ΝΙΚΟΣΤΡΙ Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 8 , 2012 Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 8 , 2012 συνδεση αστερα -τριγωνο Το ''βαρελάκι'' είναι ο πυκνωτής, στην πραγματικότητα είναι μια μπαταρία ρεύματος που δίνει ρεύμα στο βοηθητικό τύλιγμα του κινητήρα για την δημιουργία περιστρεφόμενου μαγνητικού πεδίου και αυτό συμβαίνει επειδή στα επαγωγικά φορτία η τάση προηγείτε της έντασης Στην αντίθετη περίπτωση όταν η ένταση προηγείτε της τάσης έχουμε χωρητικό φορτίο π.χ πυκνωτής η και ακόμα, ένας σύγχρονος κινητήρας, ονομάζεται σύγχρονος γιατί, για να ενεργοποίηση το μαγνητικό του πεδίο περιστροφής χρησιμοποίει συνεχές ρεύμα, σε αντίθεση από ένα ασύγχρονο που χρησιμοποιεί εναλλασσόμενο. Οι σύγχρονη κινητήρες χρησιμοποιούνται σπάνια και μόνο στις βιομηχανικές εγκαταστάσεις επειδή θέλει μεγάλη τεχνογνωσία και πολύ σοβαρή μελέτη για το πότε και πώς πρέπει να λειτουργήσει και ο λόγος είναι ότι παράγει άεργο ισχύ, και αν η άεργο ισχύ ξεφύγει από τα προκαθορισμένα πλαίσια που είναι <1συνφ προς >1συνφ οι υπόλοιποι ηλεκτροκινητήρες-επαγογικα φορτία- αλλάζουν πολικότητα και αρχίζουν να συμπεριφέρονται σαν ηλεκτρογεννήτριες παράγουν, τάση-ρευμα αντί να καταναλώνουν
sonick Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 10 , 2012 Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 10 , 2012 @ΝΙΚΟΣΤΡΙ: Στο κατάστημα με ηλεκτρολογικό εξοπλισμό που πήγα μου πρότεινε για αυτόματες ασφάλειες να πάρω καμπύλης C και ως γενικές και ανεξάρτητα για τα κυκλώματα που θα ασφαλίσω.Μου είπε οτι δεν υπάρχει λόγος να βάλω καμπύλης Β,μόνο αν υπάρχει μοτέρ στην γραμμή.Μου φαίνεται όμως οτι ισχύει το αντίθετο, οτι καμπύλης C προτείνονται για φορτία με μοτέρ και Β για γραμμές φωτισμού-ρευματοδοτών. Εγώ σκέφτομαι στην γραμμή του air condition να βάλω τύπου C και στις γραμμές φωτισμού-ρευματοδοτών Β και ως γενικές καμπύλης C. Τώρα γιατί προτείνεις C 10-16kA και όχι 3-6kA δεν καταλαβαίνω.Εκτιμώνται τα ρεύματα βραχυκύκλωσης σε τόσα kA;
ΝΙΚΟΣΤΡΙ Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 11 , 2012 Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 11 , 2012 Τώρα γιατί προτείνεις C 10-16kA και όχι 3-6kA δεν καταλαβαίνω.Εκτιμώνται τα ρεύματα βραχυκύκλωσης σε τόσα kA; @sonick Τύπου Β 6kA έως 10kA εκτός από τη γενική που είναι τύπου C , 10kA έως 16 kA Δεν νομίζω να πρότεινα πουθενά ότι για τις οικιακές εγκαταστάσεις χρησιμοποιούμε αυτόματες ασφάλειες τύπου C , πρότεινα, και προτείνω, και χρησιμοποιώ, τύπου Β και ο λόγος είναι ότι έχουν πιο γρήγορη απόκριση από τις C, μόνο στη γενική ασφάλεια μπορείς να βάλεις τύπου C ή και ακόμα ND αν, κ εγώ επειδή είμαι της παλιάς σχολής χρησιμοποιώ τήξεως neozet A !!! και κάτι ακόμα, όταν προμηθευόμαστε ηλεκτρολογικό υλικό δεν ακούμε των κάθε πωλητή ή το κάθε καταστηματάρχη ηλεκτρολογικού υλικού , το προμηθευόμαστε βάσει του προτύπου HD384
gibsonlp Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 17 , 2012 Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 17 , 2012 μια μικρη ερωτηση,σε αντλια πισινας που μου λεει 1hp-760watt τριφασικου,το ρευμα ανα φαση ειναι 3,45?οποτε ασφαλιζω με 3*10 Α και 5*1,5mm2?
ΝΙΚΟΣΤΡΙ Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 18 , 2012 Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 18 , 2012 το ρευμα λειτουργιας θα ειναι περιπου1.3Α και οχι 3,45Α και αυτο γιατι I= W / V / 1,732 / cosφ. Ασφαλίζεις με θερμομαγνητικό με ρύθμιση 1 – 1,6Α
gibsonlp Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 18 , 2012 Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 18 , 2012 cosφ και 1,732 πως τα βρισκεις
ΝΙΚΟΣΤΡΙ Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 18 , 2012 Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 18 , 2012 Το 1,732 είναι το αποτέλεσμα της ρίζας 3 αφού αναφερόμαστε σε τριφασικό το cosφ δλδ το συνημίτονο ανάμεσα στη ενεργό και τη φαινόμενη ισχύ συνήθως είναι σταθερό στις αντλίες, και λέω συνήθως γιατί αυτό το cosφ βλέπω στις ταυτότητες των αντλιών (ένα ταμπελάκι στο πλάι της αντλίας)
gibsonlp Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 19 , 2012 Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 19 , 2012 (edited) και ειναι ποσο?? ρωταω διοτι παω να το βρω το cosφ και μου βγαινει 1,5 σχεδον πραγμα το οποιο ειναι αδυνατον.καπου το χανω μαλλον Edited Φεβρουάριος 19 , 2012 by miltos Συγχώνεψη διαδοχικών δημοσιεύσεων
gibsonlp Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 19 , 2012 Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 19 , 2012 οποτε εσυ κανεις το τυπο I=P/(230*1.732*0.85) και μετα Iφ=Ι/ριζα(3) και βγαινει σχεδον τοσο που λες....
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα