Μετάβαση στο περιεχόμενο

Recommended Posts

  • Απαντήσεις 41
  • Created
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοσιεύτηκε

H dry dock είναι εντός εδάφους?

 

ΝΑΙ επιχωματωμένο εκτός βέβαια απο την είσοδο :smile: , έχουν γίνει ήδη τα γεωτεχνικά και κατασκευάζονται ελκυστήρες συγκράτησης των τοιχίων.

Δημοσιεύτηκε (edited)

Απ'ότι έχω καταλάβει θέλεις να φτιάξεις μια CNC εργαλειομηχανή μεγάλου μεγέθους για ναυτιλιακή χρήση.

 

Τι ανοχή θέλεις στην κοπή; Η ανοχή και η ταχύτητα κοπής είναι οι σημαντικότερες παράμετροι σε CNC.

Επίσης πρέπει να ξέρεις το αναρτώμενο κινούμενο βάρος.

 

Αφού ορίζεις τις προδιαγραφές λειτουργίας, θα υπολογίσεις και τα υπόλοιπα στοιχεία. Αν θες πολύ μικρή ανοχή ενδέχεται να μην μπορείς να λύσεις το χωροδικτύωμα εύκολα επειδή απαιτείται τεράστια ακαμψία.

 

Ενδεικτικά μια τυπική μηχανή CNC έχει ακρίβεια 0.05mm. Δεν λέω ότι πρέπει να έχεις τέτοια ακρίβεια αλλά πρέπει να συνεννοηθείς με τους σχεδιαστές του ναυπηγείου για να σου πουν τις επιτρεπτές ανοχές. Το βέλος κάμψης σε οποιαδήποτε δυνατή θέση στην οποία θα βρεθεί η υδροκοπή συν η ανοχή του μηχανήματος δεν πρέπει να είναι μεγαλύτερα από την ανοχή σχεδιασμού των τεμαχίων που θα κόψει.

Edited by sdim
Δημοσιεύτηκε

Στις 2500

0.8mm

 

Στις 2500bar το φορτίο σχεδιασμού θα είναι 12,56kg ή 123N.

 

Κατά την προσωπική μου κρίση, απολύτως αμελητέο,

αν και απ' ότι καταλαβαίνω δεν απασχολεί το φορτίο ως φορτίο,

αλλά η ταλάντωση που θα προκαλέσει (και άρα η αδυναμία "στόχευσης")

λόγω δυναμικού χαρακτήρα...

Δημοσιεύτηκε

κατι έχεις κάνει λάθος διότι πολλαπλασίασες με τα 2500 ενω σε ενδιαφέρει τα 850m/s. Σκέψου οτι ενα υδροπλυστικό στα 120bar οταν το κρατάς δίνει μια κόντρα σημαντική οταν πλησιάζεις στόχο.

 

sdim

 

 

δεν ειναι παντογραφος και δεν με ενδιαφέρει η ακρίβεια. Θέλω να κόψω σκυρόδεμα.

 

Παιδιά ξανα αυριο διότι πάω σπίτι.

Δημοσιεύτηκε

Αν δεν κάνω λάθος στις πράξεις, η ΑΔΕ λέει ότι με 2500bar παίρνεις 707m/sec και όχι 850:

 

P*Q = Q*ρ*V²/2 => V = (2*p/ρ)0,5

 

Όσο για την ανάκρουση, είτε την υπολογίσεις βάσει ταχύτητας, είτε λόγω πίεσης, το αποτέλεσμα είναι το ίδιο (εφόσον αγνοείς τις τριβές) λόγω ΑΔΕ και ΑΔΟ.

Δημοσιεύτηκε

Δεν ξέρω τι περιθώρια έχεις να βάλεις εξτρα αγκύρια μαζί με αυτά για το τοιχίο για να καρφώσεις ράγες πάνω σε αυτό . Εάν γίνεται να βάλεις έστω και 2 σειρές ειναι σημαντικό. Αυτό που λέω στην ουσία θα εμποδίζει μόνο την αναρτοπή δεν θα υποστηρίζει το χωροδικτύωμα. Εφόσον η δυσμενέστερη φόρτιση για τη δεξαμενή είναι όταν είναι κενή φορτίου πιστεύω ότι έχεις μεγάλες ανοχές ειδικά αφού βάζεις και αγκύρια, βέβαια δεν γνωρίζω αν η προένταση έγινε για αυτό το λόγο ή για άλλη περίπτωση όπως μια πιθανή αστοχία κατά την άντληση και ανατροπή "σηκωμένου" πλοίου. Ένα αλλο ερώτημα είναι επίσης πόσα bar χρειάζεσαι για να κόψεις το συγκεκριμένο σκυρόδεμα.

Δημοσιεύτηκε (edited)

Αλέξη τα 2500 bar είναι στην εισοδο πριν τον στραγγαλισμό.

 

Κοίτα αυτό

 

p*Q*(Vin-Vout)=p*Q*(850-850*cos(60))= 1 ή 1,3 (με την άμμο) * 1.7kgr/sec * (850 m/sec-425m/sec) όπου 60 η γωνία ανάκρουσης

 

με τα παραπάνω βγάζω 9,390 ΚΝ. Καταλαβαίνεις το πρόβλημά μου. Και μην ξεχνάς οτι έχω 5 τέτοια μπεκ.

Edited by Ροδοπουλος
Δημοσιεύτηκε (edited)

Δεν ξέρω τι περιθώρια έχεις να βάλεις εξτρα αγκύρια μαζί με αυτά για το τοιχίο για να καρφώσεις ράγες πάνω σε αυτό . Εάν γίνεται να βάλεις έστω και 2 σειρές ειναι σημαντικό. Αυτό που λέω στην ουσία θα εμποδίζει μόνο την αναρτοπή δεν θα υποστηρίζει το χωροδικτύωμα. Εφόσον η δυσμενέστερη φόρτιση για τη δεξαμενή είναι όταν είναι κενή φορτίου πιστεύω ότι έχεις μεγάλες ανοχές ειδικά αφού βάζεις και αγκύρια, βέβαια δεν γνωρίζω αν η προένταση έγινε για αυτό το λόγο ή για άλλη περίπτωση όπως μια πιθανή αστοχία κατά την άντληση και ανατροπή "σηκωμένου" πλοίου. Ένα αλλο ερώτημα είναι επίσης πόσα bar χρειάζεσαι για να κόψεις το συγκεκριμένο σκυρόδεμα.

 

για να καταλάβεις λίγο το θέμα. Η προένταση φαίνεται στην εικόνα. Το κόψιμο είναι θέμα ταχύτητας νερού και παροχής. Για να "φαω" με ρυθμό 10mm/min χρειάζομαι >850m/s και 1,7 λιτρα/s

post-25466-0-19195700-1337318688_thumb.jpg

Edited by Ροδοπουλος
Δημοσιεύτηκε

Το έργο δεν είναι στην Ελλάδα. Πρόκειται dry dock σε ναυπηγο-επισκευαστική κατασκευής 1948 φτιαγμένο απο Γάλλους μηχανικούς. Το έργο το έχει αναλάβει μια απο τις μεγαλύτερες εταιρίες μελετων στον κόσμο. Το dry dock έχει 162 μέτρα μήκος, 42 μέτρα ύψος και 78 μέτρα πλάτος. Τα τοιχία έχουν προένταση καρέ (προενταμένα δοκάρια).

 

Προφανώς και δεν είναι στην Ελλάδα , ο ρόλος μου δεν είναι τεχνικός - μελετητικός στα έργα και έτσι δεν μπορώ να σε βοηθήσω στε περί εξισώσεων κτλ. αλλά από περιέργεια με ποια κριτήρια επιλέχθηκε η συγκεκριμένη μέθοδος? Ολοκληρωμένο method statement υπάρχει σε αυτή την φάση?Πως έχουν βρει κατασκευαστη πριν την ολοκλήρωση της μελέτης? Και το κυριότερο έχεις πρόσβαση στα οικονομικά μεγέθη του εγχειρήματος?

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.