Μετάβαση στο περιεχόμενο

Recommended Posts

Δημοσιεύτηκε

Νομίζω το πιθανότερο είναι :

ότι για να μπορέσει ο επιβλέπων να καλέσει τους ελεγκτές να έρθουν, θα καταβάλλεται από τον κύριο του έργου κάποιο παράβολο σε τράπεζα που θα περιλαμβάνει την αμοιβή τους ... αναζητείται το ύψος της.

  • Απαντήσεις 4k
  • Created
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοσιεύτηκε

To θέμα της κλήρωσης έχει μια λογική ωστε να μη γίνονται "στενές επαφές" μεταξύ ιδιοκτητών και ελεκτών ίσως. Το θέμα είναι αν ένας ελεκτής δεν κληρωθεί ποτέ ή σπάνια για τα 2 χρόνια, αξίζει το κόπο η όλη του προσπάθεια και συμμετοχή στις εξετάσεις; Ένα δεύτερο όπως προείπατε είναι ο καθορισμός των αμοιβών και τρίτο είναι κατί που ίσως μου έχει διαφύγει, ποιές θα είναι οι ποινές για τους ελεκτές για παράβαση καθήκοντος.

Δημοσιεύτηκε

Νομίζω το πιθανότερο είναι :

ότι για να μπορέσει ο επιβλέπων να καλέσει τους ελεγκτές να έρθουν, θα καταβάλλεται από τον κύριο του έργου κάποιο παράβολο σε τράπεζα που θα περιλαμβάνει την αμοιβή τους ... αναζητείται το ύψος της.

 

αυτό όμως σημαίνει:

α) καθορισμένη από το κράτος αμοιβή

β) οικονομική επιβάρυνση της κατασκευής

 

που με τα στάνταρντς των τροϊκανών που διευθύνουν την κυβέρνηση ανδρείκελων, αποκλείονται κατηγορηματικά.

Δημοσιεύτηκε (edited)

Νομίζω ότι οι ποινές αναφέρονται στον Ν.4030 ... προσοχή γιατί ο νόμος ανήκει στην εξεταστέα ύλη ...

Για την κλήρωση νομίζω ότι είναι απλό να γίνεται ηλεκτρονικός αποκλεισμός των εχόντων ήδη συμμετάσχει σε έλεγχο μέχρι να γίνεται κύκλος ...

Ο ρυθμός επανάληψης του κύκλου θα εξαρτάται σίγουρα από το πλήθος των οικοδομών στην περιφέρειά του ...

 

@achille

1. Οι τροϊκανοί θα φροντίσουν η "καθορισμένη" να είναι και χαμηλή ... "ανδρείκελα" έχουν και μάλλον θα έχουν σε όλη τη διάρκεια της παρουσίας τους.

2. Η οικονομική επιβάρυνση της κατασκευής θα τους ενδιαφέρει μόνο στο "ποιοί" και πόσο θα "κατασκευάζουν" στη χώρα ... μπορεί να έχουν και μεγάλες δυνατότητες ...

Edited by kan62
Δημοσιεύτηκε

Α, το τελευταίο με τον Τοτό το ξέρετε;

 

Ποιός θα χτίσει τα επόμενα πέντε χρόνια, για να βγάλει άδεια και να πάνε "Ελεγκτές Δόμησης" να ελέγξουν; Υπάρχει κανείς;

  • Upvote 1
Δημοσιεύτηκε

1. η αμοιβη δεν γινεται να ειναι ιδια αν ελεγχεις 100 τ.μ η 1000 τ.μ

2. αν ειναι 100 χλμ απο το σπιτι σου? πχ ανατολικη αττικη η κανα ορεινο χωριο υπολοιπη ελλαδα? η κανα νησι αλλο απο την εδρα σου στα νησια..?

τι μας περασανε για λιαρ τζετ ναχουμε? ειπαμε το ανεκδοτο εσεις οι μηχανικοι κονοματε παλιωσε

3. το εκ περιτροπης πως θα γινει ανα 2 χρονια?

4. αν δεν υπογραψουμε ποσο σιγουρο ειναι οτι δνε θα αμς τρεχουν στα διακστηρια σαν τους δικαστικους ?

5. στην αδεια ελαιοχρωματισμων σε ποσα σταδια θα πηγαινουμε?

Δημοσιεύτηκε

Συμφωνώ. Γιαυτό λέω ότι το ζήτημα της αμοιβής είναι ΤΕΡΑΣΤΙΟ και δεν το έχουν θίξει καθόλου...

Δημοσιεύτηκε

Eγώ γιατί νομίζω ότι την έχουν καθορίσει με τον νόμο σαν ποσοστό της αξίας του έργου .......

Δημοσιεύτηκε

Συνάδελφοι, έχει κάποιος εμπειρία ή ενημερώση για το πως ελέγχονται οι οικοδομές σε άλλα ευρωπαικά κράτη;

Να πάρουμε μια ιδέα τι συμβαίνει γιατί φαντάζομαι ότι το σύστημα δεν το βρήκαμε εμείς εδω, από κάπου αντιγράφηκε.

Δημοσιεύτηκε

Παρόλο που το σύστημα ακόμα δεν υπάρχει, υπάρχει η οδηγία που λέει ότι για όσες άδειες ζητηθεί η σύνδεση με τα δίκτυα, θα υπάρξει έλεγχος από ελεγκτές δόμησης.........................................

Τώρα ή μια οικοδομή θα κάνει δύο χρόνια να συνδεθεί ώσπου να υπάρξουν ελεγκτές ή ................................. τα αυτονόητα.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.