Μετάβαση στο περιεχόμενο

Recommended Posts

Δημοσιεύτηκε

πάντως η ηλικία, λέει πολλά για την εμπειρία....

και ναι, ακόμα και για την ίδια θέση, άλλο είναι να έχει κάποιον με 4-5 χρόνια εμπειρία και άλλο να έχεις κάποιον με 25 χρόνια εμπειρία. Να στο θέσω και αλλιώς: Γιατί να προτιμήσουν εσένα αν έχουν άλλο συνυποψήφιο με 5πλάσια εμπειρία αν όχι για low cost?? Δυστυχώς (και) έτσι δουλέυει το σύστημα....

  • Απαντήσεις 2,2k
  • Created
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοσιεύτηκε (edited)
2 ώρες πριν, Γιάννης said:

Γιατί να προτιμήσουν εσένα αν έχουν άλλο συνυποψήφιο με 5πλάσια εμπειρία αν όχι για low cost?? Δυστυχώς (και) έτσι δουλέυει το σύστημα....

Οκ, ετσι δουλευει το συστημα, αλλα θέση "manager" με 1700 € ουσιαστικα υποβιβαζει τη θεση. Και ειδικα αν μιλαμε για εργο με σκληρα requirements, με τετοιους μισθους κινδυνευει ολο το συστημα ποιοτητας.

 

Στην τελικη ας βαλουν qa-qc manager εναν ανειδικευτο με 500 €, ακομα πιο low cost. 

 

Τελος, μην ειστε κοροιδα, αυτες ειναι projectized θεσεις, κοινως μολις τελειωσει το project παιρνετε το πτηνο (δηλαδη τον πουλο), αρα εχουν μεγαλυτερο ρισκο απο θεσεις που καλυπτουν διαρκεις αναγκες, αρα πρεπει να αμοιφθουν παραπανω. 

 

Το μοναδικο αδιαμφισβήτητο στοιχειο ομως ειναι οτι στις μερες μας για να καθαριζεις 1700, η δαπανη ειναι 4000, για να καθαριζεις 3000 η δαπανη ειναι 6700. 

6700 σημαινει 75.000/ετος, μου φαινονται πολλα για qa-qc σε welding project, ισως μονο σε κανα ναυπηγειο στην Κοπεγχάγη να πληρωνουν τοσα, στον tap αποκλειεται.

Edited by [email protected]
Δημοσιεύτηκε (edited)
9 ώρες πριν, Γιάννης said:

πάντως η ηλικία, λέει πολλά για την εμπειρία....

και ναι, ακόμα και για την ίδια θέση, άλλο είναι να έχει κάποιον με 4-5 χρόνια εμπειρία και άλλο να έχεις κάποιον με 25 χρόνια εμπειρία. Να στο θέσω και αλλιώς: Γιατί να προτιμήσουν εσένα αν έχουν άλλο συνυποψήφιο με 5πλάσια εμπειρία αν όχι για low cost?? Δυστυχώς (και) έτσι δουλέυει το σύστημα....

Η ηλικία λέει πολλά για τα τριγλυκερίδια και τις τρανσαμινάσες!:smile:
Θες να σου μιλήσω για τον 70χρονο κυρ Μανώλη του TAP που παίρνει τα 4.000€ κάθε μήνα κι ήρθε να μας "επιβλέψει" και ρωτούσε "τι είναι αυτό το PED";!
Ή μήπως για άλλους συναδέλφους με 30+ χρόνια αεριτζίδικης εμπειρίας που έκαναν όνομα με τα ψέματα;
Εμπειρία από εμπειρία έχει διαφορά...άλλο π.χ. να κολλάς 5 χρόνια εξοπλισμό υπό πίεση για όλες τις χώρες του κόσμου, με σύγχρονες μεθόδους, σε κάθε είδους υλικό, με όλους τους πιθανούς κατασκευαστικούς κώδικες κ.λπ. κι άλλο να σουλατσάρεις 25 χρόνια σε μικροεργολάβους που κολλάνε μαύρα spoolάκια και κάνα δοχείο στο τσακίρ κέφι...και εννοείται πως για να μπορεί να αξιολογήσει κάποιος ποιοτικά την εμπειρία του καθενός πρέπει να είναι γνώστης, όχι ένας "εργοταξιάρχης" που κάνει και τον HR στον ελεύθερο χρόνο του!:roll:
Από τη στιγμή που με πήραν τηλέφωνο και με ρώτησαν "αν ενδιαφέρομαι" κι όταν τους είπα ναι κλείσαμε ραντεβού για να α)δω το εργασιακό περιβάλλον και β)να τα βρούμε στο οικονομικό, θεώρησα ότι είμαι qualified για τη θέση κι ήταν απολύτως φυσιολογικό από μέρους μου να έχω και τις ανάλογες απαιτήσεις...

Δεν ήθελα να σταθώ στο συγκεκριμένο παράδειγμα αλλά με αφορμή το παράδειγμα αυτό να κάνω τη διαπίστωση ότι οι περισσότερες Ελληνικές εταιρίες προσλαμβάνουν και παρέχουν μισθό με βάση την ηλικία, την οικογενειακή κατάσταση κ.λπ. του καθενός και όχι με βάση τη θέση (αρμοδιότητες, καθήκοντα, ευθύνη κ.λπ.) και τα πραγματικά προσόντα του...

7 ώρες πριν, [email protected] said:

Οκ, ετσι δουλευει το συστημα, αλλα θέση "manager" με 1700 € ουσιαστικα υποβιβαζει τη θεση. Και ειδικα αν μιλαμε για εργο με σκληρα requirements, με τετοιους μισθους κινδυνευει ολο το συστημα ποιοτητας.

 

Το μοναδικο αδιαμφισβήτητο στοιχειο ομως ειναι οτι στις μερες μας για να καθαριζεις 1700, η δαπανη ειναι 4000, για να καθαριζεις 3000 η δαπανη ειναι 6700. 

6700 σημαινει 75.000/ετος, μου φαινονται πολλα για qa-qc σε welding project, ισως μονο σε κανα ναυπηγειο στην Κοπεγχάγη να πληρωνουν τοσα, στον tap αποκλειεται.

Υπήρχαν και παροχές βέβαια (διαμονή, φαγητό πρωί μεσημέρι & βράδυ και 2 πήγαινε-έλα στον τόπο μόνιμης κατοικίας) αλλά και πάλι γι' αυτή τη θέση είναι λίγα ασυζητητί...
Υπενθυμίζω ότι μιλάμε για Αλβανία, όχι για Ελλάδα...στην Αλβανία εισφορές & φόρος εισοδήματος είναι περίπου 25% για ετήσιους μισθούς άνω των 11.500€ περίπου, οπότε στην προκειμένη περίπτωση ο τύπος θα με ξεπετούσε με 2.000€ και κάτι μικτά...
Και μιλάμε φυσικά για τη γνωστή κοινοπραξία που πήρε τους 2 σταθμούς συμπίεσης στην Αλβανία και τον 1 στην Ελλάδα, ΟΧΙ για τον TAP...οι μηχανικοί του TAP που προσλήφθηκαν για τον αγωγό παίρνουν minimum 6.000€ μικτά (λίγο πάνω από 3.000€ καθαρά για μισθωτό, κάτω από 3.000€ για μπλοκάκι)...και φυσικά όλες αυτές τις θέσεις μας τις έφαγαν οι γέροι!8-)
Για μας έμειναν μόνο κάτι θέσεις σαν αυτή που προανέφερα και μάλιστα "κουτσές" (με ΠΟΛΥ λιγότερα χρήματα, που πιθανότατα προέκυψαν από παραίτηση του προηγούμενου λίγους μήνες πριν τελειώσει το έργο για να γλυτώσει το μαστίγωμα απ' την καθυστέρηση)...

7 ώρες πριν, [email protected] said:

Τελος, μην ειστε κοροιδα, αυτες ειναι projectized θεσεις, κοινως μολις τελειωσει το project παιρνετε το πτηνο (δηλαδη τον πουλο), αρα εχουν μεγαλυτερο ρισκο απο θεσεις που καλυπτουν διαρκεις αναγκες, αρα πρεπει να αμοιφθουν παραπανω. 

Έτσι κι αλλιώς είχα στα σχέδια μου να αναζητήσω αλλού εργασία τους προσεχείς μήνες (κατά προτίμηση στο εξωτερικό) οπότε σκέφτηκα ότι θα ήταν καλή περίπτωση να κάνω μια αρπαχτή πριν φύγω, σχετικά κοντά στο σπίτι μου...

Edited by Emporas
  • Upvote 1
Δημοσιεύτηκε

Δεν ξέρω για τον κάθε κυρ. Μανώλη και ούτε λέω ότι η ηλικία ή η εμπειρία είναι το μοναδικό προσόν. Απλά σου επισημαίνω ότι μετράει με μεγάλη βαρύτητα παγκοσμίως. Πόσο μάλλον για θέση μανατζερ που είναι απαραίτητη η εμπειρία σε μανατζμεντ, όχι απλα engineering....Εδώ βέβαια μπαίνει η λογική του ζαβι που πολύ σωστά επισημαίνει ότι αν δεν τους κάνει η εμπειρία ας μην σε επιλέγαν καθόλου...

Εν πάσει περιπτώσει είναι στο χέρι σου να το σκεφτείς: Ποιο είναι το ευκαιριακό σου κόστος? Τι άλλες επιλογές έχεις? Εγώ αν ήμουν <30 ετών, χωρίς πολλές πολλές υποχρεώσεις και υπό συνθήκες κρίσης στην Ελλάδα δεν θα μου ήταν τόσο άσχημα να πάω να δουλέψω στην Αλβανία με 1700€ καθαρά (σπίτι-μετακίνηση καλύπτουν τουλάχιστον?) να πάρω εμπειρία σε μια καλή (?) θέση! Σιγά, δίπλα είναι η Αλβανία! Εσύ μπορεί να έχεις καλύτερες επιλογές οπότε να κρατήσεις το κασέ σου εκεί που θέλεις...

 

Δημοσιεύτηκε (edited)
5 ώρες πριν, Γιάννης said:

Δεν ξέρω για τον κάθε κυρ. Μανώλη και ούτε λέω ότι η ηλικία ή η εμπειρία είναι το μοναδικό προσόν. Απλά σου επισημαίνω ότι μετράει με μεγάλη βαρύτητα παγκοσμίως. Πόσο μάλλον για θέση μανατζερ που είναι απαραίτητη η εμπειρία σε μανατζμεντ, όχι απλα engineering....Εδώ βέβαια μπαίνει η λογική του ζαβι που πολύ σωστά επισημαίνει ότι αν δεν τους κάνει η εμπειρία ας μην σε επιλέγαν καθόλου...

Εν πάσει περιπτώσει είναι στο χέρι σου να το σκεφτείς: Ποιο είναι το ευκαιριακό σου κόστος? Τι άλλες επιλογές έχεις? Εγώ αν ήμουν <30 ετών, χωρίς πολλές πολλές υποχρεώσεις και υπό συνθήκες κρίσης στην Ελλάδα δεν θα μου ήταν τόσο άσχημα να πάω να δουλέψω στην Αλβανία με 1700€ καθαρά (σπίτι-μετακίνηση καλύπτουν τουλάχιστον?) να πάρω εμπειρία σε μια καλή (?) θέση! Σιγά, δίπλα είναι η Αλβανία! Εσύ μπορεί να έχεις καλύτερες επιλογές οπότε να κρατήσεις το κασέ σου εκεί που θέλεις...

Στα λόγια μου έρχεσαι...όταν φτάνεις στο σημείο να λες στον άλλο "μας κάνεις, αν ενδιαφέρεσαι έλα να τα βρούμε" (δεν πήγα για "συνέντευξη", πήγα για να βάλουμε υπογραφές) μετά είσαι φάουλ αν βάζεις στη μέση την ηλικία ή οτιδήποτε άλλο ως δικαιολογία για το χαμηλό μισθό που θες να του δώσεις!
Η θέση είναι ΑΥΤΗ, τα χρήματα που προσφέρουμε είναι ΑΥΤΑ και ψάχνουμε τον καλύτερο δυνατό υποψήφιο σύμφωνα με το budget που διαθέτουμε...ΕΤΣΙ γίνονται οι σωστές προσλήψεις για μια συγκεκριμένη θέση κι ΕΤΣΙ κάνουν οι σοβαρές εταιρίες!
Αυτά τα "είναι μικρός του φτάνουν και λιγότερα", "είναι μεγάλος έχει 5 παιδιά ας του δώσουμε κάτι παραπάνω" κ.λπ. έχω την πεποίθηση ότι είναι Ελληνικές πατέντες!
Γι' αυτό και έγραψα σ' αυτό το θέμα, για να με επιβεβαιώσουν ή διαψεύσουν όσοι από τους συναδέλφους εργάζονται στο εξωτερικό...

Από εκεί και πέρα "άσχημα" από οικονομικής πλευράς αν το δούμε γενικά προφανώς και δεν ήταν, εκτός απ' τα 1.700€ (που ίσως μου τα ανέβασε και λίγο αν του έκανα "παζάρι" και δεν του το ξέκοβα εξαρχής) όλα τα άλλα ήταν πληρωμένα (διαμονή, φαγητό πρωί μεσημέρι & βράδυ και 2 πήγαινε-έλα στον τόπο μόνιμης κατοικίας) και αν δεν είχα δουλειά ή αν εργαζόμουν για 800€ ή 900€ θα πήγαινα χωρίς δεύτερη σκέψη...για 6+ μήνες όμως σ' αυτά τα λεφτά δεν αξίζει ν' αφήσω τη δουλειά που έχω τώρα, ούτε κι έχω καμία ανάγκη από "εμπειρία" σ' αυτό το έργο, αφενός γιατί ήδη ασχολούμαι με τον άλλο σταθμό (που είναι ίδιο έργο) κι αφετέρου διότι μ' αυτά που έχω δει αυτά τα 5 χρόνια δε θεωρώ τον TAP έργο ιδιαίτερων τεχνικών απαιτήσεων (ένα "μαύρο" σωληναριό είναι κι αυτό, απλά πιο μεγάλο απ' τα συνήθη)...συν το ότι, όπως έγραψα και πιο πάνω, κατά πάσα πιθανότητα θα συναντούσα μια πολύ άσχημη εργασιακή καθημερινότητα, με υφιστάμενους κ.λπ. περιορισμένης αξιοπιστίας, σε ένα έργο που βρίσκεται πάρα πολύ πίσω σε σχέση με το χρονοδιάγραμμα του (για να καταλάβεις, εμείς αρχίσαμε Νοέμβριο κι είμαστε στο 25% κι αυτοί άρχισαν Σεπτέμβριο και βρίσκονται στο 10%...οπότε βάλε με το νου σου τι με περίμενε)...

Edited by Emporas
  • Upvote 1
Δημοσιεύτηκε (edited)

Σε θεματα ποιοτητας ο tap δεν ειναι μικρη υποθεση...

 

Οι συγκολλησεις και οι βαφες μονο ειναι αντικειμενο που είναι αμφιβολο αν ξερουν παραπανω απο 2 εταιρειες (υπεργολαβοι) στην Ελλαδα να υλοποιησουν. Τους δε αντιστοιχους ελεγχους δεν ξερω καν αν υπαρχει παραπανω απο 1 ανθρωπος (ειδικα για τις βαφες) στα βαλκανια να πιστοποιησει ως third party.

 

Προσωπικα αν αναλαμβανα ως qa-qc manager θεωρω οτι θα ιδρωνε λιγο ο πισινουλης μου, γνωρίζοντας οτι το εργο θα τελειωσει με σκιτζηδες

 

Τωρα εσυ αν μιλας μονο για τους υποσταθμους, μαλλον μιλας για την τερνα, ε η τερνα δεν προκειται να σε κανει πλουσιο αλλα τουλάχιστον ειναι λιγο πιο εξευρωπαισμενη σε σχεση με τους υπολοιπους ελληνες πιθηκους.

Edited by [email protected]
  • Upvote 1
Δημοσιεύτηκε (edited)
3 ώρες πριν, [email protected] said:

Σε θεματα ποιοτητας ο tap δεν ειναι μικρη υποθεση...

 

Οι συγκολλησεις και οι βαφες μονο ειναι αντικειμενο που είναι αμφιβολο αν ξερουν παραπανω απο 2 εταιρειες (υπεργολαβοι) στην Ελλαδα να υλοποιησουν. Τους δε αντιστοιχους ελεγχους δεν ξερω καν αν υπαρχει παραπανω απο 1 ανθρωπος (ειδικα για τις βαφες) στα βαλκανια να πιστοποιησει ως third party.

 

Προσωπικα αν αναλαμβανα ως qa-qc manager θεωρω οτι θα ιδρωνε λιγο ο πισινουλης μου, γνωρίζοντας οτι το εργο θα τελειωσει με σκιτζηδες

 

Τωρα εσυ αν μιλας μονο για τους υποσταθμους, μαλλον μιλας για την τερνα, ε η τερνα δεν προκειται να σε κανει πλουσιο αλλα τουλάχιστον ειναι λιγο πιο εξευρωπαισμενη σε σχεση με τους υπολοιπους ελληνες πιθηκους.

Μιλάω καθαρά για το δικό μου κομμάτι που είναι το welding...πάνω σ' αυτό δεν ήταν κάτι το ιδιαίτερο!
Στις συγκολλήσεις υπάρχουν πλέον εκτός από τις 2 εταιρίες και κάποιοι επιθεωρητές που κάνουν πιστοποιήσεις και third-party...το painting στην Ελλάδα σήμερα είναι όπως ήταν το welding πριν 10 χρόνια, έχουμε δρόμο ακόμη, δεν έχει περάσει καλά καλά χρόνος από τότε που έφεραν το BGAS-CSWIP για πρώτη φορά στην Ελλάδα...
Κατά τ' άλλα δεν το συζητάμε, ένας αγωγός σαν τον TAP προφανώς κι έχει πολλές ακόμη πτυχές ως έργο (painting, coating, περιβαλλοντικά κ.α.) οι οποίες από μόνες τους το καθιστούν απαιτητικό...

Για τους σταθμούς συμπίεσης μιλάω και ναι, αυτή είναι η εταιρία μαζί με την Ιταλική (κοινοπραξία)...κι η εταιρία για την οποία εργάζομαι έχει πάρει απ' αυτούς το σταθμό στην Ελλάδα, αν γνωρίζεις απ' αυτά θα την ξέρεις...

Edited by Emporas
Δημοσιεύτηκε (edited)

Το BGAS-CSWIP  δεν λεει κ πολλα οσον αφορα το coating παντως, επομενως μην πολυπονταρεις εκει.

Αν πας για καριερα προτιμησε ξεχωριστη πιστοποιηση για welding, ξεχωριστη για coating. Και φυσικα για θεση manager δεν απαιτειται τιποτε απο αυτα, μαλλον για iso θα πρεπει να πιστοποιηθεις πιστευω.

 

Ολες αυτες οι ******** για welding και coating ειναι (ως επι το πλειστον) για σκλαβους που δουλευουν ως inspectors 70 ωρες την εβδομαδα επι τοπου και δεν αμοιβονται για τον κοπο. Η διαφορα ειναι οτι αν τις εχεις, παιρνεις και τη δουλεια (του σκλαβου). Το καλυτερο που εχεις να κανεις αν θες δουλεια για παντα (αλλα οχι ελλαδα) ειναι να πιστοποιηθεις σε nace ή frosio (αναλογα σε ποιο μερος της υφηλιου θες να καταληξεις) κ να κανεις καριερα σε τετοιο κομματι. Δυστυχώς (και ευτυχως για χαρη των προδιαγραφών) ζουμε σε εποχη που αλλη πιστοποιηση πρεπει να εχεις αν εισαι δεξιοχειρας, αλλη αριστεροχειρας, αλλη αν εισαι ξανθος, αλλη αν τα βαφεις μπλε, κοκ.

Εκτος κ αν καταφερεις να ανεβεις σε καμια εταιρεια third party, οπου στους τυφλους βασιλευει ο μονοφθαλμος.

 

Τελος, σχετικα με το ποσο πισω ειναι η ελλαδα στο coating, συμφωνω μαζι σου, μονο 2 εταιρειες στην ελλαδα εχουν ιδιόκτητη αντλια αναερου ψεκασμου θερμης αναμιξης, και η μια απο αυτες δεν ειναι καν coaters.

Edited by Γιάννης
Δημοσιεύτηκε

Καλησπέρα....σε όλους....

έχω αρχίσει και κοιτάω αγγελίες για πολιτικούς μηχανικούς στην Αγγλία...

έχω εμπειρία 15 ετών από δημόσια έργα στην Ελλάδα  σε οικοδομικά ,οδοποιία, βιολογικούς  

αρχικά σαν μηχανικός έργου και κατόπιν σαν εργοταξιάρχης......

Θα ήθελα από κάποιον που βρίσκεται στην Αγγλία και έχει πάει με εργασιακή εμπειρία από Ελλάδα 

αν θα πρέπει αρχικά να προσανατολιστώ σε overqualified θέσεις...

Δημοσιεύτηκε
14 ώρες πριν, evan40 said:

Καλησπέρα....σε όλους....

έχω αρχίσει και κοιτάω αγγελίες για πολιτικούς μηχανικούς στην Αγγλία...

έχω εμπειρία 15 ετών από δημόσια έργα στην Ελλάδα  σε οικοδομικά ,οδοποιία, βιολογικούς  

αρχικά σαν μηχανικός έργου και κατόπιν σαν εργοταξιάρχης......

Θα ήθελα από κάποιον που βρίσκεται στην Αγγλία και έχει πάει με εργασιακή εμπειρία από Ελλάδα 

αν θα πρέπει αρχικά να προσανατολιστώ σε overqualified θέσεις...

Κοιτα να δεις εδω δεν θα σε πάρουν σαν μηχανικό κανω τα πάντα ολα. Οπότε πρέπει να διαλέξεις με ποιον κλαδο θες να ασχοληθείς κ να στήσεις το βιογραφικό  αναλογα ή να στήσεις διαφορετικά βιογραφικά.

Επίσης ειναι καλο να δεις αν μπορείς να γίνεις πριν έρθεις chartered μιας κ αποτελεί τεράστιο +. 

Υγ τσεκαρε cscs card, cdm 2015, ice για αρχή. Τα πρωτα δυο είναι σημαντικά αν θες να ασχοληθείς με εργοτάξιο. Δεν χρειάζεται να γνωρίζεις τα πάντα ολα στα CDM αλλα αν δώσεις συνέντευξη θα ειναι + να γνωρίζεις τα health and safety procedures.

  • Upvote 2

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.