Μετάβαση στο περιεχόμενο

Recommended Posts

Δημοσιεύτηκε

Ναι μεγάλη προσέλευση >300 άτομα. Επίσης μηχανικοί άνω του 1,83 και των 92 kg δεν χωράνε τα πόδια τους στα καθίσματα της αίθουσας στον πρώτο όροφο.

Δημοσιεύτηκε

Πράγματι μεγάλη συμμετοχή . Προσωπικά δεν κάθισα μέχρι το τέλος . Όσο παρακολούθησα το κύριο βάρος δόθηκε στην σύνταξη των μελετών . Αν μπορώ να εκφράσω μια γνώμη , σε ότι αφορά την εφαρμογή του , ίσως να είναι χρήσιμο το ΤΕΕ να εκδόσει ΤΟΤΕΕ εφαρμογής του ΚΑΝ.ΕΠΕ. και ταυτόχρονα ό λ ο ι οι εμπλεκόμενοι να έχουν κάποιου είδους εκπαίδευση - πιστοποίηση ώστε να μπορούν να ανταποκριθούν καλύτερα στο αντικείμενο αυτό .

Δημοσιεύτηκε

Ούτε εγώ μπόρεσα να καθήσω μέχρι το τέλος ...

 

Και ήθελα να είμαι παρών στην κουβέντα αμέσως μετά τις παρουσιάσεις των ομιλητών .

Δημοσιεύτηκε

Tα πρακτικά θα τα ανεβάσουν σήμερα (αν δεν τα έχουν ήδη ανεβάσει) στο site του ΤΕΕ και του ΣΠΜΕ.

(από την κουβέντα στο τέλος)

Δημοσιεύτηκε (edited)

Προς το παρόν , το τελικό κείμενο του ΚΑΝΕΠΕ , μπορείτε να το διαβάσετε εδώ.

 

Λογικά , τις επόμενες ώρες , θα αναρτηθούν στα sites του ΤΕΕ και του ΣΠΜΕ τα πρακτικά της ημερίδας.

 

-----------------------------------

 

Update

 

Ανέβηκε υλικό στο site του ΤΕΕ .

 

Είναι οι εισηγήσεις των ομιλητών σε PDF . Θα τις βρείτε συγκεντρωμένες εδώ.

Υπάρχουν και κάποια video.

Edited by gvarth
Ανέβηκε υλικό από την ημερίδα. Παρατίθεται το link.
  • Upvote 2
Δημοσιεύτηκε (edited)

Επι της ουσίας θα έλεγα οτι το κεφάλαιο 3 όπως είναι γραμμένο είναι επικίνδυνο και σε καμία περίπτωση δεν τηρεί διεθνείς κανονισμούς για την ΔΙΕΡΕΥΝΗΣΗ. Με λίγα λόγια όπως ο συνάδελφος τα παραθέτει πολύ απλά τίποτα δεν πρόκειται να ξεπεράσει μια ΣΑΔ ελάχιστη. Επιπλέον δεν καλυπτει δύσκολα προβλήματα όπως προεντασεις, σημαντική διάβρωση όπλισης, απώλεια μηχανικών ιδιοτήτων, τοπικές κακοτεχνίες σκυροδέτησης, κλπ.

 

Λοιπον το ξαναγράφω για να αποφύγουμε παρερμηνείες. Παίρνεις το ελάχιστο αριθμό καρώτων κατα ΚΑΝΕΠΕ. Με τα αποτέλεσμα της θλίψης βαθμονομής τον υπερηχο. Μετατρέπεις το s2 των καρότων σε ταχύτητα. Σκανάρεις με τον υπέρηχο σε αριθμό Χ 2 ή Χ3 αυτόν των καρότων. Εαν το s2 του υπερήχου αυξηθεί ζητάς επιπλέον καρώτα. Εφόσον τα καρώτα σου είναι 100αρια θες υπέρηχο στα 54Khz. Δεν μπορείς να έχεις υπέρηχο στα 40 (λόγω κόστους) και να προσπαθείς να συγκρίνεις αποκλίσεις. Tragic. Υπέρηχος χωρίς ανάλυση σήματος (σε σχέση με το βάθος κύματος) είναι για τα μπάζα και θα σε οδηγήσει σε λάθη. Εαν η απόκλιση s2 είναι μεγάλη τότε κάνεις και echo pulse ή τομογραφία για να βαθμονομήσεις τον όρο κακοτεχνία. Υπάρχουν στανταρτς. Καλό είναι να έχει προηγηθεί μια αρχική μελέτη για να δεις ποια στοιχεία είναι κρίσιμα και να επικεντρωθείς σε αυτά. Κάνοντας αυτό θα πρέπει να κάνεις την ανάλυση του s2 μέσα απο reliability analysis δεν είναι δύσκολο.

 

Αυτά συνάδελφοι είναι τα βασικά για να αρχίσεις να ανεβαίνεις σε ΣΑΔ. Δεν θες να τα κάνεις ή δεν έχεις τα λεφτά τότε πολύ απλά θεώρησε τα πάντα με ΣΑΔ ελάχιστη.τρελαίνομε οταν με ρωτάνε οτι πήραν 3 καρώτα και έχουν 18, 22 και 9 και μου λένε οτι θα το κάνουν 12 γιατί με το 9 βγαίνει η ενίσχυση πολύ ακριβά ή το τραγικότερο οτι το πρόγραμμα δεν καταλαβαίνει.

Edited by Ροδοπουλος
Δημοσιεύτηκε

Το καλό του ΚΑΝΕΠΕ είναι ότι σε αφήνει πολλές φορές να σκέφτεσαι και αντίστροφα. Ειναι ΚΑΝονισμός ΕΠΕμβάσεων και όχι μελέτη ανθεκτικότητας ή κανονισμός για ημικαταστροφικές και ήμικαταστροφικές μεθόδους.

Αν ένα στοιχείο το κρίνεις κύριο αλλά δεν μπορείς να βρεις αρκετά στοιχεία γιαυτο τότε σε αφήνει να το κατατάξεις δευτερεύων. Επίσης όταν λαμβάνεις καρότα πρέπει να ξέρεις από που θα τα πάρεις και όπως και να έχει δεν αποτελεί το σημαντικότερο πράγμα η θλιπτική αντοχή του σκυροδέματος. Υπάρχουν και άλλα όπως οι αγκυρώσεις, μήκος αναμονών κοκ. Τέλος ακόμα και χαμηλό ΣΑΔ να έχεις προφανως δεν θα πας σε δυναμική ανελαστική αλλά σε ελαστική στατική.

 

Προφανώς το να κάνεις επεμβάσεις χωρίς να μηδενίσεις τις ενεργές διαβρώσεις είναι άσκοπο και γιαυτό ο κανονισμός δεν ασχολείται τόσο με την ανθεκτικότητα και τις προδιαγραφές τις. Το θεωρεί αυτονόητο και το αναφέρει εμμέσως πλην σαφώς.

 

Τώρα ή θα κάνεις 1000 μετρήσεις και θα πληρωθείς ώστε να τρέξεις δυναμική ανελαστική ή θα κάνεις 50 για να κάνεις πολύ πιο συντηρητική μελέτη η οποία θα οδηγήσει σε ακριβώτερες επεμβάσεις. Το πρόβλημα είναι ότι θα πρέπει να βρεις γραφείο που θα μπορεί να διαχειρστεί και να ερμηνευσει τις 1000 μετρήσεις. Εύκολο να το καταλάβουμε εμείς αλλά όχι ο πελάτης.

Δημοσιεύτηκε (edited)

Μην παμε στις διαβρώσεις διότι ο ΚΑΝΕΠΕ εδω τα κάνει θάλασσα και είναι τουλάχιστον εγκληματικός. Διάβσε την πανταζοπούλου και θα καταλάβεις. κοίτα την πτώση της συνάφειας και θα καταλάβεις. Σταματάς την διάβρωση με την προϋπόθεση οτι έχεις υπολογίσει την ζημιά που σου έχει κάνει.

 

Ο πελάτης που έχει μυαλό και λεφτά θα το καταλάβει. Ο πελάτης που δεν έχει μυαλό και λεφτά δεν θα κάνει ούτε ενισχύσεις ή θα κάνει αυτές χωρίς μελέτη που στοιχίζουν λίγο. Θα βρει και ενα εργολάβο που θα του κάνει και "μελέτη" και θα του ρίξει gunite εαν έχει μηχανή ή ύφασμα εαν δεν εχει μηχανή. Απλούστατο!!!!!!

Edited by Ροδοπουλος
Δημοσιεύτηκε

Mα αυτό είναι το θέμα, δεν αποτελεί βασικό αντικείμενο του ΚΑΝΕΠΕ η διάβρωση.

Και καθώς έχει ειπωθεί εκατοντάδες φορές μέσα στο φόρουμ, η συνάφεια δεν είναι το Α και το Ω, χωρίς να την υποβιβάζω.

Δημοσιεύτηκε

Επηρεάζει σημαντικά την στροφή!!!! ειδικά εαν πας με MODEL CODE 34, 90 και 2010.

 

Εδώ έχουμε το fdb=2.25*n1*n2*Fctd και το n2 μπορεί να πάρει τιμές μέχρι 0,1 για απώλεια διατομής 30%. Αυτό που λέω είναι οτι ενω ο ΚΑΝΕΠΕ κάνει μνεία στην διάβρωση αλλα και στο ΣΑΔ το αφήνει φλού. Απο την άλλη όμως κυριαρχεί το fbd στον κανονισμό. Είναι για μένα τραγελαφικό ειδικά στην Ελλάδα που τα περισσότερα κτήρια είναι ηλικίας > 50 ετων. Το πρόβλημα λοιπόν που έχω είναι απλό. Εαν η διατομή στην θεμελίωση είναι το 10% της αρχικής ποια είναι η ΣΔΑ εαν δεν κάνεις εκσκαφή? Είναι λοιπόν τραγικό να μιλάμε για αντοχή σκυροδέματος και να σου λέει καρότα και να μην λέει για εφελκυσμό του χάλυβα, έλεγχο διάβρωσης και πεχα. Αυτό το γράφω διότι ακόμα και εαν πάρεις την ελάχιστη ΣΔΑ δεν σε καλύπτει για τα παραπάνω.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.