george_RES Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 1 , 2014 Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 1 , 2014 Κοιτα να παρεις οσο πιο πολλες εμπειριες μπορεις, και να δεις πως ειναι ενα σοβαρο εργο. Καθε αρχη κ δυσκολη, καλη επιτυχια !!
Topap Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 1 , 2014 Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 1 , 2014 Και καλά κάνεις. Βρέθηκες στην κατάλληλη στιγμή, δεν έχει σημασία πλέον. Φύγε με το πρώτο αεροπλάνο για Ντόχα. Όχι τόσο για τα λεφτά, αλλά για την εμπειρία. ΥΓ. Τώρα πλέον έχεις 6 μηνύματα οπότε δεν μπορεί κάποιος να σου πει τίποτα...
Emporas Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 1 , 2014 Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 1 , 2014 (edited) Πότε δεν θα καταλάβεις πως λειτουργούν οι εταιρίες, όχι αν το συγκρίνεις με ελληνικά δεδομένα. Επίσης μην συγκρίνεις μισθούς Αθηναίων, Τρικαλινών, κλπ για έργο στην Ελλάδα. Ένας άγγλος από το Portsmouth δεν θα πάρει πιο πολλά από έναν άγγλο από το Manchester για ένα έργο στη Σκωτία. Αλλά, αν η κοινοπραξία έχει μέσα και μια γαλλική εταιρία και αυτή φέρει έναν Γάλλο (σαν expat) τότε προφανώς θα παίρνει πιο πολλά και από τους δυο άγγλους (όλοι με ίδια εμπειρία). Τέλος, και σε αυτό πίστεψε με, δεν υπάρχει περίπτωση να κατέβει Ευρωπαίος, ιδίως Άγγλος, Γάλλος, Γερμανός, στη Μ. Ανατολή για 3000 ευρώ το μήνα. Καλύτερα να μείνει στη χώρα του και να παίρνει 3000 ευρώ με 35% φορολογία. Να γιατί λέω ότι όσοι πάνε κάτω για 1500 ευρώ χαλάνε την πιάτσα, όχι μόνο την ελληνική αλλά την ευρωπαϊκή. Μπορώ επιτέλους να έχω ένα τεκμηριωμένο "επειδή" ως απάντηση στο "γιατί" η καταγωγή κάποιου μηχανικού επηρεάζει θετικά/αρνητικά τις απολαβές του εφόσον λαμβάνουμε υπόψη ότι όλοι τους συγκαταλέγονται ως expatriates, junior engineers κ.λπ.; Επιμένεις πάντως ότι με την ανεργία και ψωμόλυσσα που δέρνει τον Ευρωπαίο ηλικίας 25-35 ετών δεν θα κατέβαινε έστω και για 1,5 χιλιάρικο να δουλέψει οπουδήποτε...οκ, δεν επιμένω! Edited Αύγουστος 1 , 2014 by Emporas
george_RES Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 1 , 2014 Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 1 , 2014 (edited) Μπορώ επιτέλους να έχω ένα τεκμηριωμένο "επειδή" ως απάντηση στο "γιατί" η καταγωγή κάποιου μηχανικού επηρεάζει θετικά/αρνητικά τις απολαβές του εφόσον λαμβάνουμε υπόψη ότι όλοι τους συγκαταλέγονται ως expatriates, junior engineers κ.λπ.; Επιμένεις πάντως ότι με την ανεργία και ψωμόλυσσα που δέρνει τον Ευρωπαίο ηλικίας 25-35 ετών δεν θα κατέβαινε έστω και για 1,5 χιλιάρικο να δουλέψει οπουδήποτε...οκ, δεν επιμένω! Emporas οχι δεν θα κατεβαινε ο Ευρωπαιος να δουλεψει με 1500 χιλιαρικο, και αυτο πολυ απλα γιατι η αγορα κ οι ιδιοι οι υποψηφιοι και τα ΗR, ξερουν ποσα λεφτα θα παρει ενας μηχανικος. Ακομα κ στο UK σε graduate entry schemes, εαν πεις σε ενα αποφοιτο λογω κρισης θα παρεις 15000 λιρες/χρονο πολυ απλα δεν θα παει, στο εξωτερικο ρωτανε ποσα θελεις οχι μονο για τυπικους σκοπους αλλα κ για για δουνε ποσο ξερεις την αγορα κ εαν σε ενδιαφερει. Εαν πεις εσυ κατω απο 10% απο τις τυπικες απολαβες τοτε ειναι πιο επιφυλακτικοι με τις ικανοτητες σου. Ο μισθος ειναι κ ποσα ζητας ειναι ενα ειδος διαπραγματευτικης ικανοτητας που εχεις. Τωρα εαν εισαι Ελληνας με ελληνικο πτυχιο μονο κ χωρις CEng η αλλα χαρτια απο εξωτερικο, τοτε λογικο ειναι να περιμενεις χαμηλοτερη προσφορα για πολλους λογους που δεν εχουν να κανουν μονο με τα πτυχια/διπλωματα. Για παραδειγμα Ινδος με προυπηρεσια ή/ και εκπαιδευση μονο στην Ινδια δεν μπορει να ζητησει τα ιδια με Ινδο που εχει εκπαιδευση στο UK ή Γερμανια, γιατι εκει μπαινει κ ο παραγοντας ποσο εκτεθειμενος εισαι σε multi-cultural περιβαλλοντα, κατι που λαμβανεται σοβαρα υποψιν. Ομοιως κ οι expatriates Ελληνες αμοιβονται με τιμες ΕU κ οχι με τιμες Ελλαδας, το δυσκολο ειναι να μπεις σε τετοιες εταιριες κ εργα απο εκει κ περα η Ελλαδα ειναι παιχνιδακι κ μονο για διακοπες Edited Αύγουστος 1 , 2014 by george_RES 2
Topap Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 1 , 2014 Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 1 , 2014 (edited) Emporas, Καταρχάς, όταν γράφω σε δεύτερο πρόσωπο δεν αναφέρομαι αποκλειστικά σε εσένα, προς αποφυγή παρεξηγήσεων. Αν είναι όπως τα λες, οι εταιρίες που παίρνουν έργα εκτός της χώρας τους θα προσλάμβαναν αποκλειστικά ντόπιους ή Ινδούς, Φιλιππινέζους, Αιγύπτιους κλπ μηχανικούς. Στην πράξη όμως αυτό δεν συμβαίνει για πολλούς λόγους. Πχ όταν ένας project manager έχει να κάνει ένα έργο στο εξωτερικό, πέρα από τους διαθέσιμους μηχανικούς που έχει η εταιρία ήδη στη χώρα, έχει ένα pool μηχανικών που μπορεί να φέρει στο έργο και άλλους που του επιβάλει η εταιρία. Η ιδέα των expat μηχανικών δεν είναι να τους πληρώνει η εταιρία για να πάνε απλώς σε μια άλλη χώρα, αλλά να τους έχει να δουλεύουν και όχι να κάθονται στα κεντρικά της εταιρίας στην χώρα τους και είτε να μην κάνουν τίποτα, είτε να τους υπο-απασχολεί σε ένα μικρό έργο χωρίς να παράγουν value for money. Εξού και τα γνωστό ρητό που ξεκίνησε να λέγεται πριν μερικά χρόνια από ελληνικές εταιρίες στους μηχανικούς της “ή Dubai ή bye-bye”. Από την άλλη, όταν ο Πελάτης σε κάποια χώρα προκηρύξει ένα διαγωνισμό (Tender ή Request for Proposal ή οτιδήποτε άλλο) κατά μεγάλη πιθανότητα βάζει όρους σχετικά με το οργανόγραμμα των εταιριών που παίρνουν μέρος. Μπορεί για παράδειγμα να ζητάει από τον Εργολάβο να έχει επί τόπου 10 μηχανικούς, από συγκεκριμένες χώρες, με 15 χρόνια εμπειρία σε έργα μετρό στην Ευρώπη ή στην περιοχή του Κόλπου. Έτσι, ακόμα και αν μπορέσει η τάδε ελληνική εταιρία να βρει 10 Ινδούς μηχανικούς με 20 χρόνια εμπειρία, που θα τους πληρώνει 1000 ευρώ το μήνα, επειδή δεν είναι Ευρωπαίοι (για παράδειγμα) να μην τους εγκρίνει ο Πελάτης. Επειδή ισχύει αυτό, όταν κατατίθεται η προσφορά (bid) για το έργο, μπαίνει μαζί και μια λίστα με το proposed staff που αν κερδίσει το έργο και θέλει να κάνει αλλαγές στη λίστα πρέπει να πάρει έγκριση από τον Πελάτη και να φέρει μηχανικούς αντίστοιχων προσόντων. Αυτό δεν σημαίνει ότι δεν μπορεί να πάρει Ινδούς, απλά ο Πελάτης δεν θα πληρώσει για αυτούς. Άρα, μπορεί να έχεις 10 Ευρωπαίους μηχανικούς και 100 Ινδούς (για παράδειγμα) και ουσιαστικά οι 10 μηχανικοί να βγάζουν τα λεφτά για να πληρωθούν οι υπόλοιποι. Το πότε κάποιος θεωρείται local ή expat δεν έχει να κάνει με τον τόπο καταγωγής του αλλά, με την αυστηρή έννοια του όρου expatriate = εκπατρισμένος, με το που έχει υπογραφεί η σύμβασή του με την εταιρία. Αν πχ ο mouxlas υπογράψει την σύμβαση στην Ελλάδα, τότε είναι expat, αν την υπογράψει στη Ντόχα (όπου ισχύουν οι εργατικοί νόμοι του Κατάρ) τότε είναι Local. Στην πράξη όμως, ο mouxlas θα είναι expat απλά γιατί μπορεί να του κάνουν τη σύμβαση στη Ντόχα αλλά θα του φέρονται σαν expat. Άλλες εταιρίες σου κάνουν μια σύμβαση στην Ελλάδα (και εκεί σου πληρώνουν ένα μέρος ή όλο τον μισθό, τους αντίστοιχους φόρους, το ΤΣΜΕΔΕ, κλπ) και μια έξτρα σύμβαση στην χώρα που θα πας και αν προκύπτουν φόροι θα τους πληρώνει η εταιρία. Σπίτι, αμάξι και αεροπορικά για την χώρα του (point of residence) είναι πληρωμένα από την εταιρία, αν και τα τελευταία χρόνια έχουν μειωθεί αυτά τα benefits. Tο ίδιο δεν θα συμβεί με έναν Ινδό μηχανικό που θα προσλάβει η ίδια εταιρία. Θα του κάνει σύμβαση στη Ντόχα, θα τον βάλει να συγκατοικεί με άλλους 4-5 Ινδούς μηχανικούς θα του έχει ένα mini van που θα τον πηγαίνει και θα τον φέρνει στη δουλειά. Όσο για την ανεργία και την ψωμολύσσα που λες ότι δέρνει τους Ευρωπαίους 25-35, ας συμφωνήσουμε ότι διαφωνούμε. Διότι, την στιγμή αυτή στην Αγγλία και την Γαλλία τρέχουν έργα αξίας δις, εντάξει οι μισθοί δεν είναι όπως παλιά αλλά επ’ ουδενί δεν συμβαίνει αυτό που γίνεται στην Ελλάδα. Για τους Ισπανούς, μια ζωή είχαν ανεργία γύρω στο 20% (αν όχι παραπάνω), όσο για τους Ιταλούς, που τυγχάνει να έχω προσωπική εμπειρία, δεν το κουνάνε εύκολα από το σπίτι τους, με την mama, την γυναίκα, τα espresso τους, την pizza τους, κλπ. Τώρα τελευταία βέβαια, τους έπιασε και αυτούς κωλοπιλάλα και ζητάνε στις εταιρίες τους να βγουν προς τα έξω γιατί βλέπουν ότι αν συνεχίσουν στο στυλάκι “δεν πάω πουθενά εκτός” υπάρχει κίνδυνος να χάσουν την θέση τους. Επίσης, μιλάς για χώρες που κάνουν ήδη στροφή σε πρώην αποικίες τους (Γάλλοι και Γερμανοί στην Αφρική, Ισπανοί και Ιταλοί στην Λατινική Αμερική, Άγγλοι πρακτικά παντού, κλπ). Μπορεί λοιπόν πλέον να μην παίζουν τα 10χίλιαρα για αυτούς (ή τα 8χίλιαρα για τους πιο νέους) αλλά με 3000 ευρώ δεν βάζουν ούτε το πόδι στο αεροπλάνο! Edited Αύγουστος 1 , 2014 by Topap 2
Giorgos1987 Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 1 , 2014 Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 1 , 2014 @mouxlas Επειδή λες για κάποιο email που σου έστειλε ο manager της εταιρείας. Δες το domain του email και κάνε και έναν έλεγχο να δείς αν είναι real η μούφα. Το οτι έχει κάποιος προφίλ στο linkedin και γράφει οτι είμαι ο τάδε εργάστηκα εκεί, δεν μου λέει κάτι. Αν έστειλες αίτηση προς την εταιρεία από το επίσημο email που είδες στην σελίδα της και σου απάντησαν από το ίδιο, απλά μην λάβεις υπόψη οτι σου γράφω .
astranalysis Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 1 , 2014 Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 1 , 2014 Topap respect στην υπομονή σου....πραγματικά.. Ο΄ταν θα δουλέψετε με Ινδούς θα καταλάβετε γιατί πληρώνονται λιγότερο, μέχρι τότε ακούστε κάποιους που έχουν δουλέψει και σε 3-4 διαφορετικές χώρες στον κόσμο. Τι να πει κανείς με αυτά που διαβάζει ... 3000 είναι καλά , να ξέρεις ότι η Ντόχα έχει γίνει πανάκριβη, και αν θέλεις να μείνεις σε κάτι καλύτερο θα βάλεις από την τσέπη σου, το ίδιο και το αμάξι. Οι περισσότεροι που κατεβαίνουν κάτω στην συγκεκριμένη κοινοπραξία παίζουν από 2200 εως 4000. + benefits. 1
Topap Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 1 , 2014 Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 1 , 2014 Topap respect στην υπομονή σου....πραγματικά.. Έχε χάρη που τώρα έχουμε το ρεπό λόγω του τέλους του ραμαζανιού και έχω ελεύθερο χρόνο... Όντως mouxlas, μην περιμένεις τίποτα πολυτέλειες με σπίτι και αμάξι. Όχι πως αυτό είναι τόσο σημαντικό στην περίπτωση σου, αλλά για σπίτι θα σου έχουν ένα studio ή one bedroom flat και για αμάξι κανένα Daewoo που απλά θα τσουλάει. Αυτό για σένα θα είναι δευτερεύον ζήτημα. Το βασικό είναι ότι θα εκτεθείς σε ένα έργο κύρους. 2
mouxlas Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 2 , 2014 Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 2 , 2014 Και λιγοτερα να μου προσφεραν παλι θα πηγαινα.... η ευκαιρια να δουλεψεις σε ενα μεγαλο εργο διπλα σε μηχανικους και manager καταξιωμενους συν την εργασιακη εμπειρια που μπορεις να αποκομισεις ειναι οφελη ασυγκριτα Υ.Σ. Αληθεια ποτε τελειωνει το ρεπο λογω τελους ραμαζανιου? Νομιζα μεχρι την Πεμπτη ηταν. 1
predator_c Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 7 , 2014 Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 7 , 2014 (edited) 3000 ευρώ για πρώτο μισθό στο Κατάρ δεν είναι και τρελά λεφτά, θα το δει και ο mouxlas. Φίλος που είναι κάτω με 5,000 μου λέει ότι ίσα-ίσα που βάζει κάτι στην άκρη. Από την άλλη όμως, όσα πιο πολλά λεφτά παίρνεις, τόσο πιο πολλές ανάγκες σου δημιουργούνται. Στο τέλος της ημέρας, είναι ένα προσωπικό ζήτημα. Τέλος, και σε αυτό πίστεψε με, δεν υπάρχει περίπτωση να κατέβει Ευρωπαίος, ιδίως Άγγλος, Γάλλος, Γερμανός, στη Μ. Ανατολή για 3000 ευρώ το μήνα. Καλύτερα να μείνει στη χώρα του και να παίρνει 3000 ευρώ με 35% φορολογία. Γιατί δεν είναι πολλά τα 3000€ καθαρά στο Κατάρ; εφόσον θα είναι πληρωμένα το σπίτι, αυτοκίνητο και τα εισιτήρια που θα χαλάσει τις 3000€; Η διατροφή που μου έρχεται στο μυαλό ως έξοδο δεν μπορεί να είναι ακριβότερη από την Δ. Ευρώπη . Και αν ξέρεις πόσες ώρες την εβδομάδα είναι η εργασία στη Μ. Ανατολή; αν και φαντάζομαι τα έργα υποδομών έχουν και υπερωρίες (πληρωμένες ως υπερωρίες; ) Edited Αύγουστος 7 , 2014 by predator_c 1
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα