karavlaxos Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 31 , 2014 Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 31 , 2014 Σαν πολύ ροδινα δεν μας τα λες ρε συ Μουχλα; Νεος και σου δινουνε 3 χιλιαρικα + σπιτι + αυτοκινητο (και είναι και το πρωτο μνμ σου); Ή μας δουλευεις ή σε δουλευουν. Κατι άλλο δεν παιζει.
mouxlas Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 31 , 2014 Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 31 , 2014 Παρακολουθω το σιτε καιρο τωρα αλλα δεν ειχα μπει ποτε στον κοπο να γραψω κατι, αλλα δεν νομιζω οτι ειναι "υποπτο" αυτο. Μπορω αν θελετε να κοινοποιησω την απαντηση που εχω λαβει στο μαιλ μου...και οσο αφορα αυτους δεν ειναι απατεωνες ο manager που μου εστειλε το μνμ εχει προφιλ στο linkedin και η εταιρεια εχει παρει εργο αξιας 4 δις, υπαρχει στον τυπο.
ikaros13 Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 31 , 2014 Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 31 , 2014 Εγώ ξέρω για νέο 1500 μαξ δίνουνε εκεί... Για δες το πιο προσεκτικά...
ted78 Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 1 , 2014 Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 1 , 2014 (edited) @mouxlas, έργο αξίας 4 δις;!!! Τι θα φτιάξουν; Αντιλαμβάνεσαι το μέγεθος; Edited Αύγουστος 1 , 2014 by ted78
mouxlas Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 1 , 2014 Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 1 , 2014 Πραγματικα δεν σας καταλαβαινω...ειπα την δικια μου εμπειρια και εχετε φαγωθει να με βγαλετε τρελο. Ναι ειναι το πρωτο μνμ μου, ολοι καποια στιγμη γραφουν το πρωτο μνμ τους δεν σημαινει οτι λενε ψεμματα. Για να τελειωνουμε, ειναι εργο αξιας 4 δις εχουν παρει την κατασκευη της μιας απο τις 4 γραμμες του μετρο. Εγω αυτο που εχω ακουσει σε σχεση με τους μισθους ειναι οτι σε πληρωνουν αναλογα με την καταγωγη σου και που εχεις παρει το πτυχιο σου. Οι Ελληνες για παραδειγμα ανηκουν σε χαμηλοτερη κατηγορια απο τους Αγγλους για παραδειγμα και ξεκινανε απο 2.500 ευρο,,,,Με 1500 που εγραψε ο προηγουμενος φιλος περνουν τους Ινδους μηχανικους οχι τους Ελληνες. Εγραψα, την δικια μου εμπειρια αν θελετε την δεχεστε, αλλα σας παρακαλω οχι υπονοουμενα σχετικα με πρωτα μηνυματα γιατι θα γινουν τελευταια.
Emporas Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 1 , 2014 Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 1 , 2014 (edited) ...και η εταιρεια εχει παρει εργο αξιας 4 δις, υπαρχει στον τυπο... Εγω αυτο που εχω ακουσει σε σχεση με τους μισθους ειναι οτι σε πληρωνουν αναλογα με την καταγωγη σου και που εχεις παρει το πτυχιο σου. Οι Ελληνες για παραδειγμα ανηκουν σε χαμηλοτερη κατηγορια απο τους Αγγλους για παραδειγμα και ξεκινανε απο 2.500 ευρο,,,,Με 1500 που εγραψε ο προηγουμενος φιλος περνουν τους Ινδους μηχανικους οχι τους Ελληνες. Έγινε, πάμε παρακάτω... Άρα απ' αυτό να υποθέσω ότι το παραπανήσιο 500σάρικο που θα παίρνεις οφείλεται στο ότι είσαι συν τοις άλλοις και ομορφόπαιδο; Edited Αύγουστος 1 , 2014 by Emporas 2 2
mouxlas Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 1 , 2014 Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 1 , 2014 Δεν ξερω ρωτα τον αλλο που επεσε 1000 ευρω εξω (μπορει να ειναι κακασχημος για αυτο)
Topap Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 1 , 2014 Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 1 , 2014 (edited) Παιδιά, τι κάθεστε και λέτε στο συνάδελφο? Το έργο που αναφέρει είναι η Gold Line στο metro της Doha που έχει προϋπολογισμό 3.2 δις ευρώ, ήτοι 4.2 δις δολλάρια (http://www.thetoc.gr/eng/economy/article/ellaktor-signs-metro-rail-construction-contract-in-doha). Σχετικά με τα λεφτά που δίνουν στον mouxlas μου ακούγεται λογικό. Και αυτό γιατί οι μισθοί δεν καθορίζονται μόνο απο την ελληνική εταιρία της κοινοπραξίας (Τούρκοι, Ινδοί, Έλληνες και ντόπιοι). 3000 ευρώ συν τα υπόλοιπα μου ακούγεται λογικό για πρώτη δουλειά. Δεδομένου οτι το έργο έχει μέλλον, δεν θα μείνει στα λεφτά αυτά, θα γίνεται αναπροσαρμογή κάθε χρόνο. Όσοι πάνε για 1500 ευρώ είναι άξιοι της μοίρας τους. Άσε που χαλάνε την πιάτσα. Mouxla, τράβα παιδί μου στη Doha να δεις και να μάθεις και όταν έχεις αρκετή εμπειρία θέτεις άλλους όρους ή την κάνεις για άλλη εταιρία (ή άλλη χώρα). Edited Αύγουστος 1 , 2014 by Topap 3
Emporas Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 1 , 2014 Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 1 , 2014 (edited) Δεν ξερω ρωτα τον αλλο που επεσε 1000 ευρω εξω (μπορει να ειναι κακασχημος για αυτο) Δηλαδή αν κυκλοφορούν Ινδοί μηχανικοί με 1,5 χιλιάρικο τι είναι πιο λογικό κατά την άποψη σου, να ενδώσει ο επιχειρηματίας στη μεγαλύτερη "ταρίφα" του Ευρωπαίου (η οποία από που προκύπτει άραγε) αντί απλά να προσλάβει τον φθηνότερο κι εξίσου ικανό Ινδό ή να κατέβει ο Ευρωπαίος στις οικονομικές του απαιτήσεις ώστε να ανταγωνιστεί τον Ινδό και να μη του φάει τη δουλειά; Όλα αυτά λαμβάνοντας υπόψη ότι ο μηχανικός είναι αυτός που "καίγεται" και ΟΧΙ ο εργοδότης (ο οποίος έχει να επιλέξει ανάμεσα σε χιλιάδες άνεργους επιστήμονες) οπότε οι νόμοι της προσφοράς και της ζήτησης δρουν κατά αυτού! Η μόνη περίπτωση να ενδώσει ένας εργοδότης σε μεγάλες οικονομικές απαιτήσεις είναι να μη μπορεί να βρει π.χ. Ινδό με την αντίστοιχη εμπειρία και προσόντα με του Ευρωπαίου...χωρίς παρεξήγηση, τα δικά σου "ιδιαίτερα προσόντα" ποια ήταν;Το πτυχίο; Edited Αύγουστος 1 , 2014 by Emporas 1 3
Topap Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 1 , 2014 Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 1 , 2014 (edited) emporas, Μάλλον δεν ξέρεις πως λειτουργούν οι κοινοπραξίες στα μεγάλα έργα... Δεν θέλω να σε προσβάλω, αλλά δεν είναι όπως τα λες. Αν η ελληνική εταιρία έχει ποσοστό στο JV 32% τότε θα έχει και ανάλογη ποσόστωση στους μηχανικούς. Η δε μισθοί θα είναι ανάλογοι. Δεν παίζει δηλαδή να παίρνει ο Ινδός μηχανικός με την ίδια εμπειρία με τον mouxlas τα ίδια λεφτά. Άδικο, αλλά έτσι είναι. Edited Αύγουστος 1 , 2014 by Topap 2
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα