nikosm1993 Δημοσιεύτηκε May 17, 2012 at 02:15 μμ Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε May 17, 2012 at 02:15 μμ Παιδιά, μην αντιλέγετε... Η απάντηση είναι ότι, περίπου 30% ανοίγουμε ( ή έστω σχεδιάζουμε ! ) παραπάνω την τρύπα..! Για παράδειγμα... Άμα θέλουμε να έχουμε σπείρωμα σε βάθος 20mm τότε η τρύπα που θα ανοίξουμε για να επιτεύξουμε τον σκοπό μας θα πρέπει να είναι περίπου 20mm+30%=26mm ( Το σχεδιάζουμε 25mm! ) Ενδεχομένως αυτά τα δεδομένα να αλλάξουν και να βγαίνουν μέσα από τύπους... Αλλά μία εμπειρική εκτίμηση είναι αυτή. Αυτό ρώτησα εξ'αρχής... Η ερώτηση μου ήταν σχεδιαστικού σκοπού κι όχι λειτουργικού!!
miltos Δημοσιεύτηκε May 17, 2012 at 02:19 μμ Δημοσιεύτηκε May 17, 2012 at 02:19 μμ Η ερώτηση μου ήταν σχεδιαστικού σκοπού κι όχι λειτουργικού!! Ποια η διαφορά? Δε σχεδιάζεις με βάση τη λειτουργία?
nikosm1993 Δημοσιεύτηκε May 17, 2012 at 02:28 μμ Συγγραφέας Δημοσιεύτηκε May 17, 2012 at 02:28 μμ (edited) Η λογική είναι να σχεδιάζεις βάση λειτουργικού σκοπού. Απλώς εμείς στην σχολή το παίρνουμε προσεγγιστικά 30%. Το βάθος τρύπας εξαρτάται από τον εξοπλισμό που θα κατασκευαστεί το εκάστοτε αντικείμενο. Οπότε, εμείς δεν ξέρουμε με ποια μέθοδο θα κατασκευαστεί, οπότε το παίρνουμε 30%..! Θα ψάξω τις σημειώσεις μου και θα σας πω ακριβώς πόσο είναι..! Το παραπάνω μήνυμα μου είναι λάθος...!!! Edited May 17, 2012 at 02:30 μμ by nikosm1993
Ροδοπουλος Δημοσιεύτηκε May 17, 2012 at 04:38 μμ Δημοσιεύτηκε May 17, 2012 at 04:38 μμ Το συννημένο πινακάκι, αν το καταλαβαίνω σωστά, μας λέει ότι για 20mm Μ10 χρειάζεται να κόψει ο κολαούζος 100mm? ΝΑΙ
miltos Δημοσιεύτηκε May 17, 2012 at 05:09 μμ Δημοσιεύτηκε May 17, 2012 at 05:09 μμ (edited) Το οποίο είναι προφανώς υπερβολή. Θα είχαμε μόνο διαμπερείς οπές. Edited May 17, 2012 at 05:09 μμ by miltos 1
Ροδοπουλος Δημοσιεύτηκε May 17, 2012 at 06:02 μμ Δημοσιεύτηκε May 17, 2012 at 06:02 μμ και εμένα δεν μου ακούγετε καλό.
matthaios Δημοσιεύτηκε May 30, 2012 at 06:57 μμ Δημοσιεύτηκε May 30, 2012 at 06:57 μμ @nikosm1993 το μήκος του εσωτερικού σπειρώματος περιλαμβάνει 2-3 σπείρες επιπλέον του μήκους του κοχλία για λόγους ασφαλείας & μετά ακολουθεί ο ελεύθερος χώρος με το κωνικό μέρος στο τέλος της οπής του πυρήνα, για να συγκεντρώνονται τα απόβλητα (γρέζια) που παράγονται κατά την κοχλιοτόμηση αλλά & από την κοχλιοσύνδεση. Ανάλογα με τη διατομή του κοχλία το επιπλέον μέγιστο μήκος ξεκινά από 3 mm για M3 & φτάνει μέχρι 10 mm για M32 ανεξάρτητα από το μήκος του κοχλία (πίνακες κατά DIN 76). Αναζήτησε στη βιβλιοθήκη της σχολής σου για τα βιβλία μηχανολογικού σχεδίου των Παπαμητούκα & Βούλγαρη αντίστοιχα.
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα