gibsonlp Δημοσιεύτηκε February 19, 2012 at 06:17 πμ Δημοσιεύτηκε February 19, 2012 at 06:17 πμ το ιδιο ισχυει και για την αντλια θερμανσης που ειναι 3700 βατ.αυτη βγαζει 10,93Α αν δεν κανω λαθος στους υπολογισμους οποτε ριχνω 5*2,5 και 16Α ασφαλεια ετσι?και λογικα βαζω και θερμομαγνητικο παλι ε?
ΝΙΚΟΣΤΡΙ Δημοσιεύτηκε February 19, 2012 at 06:31 πμ Δημοσιεύτηκε February 19, 2012 at 06:31 πμ οποτε εσυ κανεις το τυπο I=P/(230*1.732*0.85) και μετα Iφ=Ι/ριζα(3) και βγαινει σχεδον τοσο που λες.... Ι= Ρ (ισχυς)/ 400V / ριζα3(1,732) / συνφ ή Ι= Ρ / (400V*ριζα3(1,732)*0,85)
gibsonlp Δημοσιεύτηκε February 19, 2012 at 06:34 πμ Δημοσιεύτηκε February 19, 2012 at 06:34 πμ ευχαριστω παρα πολυ και συγγνωμη για το ολο πριξιμο!
ΝΙΚΟΣΤΡΙ Δημοσιεύτηκε February 19, 2012 at 06:36 πμ Δημοσιεύτηκε February 19, 2012 at 06:36 πμ (edited) το ιδιο ισχυει και για την αντλια θερμανσης που ειναι 3700 βατ μονοφασική ή τριφασική ? Edited February 19, 2012 at 06:36 πμ by ΝΙΚΟΣΤΡΙ
gibsonlp Δημοσιεύτηκε February 19, 2012 at 05:55 μμ Δημοσιεύτηκε February 19, 2012 at 05:55 μμ 3φασικη ειναι κ η αντλια.επιτηδες τα βαζω ολα 3φασικα για να εχω μια πιο ομοιομορφη κατανομη ρευματων στην καθε φαση
ΝΙΚΟΣΤΡΙ Δημοσιεύτηκε February 19, 2012 at 08:25 μμ Δημοσιεύτηκε February 19, 2012 at 08:25 μμ Οι αντλίες θερμότητας παρουσιάζουν μια διακύμανση όσον αφορά στο συνφ, μπορείς να το δεις από 0, 99 έως 0, 5, είναι ‘’άτιμα’’ φόρτια, γι’αυτό θέλει προσοχή στη διαστασιολόγιση των υλικών, (καλώδια ασφάλειες κλπ)
gibsonlp Δημοσιεύτηκε February 19, 2012 at 08:36 μμ Δημοσιεύτηκε February 19, 2012 at 08:36 μμ οποτε εγω θα θεσω 0,85 να ειμαι μεσα.....ειναι αυτη η αντλια http://www.hydrapools.com.gr/userfiles/file/Pdf/Titanium.pdf η οποια δεν λεει ποσο...προκειται περι πτυχιακης.
Mixalis1988 Δημοσιεύτηκε February 20, 2012 at 09:55 πμ Δημοσιεύτηκε February 20, 2012 at 09:55 πμ Να κανω και εγω μια ερωτηση??Στους κινητηρες βαζουμε θερμικα η ηλεκτρομαγνητικα προκειμενοιυ να τους προστατεψουμε?Και ποια ειναι η διαφορα τους?
ΝΙΚΟΣΤΡΙ Δημοσιεύτηκε February 21, 2012 at 05:37 πμ Δημοσιεύτηκε February 21, 2012 at 05:37 πμ Μπορείς να χρησιμοποίησης και τα 2 , η διαφορά είναι ότι με τους θερμομαγνητικούς (και όχι με τους ηλεκτρομαγνητικούς) καταργείς στην ουσία την ασφάλεια, 3*…Α αλλά ταυτόχρονα παρουσιάζουν ένα πρόβλημα, έχουν αργή χρονική απόκριση σε σχέση με ένα απλό θερμικό. Προσωπικά δεν χρησιμοποιώ θερμομαγνητικούς σε κινητήρες κάτω από 1ΗΡ Οι ηλεκτρομαγνητικοί (εάν θυμάμαι καλά) πρέπει να έχουν σχέση με τα ιψισίχνα ρεύματα και το I(3)
gibsonlp Δημοσιεύτηκε February 21, 2012 at 08:08 πμ Δημοσιεύτηκε February 21, 2012 at 08:08 πμ φιλε νικοστρι μηπως ξερεις να απαντησεις στο τελευταιο μου ερωτημα?
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα