Μετάβαση στο περιεχόμενο

Κατηγορία χάλυβα


 

Recommended Posts

  • 4 years later...

Να ρωτήσω κατι...

Για τα σοβαρά φορτία χρησιμοποιουμε διπλά ταυ τα οποία είναι εν θερμω.

Αν πάρω δοκίμια π.χ για S355 θα έχω διαρροή 400 και για S235 θα έχω 280-300...

Αυτό είναι αποδεκτό από τον κανονισμό? Νομίζω πως όχι.

 

Όχι. Το πρότυπο (ΕΝ10???) ζητάει κράτυνση 1,15 για δεδομένη παραμόρφωση, μικρότερη της εu.

Σε αυτή βασίζεται ο ικανοτικός, και όχι στο fu.

(δεν θυμάμαι το πρότυπο και την παραμόρφωση που ζητάει, αλλά είναι εύκολο να βρεις στον ΕΚ-3 ή ΕΚ- 8 )

 

post-33892-0-31784100-1363330791.gif

 

 

Υ.Γ: Φυσικά, όσο πάμε σε μεγαλύτερες κατηγορίες χάλυβα, η ψαλίδα fuk - fumax μειώνεται και η καμπύλη κράτυνσης γίνεται πιο ομαλή και αξιόπιστη.

Edited by Manolis gon
διόρθωση του σμάιλ
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Καλησπέρα και από εμένα σε όλους τους συναδέλφους!!!

Το θέμα της ποιότητας από αυτά που έχω δει μπάζει από παντου...Σε ότι τεστ εφελκυσμού και αν έχω κάνει σπάνια θα βρώ διαρροή κάτω από 400. Το θέμα είναι όπως είπατε παραπάνω η εξασφάλιση του 15% για να πληροί τις προδιαγραφές ολκιμότητας ο δομικός χάλυβας.

Η τυποποίηση πλεον δεν εξασφαλιζει και πολλά πράγματα γιατι ελέω κρίσης οι "εκπτώσεις" στις θερμικές κατεργασίες πάνε σύννεφο.

Εξίσου σημαντικό βέβαια είναι και το εξής: Είναι το παξιμάδι ίδιας ποιότητας με τον κοχλία? Αν κάνει κάποιος έρευνα αγοράς θα διαπιστώσει ότι οι εταιρίες δε δίνουν πιστοποίηση για τα παξιμάδια όπως για τους κοχλίες.

Σε αντίστοιχα τεστ το 90% των περικοχλίων είναι χαμηλότερης ποιότητας από τους κοχλίες οπότε φανταστείτε τι έχει να γίνει στα σπειρώματά τους

Edited by Eowulf Thordis
Link to comment
Share on other sites

Έχεις δίκιο για τα περικόχλια και τους κοχλίες. Γίνεται ένας πανικός ειλικρινά. Ας μην πούμε για την ποιότητα του γαλβανιού που κυκλοφορεί έξω. Θα κλάψουμε. Σε 4 μήνες βρίσκεις σκουριά και  τοπικές διαβρώσεις ειδικά αν είσαι σε νησί. Τα περισσότερα προϊόντα έρχονται από εργοστάσιο κίνας γιαυτό δεν πιστοποιούνται.

Edited by terry
Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...

Αν είναι δυνατόν! :oops:  :D  :D  :D

 

 

Ε, St 37 θα είναι Terry...

Δεν υπάρχει χαμηλότερη αντοχή, και τότε δεν κυκλοφορούσαν ευρέως υψηλότερες...

Μόνο ειδικές κατασκευές (τίποτα γέφυρες και στέγαστρα αεροπλάνων) μπορεί να είχαν χάλυβες υψηλής αντοχής.

Ή τίποτα κτήρια εταιριών εξωτερικού, που έρχονταν με έτοιμες μελέτες...

 

Οπότε βάλε ένα S235 και είσαι ΟΚ...

Link to comment
Share on other sites

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.