Μετάβαση στο περιεχόμενο

Recommended Posts

Δημοσιεύτηκε

Καλημέρα Δημήτρη .

 

Είναι κλασσικό Ελληνικό φαινόμενο αυτό που περιγράφεις και είναι συνυφασμένο με την γνωστή κουτοπονηριά που μας χαρακτηρίζει .

 

Στο υπόγειο γιά να κάνεις επέκταση υπογείου πρέπει να έχεις το 40 % του εντός περιγράμματος υπογείου χαρακτηρισμένο σαν χώρο στάθμευσης .

 

Επειδή μιλάμε γιά πολυκατοικία 6 ορόφων και 11 διαμερισμάτων , ουσιαστικά μιλάμε γιά οικοδομή με περίγραμμα εμβαδού από 200-300 τμ , αφού έχουμε 2 διαμερίσματα στον όροφο . Αρα νόμιμα γιά να γίνει η επέκταση θα έπρεπε να έχει δηλώσει τουλάχιστον 80 τμ ως χώρο στάθμευσης που είναι ήδη αρκετός γιά 5 θέσεις . Ετσι μάλλον θα ήταν πολύ κοστοβόρο να κάνει επέκταση υπογείου γιά 1 θέση , ενώ θα ήταν πιό εύκολο να εξοικονομήσει τα 10 τμ που του λείπουν από τις αποθήκες .

 

Μιλάμε όμως γιά το χαμηλότερο εμβαδόν , άρα λογικά τις 6 θέσεις τις έχει στο κανονικό περίγραμμα της κάλυψης και δεν έχει επέκταση .

 

Προφανώς αυτός χρησιμοποιεί τον χώρο γιά μικτή χρήση , αποθήκης - πάρκιν και προφανώς είχε σκοπό να το κάνει από την αρχή και δεν πούλαγε τις θέσεις . Βέβαια , αν οι αγοραστές διαπραγματευόντουσαν καλύτερα , μπορεί να τις είχαν αγοράσει , αλλά έχουμε γεμίσει από μωρές παρθένες σε κάθε φάση του δημόσιου και ιδιωτικού βίου αυτής της χώρας .

Δημοσιεύτηκε
Μιλάμε όμως γιά το χαμηλότερο εμβαδόν , άρα λογικά τις 6 θέσεις τις έχει στο κανονικό περίγραμμα της κάλυψης και δεν έχει επέκταση .

 

Πρόκειται για στενόμακρο οικόπεδο, το οποίο προέκυψε από συνένωση 2 οικοπέδων, που έβλεπαν το καθένα σε διαφορετικό δρόμο (συνεχές σύστημα), με υψομετρική διαφορά ενός ορόφου. Έτσι, από τον έναν δρόμο έγινε είσοδος πιλοτής & υπογείου κ από τον άλλον μόνο υπογείου. Λόγω στενότητας οικοπέδου, έγινε επέκταση του υπογείου στο σύνολο του οικοπέδου.

Εντω μεταξύ, για οικονομία ΣΔ κλιμακοστασίου, το κτίσμα έγινε με αρκετή οπισθοχώρηση (~3-5 μ.) κ από τις 2 οικ. γραμμές. Που σημαίνει, ότι, για να μπεις στην πιλοτή, πρέπει να περάσεις πάνω από το εκτεταμένο υπόγειο. Στην περίπτωση του εκτεταμένου υπογείου, δεν υποχρεούσαι να έχεις κ 1 μ. φύτευση πάνω από αυτό?

Αν επίσης δεν κάνω λάθος, στην περίπτωση αντιπαροχής, ιδιοκτήτης στην άδεια οικοδομής είναι ο εργολάβος. Κ φυσικά δεν μπορεί να έχει περάσει από έλεγχο πολεοδομίας ότι ορθώς υλοποιήθηκε η οικοδομή, όταν η τελική διαμόρφωση πρόσβασης στην είσοδο της πολυκατοικίας έγινε από καραμπετόν.

 

Προφανώς αυτός χρησιμοποιεί τον χώρο γιά μικτή χρήση , αποθήκης - πάρκιν και προφανώς είχε σκοπό να το κάνει από την αρχή και δεν πούλαγε τις θέσεις . Βέβαια , αν οι αγοραστές διαπραγματευόντουσαν καλύτερα , μπορεί να τις είχαν αγοράσει , αλλά έχουμε γεμίσει από μωρές παρθένες σε κάθε φάση του δημόσιου και ιδιωτικού βίου αυτής της χώρας .

 

Αν ήτανε μάγκας κ οι άλλοι "μωρές παρθένες", ας το έκανε κ στην άδεια έτσι. Αλλά τότε ο μάγκας θα έπρεπε να ξοδευτεί κ να εξαγοράσει μερικές θεσούλες.

Κ η σύσταση οριζοντίου δίνει χιλιοστά στις θέσεις σταθμ. του υπογείου, όχι σε όλο το υπόγειο. Σχεδόν τα μισά τ.μ. του υπογείου αναλώνονται σε διέλευση-συνεπώς είναι κοινόχρηστα! Κ όταν λέω ότι έχει κλείσει το μισό υπόγειο μετατρέποντάς το σε αποθήκη, εννοώ ακριβώς αυτό, γιατί ήταν το στενόμακρο σχήμα κ η διπλή είσοδος του το επέτρεψε αυτό.

 

Επειδή απ'ότι αντιλαμβάνομαι από την ευθιξία με την οποία όλοι σ'αυτό το ποστ αντιδράσατε, θα πρέπει να κάνετε εργολαβίες, καλό θα είναι να λαμβάνετε υπόψη πέρα από το κέρδος κ τις ανθρώπινες ζωές εκεί μέσα.

Δημοσιεύτηκε

Αρχίζει η εθνική τώρα και δεν μπορώ να στα πω όπως θα ήθελα .

 

Ναί είμαστε εργολάβοι και έχουμε βαρεθεί τις εξυπνάδες των αγοραστών και των οικοπεδούχων που προσπαθούν να υπεξαιρέσουν πράγματα που δεν δικαιούνται .

 

Επίσης ΟΛΟ ΤΟ ΥΠΟΓΕΙΟ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΟ ΤΟΥ γιατί η διέλευση είναι ΜΟΝΟ γιά τα αυτοκίνητα των ιδιοκτητών , άρα είναι δική του αφού είναι ο μόνος ιδιοκτήτης .

 

Προφανώς αυτά γράφει η σύσταση και ο κανονισμός που ΑΠΟΔΕΧΤΗΚΑΝ ΑΝΕΠΙΦΥΛΑΚΤΑ όλοι οι ιδιοκτήτες ,

 

Γιά την φύτευση πάνω από το υπόγειο έχεις δίκιο , αλλά είναι πολεοδομικό και όχι ιδιοκτησιακό θέμα . Επίσης είσοδος επιτρέπεται πάνω από την φύτευση . Ακόμα και πάρκιν νομίζω αφού εξασφαλίσεις τα δένδρα .

 

Και η τελευταία φράση σου είναι απόλυτα λαικιστική και προσβλητική και δεν τιμά και το επάγγελμα σου .

 

Αυτά γιά την ώρα .

Δημοσιεύτηκε
Επίσης ΟΛΟ ΤΟ ΥΠΟΓΕΙΟ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΟ ΤΟΥ γιατί η διέλευση είναι ΜΟΝΟ γιά τα αυτοκίνητα των ιδιοκτητών , άρα είναι δική του αφού είναι ο μόνος ιδιοκτήτης .

 

Θα ήθελα να μάθω πώς αυτό που λες ισχύει νομικά. Θα μπορούσε μήπως ο dimitris GM που είναι νομικός να μας το διευκρινίσει αυτο?

Αντίστοιχα όμως, η ευθύνη που η φύτευση δεν έγινε ως όφειλε δεν θα έπρεπε τα είναι ΟΛΗ ΔΙΚΗ ΤΟΥ?

 

Επίσης, φίλε BAS δεν είχα σκοπό να προσβάλω ούτε εσένα ούτε κανέναν άλλο που ασχολείται με εργολαβίες. Αλλά μου ακούγεται εξίσου περίεργο, λαϊκίστικο κ προσβλητικό, να δικάζει κανείς ερήμην αποκλειστικά κ αναντίρρητα υπέρ του κλάδου του, χωρίς να ξέρει ή να θέλει να μάθει τα πραγματικά δεδομένα μιας κατάστασης. Καταλήξατε κ σε σχήμα κάτοψης!

 

Καλή μπάλα

Δημοσιεύτηκε

ήρθαμε 1-1

χάσαμε και πέναλτυ...

 

.....χάσαμε και τα συμβόλαια δήλωσης του 1221, σύστασης, διανομής, κανονισμού....

 

αρα

εάν δεν υπαρχουν ερωτήματα...

δεν υπαρχουν και απαντήσεις...

καλο βραδυ.

Δημοσιεύτηκε

dimitris GM, όπως είπα κ παραπάνω, έχω ένα ερώτημα, το οποίο είναι το εξής:

 

Ο χώρος διέλευσης οχημάτων που οδηγούν σε θέσεις στάθμευσης, ορισμένες ως οριζόντιες ιδιοκτησίες με χιλιοστά, συνεπάγεται ότι ανήκει στον ιδιοκτήτη των θεσ.σταθμ.?

Θα σου περιγράψω αύριο την περιγραφή της σύστασης οριζοντίου, αν θα είχες τη διάθεση να μου το διευκρινίσεις. Το συμβόλαιο δήλωσης του 1221, δεν ξέρω τι είναι.

 

Ευχαριστώ κ καλό βράδυ.

Δημοσιεύτηκε

Λοιπόν σήμερα που δεν έχουμε μπάλλα και δεν αισθάνομαι πλέον παρεξηγημένος να σου αναφέρω αναλυτικά .

 

Κατ' αρχήν όπως σου είπα και χτές έχεις δίκιο γιά την ευθύνη του που δεν το μπάζωσε το υπόγειο . Από την άλλη όμως θα μπορούσατε ακόμα και αν το μπάζωνε ένα μέρος του να γινόταν πάρκινγκ πάνω σε γκαζόν , αφού η φύτευση είναι τα 2/3 του ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΟΥ ακάλυπτου και όχι αυτού που προκύπτει από την εθελοντική μείωση της κάλυψης .

 

Αρα το γεγονός αυτό αφορά μιά πολεοδομική παράβαση που δεν έχει σχέση με τις μεταξύ σας σχέσεις .

 

Πάμε τώρα στο υπόγειο .

 

Ο χώρος που ορίζεται ως κλειστός χώρος στάθμευσης , είναι ακριβώς αυτό που λέει η λέξη . ΚΛΕΙΣΤΟΣ . Που σημαίνει ότι πρόσβαση σε αυτόν έχουν ΜΟΝΟ οι κάτοχοι οριζόντιων ιδιοκτησιών κλειστών χώρων στάθμευσης . Τυπικά θα μπορούσαν κάθε οριζόντια ιδιοκτησία να έχει κλειστή με τούβλα και γκαραζόπορτα την δικιά της ιδιοκτησία . Γιά λόγους όμως οικονομίας χρημάτων και χώρου , αυτό δεν γίνεται και η ασφάλεια του κλειστού χώρου περιορίζεται στην κεντρική πόρτα που απομονώνει τον χώρο αυτόν από τα κοινόχρηστα και που ούτως η άλλως θα υπήρχε , ώστε ακριβώς να υπάρχει η ασφάλεια που προυποθέτει η λέξη-φράση ΚΛΕΙΣΤΟΣ ΧΩΡΟΣ ΣΤΑΘΜΕΥΣΗΣ .

Ετσι από την στιγμή που όλες οι ιδιοκτησίες σε αυτόν τον χώρο ανήκουν σε έναν , άρα τότε μόνο αυτός ο ένας έχει την δυνατότητα να έχει το μοναδικό κλειδί του χώρου .

 

Επίσης όπως γνωρίζεις το εμβαδόν υπολογισμού των θέσεων στάθμευσης υπολογίζεται σε 12 τμ ανά θέση , γιά χώρους μέχρι 3 θέσεις , γιά 15 γιά χώρους μέχρι 10 θέσεις και γιά 20 τμ γιά χώρους άνω των 10 θέσεων .

Σε όλες όμως τις περιπτώσεις το εμβαδόν αυτής ταύτης της θέσης ορίζεται σε 2,25Χ4,50=10,12 τμ , η σε ανάλογα τμ γιά τις διαφορετικού σχήματος θέσεις γιά τοποθέτηση υπό γωνία 30,60,90,180 μοιρών , ώστε πάντα να προκύπτει υπόλοιπο εμβαδού , το οποίο αθροιζόμενο μας δίνει τον ελάχιστα απαιτούμενο χώρο κίνησης και στροφών .

 

Καταλαβαίνεις λοιπόν ότι είναι απολύτως νόμιμη η ιδιοκτησία από αυτόν όλου του χώρου υπόγειας στάθμευσης .

 

Τώρα γιά το θέμα της χρήσης , από την στιγμή που πρόκειται γιά κλειστό χώρο και δεν υπάρχει δυνατότητα επιβεβαίωσης , δεν μπορείς να κάνεις κάτι .

 

Από την άλλη , η επίθεση μου εναντίον των ιδιοκτητών , έχει να κάνει με το γεγονός , ότι μπορούσαν κατά την διάρκεια της διαπραγμάτευσης , όταν συνήθως ο πωλητής είναι σε αδύναμη θέση , να απαιτήσουν υπόγειο πάρκινγκ , πληρώνοντας και το εύλογο τίμημα .

 

Από την στιγμή που δεν το έκαναν , είναι ανήθικο , να προσπαθούν τώρα εφευρίσκοντας πλάγιους και ανέντιμους τρόπους να υφαρπάσουν την περιουσία του ανθρώπου .

 

Δυστυχώς , αυτό είναι κάτι που συμβαίνει συχνά και έχουν ευθύνη και τα δύο μέρη και γιατί υπάρχουν λαμόγια κατασκευαστές , αλλά και γιατί υπάρχουν λαμόγια η κουτοπόνηροι αγοραστές η οικοπεδούχοι .

 

Υπάρχει και ένα άλλο καθαρά ψυχολογικό θέμα .

 

Κάθε αγοραστής πριν την αγορά , έχει ένα σημαντικό ποσό , που συνήθως αποτελεί κόπο ζωής στην τράπεζα . Αυτό το ποσό το εκταμιεύει στον κατασκευαστή και συνήθως επιβαρύνεται με δάνειο επιπλέον .

Ετσι τον πρώτο χρόνο , ο αγοραστής μισεί τον κατασκευαστή γιατί του στέρησε τα χρήματα του .

Αν όμως έχει πάρει καλό σπίτι και ακούει τα καλά λόγια η ακόμα και τα λόγια ζήλιας των φίλων του , τότε μέσα σε αυτόν τον χρόνο διαπιστώνει ότι τελικά έχει δημιουργήσει περιουσία και τότε ο κατασκευαστής γίνεται καλός φίλος και του συστήνει και πελάτες .

 

Γιατί όπως έχω ξαναπεί , ο Ελληνας δεν αγοράζει σπίτι γιά τον εαυτό του , αλλά γιά την μούρη που θα πουλήσει στους φίλους του .

 

Αυτά .

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.