιδίως στο ΗΒ, για νέους μηχανικούς που αποφοιτούν εν μέσω κρίσης, άρα ελάχιστη και αν εμπειρία (οι περισσότεροι δεν εχουν δει καν εργοταξιο), είναι στα όρια του ακατόρθωτου. Δεν λέτε αυτό επί λέξη, αλλά αυτό είναι το συμπέρασμα κι εξηγώ. Από τη μια λέτε ότι χρειάζονται δυνατά skills, που πιστεύω ελάχιστοι έμπειροι μηχανικοί όντως κατέχουν στην Ελλάδα, δεν μας λέτε όμως αν τις δεξιότητες αυτές τις είχατε ήδη πριν βρείτε την πρώτη σας δουλειά, ή αν τις αποκτήσατε αργότερα, κατά την πορεία σας σε αυτήν. Πάντως σε κάθε περίπτωση, οι δεξιότητες αυτές, όπως τις περιγράφετε, θα συμφωνήσετε ότι δεν ανταποκρίνονται στο προφίλ του μέσου αποφοίτου είτε από Πολυτεχνείο, είτε από ΤΕΙ. Οπότε αν θέλετε δώστε και μερικές πληροφορίες για αυτό το κομμάτι που όλοι προσπερνάτε. Δυστυχώς δεν ξέρω πολλά παιδιά τόσο prodigy. Μας έφαγαν τα pokemon, ξέρω 'γω, τι να πω; Απ'την άλλη ο κ. Ροδόπουλος μιλάει για τρελές εξειδικεύσεις, αλλά δεν μας λέει πού θα βρούμε κάποιο τέτοιο σεμινάριο-μετεκπαίδευση στην Ελλάδα, ή έστω distance learning, όμως εντός βελινεκούς (...€). Εγώ τα μόνα σεμινάρια που έχω δει είναι για ΠΕΑ, άντε και για καμιά μόνωση στην καλύτερη. Ελπίζω να μην λογαριάζετε για σεμινάρια κάτι 10ωρα που ίσα-ίσα σου δείχνουν μερικές διαφάνειες στο ppt. Εξαίρεση είναι εκείνο το σεμινάριο που είχε διοργανώσει σχετικά με το πρότυπο ΕΝ 1504, αλλά ήταν μόνο στην Αθήνα. To EN 1504 διάρκειας 120 ωρών δεν ήταν μόνο για Αθήνα αλλά είχε και online training. Στους 115 απόφοιτους στις 2 χρονιές η συντριπτική πλειοψηφία ήταν μηχανικοί με αρκετή δουλειά ή μηχανικοί σε μεγάλα γραφεία. Τα σεμινάρια που παρέχουν επαγγελματικές δεξιότητες με άμεση αποκατάσταση είναι 50-100 στον κόσμο και είναι ιδιαίτερα ακριβά για τα Ελληνικά δεδομένα. Συνηθως κυμαίνονται σε τιμές >5000Ευρώ ενώ μπορούν να ξεπεράσουν ακόμα και τα 30Κ. Στην παγκόσμια έρευνα αγοράς για CPD η Ελλάδα κατατάσσεται στις χώρες με ελάχιστη δυναμική. Αυτό συμβαίνει ήδη απο το 2007. Η Ελλάδα δεν έχει νοοτροπία στην μετεκπαίδευση και άρα δεν υπάρχει αγορά. Η λογική είναι αφού δεν το ζητάει κανένας γιατί να το κάνω? Το ΕΝ 1504 είχε τιμή 500Ε για 120 ώρες. Υπήρξαν πολλοί που δεν γράφτηκαν διότι θεώρησαν τα χρήματα πολλά. Όσοι το παρακολουθήσαν θεώρησαν τα χρήματα ελάχιστα. Ενα training για air quality inspector κοστίζει $12000 για industrial level. Με τον ΤΑP πολλοί έψαχναν για welding inspector. Μα δεν είναι δυνατό να επενδύεις κατόπιν εορτής σε κάτι και να περιμένεις να πετύχεις. Ξανά λοιπόν Η Ελλάδα δεν έχει νοοτροπία μετεκπαίδευσης παράδειγμα https://training.corrosion.com.au/nace-coating-inspection-program-level-2/ μπορεί να το κάνουμε στην Ελλάδα 100 φορές καλύτερα και μάλιστα με 10 ώρες εργαστηριακά πεδίου. Αν το βάλουμε πχ 1500Ε για 5 ημέρες (30 ώρες θεωρία +10)πόσοι θα έρθουν? Εχει ένα καταπληκτικό CPD το Manchester Univ. σε Corrosion Prevention of Steel structures. Με 6000 GBP για 7 ημέρες. Λαμβάνουν 750 αιτήσεις για 50 θέσεις κάθε φορά απο παντού στον κόσμο. Πόσοι Ελληνες πάνε? κανένας. Πόσοι Τούρκοι πάνε? πέρυσι έλαβαν 610 αιτήσεις. Edited Δεκέμβριος 4 , 2016 by Ροδοπουλος
Elounda Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 4 , 2016 Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 4 , 2016 (edited) Ελλάδα δεν είναι μόνο η Αθήνα.Εγώ στην επαρχία δύσκολα θα ανέβω να το παρακολουθήσω.Και κακά τα ψέματα προτιμώ το face to face παρά το distance Yπάρχουν άτομα που ενδιαφέρονται δυστυχώς η οικονομική κατάσταση είναι δύσκολη.Προσωπικά οτι έχω μάθει είναι από διάβασμα και από feeds που δίνει ο Ροδόπουλος αλλά και πολλοί συνάδελφοι εδώ μέσα (γενικά).Καλό το υπόβαθρο που έχουμε από την σχολή αλλά δεν φτάνει μόνο αυτόΤουλάχιστον μόνο και μόνο για αυτό εκτιμώ το φόρουμ ακόμα περισσότερο. Δυστυχώς όταν τα λές στον απλό άνθρωπο εδώ πέρα ενανθράκωση -διάβρωση-στατικότητα κτλ (εδώ πήγα να κάνω επισκευή στο σπίτι μου και ο μάστορας παρουσίασε επισκευαστικό κονίαμα τσιμεντοκονία με ρητινούχο γαλάκτωμα ....) σε κοιτάνε λές και τι μας λέει ο φιγουρατζής.Και πίστεψε με προσπαθώ να του εξηγήσω πως και τι αλλά βλέπεις μια αδιαφορία. Δυστυχώς στην Ελλάδα πέραν λίγες περιπτώσεις το κράτος θέλει μηχανικούς ΕΙΣΠΡΑΚΤΟΡΕΣ και οχι ΜΗΧΑΝΙΚΟΥΣ. Τα πάντα κινούνται γύρω από τα ευρώ. Εδώ πάς στα μικρά εργοτάξια και δεν βλέπεις ούτε τα στοιχειώδεις να τηρούνται.Ο κάθε μάστορας ''ξέρει'' καλύτερα γιατί είναι έμπειρος.Βάζει και υπογραφή ποιότητας!!!!!!!!Η ουσία είναι οτι το παιχνίδι χάθηκε νωρίς για εμάς κυρίως λόγω εγωισμού,χρημάτων και ξερολίασης (μηχανικοι-ιδιοκτήτες-πολιτικοί.Ελπίζω να αλλάξουν κάποια στιγμή όλα αυτά κυρίως για τους μελλοντικούς μηχανικούς της χώρας.Αξιόλογοι άνθρωποι υπάρχουν στην Ελλάδα και εκτός (παράδειγμα πολλοί εδώ μέσα που αφιλοκερδώς απαντάνε και μοιράζονται και ξεστραβώνουν κάποιους σαν και μένα) γιατί το γουστάρουν.Εγώ σε αυτούς βγάζω το καπέλο.Επίσης στα παιδιά που είναι έξω ένα μπράβο που πήραν την απόφαση και πήγαν.Αυτά... Edited Δεκέμβριος 4 , 2016 by Elounda 6
Daron Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 4 , 2016 Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 4 , 2016 Από τη μια λέτε ότι χρειάζονται δυνατά skills, που πιστεύω ελάχιστοι έμπειροι μηχανικοί όντως κατέχουν στην Ελλάδα, δεν μας λέτε όμως αν τις δεξιότητες αυτές τις είχατε ήδη πριν βρείτε την πρώτη σας δουλειά, ή αν τις αποκτήσατε αργότερα, κατά την πορεία σας σε αυτήν. Πάντως σε κάθε περίπτωση, οι δεξιότητες αυτές, όπως τις περιγράφετε, θα συμφωνήσετε ότι δεν ανταποκρίνονται στο προφίλ του μέσου αποφοίτου είτε από Πολυτεχνείο, είτε από ΤΕΙ. Οπότε αν θέλετε δώστε και μερικές πληροφορίες για αυτό το κομμάτι που όλοι προσπερνάτε. Δυστυχώς δεν ξέρω πολλά παιδιά τόσο prodigy. Μας έφαγαν τα pokemon, ξέρω 'γω, τι να πω; Δυστυχώς διαπιστώνω ότι κάποιοι σε αυτό το thread γράφουν για να βγάλουν τα αποθημένα τους, παρά γιατί όντως θέλουν να συνεισφέρουν στο κυρίως θέμα της συζήτησης. Αν ορισμένοι έχετε ψυχολογικά, ανοίξτε άλλο thread στην χαλαρή κουβέντα, όχι εδώ. Πολύ καλά σας τα λέει ο zavi. Σας διαβάζουν εκατοντάδες νέοι μηχανικοί που αγωνιούν για το τι θα κάνουν και προσπαθούν για μια μοναδική ευκαιρία να ασκήσουν το επάγγελμα που σπούδασαν, πριν εγκαταλείψουν για να ασχοληθούν με τίποτα άλλο. Για να μην πούμε για την γενικότερη τάση του φορουμ, κατά την οποία όλη η δυναμικότητα των μελών εξαντλείται είτε στην απλή ανάγνωση τεχνικών θεμάτων (άλαλα τα χείλη των ασεβών, βουβή η πλειονότητα διστάζει να διατυπώσει άποψη, απλά διαβάζει αποσβωλομένη), είτε στην χαλαρή κουβέντα (πλην εξαιρέσεων πάντα), όμως αυτό είναι άλλη πονεμένη ιστορία. 'Εχεις τα δίκια σου. Για να απαντήσω στο ερώτημα σου: Προτείνω να ψάξεις για θέσεις ειδικά για νέους απόφοιτους. Graduate schemes. Χαμηλοί μισθοί αλλά οι πιο πολλοί έτσι αποκτάνε την πρωτη τους εργασιακή εμπειρία
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα