Μετάβαση στο περιεχόμενο

Recommended Posts

Δημοσιεύτηκε

Το θέμα είναι το τι βρίσκεται στο εμπόριο.

Τελευταία μάλλον το S275 κυκλοφορεί πιο πολύ.

Το ερώτημα είναι πως το ελέγχεις. Κάνεις κάτι στην επίβλεψη?

Μήπως πρέπει να λύνουμε με s235 για να είμαστε σίγουροι?

Έχεις ελέγξει αν η πτώση των διατομών για S355 σε κιλά αξίζει σε σχέση με το παραπάνω κόστος του υλικού?

Δημοσιεύτηκε

Όχι δεν το έχω κανει σε πραγματικό κτίριο..ενδιαφέρον θα ήταν..πάντως οι περισσότεροι κατασκευαστές γκρινιάζουν όταν βάζουμε S355..

Δημοσιεύτηκε
Το θέμα είναι το τι βρίσκεται στο εμπόριο.

Τελευταία μάλλον το S275 κυκλοφορεί πιο πολύ.

Το ερώτημα είναι πως το ελέγχεις. Κάνεις κάτι στην επίβλεψη?

Μήπως πρέπει να λύνουμε με s235 για να είμαστε σίγουροι?

Έχεις ελέγξει αν η πτώση των διατομών για S355 σε κιλά αξίζει σε σχέση με το παραπάνω κόστος του υλικού?

 

Να έχεις μικρότερη τάση διαρροής από την προδιαγραφόμενη είναι μάλλον απίθανο, το θέμα είναι ότι μαλλον θα έχεις πολύ μεγαλύτερη οπότε προσοχή στον ικανοτικό. Όσες φορές μας ήρθε χάλυβας για πειράματα στο εργαστήριο, είτε S235 ήταν, είτε S275, είτε S355 τάση διαρροής κάτω από 400 σπάνια είχε. Η τάση θράυσης από την άλλη ήταν πιο κοντά στις προδιαγραφές. Και μιλάμε για εν θερμώ ελασμένες διατομές. Στις εν ψυχρώτα πράγματα ξεφευγουν πολύ περισότερο.

Δημοσιεύτηκε

Δεν έχω αχοληθεί καθόλου με κατασκευές από χάλυβα. Πρέπει να πω ότι τρομάζω με το ενδεχόμενο να μην μπορείς να ελέγξεις την ποιότητα του χάλυβα που τοποθετούν στην κατασκευή σε σχέση με αυτή της μελέτης. Η μεγαλύτερη ακρίβεια στη γνώση των ιδιοτήτων του στοιχείου αποτελεί τεράστιο πλεονέκτημα των μεταλλικών. Αν δεν το έχεις αυτό είναι πολύ σοβαρό ζήτημα.

Δημοσιεύτηκε

Αυτό που λέει ο m@rios πραγματικά με ανησυχεί πολύ και δεν μπορώ να καταλάβω πώς σε ένα υλικό σαν το χάλυβα που η τυποποίησή του είναι τόσο by the book που λένε, μπορεί να συμβαίνει κάτι τετοιο.

Τρόπο ελέγχου επιτόπου δεν ξέρω. Μόνο να παρεις ρετάλι από τη σειρά που σου φερνουν και να το στειλεις για ελεγχο...που σε συμβατικα εργα αποκλιεται να το κανεις.

Δημοσιεύτηκε

 

Να έχεις μικρότερη τάση διαρροής από την προδιαγραφόμενη είναι μάλλον απίθανο, το θέμα είναι ότι μαλλον θα έχεις πολύ μεγαλύτερη οπότε προσοχή στον ικανοτικό. Όσες φορές μας ήρθε χάλυβας για πειράματα στο εργαστήριο, είτε S235 ήταν, είτε S275, είτε S355 τάση διαρροής κάτω από 400 σπάνια είχε. Η τάση θράυσης από την άλλη ήταν πιο κοντά στις προδιαγραφές. Και μιλάμε για εν θερμώ ελασμένες διατομές. Στις εν ψυχρώτα πράγματα ξεφευγουν πολύ περισότερο.

 

Βρε marios, δηλαδή μας λες ότι αντί 235 ή 275 ή 355 βγάζατε 400!!!!!!! :shock: :shock: :shock:

Δηλαδή το S235 με ultimate 360 είναι τελείως εκτός ε?

Το S275 δηλαδή τι πλαστιμότήτα του μένει αν έχει διαρροή 400 και αστοχία 430?

Άρα όλα είναι πιο κοντά στο S355 με Fy=355 και Fu=510?

Σε ποιο εργαστήριο αναφέρεσαι ?

Δημοσιεύτηκε (edited)

Αναλογα τον τρόπο διαμόρφωσης της διατομής. Για εν ψυχρώ ελασμένες διατομές, λόγω κράτυνσης κατά τη διαμόρφωση συνήθως οι S235 είναι κοντύτερα στο S355. Για εν θερμώ διατομές τα πράγματα είναι πιο σαφή. Ο 355 θα είναι γύρω στο 400-450, αναλόγως και οι υπόλοιποι χάλυβες λίγο πάνω. Μιλάμε όμως για μέσες τιμές, όπως εγώ τις έχω δει εργαστηριακά. Δεν έχω αρκετά δεδομενα για να σου πω για χαρακτηριστικές. Αυτό που ξέρω όμως είναι ότι οι μέθοδοι παραγωγής έχουν βελτιωθεί, οι τυπικές αποκλίσεις έχουν μειωθεί σημαντικά (κυρίως επειδή πλέον ο παραγόμενος χάλυβας εν πολλοίς προέρχεται από ανακύκλωση δομικού χαλυβα, επομένως οι ιδιοτητες του είναι γνωστές) Αυτό δεν λαμβάνεται υπόψη, οι στατιστικές αναλύσεις βασίζονται σε δεδομένα του 1970. Αποτέλεσμα είναι να έχουμε μερικούς συντελεστές ασφαλέιας για χάλυβα 1,1 (άλλες χώρες εχουν 1), ενώ δεν χρειάζεται.

 

 

Imperial College (ο εν θερμώ χάλυβας S355 προοριζόταν για αντισεισμικές κατασκευές δηλαδή θα έπρεπε να έχει άνω φράγμα στο όριο διαρροής και οριακά το πληρούσε, ο εν ψυχρώ δεν είχε τέτοιοθς περιορισμούς και για αυτ΄είχε ξεφύγει πολύ το όριο διαρροής)

Edited by terry
Δημοσιεύτηκε

Να ρωτήσω κατι...

Για τα σοβαρά φορτία χρησιμοποιουμε διπλά ταυ τα οποία είναι εν θερμω.

Αν πάρω δοκίμια π.χ για S355 θα έχω διαρροή 400 και για S235 θα έχω 280-300...

Αυτό είναι αποδεκτό από τον κανονισμό? Νομίζω πως όχι.

Δεν τινάζει στον αέρα ικανοτικούς, κατηγοριοποίηση, άντυγες κ.λ.π κ.λ.π?

Είναι ο κανόνας παγκοσμίως ή να αρχίσω τα δοκίμια και τις διαμάχες?

Μήπως αυτά που ελέγχατε δεν ήταν κατά ΕΝ?

 

Δες π.χ ο Μπήτρος τι κατηγορίες έχει

 

http://www.bitros.gr/index.php?option=com_content&task=view&id=184&Itemid=168

 

ή

"ΔΟΚΟΙ ΠΛΑΤΥΠΕΛΜΟΙ HEA

Ποιότητες ST 44-2 και ST 52-3 σύμφωνα με DIN 17100 / 1025-3

ή S275JR και S355JR σύμφωνα με ΕΝ 10025"

 

Κοίτα τι έχει ο Καλπίνης- Σίμος (http://www.elastron.gr) για τις αντιστοιχίες ποιοτήτων. Μήπως σας εφερναν κατά B.S και δεν αντοιστοιχίζονται απόλυτα κατά ΕΝ και για αυτό οι αποκλίσεις?

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.