Μετάβαση στο περιεχόμενο

Recommended Posts

Δημοσιεύτηκε

Συμφωνώ με τον topap...

μη λετε οτι να ναι απο φήμες κλπ..αν ξερετε τότε πειτε...

ειναι δεδομένο οτι πληρώνουν και περισσότερα σε ευρωπαιους (ελληνες αγγλους ιταλους κλπ)

αν καποιος Διπλ. Μηχανικός πάει με 1500 εκει...τι να πω...χαλαει την πιάτσα και ειναι και πολυ πολυ πεινασμενος και αξιος της μοιρας του.

  • Upvote 3
  • Απαντήσεις 2,2k
  • Created
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοσιεύτηκε

Αν η ελληνική εταιρία έχει ποσοστό στο JV 32% τότε θα έχει και ανάλογη ποσόστωση στους μηχανικούς. Η δε μισθοί θα είναι ανάλογοι. Δεν παίζει δηλαδή να παίρνει ο Ινδός μηχανικός με την ίδια εμπειρία με τον mouxlas τα ίδια λεφτά. Άδικο, αλλά έτσι είναι.

Ποσόστωση στους μηχανικούς ανάλογα με τη συμμετοχή στο JV το καταλαβαίνω...στους μισθούς για ποιο λόγο;

Δημοσιεύτηκε

emporas,

 

Μάλλον δεν ξέρεις πως λειτουργούν οι κοινοπραξίες στα μεγάλα έργα... Δεν θέλω να σε προσβάλω, αλλά δεν είναι όπως τα λες.

 

Αν η ελληνική εταιρία έχει ποσοστό στο JV 32% τότε θα έχει και ανάλογη ποσόστωση στους μηχανικούς. Η δε μισθοί θα είναι ανάλογοι. Δεν παίζει δηλαδή να παίρνει ο Ινδός μηχανικός με την ίδια εμπειρία με τον mouxlas τα ίδια λεφτά. Άδικο, αλλά έτσι είναι.

+1 O Τopap

 

 

Τα 3000 δεν ειναι πολλα λεφτα, να γινεις πλουσιος, ειναι κατι καλο να ξεκινησεις. Μουχλα πηγαινε να τραβηξεις οση εμπειρια μπορεις.

 

Τωρα για τους συναδελφους που πανε με λιγοτερα λεφτα, εκει οντως υπαρχει το θεμα οτι χαλανε την αγορα, αλλα μην πιστευετε οτι μια εταιρια κ δη πολυεθνικη θα λυπηθει να σου δωσει παχυλο μισθο. Απεναντιας μετα χαρας θα σε πληρωσει γιατι θα παρει απο εσενα περισσοτερα.

 

Οι χαμηλοι μισθοι ισως να ισχυουν για low-level ή entry μηχανικους απο εκει κ περα ποσος εχει να κανει με την εθνικοτητα.

  • Upvote 1
Δημοσιεύτηκε (edited)

Όταν συντάσσει η κάθε εταιρία τον προϋπολογισμό της για το έργο βάζει μέσα όλα τα κόστη (direct and indirect). Αυτό περιλαμβάνει και τους μισθούς των Local και των Expat υπαλλήλων. Κάποια υπάλληλοι της ελληνικής εταιρίας θα είναι προφανώς Ινδοί, Πακιστανοί, Αιγύπτιοι, κλπ, αλλά κάποιοι θα είναι αναγκαστικά (λόγω τεχνογνωσίας) έλληνες. Όταν πάρθηκε η απόφαση να γίνει η κοινοπραξία μεταξύ των τεσσάρων εταιριών, κάθε εταιρία έθεσε τους δικούς της όρους. Από εκεί και πέρα και με βάση το ποσοστό της κάθε εταιρίας στη κοινοπραξία, το κέρδος κάθε εταιρίας καθορίζεται και με βάση τα έξοδα της.

 

Αυτός είναι και ο βασικός λόγος που οι Κινέζικες εταιρίες δίνουν τόσο μικρές προσφορές και χτυπάνε έργα. Όταν βάζουν τους μηχανικούς τους να κοιμούνται 6 άτομα σε ένα isobox και μόνο ο Project Manager έχει το δικό του isobox, όταν τους δίνουν μόνο 1 εισιτήριο το χρόνο για να γυρίσουν στη χώρα τους, όταν τους έχουν μάγειρα στις εγκαταστάσεις, όταν τους έχουν ένα van για τις μεταφορές τους. Από την άλλη, όταν μια ευρωπαϊκή εταιρία δίνει 2 και 3 εισιτήρια το χρόνο σε κάθε μηχανικό, με δικό του σπίτι κλπ τότε καταλαβαίνεις ότι υπάρχει μια διαφορά. Δεν μπορούν να κάνουν και αλλιώς όμως. Φέρε εσύ Άγγλο, Γάλλο, Γερμανό μηχανικό με συνθήκες κινέζων. Προφανώς δεν θα βρεις ποτέ. Και εντάξει, σε junior θέσεις όπως Document Control, ή Quality Control ή Inspector μπορείς να βάλεις έναν Ινδό μηχανικό. Αλλά σε κάποιες θέσεις είναι μονόδρομος να βάλεις ευρωπαίο μηχανικό.

 

Τώρα γιατί πήραν τον mouxlas που δεν έχει εμπειρία, είναι ένα προσωπικό ζήτημα. Μπορεί να έχει κάποιο γνωστό στην εταιρία (και μπράβο του). Μπορεί για την εταιρία να είναι πιο φτηνό να πάρει το μηχανικό με μηδέν εμπειρία και να τον εκπαιδεύσει, αντί να πάρει τον έτοιμο μηχανικό που θα ζητήσει 6,000 και να απαιτήσει married status (σπίτι για την οικογένεια, δίδακτρα παιδιών, ασφάλιση και visa για όλη την οικογένεια).    
 

Edited by Topap
Δημοσιεύτηκε

Εγώ επισήμανα ότι αν μια εταιρία έχει πάρει έργο 4 δις, δεν είναι κριτήριο για να μας πείσει ότι έχει προφίλ στο linkedin.

Δημοσιεύτηκε (edited)

Και να σας πω και την δική μου προσωπική εμπειρία. Πριν 3 χρόνια είχα μια συζήτηση με την Bechtel για έργο στο Jubail (Σ. Αραβία προς τη μεριά του κόλπου). Στο email που μου έστειλαν μου είπαν (ξεκάθαρα) ότι βάση της εθνικότητας μου θα ξεκινήσω από Grade 25 (έβγαινε γύρω στα 4100 ευρώ το μήνα). Το αστείο είναι ότι πριν 5-6 μήνες είχα κάνει κουβέντα με την Bechtel στο Λονδίνο για δουλειά πάνω σε Oil & Gas που θα περιλάμβανε και ένα ταξίδι για 6 μήνες στην Ινδία και τους είχα ζητήσει κάπου στα 50,000 λίρες το χρόνο (περί τα 5200 ευρώ) και τους φάνηκε λογικό.

Είναι λυπηρό αλλά ισχύει. Η ταρίφα καθορίζεται ΚΑΙ από την εθνικότητα. Αυτή την εποχή δε με την όλη κατάσταση στην Ελλάδα, έχουμε πέσει σε δυσμένεια. Δεν είναι τυχαίο ότι η Besix (Βέλγικη εταιρία που δραστηριοποιείτε στα Εμιράτα) έκανε open day σε Αθήνα και Λισσαβώνα... Αλήθεια, μήπως πήγε κάποιος από το forum για να μας πει εντυπώσεις?
 
 

Edited by Topap
Δημοσιεύτηκε

Όταν συντάσσει η κάθε εταιρία τον προϋπολογισμό της για το έργο βάζει μέσα όλα τα κόστη (direct and indirect). Αυτό περιλαμβάνει και τους μισθούς των Local και των Expat υπαλλήλων. Κάποια υπάλληλοι της ελληνικής εταιρίας θα είναι προφανώς Ινδοί, Πακιστανοί, Αιγύπτιοι, κλπ, αλλά κάποιοι θα είναι αναγκαστικά (λόγω τεχνογνωσίας) έλληνες. Όταν πάρθηκε η απόφαση να γίνει η κοινοπραξία μεταξύ των τεσσάρων εταιριών, κάθε εταιρία έθεσε τους δικούς της όρους. Από εκεί και πέρα και με βάση το ποσοστό της κάθε εταιρίας στη κοινοπραξία, το κέρδος κάθε εταιρίας καθορίζεται και με βάση τα έξοδα της.

 

Αυτός είναι και ο βασικός λόγος που οι Κινέζικες εταιρίες δίνουν τόσο μικρές προσφορές και χτυπάνε έργα. Όταν βάζουν τους μηχανικούς τους να κοιμούνται 6 άτομα σε ένα isobox και μόνο ο Project Manager έχει το δικό του isobox, όταν τους δίνουν μόνο 1 εισιτήριο το χρόνο για να γυρίσουν στη χώρα τους, όταν τους έχουν μάγειρα στις εγκαταστάσεις, όταν τους έχουν ένα van για τις μεταφορές τους. Από την άλλη, όταν μια ευρωπαϊκή εταιρία δίνει 2 και 3 εισιτήρια το χρόνο σε κάθε μηχανικό, με δικό του σπίτι κλπ τότε καταλαβαίνεις ότι υπάρχει μια διαφορά. Δεν μπορούν να κάνουν και αλλιώς όμως. Φέρε εσύ Άγγλο, Γάλλο, Γερμανό μηχανικό με συνθήκες κινέζων. Προφανώς δεν θα βρεις ποτέ. Και εντάξει, σε junior θέσεις όπως Document Control, ή Quality Control ή Inspector μπορείς να βάλεις έναν Ινδό μηχανικό. Αλλά σε κάποιες θέσεις είναι μονόδρομος να βάλεις ευρωπαίο μηχανικό.

 

Όταν έγραψα πριν μερικά posts ότι "οι εταιρίες ενδίδουν σε οικονομικές απαιτήσεις μόνο όταν μπλαμπλαμπλα" το έκανα για να καλύψω όλες αυτές τις περιπτώσεις (π.χ. project manager)...

 

Το όλο θέμα προέκυψε απ' το ότι ο mouxlas (όπως δήλωσε) δεν έχει κάποια αντίστοιχη εμπειρία κι όμως προτιμήθηκε έναντι πολύ φθηνότερων συναδέλφων του (προφανώς για θέση στην οποία μπορούσαν να βάλουν όποιον ήθελαν) μεταξύ άλλων λόγω ΚΑΤΑΓΩΓΗΣ ( :blink:)...

Στην κοινοπραξία π.χ. των ΕΛ.ΠΕ. το 2010-2011 που συμμετείχα ως βοηθός (φοιτητής ακόμα) δεν είδα τους Αθηναίους π.χ. να αμείβονται περισσότερο ή λιγότερο απ' τους Θεσσαλονικείς ή π.χ. τους Τρικαλινούς!

 

Όσο για το αν οι εταιρίες βρίσκουν Άγγλο, Γάλλο κ.λπ. μηχανικό με συνθήκες Κινέζων λυπάμαι αλλά η πραγματικότητα θα σε διαψεύσει συνάδελφε, δυστυχώς...

Δημοσιεύτηκε

emporas,

Πότε δεν θα καταλάβεις πως λειτουργούν οι εταιρίες, όχι αν το συγκρίνεις με ελληνικά δεδομένα. Επίσης μην συγκρίνεις μισθούς Αθηναίων, Τρικαλινών, κλπ για έργο στην Ελλάδα. Ένας άγγλος από το Portsmouth δεν θα πάρει πιο πολλά από έναν άγγλο από το Manchester για ένα έργο στη Σκωτία. Αλλά, αν η κοινοπραξία έχει μέσα και μια γαλλική εταιρία και αυτή φέρει έναν Γάλλο (σαν expat) τότε προφανώς θα παίρνει πιο πολλά και από τους δυο άγγλους (όλοι με ίδια εμπειρία).

Στην εν λόγω κοινοπραξία ξέρω 2-3 άτομα που είναι ήδη στη Ντόχα και έχω μια τάξη μεγέθους για τους μισθούς που παίζουν στα 10+ χρόνια εμπειρίας. Δεν ξέρω τι παίρνουν οι αντίστοιχοι Τούρκοι ή οι Ινδοί, αλλά δεν με ενδιαφέρει. Μάλιστα ξέρω ότι στο HR της κοινοπραξίας είναι Τούρκος o HR Manager.

Τώρα γιατί προτιμήθηκε ο mouxlas από κάποιον άλλο Έλληνα μηχανικό ή κάποιον Τούρκο, Ινδό, κλπ κλπ με περισσότερη εμπειρία, είναι κάτι που δεν έχει σημασία. Μπορεί η ελληνική εταιρία να ήθελε απλά να βάλει όσους πιο πολλούς έλληνες μπορούσε και να μην ήθελε να περιμένει να γεμίσει το inbox με CV. Μπορεί να κινήθηκε με την λογική: αν κάποιος υπάλληλος μου προτείνει κάποιον (και αυτομάτως γίνεται εγγυητής του) τότε θα τον πάρω. Μπορεί ακόμα μπορεί…
3000 ευρώ για πρώτο μισθό στο Κατάρ δεν είναι και τρελά λεφτά, θα το δει και ο mouxlas. Φίλος που είναι κάτω με 5,000 μου λέει ότι ίσα-ίσα που βάζει κάτι στην άκρη. Από την άλλη όμως, όσα πιο πολλά λεφτά παίρνεις, τόσο πιο πολλές ανάγκες σου δημιουργούνται. Στο τέλος της ημέρας, είναι ένα προσωπικό ζήτημα.

Τέλος, και σε αυτό πίστεψε με, δεν υπάρχει περίπτωση να κατέβει Ευρωπαίος, ιδίως Άγγλος, Γάλλος, Γερμανός, στη Μ. Ανατολή για 3000 ευρώ το μήνα. Καλύτερα να μείνει στη χώρα του και να παίρνει 3000 ευρώ με 35% φορολογία. Να γιατί λέω ότι όσοι πάνε κάτω για 1500 ευρώ χαλάνε την πιάτσα, όχι μόνο την ελληνική αλλά την ευρωπαϊκή.
Όσο για τους Κινέζους, αυτοί φορτώνουν σε ένα καράβι εργάτες, μηχανικούς, βίδες, τσιμέντα, isobox, τα πάντα όλα και σκάνε στη χώρα που είναι να γίνει το έργο. Και πέρα του ότι κάνουν τσαπατσουλιές, δεν αφήνουν καθόλου χρήμα στην χώρα, επειδή τα έχουν φέρει όλα από την Κίνα. Για αυτό και τα τελευταία χρόνια οι Άραβες κάνουν πέρα τους Κινέζους ή τους ζητάνε να κάνουν κοινοπραξίες με δυτικές εταιρίες.
 

Δημοσιεύτηκε

Ξεχνας κατι ομως... υπαρχουν και οι manager οι οποιοι δεν θελουν να εχουν στο team τους Ινδους, Πακιστανους, Σενεγαλεζους και οσο και αν οι εταιρεια τους πιεζει να προσλαβουν τετοιους η τελικη αποφαση ειναι δικια τους. (Δεν το λεω τυχαια)

 

Προσωπικα εγω επεσα στην περιπτωση....και η τυχη παιζει σημαντικο παραγοντα στην επαγγελματικη εξελιξη του καθενος.

 

Τα 3000 δεν ειναι πολλα ξερω προσωπικα ατομα που ειναι εκει με μισθους 5000+ και εχουν προυπηρεσια 3-4 χρονια. Προσεξε δεν το αναφερω για να πω οτι μου δινουν λιγα (μια χαρα λεφτα μου δινουν) απλα...δεν ειναι τα 500 ευρω που εχουμε ΠΛΕΟΝ συνηθισει στην Ελλαδα, ασχετως με τις εχτρα παροχες που σου προσφερουν (σπιτι, αμαξι κτλ). 

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.