OTTO_engine Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 26 , 2012 Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 26 , 2012 Καλησπέρα και πάλι μπορεί κάποιος να με κατατοπίσει στο εξής ερώτημα? Είμαι ΜΜ ΑΕΙ και πήρα την άδεια από το ΥΜΕ για συνεργεία αυτοκινήτων πριν το περασμένο καλοκαίρι ( να ταν απρίλης ) θέλω να ασχοληθώ με την εγκατάσταση υγραερίου σε αυτοκίνητα από τα φεκ που μου δώσαν στο υπουργείο κατάλαβα ότι σεμινάρια τα ΑΕΙ και ΤΕΙ κάνουν ΜΟΝΟ για Φ. Αέριο σε αυτοκίνητα και για το υγραέριο και καλά δεν απαιτείται..... Ξέρετε κάτι?
rootbreaker Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 26 , 2012 Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 26 , 2012 Σεμινάρια ΠΡΕΠΕΙ να κάνεις. Στην ουσία τα σεμινάρια είναι για αέρια καύσιμα και όχι ειδικά για LPG ή CNG. Μετά την εγκατάσταση (όπως και κάθε δύο χρόνια που θα περνάει ΚΤΕΟ) πρέπει να δίνεις στον πελάτη σου υπεύθυνη δήλωση που να αναφέρεις ότι είσαι ειδικευμένος τεχνικός και ότι η εγκατάσταση είναι σε καλή κατάσταση και σύμφωνα με τα πρότυπα. LPG και CNG εγκατάσταση δεν έχουν φοβερές διαφορές.
ikaros13 Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 26 , 2012 Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 26 , 2012 Την άδεια από που την παίρνεις και τι χρειάζεσαι? Εχω βγάλει τις κλασσικές μηχανολογικών/ηλεκτρολογικών εγκαταστασεων από το Βιομηχανίας. Είναι ανάλογη η διαδικασία?
OTTO_engine Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 26 , 2012 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 26 , 2012 Φιλε ρωτα στο ΥΜΕ θα σου πουν σ αυτο ειναι εξυπηρετικοι. πηγαινε μια βολτα απο κει και υπομονη δε θυμαμαι ακριβως βεβαιωση αποφοιτησης εγγραφη τεε κατι τετοια
ikaros13 Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 26 , 2012 Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 26 , 2012 Ok thanks... Να δούμε και τι παράβολα θέλουν..
OTTO_engine Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 26 , 2012 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 26 , 2012 Σεμινάρια ΠΡΕΠΕΙ να κάνεις. Εμενα παντως δε μου το βγαζεις απο το μυαλο οτι κατι παιζει ... ξερω συναδελφους που υπογραφουν ξερα πανω στην υπ δηλ με την σφραγιδα του μηχανικου την 8αρα κατευθειαν και δεν εχουν προβλημα .. ως τωρα τουλαχιστον και στη τελικη ρε παιδια, υπογραφουμε για πιεσης και εγκαταστασεις αεριου ποσα bar!!!!!!!! για αυτο λεω οτι το κυκλωμα του αυτοκινητου στην ελλαδα βρομαει και ζεχνει απο κλικες τεσπα και δεν αναφερομαι σε εργαζομενους!
rootbreaker Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 27 , 2012 Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 27 , 2012 Όπως είπες και εσύ δεν έχουν πρόβλημα ως τώρα.
rootbreaker Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 27 , 2012 Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 27 , 2012 Δες εδω το επισυναπτόμενο ΦΕΚ ΠΔ66/08.07.2010 http://career.duth.gr/cms/files/fek_a117_220710.pdf εκεί λέει ακριβώς τι χρειάζεσαι. Στο άρθρο 2 παράγραφος γ λέει ξεκάθαρα ότι πρέπει να παρακολουθήσεις σεμινάριο 100 ωρών τουλάχιστον το οποίο είναι ίδιο για LPG και CNG. Όπως λες υπάρχουν ΜηχΜηχ που σφραγίζουν στο έτσι και μένουν όλοι ευχαριστημένοι. Σου εγγυάται όμως κανείς ότι αν γίνει ένα ατύχημα δεν θα γυρίσει ο πελάτης, που ήθελε να γίνει η δουλειά πλαγίως, να σου ζητάει αποζημιώσεις?
OTTO_engine Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 27 , 2012 Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 27 , 2012 (edited) φίλε έχω εντρυφήσει και εγώ και κάθε συνάδελφος σε πράγματα που αυτή η εγκατάσταση φαίνεται γελοία υπογράφω υποσταθμούς με απεριόριστο kw, εκεί άμα γίνει κάτι εκεί να δεις μπαμ και ιστορίες, μήπως θέλει σεμινάριο και για να αλλάξω λάμπες? εκεί είναι αλλιώς? τεχνικός ασφαλείας έχω κάνει σε διυλιστήρια... εκεί να δεις κινδύνους... άλλοι συνάδελφοι δουλεύουν σε γκαζάδικα, μήπως να κάνουν σεμινάριο για τράτα? όταν σε ένα σπίτι υπογράφω εγκατάσταση.... εκεί είναι αλλιώς? ισως αυτά έχουν ξαναειπωθεί δε ξέρω ... δε σε αμφισβητώ κάθε άλλο ο νόμος είναι νόμος..... και το PSI νόμος έγινε. και μήπως στα σεμινάρια σου μαθαίνουν και μελέτη για να βγάζεις τις τοπικές απώλειες? ξέρεις ζ και τέτοια... αυτά τα λέω και για τα ΤΕΙ ....τι σόι ΤΕΙ είναι? μας ρουφαν τα λεφτά αυτό ξέρω Edited Απρίλιος 27 , 2012 by OTTO_engine
rootbreaker Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 27 , 2012 Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 27 , 2012 To σκεπτικό σου έχει βάση αλλά πρέπει να αναλογιστείς ότι υπάρχουν συνάδελφοι μηχανολόγοι που δεν ξέρουν πόσες ρόδες έχει ένα αυτοκίνητο. Στις περισσότερες σχολές μηχανολογίας στην Ελλάδα σε ΤΕΙ και ΑΕΙ η ενασχόληση με το θέμα αυτοκίνητο ξεκινάει και τελειώνει στις ΜΕΚ ενώ υπάρχουν άλλα τόσα που πρέπει να διδαχτεί κάποιος για να πει ότι ξέρει από αυτοκίνητα. Μπορεί να είναι λάθος αλλά εφόσον δεν έχουμε αυτοκινητοβιομηχανία στην Ελλάδα οι σχολές επικεντρώθηκαν σε άλλα μαθήματα. Δεν διαφωνώ ότι δεν είναι κάτι το ιδιαίτερα δύσκολο μιας και δεν θα κάτσεις να υπολογίσεις και να κατασκευάσεις έναν πνεύμονα από την αρχή αλλά θα πάρεις έναν έτοιμο από το εμπόριο, αλλά σκέψου ότι εσύ ξέρεις, ο διπλανός συνάδελφος μπορεί να μην ξέρει τίποτα για το αυτοκίνητο. Έχεις δουλέψει σε ΙΚΤΕΟ και ξέρεις σε τι καταστάσεις αναφέρομαι.
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα